Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BoOy
Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 198
1546
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 23:57:13 »
Javítva!
CMD:kocsi(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new kocsid; if(sscanf(params,\"d\",kocsid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"HASZNÁLAT: /kocsi <kocsiid> (/kocsiid ha nem tudod)\"); new Float:x, Float:y, Float:z, Float:za; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid,za); SendClientMessage(playerid,narancs,\"Kocsid lehozva \"); new szoveg[64],name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(szoveg,64,\"%s lehozott egy %d id-jû kocsit.\",name,kocsid); printf(szoveg); AddStaticVehicle(kocsid,x+1,y,z,za,0,0); } else SendClientMessage(playerid,narancs,\"<Szever>Nem vagy admin!\"); return 1; }
át lett írva egy szám :laugh: [/quote] + az üzenet is javítva :p
1547
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 23:55:24 »
new UtCP[][] = { //Ezeket majd írd át. {x,y,z}, // Elsõ út CP {x,y,z}, //Második út CP {x,y,z} //Harmadik út CP }; new KukaCP[][] = { {x,y,z}, // Elsõ kuka CP {x,y,z}, //Második kuka CP {x,y,z} //Harmadik kuka CP }; new UttJob[MAX_PLAYERS]; new KukaJob[MAX_PLAYERS]; CMD:munka(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 2102.7422,-1804.0856,13.5547)) { KukaJob[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid,KukaCP[KukaJob[playerid]-1][0],KukaCP[KukaJob[playerid]-1][1],KukaCP[KukaJob[playerid]-1][2],3); SendClientMessage(playerid,-1,\"Gratulálunk! Elkezdted az kukás munkát!\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1939.0388,2155.0005,10.8203)) { UttJob[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid,UtCP[uttJob[playerid]-1][0],UtCP[uttJob[playerid]-1][1],UtCP[uttJob[playerid]-1][2],3); SendClientMessage(playerid,-1,\"Gratulálunk! Elkezdted az úttisztitó munkát!\"); } else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy munkahelynél\"); return 1; } CMD:felmond(playerid) { if(UttJob[playerid] != 0) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Felmondtál az úttisztító munkából!\"); UttJob[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } if(KukaJob[playerid] != 0) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Felmondtál a kukás munkából!\"); UttJob[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch(UttJob[playerid]) { case 1: { SetPlayerCheckpoint(playerid,UtCP[uttJob[playerid]-1][0],UtCP[uttJob[playerid]-1][1],UtCP[uttJob[playerid]-1][2],3); UttJob[playerid]++; } case 2: { SetPlayerCheckpoint(playerid,UtCP[uttJob[playerid]-1][0],UtCP[uttJob[playerid]-1][1],UtCP[uttJob[playerid]-1][2],3); UttJob[playerid]++; } case 3: { UttJob[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } } switch(KukaJob[playerid]) { case 1: { SetPlayerCheckpoint(playerid,KukaCP[KukaJob[playerid]-1][0],KukaCP[KukaJob[playerid]-1][1],KukaCP[KukaJob[playerid]-1][2],3); KukaJob[playerid]++; } case 2: { SetPlayerCheckpoint(playerid,KukaCP[KukaJob[playerid]-1][0],KukaCP[KukaJob[playerid]-1][1],KukaCP[KukaJob[playerid]-1][2],3); KukaJob[playerid]++; } case 1: { KukaJob[playerid] == 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } } return 1; }
1548
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 23:38:42 »
tehát hogy a fegyverek közt benne legyen? Sajnos nem lehet, talán billentyûzet kombinációkkal. Például hogyha az Y-t és az N gombot felhasználod.
1549
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 23:37:01 »
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { new string[40],name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(killerid,name,sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s felrobbantotta %i jármûid-t.\", name, vehicleid); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); return 1; }
1550
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 23:33:57 »
Javítva! CMD:kocsi(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new kocsid; if(sscanf(params,\"d\",kocsid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"HASZNÁLAT: /kocsi <kocsiid> (/kocsiid ha nem tudod)\"); new Float:x, Float:y, Float:z, Float:za; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid,za); SendClientMessage(playerid,narancs,\"Kocsid lehozva \"); new szoveg[64],name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(szoveg,64,\"%s lehozott egy %d id-jû kocsit.\",name,kocsid); printf(szoveg); AddStaticVehicle(kocsid,x+1,y,z,za,0,0); } else SendClientMessage(playerid,narancs,\"<Szever>Nem vagy admin!\"); return 1; }
1551
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 23:19:56 »
u.i: és a másodikat vagyis a 0.3c-et használd. Példa: {d65e5e}ez piros, {27b35b}de ez már zöld.
1552
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 22:15:42 »
Köszi
1553
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 22:12:47 »
GetPlayerState Egy játékos állapotát (helyzetét) kérdezi le. Paraméterek: (playerid) playerid - annak a játékos id-je, akinek az állapotát kérdezzük le. Visszatérési érték:Gyakran használt: 0 Üres - \"PLAYER_STATE_NONE\" 1 A játékos gyalogol - \"PLAYER_STATE_ONFOOT\" 2 A játékos vezetõ a jármûben - \"PLAYER_STATE_DRIVER\" 3 Játékos a jármûben (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_PASSENGER\" 7 A játékos a skin választóban van - \"PLAYER_STATE_WASTED\" 8 A játékos spawnol - \"PLAYER_STATE_SPAWNED\" 9 A játékos nézõtérben (Spectate) - \"PLAYER_STATE_SPECTATING\" Jármûben használt: 4 A játékos kiszáll a jármûbõl - \"PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE\" 5 A játékos beül a jármûbe vezetõként- \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER\" 6 A játékos beül a jármûbe (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER\" Példa: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new allapot = GetPlayerState(killerid); if(allapot == PLAYER_STATE_DRIVER) // Ha a gyilkos állapota vezetõ volt. { GivePlayerMoney(killerid, -10000); //levonunk a gyilkosnak 10000$-t! } return 1; } Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerState
1554
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 17:43:06 »
Fless.
1555
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:28:11 »
az lesz az id-je a dialog-nak az tök mind1 hogy mi lehet 3432 és 2342 is. Csak ne legyen a dialogoknak ugyan az az id-jük.
1556
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:21:07 »
A dialogid-ket megkell adni. példa az elsõ: DIALOG_ELSO- ami definálva van a 2340-el #define DIALOG_ELSO 2340 #define DIALOG_MASODIK 2341 public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == pu1)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELSO, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vegyel fegyvert!\", \"Glock18(100.000FT)\\nAK47(100.000FT)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); if(pickupid == pu2)return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_MASODIK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_ELSO) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\"); SetPlayerSkin(playerid, 3); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 19); GivePlayerMoney(playerid,-5000); } if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 7); GivePlayerMoney(playerid,-15000); } if(listitem == 3) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 12); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\"); SetPlayerSkin(playerid, 15); GivePlayerMoney(playerid,-2500); } } } if(dialogid == DIALOG_MASODIK) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy Glock18.at!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 24,100); GivePlayerMoney(playerid,-100000); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy AK47-et!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 30,100); GivePlayerMoney(playerid,-100000); } } } return 1; }
1557
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 00:03:25 »
Köszönöm mindenkinek
1558
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 23:03:34 »
õõ olyat azt hiszem nem lehet ..
1559
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 21:01:31 »
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 22. - 19:08:08 )
Az esetleg nem lehet jogy valamit rosszul zártam le és azért keveredik? :hmmm:
a-a az nem lehet, talán összekeverted a kordinátákat! próbáld meg újra felvenni ingame-ben is és a skzriptben-is. U.I: Egyszerûbb lenne a ++ megoldás ha az étékeket eggyel feljebb akarod tenni mindig. UttJob[playerid] = 1; helyett: UttJon[playerid]++;
1560
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 20:56:56 »
próbáld ki! Amúgy igen.
Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 198
|