Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1531
Segítségkérés / Mentési HIba« Dátum: 2011. május 28. - 22:31:16 »
Akkor sem jó Nem menti el a scoret vagyis elmenti csak nem tölti be a játékba és még a pénzt se
1532
Segítségkérés / Mentési HIba« Dátum: 2011. május 28. - 21:44:44 »
Hellosztok ha tudok segitsetek pLS
elöször is elmenti a treg mappába az ini fájlba a scoret és a pénzt de amikor vissza lépek a szeroba akk nem tölti be meg ha meghalok akkor is 0 zódik miért ?? ITT A PWN : [pawn]/* Regisztráció */ #include <a_samp> #include <dudb> #include <dini> #pragma unused strtok #pragma unused ret_memcpy #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define ReGiStEr 8 #define LoGiN 9 #define COLOR_GREEN 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xFF0000FF enum pInfo { Deaths, Kills, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new IsLogged[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" tRegistration System by Torran\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { IsLogged[playerid] = 0; new file[128], string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); } IsLogged[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid) { PlayerInfo[playerid][Deaths] ++; PlayerInfo[killerid][Kills] ++; return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == ReGiStEr) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name); } } } if(dialogid == LoGiN) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new PlayerName[24]; if(strlen(inputtext) == 0) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", PlayerName); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); return 0; } new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { new password = dini_Int(file, \"Password\"); if(udb_hash(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"***Hiba:Nem jó jelszó!\"); Kick(playerid); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", name); } else { IsLogged[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\"); PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"***Sikeresen be jelentkeztél!\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } } } } return 0; }[/pawn] 1533
Segítségkérés / Pénz És Score« Dátum: 2011. május 28. - 13:39:37 »
Persze az nem 5 perc ám
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. május 28. - 13:41:05 ) de nem lehetne beleirni a ladmin ba hogy elmentse ?? 1534
Segítségkérés / Pénz És Score« Dátum: 2011. május 28. - 13:32:45 »
de abbol van dialogs és magyar ha van pls egy linket KÖSZII
1535
Segítségkérés / Pénz És Score« Dátum: 2011. május 28. - 12:46:27 »
Hellosztok segitségeteket kérném
azt szeretném hogy amikor egy játékos kilép akkor elmentse neki a scoret és a pénzt valaki irja le légyszives hogy hogy mentse el meg ha meghal akkor ne 0 odjon le a score és ha visszajön a játékos akkor se 0 legyen hanem annyi amikor elment 1536
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] Dialógusok / Párbeszédpanelek« Dátum: 2011. május 28. - 10:52:48 »
KÖSZIII a segitséget
1537
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] Dialógusok / Párbeszédpanelek« Dátum: 2011. május 28. - 00:05:48 »
HEllo pls segits mert elakadtam ebben mi lehet a hiba ??
[pawn]{ if (dialogid == 15 ) { if (!response) { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Kiléptél \" ); } if (listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 100000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $100.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 10 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+10); GivePlayerMoney(playerid, -100000); } } if (listitem == 1) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 250000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $250.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 20 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+20); GivePlayerMoney(playerid, -250000); } } if (listitem == 2) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 350000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $300.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 30 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+30); GivePlayerMoney(playerid, -350000); } if (listitem == 3) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 450000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $450.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 40 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+40); GivePlayerMoney(playerid, -450000); } if (listitem == 4) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 550000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $550.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 50 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+50); GivePlayerMoney(playerid, -550000); } } if (listitem == 5) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 650000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $650.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 60 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+60); GivePlayerMoney(playerid, -650000); } } if (listitem == 6) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 750000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $750.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 70 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+70); GivePlayerMoney(playerid, -750000); } } if (listitem == 7) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 850000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $850.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 80 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+80); GivePlayerMoney(playerid, -850000); } } if (listitem == { if(GetPlayerMoney(playerid) < 950000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $950.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 90 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+90); GivePlayerMoney(playerid, -950000); } } if (listitem == 9) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1100000) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Nincs elég pénzed enyi kell: $1.100.000\"); } else { SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Sikeresen vettél 100 pontot!\" ); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+10); GivePlayerMoney(playerid, -1100000); }[/pawn] és ez pedig az OnPlayerCommandText [pawn]if (strcmp(\"/score-vétel\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog ( playerid, 9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Pont vétel:\", \"10 Pont (100.000) Ft\\n20 Pont (250.000) Ft\\n30 Pont (350.000) Ft\\n40 Pont (450.000) Ft\\n50 Pont (550.000) Ft\\n60 Pont (650.000) Ft\\n70 Pont (750.000) Ft\\n80 Pont (850.000) Ft\\n90 Pont (950.000) Ft\\n100 Pont (1.100.000) Ft\",\"Megvesz\",\"Mégse\"); return 1; }[/pawn] 1538
Segítségkérés / MTA 0.3 c objekt« Dátum: 2011. május 24. - 17:28:30 »
[pawn]D:\\Sa-Mp Szerver\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level[/pawn]
ezt irja Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. május 24. - 22:04:18 ) Megoldottam Hála Pöpecnek ZÁROK 1539
Segítségkérés / MTA 0.3 c objekt« Dátum: 2011. május 24. - 11:39:28 »
de nálam hibár ir az mtamap.inc a 192 sornál lusta ha tucc pls segits vagy msn en vagy skypen lécci
1540
Segítségkérés / MTA 0.3 c objekt« Dátum: 2011. május 23. - 22:39:35 »
azt hiszem azt hogy valami \"mod\" szó az többször van publikálva vagy ilyesmi
1541
Segítségkérés / MTA 0.3 c objekt« Dátum: 2011. május 23. - 22:35:18 »
Ugyan az a hiba szerintem az egész inc ket ujra kellene tennem vagyis törölni az egészet és ujra telepiteni gondolom ez megoldhatja a problémát de ha van valami más ötletetek akkor mondjátko lécci de még akkoris ot van az a 0.3c objektek azokat nem tölti be jah és lusta amit te raktál fel az nekem rosz mert a 192 sornál hibát ir az inc nél szval nézd meg
1542
Segítségkérés / MTA 0.3 c objekt« Dátum: 2011. május 23. - 22:21:44 »
Akkor mit csináljak de mostmár nem indul az egész szerver se ha kitörlöm a bare.pwn bõl a
#include <matmap> és az LoadMtamap sort akkor se indul már el a szero mi lehet a baj ?? 1543
Segítségkérés / MTA 0.3 c objekt« Dátum: 2011. május 23. - 21:38:58 »
az mta inc az megvan és be is van rakva a más ötlet ??
1544
Segítségkérés / MTA 0.3 c objekt« Dátum: 2011. május 23. - 21:03:54 »
Hellosztok kérlek segitsetek rajtam nah.. a szerverembe betöltettem a LoadMtamap al a .map filet és amikor elinditom a szervert akor ezt a hibát adja :
Script [gamemodes/bare.amx]: Run time error 19 : \"File or Function is not Found\" ha valaki tudja mi ahiba pls segitsetek !! és amugy bevan rakava az sscanf a server.cfg be és a plugins mappába is benevan 1545
Segítségkérés / Kezdõhely« Dátum: 2011. május 15. - 12:51:46 »
Tényleg az Ongamemodenit hez kellet KÖSZI zárok
|