Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 198
1516
Függvények / TextDrawSetPreviewRot
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 20:46:44 »
TextDrawSetPreviewRot
 
Beállítja a forgását és a nagyítását a 3D model bemutató textdraw-nak.


Paraméterek:
 
(Text:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom)

 
Text:text        A Textdraw ID-je amelyiknek beakarjuk állítani
fRotX             Az X forgás értéke
fRotY             Az Y forgás értéke
fRotZ             Az Z forgás értéke
fZoom           A nagyítás értéke, alapesetben 1.0 -ha ennél kissebb az értéke, a model a textdraw-ban megnagyul.
Visszatérés:
Nincs visszatérési értéke.
Példa:
 
new Text:textdraw
public OnGameModeInit()
{
textdraw = TextDrawCreate(320.0, 240.0, \"_\");
TextDrawFont(textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
TextDrawUseBox(textdraw, 1);
TextDrawBoxColor(textdraw, 0x000000FF);
TextDrawTextSize(textdraw, 40.0, 40.0);
TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 411);
TextDrawSetPreviewRot(textdraw, -10.0, 0.0, -20.0, 1.0);
return 1;
}

 
Kapcsolódó Függvények:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetPreviewRot\">PlayerTextDrawSetPreviewRot</A>   Beállítja a 3D model játékos textdraw forgását
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewModel\">TextDrawSetPreviewModel</A>   Beállítja a 3D model textdraw-ot.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewVehCol\">TextDrawSetPreviewVehCol</A>   Beállítja a 3D jármû textdraw színét.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawFont\">TextDrawFont</A>  Beállítja a texdraw írás stílusát.
Kapcsolódó eljárások:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw\">OnPlayerClickTextDraw</A> 
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewRot

1517
Függvények / SetPlayerWeather
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 17:07:52 »
SetPlayerWeather
Beállítja a játékos idõjárását. Ha a játékos a TogglePlayerClock funkciót használja, lehetõvé teszi neki azt, hogy az idõ illetve az idõjárások fokozatosan változzanak (szinematikusan).


Paraméterek:
 
(playerid, weather)

 
playerid   Annak a Játékos ID-je, akinek megváltoztatjuk az idõjárását.
weather  Az idõjárás id-je.



Idõjárás ID-k megnevezése:
0 - Nagyon napos
1 - napos
2 - nagyon napos, szomggal
3 - napos, szmoggal
4 - Felhõs
5 - Napos (San Fiero-i)
6 - Nagyon napos (San Fiero-i)     
7 - Felhõs (San Fiero-i)
8 - Esõs
9 - Ködös
10 - Napsütéses (Las Vent.)
11 - Nagyon napos (Las Vent.)
12 - Felhõs (Las Vent.)
13 - Nagyon napos  (falukban)
14 - Napos (falukban)
15 - Felhõs (falukban)
16 - Esõs (falukban)
17 - Nagyon napos (sivatag)
18 - Napos (sivatag)
19 - Homokvihar
20 - Vízalatt (zöld, ködös)
Idõjárás ID-k definálva:
0 = EXTRASUNNY_LA
1 = SUNNY_LA     
2 = EXTRASUNNY_SMOG_LA
3 = SUNNY_SMOG_LA
4 = CLOUDY_LA
5 = SUNNY_SF
6 = EXTRASUNNY_SF
7 = CLOUDY_SF
8 = RAINY_SF
9 = FOGGY_SF
10 = SUNNY_VEGAS
11 = EXTRASUNNY_VEGAS (heat waves)
12 = CLOUDY_VEGAS
13 = EXTRASUNNY_COUNTRYSIDE
14 = SUNNY_COUNTRYSIDE
15 = CLOUDY_COUNTRYSIDE
16 = RAINY_COUNTRYSIDE
17 = EXTRASUNNY_DESERT
18 = SUNNY_DESERT
19 = SANDSTORM_DESERT
20 = UNDERWATER (greenish, foggy)
 
Visszatérések:
Nincs visszatérési értéke.
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/vihar\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 8);
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetWeather\">SetWeather</A>  Beállítja a globális idõjárást.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetGravity\">SetGravity</A>  Beállítja a globális gravitációt
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWeather

1518
Függvények / SetPlayerAttachedObject
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 16:18:26 »
Köszi! :)

1519
Függvények / IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 16:15:25 »
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
Ellenõrzi, hogy melyik tárhely van használatban, a játékoson.


Paraméterek:
 
(playerid, index)

 
playerid     Annak a játékos ID-je akinek ellenõrizzük a tárhelyét.
index         A tárhely amit ellenõrizünk.
Visszatérések:
0 - Sikertelen
1 - Sikeres
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strmp(cmdtext, \"/remao\", true)) // Eltávolítjuk az összes csatolt tárgyat
    {
        for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
        {
            if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerid, i); //Ellenõrzi hogy melyik tárhely van használatba, és ott törli a tárgyat.
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Megjegyzés:
Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>  A játékosra csatolunk egy tárgyat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>  Törli a csatolt tárgyat az adott játékosról
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed

1520
Függvények / RemovePlayerAttachedObject
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 16:03:33 »
RemovePlayerAttachedObject
 
Eltávolítja a játékosra csatolt tárgyat.


Paraméterek:
 
(playerid, index)

 
playerid   Annak a játékos ID-je akirõl törölni akarjuk a tárgyat
index   A tárgy tárhelye. (Beállítása a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>  függvényben történik meg)
Visszatérések:
0 - Sikertelen
1 - Sikeres
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strmp(cmdtext, \"/remao\", true)) // Eltávolítjuk az összes csatolt tárgyat
    {
        for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
        {
            if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerid, i); //Ellenõrzi hogy melyik tárhely van használatba, és ott törli a tárgyat.
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Megjegyzés:
Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>  A játékosra csatolunk egy tárgyat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A>  Ellenõrzi, hogy az adott tárhelyen található-e tárgy.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject

1521
Függvények / SetPlayerAttachedObject
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 15:10:04 »
SetPlayerAttachedObject
Az adott játékos egyik csontjára csatol egy tárgyat.


Paraméterek
 
(playerid, index, modelid, bone, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ, materialcolor1, materialcolor2)

 
playerid      A játékos id-je akinek rácsatoljuk a tárgyat.
index          Ez úgy mûködik mint egy slot (tárhely). !0.3d-tól 0-9ig míg a régebbi verzióknál 0-4ig lehet.
modelid     A tárgy id-je, amit szeretnénk csatolni a játékosra. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/Objects\">Object ID</A>
bone          A csont id-je amire szeretnénk a tárgyat csatolni.



Csont ID-k:
0 - Nem használt (a kliens összeomlik tõle)
1 - Gerinc
2 - Fej
3 - Bal felkar
4 - Jobb felkar
5 - Bal kéz
6 - Jobb kéz
7 - Bal comb
8 - Jobb comb
9 - Bal láb
10 - Jobb láb
11 - Jobb lábszár
12 - Bal lábszár
13 - Bal alkar
14 - Jobb alkar
15 - Bal kulcscsont(Váll)
16 - Jobb kulcscsont (Váll)
17 - Nyak
18 - Állkapocs
 
fOffsetX     (Opcionális) A tárgy X-toló tengelye
fOffsetY     (Opcionális) A tárgy Y-toló tengelye
fOffsetZ     (Opcionális) A tárgy Z-toló tengelye
fRotX          (Opcionális) A tárgy X-forgás tengelye
fRotY          (Opcionális) A tárgy Y-forgás tengelye
fRotZ          (Opcionális) A tárgy Z-forgás tengelye
fScaleX       (Opcionális) A tárgy X-tengely mérete
fScaley        (Opcionális) A tárgy Y-tengely mérete
fScalez        (Opcionális) A tárgy Z-tengely mérete
materialcolor1   (Opcionális) A tárgy elsõdleges színbeállítása, egész számmal, hexadecimális vagy ARGB szín formátummal
materialcolor2   (Opcionális)A tárgy másodlagos színbeállítása, egész számmal, hexadecimális vagy ARGB szín formátummal
Visszatérések:
0 - Sikertelen
1 - Sikeres
Példa:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2); //Rácsatoltunk a játékos fejére egy teknõs tárgyat a 3. tárhelyen
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 19487, 2, 0.101, -0.0, 0.0, 5.50, 84.60, 83.7, 1, 1, 1, 0xFF00FF00);
//Itt rácsatoltunk egy fehér sapkát a játékos fejére, ami zöld és a negyedik tárhelyen található
    return 1;
}

 
Fontos Megjegyzés:
Mint ahogy leírtam a tárhelynél, a 0.3d-tõl újabb verziókban maximum 9 tárgyat lehet csatlakoztatni, régebbi verzióknál maximum 4-et.
Ez a funkció külön CreateObject/CreatePlayerObject típusokat használ.
Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>  Törli a csatolt tárgyat az adott játékosról
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A> Ellenõrzi, hogy az adott tárhelyen található-e tárgy.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditAttachedObject\">EditAttachedObject</A> Szerkezteni lehet vele a játékosra csatolt tárgyat.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject

1522
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:FPS lekérõ
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 11:19:02 »
OFF: zárd a témát, és rakd ki a megoldás státuszt, ne mindig a moderátoroknak keljen.

1523
Archívum / Pixel Bros.
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 23:04:10 »
Végre valami egyedi! Sok sikert nektek! ;)

1524
Segítségkérés / Skin betöltése spawnoláskor
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 23:00:17 »
Idézetet írta: SnooP date=1377376147\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41812\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha leírnád normálisan talán még választ is kapnál rá.
 

Heló!
Ha átváltja a skinét pl:100-asra akkor a 100 as skinnel spawnoljon újra és ne azzal amit a skin vélasztóba kiválasztott.
 
Ezzel magadnak mondtál ellent: kiválasztja a 100-as skint amivel majd spawnolni fog, de ne azzal spawnoljon amit kiválasztott. Akkor most hogyan is szeretnéd?
Vagy én nem bírok értelmezni?
 
[/quote]
LOL :D
Amúgy: használj változókat.
 
new SkinID[MAX_PLAYERS];

 
Amikor kiválasztja:
 
SkinID[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);

 
És amikor lespawnol:
 
SetPlayerSkin(playerid,SkinID[playerid]);

1525
Függvények / CallRemoteFunction
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 22:45:23 »
Idézetet írta: kurta999 date=1377377022\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41830\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem is téged szidlak, jó is, hogy oda írtad.
Csak kicsit nagyon elgondolkodik az ember, amikor ilyen 3-4 soros dolgokat nem képesek a kezdetek óta megcsinálni. Sajnos nem ez az egyetlen példa rá  >:D
 
Hehe :D Elhiszem :)

1526
Függvények / CallRemoteFunction
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 22:41:46 »
Idézetet írta: kurta999 date=1377376787\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41830\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezis csak samp logika, hogy az üres stringnél ki kell fagyni mindig a szervernek.
 
És volt is rá példa hogy egyszer üresen hagytam és semmi nem történt :D
De nem szeretek okoskodni, wikin ez volt írva, úgyhogy úgy voltam vele hogy leírom..

1527
Segítségkérés / Warnings.!
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 22:40:12 »
index2...index3..index4

1528
GTA V: Alap információk / GTA V - Soundtrack lista
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 20:44:46 »
Idézetet írta: Gabor.. date=1377369473\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41831\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nekem nem tetszik, gondolhattak volna a modernebb, elektronikus zenét hallgatókra is...
 
Szintén, Vagy lehetett volna mindenféle mûfaj és senkinek se fájt volna a foga :D

1529
Segítségkérés / code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 20:42:56 »
OnPlayerCommandText....
new cmd[30], params[30];
sscanf(cmdtext, \"ss\", cmd, params);
...parancsok
próbáld meg így.

1530
Segítségkérés / code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 20:26:47 »
Ha azt használod akkor miért nem tudod belerakni?
a CMD:haha = if(strcmp(cmd, \"/haha\", true) == 0)
és ezeket az OnPlayerCommandText alá.

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal