Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 117
1516
Szkript kérések / Antihirdetés
« Dátum: 2013. április 15. - 15:05:20 »
Tudnátok adni egy antihirdetés scriptet de olyan legyen hogy IP bant adjon ha hirdetnek.Elõre is köszi

1517
Szkript kérések / Admin
« Dátum: 2013. április 13. - 22:58:23 »
Üdv. Tudnátok adni olyan scriptet amiben az adminok vannak de ez olyan legyen mikor ír az admin akkor cheatban ki írja a neve mellett a rangját plc kocak lesz a nén kocka:Tulaj 6lvl-ig legyen számozva ha lehet..

1518
Segítségkérés / Mute hiba
« Dátum: 2013. április 13. - 22:54:49 »
Pedig felmásoltam a PPC_PlayerCommands.inc és a PPC_Trucking.pwn-t is oszt nem jó

1519
Segítségkérés / Mute hiba
« Dátum: 2013. április 13. - 19:59:57 »
Nem töröltem ki semmit házi szerón némít de hostoson nem némít

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 13. - 21:30:26 )

Valamiötlet?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 13. - 21:30:59 )

Valami ötlet ?

1520
Segítségkérés / Mute hiba
« Dátum: 2013. április 13. - 19:22:25 »
Nem jó ugyan úgy tudok írni cheatba

1521
Segítségkérés / Animáció
« Dátum: 2013. április 13. - 11:02:10 »
Én úgy tudom nincs ilyen anim

1522
Segítségkérés / Mute hiba
« Dátum: 2013. április 13. - 10:14:56 »
// This callback gets called whenever a player uses the chat-box
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
// Block the player\'s text if he has been muted
    if (APlayerData[playerid][Muted] == true)
{
// Let the player know he\'s still muted
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Te még mindig némítva vagy.\");
// Don\'t allow his text to be sent to the chatbox
return 0;
}
    return 1;
}

1523
Segítségkérés / Mute hiba
« Dátum: 2013. április 12. - 19:34:02 »
Mért nem némítsa le a playert? Mi a hiba benne?
 
COMMAND:mute(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new Msg[128], Name[24], AdminName[24], Reason[128], OtherPlayer;
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/mute\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player\'s admin-level is at least 1
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
{
   if (sscanf(params, \"us[128]\", OtherPlayer, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Usage: \\\"/mute <OtherPlayer> <Reason>\\\"\");
   else
   {
      // Check if the otherplayer is online
      if (IsPlayerConnected(OtherPlayer))
      {
         // Get the player-names
         GetPlayerName(playerid, AdminName, sizeof(AdminName));
         GetPlayerName(OtherPlayer, Name, sizeof(Name));
         // Mute the other player
         APlayerData[OtherPlayer][Muted] = true;
         // Let the other player know that he has been muted
         format(Msg, 128, \"{FF0000}Te némítva lettél by {FFFF00}%s {FF0000}for {FFFF00}%s\", AdminName, Reason);
         SendClientMessage(OtherPlayer, 0xFFFFFFFF, Msg);
         // Let the admin know who he has muted
         format(Msg, 128, \"{00FF00}Némítva vagy {FFFF00}%s\", Name);
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
         // Save the player-stats
         PlayerFile_Save(OtherPlayer);
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}NIncs ilyen játékos\");
   }
}
else
    return 0;
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

1524
Segítségkérés / MOD crash
« Dátum: 2013. április 12. - 15:14:02 »
Nekem is volt már ilyen mikor kocsit cseréltem ki és az gondolom hibás lehetett és azért írta ki szerintem annyi a baja.

1525
Archívum / [HUN]Kamionozz amíg élsz[0.3e]
« Dátum: 2013. április 12. - 15:08:47 »
Ez a szeró nem is fut legalább is nálam nem fut

1526
Szkript kérések / Sorompó script
« Dátum: 2013. április 12. - 15:03:03 »
Itt van a script tedd bele a sorompódat
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))  //Ez a rész majd akkor lesz hasznunkra mikor lejjebb beállítjuk hogy melyik gombbal nyíljon a kapu. Valójában ezzel ismeri majd fel a megnyomott gombot...
new sorompo; //hát tuladonképpen ennek is lejjebb lesz értelme
forward close(); // ez az idõzítõ által meghívótt funkció
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000); //object(barrierturn) (1) //na itt nyer értelmet a \"new sorompo;\" MERT: ugye mikor a MoveObject-et használjuk nem lenne túl kellemes ezt az egész hosszu sort az objectid helyére írni
                                                                                          //ugye nem... :) ezért kell ez....HTTP mikor megdjuk hogy \"new sorompo;\" azt késõbb le kell írnunk hogy mi az a sorompo
CreateObject(1250,1543.5999800,-1490.0999800,13.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(smashbarpost) (1)          //ez csak egy object hogy a sorompó valósághû legyen
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)   //na ez itt az érdekes része a dolgoknak....
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1543.5000000, -1490.5999800, 14.5000000)) // elenõrizzük hogy az illetõ a sorompó közelében van-e(pofon egyszerû az egész, csak a sorompó koordinátái kellenek és hozzá egy sugár(a körnek a sugara amin belül müködik a command))
{
if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE)) //a gomb neve...   FONTOS: CSAK A JÁTÉKBAN SZEREPLÕ GOMB LEHET(pl: KEY_LOOK_BEHIND ; KEY_SUB_MISSION ; KEY_WALK)
{
       MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, 1, 0, 0, 90); //mozdítjuk az objectet.... MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, [1], 0, 0, 90);  <<----az 1-es a sebesség, bármilyen irányú mozgásról beszélünk is, annak ott a helye!
       SetTimer(\"close\", 4000, false);  //beállítjuk az idõzítõt
}
}
return 1;
}
public close()
{
MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, 270, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
return 1;
}
 
 
//
// A KÉRDÉS: honnan tudod meg az object id-jét, koordinátáit?  EGYSZERÛ!!!: mikor mta-val mappolsz a mentéskor készül egy file amibe minden object belekerül, utána pedig csak egy convertert kell találni a neten. :)
// kis bemutató ;)
 
 
 

1527
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mini DM pálya
« Dátum: 2013. április 11. - 19:08:08 »
Jó lett ment a +

1528
SA-MP: Szerverfejlesztés / Angel Pine drift pálya
« Dátum: 2013. április 11. - 19:05:04 »
Szép lett grat hozzá

1529
Segítségkérés / Hibás szöveg
« Dátum: 2013. április 10. - 19:30:19 »
Oké. És olyat lehetne csinálni hogy egy admin tudjon adni egy sima playernek fegyót ppc módba?

1530
Segítségkérés / Hibás szöveg
« Dátum: 2013. április 09. - 21:05:42 »
Hello. Ezt a szöveget mért nem írja ki a rendõrnek ? Pedig a módba is benne van  és a PPC_Deftexts incbe is 
\"~r~\'RMB\'~w~ megbünteted a játékost ~r~\'LCTRL\'~w~ jelzed neki hogy áljon meg

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 117
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal