Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1531
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Egyéb] CallRemoteFunction« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:55:45 »
Köszi
1532
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Egyéb] CallLocalFunction« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:55:14 »
Köszi :smokin:
1533
Segítségkérés / Chatban írás« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:50:28 »
Tessék:
public OnPlayerText(playerid,text[]) 1534
Függvények / CallRemoteFunction« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:41:10 »
CallRemoteFunction
Egy adott funkció lehívása az összes betöltött szkriptbõl. Paraméterek: (const function[], const format[], {Float,_}:...) function[] A funkció neve. format[] Az adott formátum {Float,_}:.. A meghatározatlan számú argumentum Formátumok: Helyhordozók Jelentése c Egy sima karakter d,i Egy egész szám x Egy hexadecimális érték f Lebegõpontos érték s Szöveg Visszatérési érték: Az érték, az utolsó funkció visszatérése. Példa: forward elohiv(const string[]); Fontos Megjegyzés: Ha üresen marad a CallRemoteFunction függvénynél a funkció neve, a szerver összeomlik. Hozzátartozó funkció: <A HREF=\"http://sampforum.hu/index.php?topic=46346.0\">CallLocalFunction</A> Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallRemoteFunction 1535
Függvények / CallLocalFunction« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:33:01 »
Leírás:
Egy adott funkció lehívása a szkriptbõl. Paraméterek: (const function[], const format[], {Float,_}:...) function[] A funkció neve. format[] Az adott formátum {Float,_}:.. A meghatározatlan számú argumentum Formátumok: Helyhordozók Jelentése c Egy sima karakter d,i Egy egész szám x Egy hexadecimális érték f Lebegõpontos érték s Szöveg Visszatérési érték: Az érték, az egyetlen funkció visszatérése. Példa: forward elohiv(const string[]); Fontos Megjegyzés: Ha üresen marad a CallLocalFunction függvénynél a funkció neve, a szerver összeomlik. Hozzátartozó funkció: <A HREF=\"http://sampforum.hu/index.php?topic=46347.0\">CallRemoteFunction</A> Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallLocalFunction 1536
Segítségkérés / CP Keveredés« Dátum: 2013. augusztus 24. - 14:32:36 »
bocsi, javítsd ki erre:
new Float:UtCP[][] = 1537
Segítségkérés / Változó hosszúságú listaelem hozzárendelése listitem-hez« Dátum: 2013. augusztus 24. - 13:57:14 »
Tehát:
Eleinte úgy szokták hogy a dialogid-ket definálják. ez esetben a dialogid neve lesz a DIALOG_ELEM. #define DIALOG_ELEM 2400 dialogid értéke 2400 lesz, ez bármilyen érték lehet az a lényeg hogy ne ütközzenek a dialog-ok egymásba, ajánlatos ezres értéket használni. Következik a dialog létrehozása. (playerid, dialogid, stílus, felsonev[], info[], 1gomb[], 2gomb[]) Ha a dialogot lista típusra akarjuk állítani a stílushoz a DIALOG_STYLE_LIST-et kell majd írni. Így néz ki a dialogunk: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ELEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Menü\",\"Burger\\nKrumpli\\nGyrosz\",\"Választ\",\"Mégsem\"); Ha ez megvan már csak az utasításokat kell megírnunk. Taláható olyan callback hogy OnDialogResponse. itt tudod a dialogoknak az utasításokat megírni. ez alá felkell venni a dialog-ot. if(dialogid == DIALOG_ELEM) // Ha a dialogid egyenlõ a DIALOG_ELEM-el ebbe, ha az elsõ gombra kattint: if(response) ha pedig a másodikra: if(!response) ez alá kerül a listák. Tehát ha az elsõ listán van és az elsõ gombra kattint akkor jön elõ ez: if(listitem == 0) Azért 0 az értéke mert onnan kezdõdik, ez elég bosszantó ha pl. a 2-ra kattint akkor az értékének 1.-nek kell lennie.És ez alá kerülnek az utasítások. Teljes szkript: #define DIALOG_ELEM 2400 1538
Függvények / SetPlayerPosFindZ« Dátum: 2013. augusztus 24. - 13:22:35 »
Én köszönöm szépen!
A késõbbiekben akkor a megjegyzéseket, és az eredeti témát hozzáfûzöm 1539
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2013. augusztus 24. - 12:26:17 »
<A HREF=\"
Junior - Twerk Anthem</A>
<3 1541
Függvények / SetPlayerPosFindZ« Dátum: 2013. augusztus 24. - 11:47:04 »
SetPlayerPosFindZ
Olyan mint a SetPlayerPos függvény, csak megkeresi a legközelebbi talaj Z pozícióját. Ezt használják például amikor a föld alá esik, vagy bugol a játékos és vissz*rakja a legközelebbi talajra. Paraméterek: (playerid, Float:x, Float:y, Float:z) playerid Annak a játékos ID-je, akinek beállítjuk a pozícióját. Float:x Az X koordináta. (Lebegõpontos érték.) Float:y Az Y koordináta. (Lebegõpontos érték.) Float:z Az Z koordináta. (Lebegõpontos érték.) Visszatérés: Nincs visszatérési értéke Példa: public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerPosFindZ 1542
Függvények / GetPlayerDrunkLevel« Dátum: 2013. augusztus 24. - 11:33:53 »Idézetet írta: AmF date=1377327960\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41777\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szép lett, de! \" > 1999 \" vagyis, lehet 2000 és akár 2001, szóval, ha a részegségi szintje nagyobb mint 1999.Köszi , Amúgy úgy van hogy, ha a részegségi szintje nagyobb mint 1999 akkor kiírja az üzenetet, mivel a 2000-nél már ott a pont hogy a kocsi ide-oda megy és a kamera is billeg 5000-nél már a minimap is eltûnik 1543
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Textlabel színezésSziasztok« Dátum: 2013. augusztus 24. - 00:52:26 »
Outline? õõõ... most fogalmam sincs..
1544
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fegyver mód váltás!« Dátum: 2013. augusztus 24. - 00:26:15 »Idézetet írta: Petrik date=1377296693\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez FayRPG-n úgy van megoldva, hogy ad egy 9mm-est, és ha a 9mm-es van a kezedben, és nyilván egy érték igaz értéket mutat, akkor a kezedbe teszi a sokkolót, és ha lõ vele, akkor bedob a sérült személynek egy animot.hmm.. nem rossz ötlet. ::| 1545
Függvények / GetPlayerDrunkLevel« Dátum: 2013. augusztus 24. - 00:10:48 »
GetPlayerDrunkLevel
Lekérdezi a játékos részegségi szintjét. Paraméterek: (playerid) playerid - annak a játékos id-je akinek lekérdezzük. Visszatérés: Egész számmal Példa: public OnPlayerStateChange(playerid, oldstate, newstate) Hozzátartozó függvény: <a href=\"http://sampforum.hu/wiki/f/SetPlayerDrunkLevel\">SetPlayerDrunkLevel</a> Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerDrunkLevel |