Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 198
1531
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Egyéb] CallRemoteFunction
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:55:45 »
Köszi ^-^

1532
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Egyéb] CallLocalFunction
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:55:14 »
Köszi  :smokin:

1533
Segítségkérés / Chatban írás
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:50:28 »
Tessék:
 
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z,string[128],name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,6.0,X,Y,Z)
    {
        format(string,sizeof(string),\"%s mondja: %s\",name,text);
        SetPlayerChatBubble(playerid, string, 0xFF0000FF, 6.0, 10000);
        SendClientMessage(i,-1,string);
}
}
return 0;
}

1534
Függvények / CallRemoteFunction
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:41:10 »
CallRemoteFunction
Egy adott funkció lehívása az összes betöltött szkriptbõl.


Paraméterek:
 
(const function[], const format[], {Float,_}:...)

 
function[]       A funkció neve.
format[]          Az adott formátum
{Float,_}:..        A meghatározatlan számú argumentum
Formátumok:
Helyhordozók          Jelentése
c                              Egy sima karakter
d,i                            Egy egész szám
x                              Egy hexadecimális érték
f                               Lebegõpontos érték
s                              Szöveg         
Visszatérési érték:
Az érték, az utolsó funkció visszatérése.
Példa:
 
forward elohiv(const string[]);
public elohiv(const string[])
{
    printf(\"Üzenet: %s\", string);
    return 1;
}
CallRemoteFunction(\"elohiv\", \"s\", \"Elõhívás.\");

 
Fontos Megjegyzés:
Ha üresen marad a CallRemoteFunction függvénynél a funkció neve, a szerver összeomlik.
Hozzátartozó funkció:
<A HREF=\"http://sampforum.hu/index.php?topic=46346.0\">CallLocalFunction</A>
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallRemoteFunction

1535
Függvények / CallLocalFunction
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 18:33:01 »
Leírás:
Egy adott funkció lehívása a szkriptbõl.
Paraméterek:
 
(const function[], const format[], {Float,_}:...)

 
function[]       A funkció neve.
format[]          Az adott formátum
{Float,_}:..        A meghatározatlan számú argumentum
Formátumok:
Helyhordozók          Jelentése
c                              Egy sima karakter
d,i                            Egy egész szám
x                              Egy hexadecimális érték
f                               Lebegõpontos érték
s                              Szöveg         
Visszatérési érték:
Az érték, az egyetlen funkció visszatérése.
Példa:
 
forward elohiv(const string[]);
public elohiv(const string[])
{
    printf(\"Üzenet: %s\", string);
    return 1;
}
CallLocalFunction(\"elohiv\", \"s\", \"Elõhívás.\");

 
Fontos Megjegyzés:
Ha üresen marad a CallLocalFunction függvénynél a funkció neve, a szerver összeomlik.
Hozzátartozó funkció:
<A HREF=\"http://sampforum.hu/index.php?topic=46347.0\">CallRemoteFunction</A>
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallLocalFunction

1536
Segítségkérés / CP Keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 14:32:36 »
bocsi, javítsd ki erre:
 
 new Float:UtCP[][] =
    {
            //Ezeket majd írd át.
            {1927.9983,2163.2249,10.6719}, // Elsõ út CP
            {1866.2133,2173.1252,10.6719}, //Második út CP
            {1739.3602,2173.3799,10.6935} //Harmadik út CP
    };
    new Float:KukaCP[][] =
    {
            {1935.5259,-1885.7679,13.5344}, // Elsõ kuka CP
            {1846.3779,-1886.4840,13.4317}, //Második kuka CP
            {1878.2389,-1737.6797,13.3552} //Harmadik kuka CP
    };

1537
Tehát:
Eleinte úgy szokták hogy a dialogid-ket definálják.
ez esetben a dialogid neve lesz a DIALOG_ELEM.
 
#define DIALOG_ELEM 2400

 
dialogid értéke 2400 lesz, ez bármilyen érték lehet az a lényeg hogy ne ütközzenek a dialog-ok egymásba, ajánlatos ezres értéket használni.
Következik a dialog létrehozása.
 
(playerid, dialogid, stílus, felsonev[], info[], 1gomb[], 2gomb[])

 
Ha a dialogot lista típusra akarjuk állítani a stílushoz a DIALOG_STYLE_LIST-et kell majd írni.
Így néz ki a dialogunk:
 
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ELEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Menü\",\"Burger\\nKrumpli\\nGyrosz\",\"Választ\",\"Mégsem\");

 
Ha ez megvan már csak az utasításokat kell megírnunk.
Taláható olyan callback hogy OnDialogResponse.
itt tudod a dialogoknak az utasításokat megírni.
ez alá felkell venni a dialog-ot.
 
if(dialogid == DIALOG_ELEM) // Ha a dialogid egyenlõ a DIALOG_ELEM-el

 
ebbe, ha az elsõ gombra kattint:
 
if(response)

 
ha pedig a másodikra:
 
if(!response)

 
ez alá kerül a listák.
Tehát ha az elsõ listán van és az elsõ gombra kattint akkor jön elõ ez:
 
if(listitem == 0)

 
Azért 0 az értéke mert onnan kezdõdik, ez elég bosszantó ha pl. a 2-ra kattint akkor az értékének 1.-nek kell lennie.És ez alá kerülnek az utasítások.
Teljes szkript:
 
#define DIALOG_ELEM 2400
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELEM, DIALOG_STYLE_LIST,\"Menü\",\"Burger\\nKrumpli\\nGirosz\",\"Választ\",\"Mégsem\"); //az \\n funkció rakja a következõ sorba
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_ELEM)
    {
        if(response) //Ha a \"választ\" gombra kattint:
        {
            if(listitem == 0)
            {
               SendClientMessage(playerid,-1,\"A Burgerre kattintottál\");
   }
   if(listitem == 1)
            {
      SendClientMessage(playerid,-1,\"A Krumplira kattintottál\");
   }
   if(listitem == 2)
            {
      SendClientMessage(playerid,-1,\"A Giroszra kattintottál\");
   }
        }
        if(!response) //Ha a \"mégse\" gombra kattint:
        {
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél a menübõl\");
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

1538
Függvények / SetPlayerPosFindZ
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 13:22:35 »
Én köszönöm szépen! :)
A késõbbiekben akkor a megjegyzéseket, és az eredeti témát hozzáfûzöm :)

1539
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 12:26:17 »
<A HREF=\"
Junior - Twerk Anthem</A>
 <3

1540
Segítségkérés / mselection
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 12:02:52 »

1541
Függvények / SetPlayerPosFindZ
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 11:47:04 »
SetPlayerPosFindZ
Olyan mint a SetPlayerPos függvény, csak megkeresi a legközelebbi talaj Z pozícióját.
Ezt használják például amikor a föld alá esik, vagy bugol a játékos és vissz*rakja a legközelebbi talajra.


Paraméterek:
 
(playerid, Float:x, Float:y, Float:z)

 
playerid   Annak a játékos ID-je, akinek beállítjuk a pozícióját.
Float:x   Az X koordináta. (Lebegõpontos érték.)
Float:y   Az Y koordináta. (Lebegõpontos érték.)
Float:z   Az Z koordináta. (Lebegõpontos érték.)
Visszatérés:
Nincs visszatérési értéke
Példa:
 
public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    SetPlayerPosFindZ(playerid, fX, fY, fZ); //Mivel ha ez a funckió helyett csak a SetPlayerPos függvény lenne, akkor a föld alá tenné. Most a talaj felszínére rakja.
    return 1;
}

 
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerPosFindZ

1542
Függvények / GetPlayerDrunkLevel
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 11:33:53 »
Idézetet írta: AmF date=1377327960\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41777\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép lett, de! \" > 1999 \" vagyis, lehet 2000 és akár 2001, szóval, ha a részegségi szintje nagyobb mint 1999. ;)
 
Köszi ;), Amúgy úgy van hogy, ha a részegségi szintje nagyobb mint 1999 akkor kiírja az üzenetet, mivel a 2000-nél már ott a pont hogy a kocsi ide-oda megy és a kamera is billeg :)
5000-nél már a minimap is eltûnik :)

1543
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Textlabel színezésSziasztok
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 00:52:26 »
Outline? õõõ... most fogalmam sincs..

1544
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fegyver mód váltás!
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 00:26:15 »
Idézetet írta: Petrik date=1377296693\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez FayRPG-n úgy van megoldva, hogy ad egy 9mm-est, és ha a 9mm-es van a kezedben, és nyilván egy érték igaz értéket mutat, akkor a kezedbe teszi a sokkolót, és ha lõ vele, akkor bedob a sérült személynek egy animot.
 
hmm.. nem rossz ötlet. ::|

1545
Függvények / GetPlayerDrunkLevel
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 00:10:48 »
GetPlayerDrunkLevel
Lekérdezi a játékos részegségi szintjét.


Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid - annak a játékos id-je akinek lekérdezzük.
Visszatérés:
Egész számmal
Példa:


 
public OnPlayerStateChange(playerid, oldstate, newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerDrunkLevel(playerid) > 1999) //Ha a játékos vezetõ, és a részegségi szintje 2000:
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Ne igyál a kocsiban!\");
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    }
}

 
Hozzátartozó függvény:
<a href=\"http://sampforum.hu/wiki/f/SetPlayerDrunkLevel\">SetPlayerDrunkLevel</a>
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerDrunkLevel

Oldalak: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal