Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1516
Függvények / TextDrawSetPreviewRot« Dátum: 2013. augusztus 25. - 20:46:44 »
TextDrawSetPreviewRot
Beállítja a forgását és a nagyítását a 3D model bemutató textdraw-nak. Paraméterek: (Text:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom) Text:text A Textdraw ID-je amelyiknek beakarjuk állítani fRotX Az X forgás értéke fRotY Az Y forgás értéke fRotZ Az Z forgás értéke fZoom A nagyítás értéke, alapesetben 1.0 -ha ennél kissebb az értéke, a model a textdraw-ban megnagyul. Visszatérés: Nincs visszatérési értéke. Példa: new Text:textdraw Kapcsolódó Függvények: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetPreviewRot\">PlayerTextDrawSetPreviewRot</A> Beállítja a 3D model játékos textdraw forgását <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewModel\">TextDrawSetPreviewModel</A> Beállítja a 3D model textdraw-ot. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewVehCol\">TextDrawSetPreviewVehCol</A> Beállítja a 3D jármû textdraw színét. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawFont\">TextDrawFont</A> Beállítja a texdraw írás stílusát. Kapcsolódó eljárások: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw\">OnPlayerClickTextDraw</A> Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewRot 1517
Függvények / SetPlayerWeather« Dátum: 2013. augusztus 25. - 17:07:52 »
SetPlayerWeather
Beállítja a játékos idõjárását. Ha a játékos a TogglePlayerClock funkciót használja, lehetõvé teszi neki azt, hogy az idõ illetve az idõjárások fokozatosan változzanak (szinematikusan). Paraméterek: (playerid, weather) playerid Annak a Játékos ID-je, akinek megváltoztatjuk az idõjárását. weather Az idõjárás id-je. Idõjárás ID-k megnevezése: 0 - Nagyon napos 1 - napos 2 - nagyon napos, szomggal 3 - napos, szmoggal 4 - Felhõs 5 - Napos (San Fiero-i) 6 - Nagyon napos (San Fiero-i) 7 - Felhõs (San Fiero-i) 8 - Esõs 9 - Ködös 10 - Napsütéses (Las Vent.) 11 - Nagyon napos (Las Vent.) 12 - Felhõs (Las Vent.) 13 - Nagyon napos (falukban) 14 - Napos (falukban) 15 - Felhõs (falukban) 16 - Esõs (falukban) 17 - Nagyon napos (sivatag) 18 - Napos (sivatag) 19 - Homokvihar 20 - Vízalatt (zöld, ködös) Idõjárás ID-k definálva: 0 = EXTRASUNNY_LA 1 = SUNNY_LA 2 = EXTRASUNNY_SMOG_LA 3 = SUNNY_SMOG_LA 4 = CLOUDY_LA 5 = SUNNY_SF 6 = EXTRASUNNY_SF 7 = CLOUDY_SF 8 = RAINY_SF 9 = FOGGY_SF 10 = SUNNY_VEGAS 11 = EXTRASUNNY_VEGAS (heat waves) 12 = CLOUDY_VEGAS 13 = EXTRASUNNY_COUNTRYSIDE 14 = SUNNY_COUNTRYSIDE 15 = CLOUDY_COUNTRYSIDE 16 = RAINY_COUNTRYSIDE 17 = EXTRASUNNY_DESERT 18 = SUNNY_DESERT 19 = SANDSTORM_DESERT 20 = UNDERWATER (greenish, foggy) Visszatérések: Nincs visszatérési értéke. Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetWeather\">SetWeather</A> Beállítja a globális idõjárást. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetGravity\">SetGravity</A> Beállítja a globális gravitációt Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWeather 1519
Függvények / IsPlayerAttachedObjectSlotUsed« Dátum: 2013. augusztus 25. - 16:15:25 »
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
Ellenõrzi, hogy melyik tárhely van használatban, a játékoson. Paraméterek: (playerid, index) playerid Annak a játékos ID-je akinek ellenõrizzük a tárhelyét. index A tárhely amit ellenõrizünk. Visszatérések: 0 - Sikertelen 1 - Sikeres Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) Megjegyzés: Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik. Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A> A játékosra csatolunk egy tárgyat <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A> Törli a csatolt tárgyat az adott játékosról Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed 1520
Függvények / RemovePlayerAttachedObject« Dátum: 2013. augusztus 25. - 16:03:33 »
RemovePlayerAttachedObject
Eltávolítja a játékosra csatolt tárgyat. Paraméterek: (playerid, index) playerid Annak a játékos ID-je akirõl törölni akarjuk a tárgyat index A tárgy tárhelye. (Beállítása a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A> függvényben történik meg) Visszatérések: 0 - Sikertelen 1 - Sikeres Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) Megjegyzés: Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik. Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A> A játékosra csatolunk egy tárgyat <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A> Ellenõrzi, hogy az adott tárhelyen található-e tárgy. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject 1521
Függvények / SetPlayerAttachedObject« Dátum: 2013. augusztus 25. - 15:10:04 »
SetPlayerAttachedObject
Az adott játékos egyik csontjára csatol egy tárgyat. Paraméterek (playerid, index, modelid, bone, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ, materialcolor1, materialcolor2) playerid A játékos id-je akinek rácsatoljuk a tárgyat. index Ez úgy mûködik mint egy slot (tárhely). !0.3d-tól 0-9ig míg a régebbi verzióknál 0-4ig lehet. modelid A tárgy id-je, amit szeretnénk csatolni a játékosra. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/Objects\">Object ID</A> bone A csont id-je amire szeretnénk a tárgyat csatolni. Csont ID-k: 0 - Nem használt (a kliens összeomlik tõle) 1 - Gerinc 2 - Fej 3 - Bal felkar 4 - Jobb felkar 5 - Bal kéz 6 - Jobb kéz 7 - Bal comb 8 - Jobb comb 9 - Bal láb 10 - Jobb láb 11 - Jobb lábszár 12 - Bal lábszár 13 - Bal alkar 14 - Jobb alkar 15 - Bal kulcscsont(Váll) 16 - Jobb kulcscsont (Váll) 17 - Nyak 18 - Állkapocs fOffsetX (Opcionális) A tárgy X-toló tengelye fOffsetY (Opcionális) A tárgy Y-toló tengelye fOffsetZ (Opcionális) A tárgy Z-toló tengelye fRotX (Opcionális) A tárgy X-forgás tengelye fRotY (Opcionális) A tárgy Y-forgás tengelye fRotZ (Opcionális) A tárgy Z-forgás tengelye fScaleX (Opcionális) A tárgy X-tengely mérete fScaley (Opcionális) A tárgy Y-tengely mérete fScalez (Opcionális) A tárgy Z-tengely mérete materialcolor1 (Opcionális) A tárgy elsõdleges színbeállítása, egész számmal, hexadecimális vagy ARGB szín formátummal materialcolor2 (Opcionális)A tárgy másodlagos színbeállítása, egész számmal, hexadecimális vagy ARGB szín formátummal Visszatérések: 0 - Sikertelen 1 - Sikeres Példa: public OnPlayerSpawn(playerid) Fontos Megjegyzés: Mint ahogy leírtam a tárhelynél, a 0.3d-tõl újabb verziókban maximum 9 tárgyat lehet csatlakoztatni, régebbi verzióknál maximum 4-et. Ez a funkció külön CreateObject/CreatePlayerObject típusokat használ. Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik. Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A> Törli a csatolt tárgyat az adott játékosról <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A> Ellenõrzi, hogy az adott tárhelyen található-e tárgy. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditAttachedObject\">EditAttachedObject</A> Szerkezteni lehet vele a játékosra csatolt tárgyat. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject 1522
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:FPS lekérõ« Dátum: 2013. augusztus 25. - 11:19:02 »
OFF: zárd a témát, és rakd ki a megoldás státuszt, ne mindig a moderátoroknak keljen.
1523
Archívum / Pixel Bros.« Dátum: 2013. augusztus 24. - 23:04:10 »
Végre valami egyedi! Sok sikert nektek!
1524
Segítségkérés / Skin betöltése spawnoláskor« Dátum: 2013. augusztus 24. - 23:00:17 »Idézetet írta: SnooP date=1377376147\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41812\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha leírnád normálisan talán még választ is kapnál rá. 1525
Függvények / CallRemoteFunction« Dátum: 2013. augusztus 24. - 22:45:23 »Idézetet írta: kurta999 date=1377377022\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41830\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem is téged szidlak, jó is, hogy oda írtad.Hehe Elhiszem 1526
Függvények / CallRemoteFunction« Dátum: 2013. augusztus 24. - 22:41:46 »Idézetet írta: kurta999 date=1377376787\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41830\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezis csak samp logika, hogy az üres stringnél ki kell fagyni mindig a szervernek.És volt is rá példa hogy egyszer üresen hagytam és semmi nem történt De nem szeretek okoskodni, wikin ez volt írva, úgyhogy úgy voltam vele hogy leírom.. 1528
GTA V: Alap információk / GTA V - Soundtrack lista« Dátum: 2013. augusztus 24. - 20:44:46 »Idézetet írta: Gabor.. date=1377369473\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41831\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hát nekem nem tetszik, gondolhattak volna a modernebb, elektronikus zenét hallgatókra is...Szintén, Vagy lehetett volna mindenféle mûfaj és senkinek se fájt volna a foga 1529
Segítségkérés / code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re« Dátum: 2013. augusztus 24. - 20:42:56 »
OnPlayerCommandText....
new cmd[30], params[30]; sscanf(cmdtext, \"ss\", cmd, params); ...parancsok próbáld meg így. 1530
Segítségkérés / code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re« Dátum: 2013. augusztus 24. - 20:26:47 »
Ha azt használod akkor miért nem tudod belerakni?
a CMD:haha = if(strcmp(cmd, \"/haha\", true) == 0) és ezeket az OnPlayerCommandText alá. |