Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gentleman

Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 278
1501
Általános / Palomino RPG beszélgetés
« Dátum: 2013. január 11. - 16:28:54 »
Idézetet írta: ervin990911 date=1357916824\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32272\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez a rendõrség hogy milyen nonos te..
Tegnap este állunk mg sarkán Bettyvel, James-szel, Perryvel, véletlen megütöm Bettyt mert õ is megütött és felakartam kelni, mindegy. Odajön a rendõr, se szó se beszéd kib*szódik a kocsiból dezit a pofámba nyomja, uram most letartóztatom, mondom WTF megbilincsel vinne is mire sikerül a 6. próbálkozásra megértetni vele hogy nem történt semmi.. Meg még bevág ilyen gangster fegyvert a képedbe animot..
Abszolút át kell rendezni a dolgokat a szerveren, mentõt nem látni, rendõrt szintúgy, aki van az is kb. így viselkedik..
 
de nem is csak az, hanem a saját, meg a mások jogait sem tudják, hogy miért vihetnek be valakit, vagy hogy milyen bizonyíték kell.
Múltkor  egy ember megtámadt, a rendõr pont ott volt, én mondtam a rendõrnek hogy nem teszek feljelentést ellene, de ugyan úgy bevitte azt a fickót
 
[/quote]
Ezért célszerû a rendõr leaderektõl manualt kérni. Ezt már leírtam az NLRP témájában, hogyha a rendõr leader nem összegezi a bûncselekményeket, büntetési tételeket, eljárásokat akkor mi alapján tevékenykedik egyáltalán?

1502
Segítségkérés / Javítandó Errorok.
« Dátum: 2013. január 11. - 13:55:59 »
Idézetet írta: Tomee. date=1357855738\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32214\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez totálisan átláthatatlan katyvasz.
Esetleg ez?
 
Jó lenne, csak nincs letöltési link..
 
[/quote]
Oh a kódtár bemondta az unalmast :S
És a gépemen nincs már meg sajnos :S :\'( Pfú ez most kellemetlen de utánajárok a dolgoknak.
Na megleltem a pendrivomon :D
 
/*
   _____            _   _                            _
  / ____|          | | | |                          ( )
| |  __  ___ _ __ | |_| | ___ _ __ ___   __ _ _ __ |/ ___
| | |_ |/ _ \\ \'_ \\| __| |/ _ \\ \'_ ` _ \\ / _` | \'_ \\  / __|
| |__| |  __/ | | | |_| |  __/ | | | | | (_| | | | | \\__ \\
  \\_____|\\___|_| |_|\\__|_|\\___|_|_|_| |_|\\__,_|_| |_| |___/
  / ____|                    / ____|         | |
| |  __  __ _ _ __   __ _  | (___  _   _ ___| |_ ___ _ __ ___
| | |_ |/ _` | \'_ \\ / _` |  \\___ \\| | | / __| __/ _ \\ \'_ ` _ \\
| |__| | (_| | | | | (_| |  ____) | |_| \\__ \\ ||  __/ | | | | |
  \\_____|\\__,_|_| |_|\\__, | |_____/ \\__, |___/\\__\\___|_| |_| |_|
                      __/ | / _|     __/ |
                     |___/ | |_ ___ |___/
                           |  _/ _ \\| \'__|
                           | || (_) | |
                           |_|_\\___/|_|                     _
                            / _|                           | |
  ___  __ _ _ __ ___  _ __ | |_ ___  _ __ _   _ _ __ ___   | |__  _   _
/ __|/ _` | \'_ ` _ \\| \'_ \\|  _/ _ \\| \'__| | | | \'_ ` _ \\  | \'_ \\| | | |
\\__ \\ (_| | | | | | | |_) | || (_) | |  | |_| | | | | | |_| | | | |_| |
|___/\\__,_|_| |_| |_| .__/|_| \\___/|_|   \\__,_|_| |_| |_(_)_| |_|\\__,_|
                     | |
                     |_|
 
*/
//Szükséges függvénykönyvtárak a script futtatásához
#include    <a_samp>
#include    <zcmd>
#include    <sscanf2>
/*
==============================================================
Alapvetõ definíciók a banda szerkezetével kapcsolatban
==============================================================
*/
#define     MAX_BANDA      50 //Nem javaslom a növelését!
#define     RENDFOKOZATOK   5  //Viccesebb ha lehet rendfokozatokat is hozzáadni :)
/*
==============================================================
Alapvetõ változók [globális szinte] a bandával kapcsolatban.
==============================================================
*/
new         BandaNeve[MAX_BANDA][50]; //Igényesebb ha a bandát elnevezhetik nem pedig számazonosítóval kerülnek kiírásra
new         BandaTag[MAX_PLAYERS]; //Ez a változó azért funkcionál, hogy a késõbbiekben le tudjuk kérdezni melyik bandában van az ipse
new         BandaTagokSzama[MAX_BANDA]; //Egy bandában hányan vannak épp online
new         UresBanda[MAX_BANDA]; //Amennyiben nincsenek fent bandatagok ez a változó segít nekünk feloszlatni a bandát.
new         BandaRang[MAX_PLAYERS]; //Rendfokozat a bandatagoknak :)
new         BandaRendfokozat[MAX_BANDA][RENDFOKOZATOK+1][30];// NA ezt jól összecelláztam. Ebben kerül a rendfokozat eltárolásra :)
new         Meghivtak[MAX_PLAYERS]; //Meghívás a bandába, viszont kérdéses, hogy meghívták é a személyt :o
new         bool:Bandaban[MAX_PLAYERS]; //Bandában van a játékos?
new         BandatGeneral[MAX_PLAYERS]; //Éppen generál bandát?
/*
==============================================================
Alapvetõ színdefiníciók
==============================================================
*/
#define    SZIN_PIROS       0xff0000AA
#define    SZIN_CITROM    0xf2ff00AA
#define    SZIN_ZOLD       0x032b0dAA
/*
==============================================================
Textdrawok
==============================================================
*/
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Gentleman\'s Gang System for samforum.hu\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
for(new k = 0; k < MAX_BANDA; k++) //A filterscript betöltésekor minden bandát üressé kell tenni!
{
   UresBanda[k] = 1;
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(Bandaban[playerid] == true)
{
       BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]--;
       if(BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] == 0)
       {
           UresBanda[bandaTag[playerid]] = 1;
       }
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(Bandaban[killerid] == true && Bandaban[playerid] == true)
{
        new szoveg[128];
    if(BandaTag[killerid] == BandaTag[playerid])
    {
        format(szoveg, 128, \"A(z) {00ff2b}\'%s\' {ffffff}banda tagjai egymást gyilkolják!\", BandaNeve[bandaTag[killerid]]);
        SendClientMessageToAll(-1, szoveg);
    }
    else
    {
        format(szoveg, 128, \"A(z) {00ff2b}\'%s\' {ffffff}banda egyik tagja megölte a(z)! {00ff2b}\'%s\' {ffffff}banda tagját!\", BandaNeve[bandaTag[killerid]],BandaNeve[bandaTag[playerid]]);
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(!strcmp(\"#\", text, true, 1))
{
    if(Bandaban[playerid] == true)
    {
        strdel(text, 0, 1);
        new szoveg[230];
        new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
        format(szoveg, 230, \"{00ff2b}[banda]{ffffff}\'%s\' {00ff2b}[%s]{ffffff}:%s\", jatekosneve,BandaRendfokozat[bandaTag[playerid]][bandaRang[playerid]],text);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(BandaTag == BandaTag[playerid])
      {
          SendClientMessage(i, -1, szoveg);
          return 0;
      }
   }
    }
}
switch(BandatGeneral[playerid])
{
    case 1:
{
    if(!strcmp(\"kilép\", text, true, 6)) //Szövegösszehasonlítás abban az esetben ha nem szeretne bandát generálni.
    {
        SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Létrehozás megszakítva!\");
        BandatGeneral[playerid] = 0; //Bugfix
      return 0; //Return 0 nem küldi el az alap üzenetet!
    }
   new formatalt[128];
   new talalat = 0;
   for(new i = 0; i < MAX_BANDA; i++)
   {
       if(UresBanda == 1)
       {
           talalat = 1;
         format(BandaNeve, 50, text);
         format(formatalt, 128, \"Az új bandád neve a következõ: {112b03}%s {ffffff}Bandád azonosítószáma: {0009ff}%d\", BandaNeve,i);
         SendClientMessage(playerid, -1, formatalt);
         SendClientMessage(playerid, SZIN_CITROM, \"A bandád létrehozásra került. Parancsaidat a /banda paranccsal megtekintheted! Kérlek állítsd majd be a banda rendfokozatait! Banda chat: #\");
         BandaTagokSzama ++;
         UresBanda = 0;
         Bandaban[playerid] = true;
         Meghivtak[playerid] = false;
         BandaTag[playerid] = i;
         BandaRang[playerid] = RENDFOKOZATOK;
         for(new g = 0; g < RENDFOKOZATOK; g++)
         {
             format(BandaRendfokozat[g], 30, \"TAG\");
         }
         format(BandaRendfokozat[5], 30, \"GÓRÉ\");
         BandatGeneral[playerid] = 0;
         return 0;
      }
      if(talalat == 0)
      {
          SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Sajnálom az összes banda telített! Kérlek próbálkozz késõbb!\");
          BandatGeneral[playerid] = 0;
          return 1;
      }
   }
   return 0;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Meghivtak[playerid] = -1;
    BandaTag[playerid] = -1;
    BandaRang[playerid] = 0;
    BandatGeneral[playerid] = 0;
 
 
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
if(Bandaban[playerid] == true)
{
    new szoveg[128];
    new meghivo[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, meghivo, MAX_PLAYER_NAME);
          new meghivott[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(clickedplayerid, meghivott, MAX_PLAYER_NAME);
if(BandaRang[playerid] == RENDFOKOZATOK)
{
    if(BandaTag[playerid] == BandaTag[clickedplayerid])
    {
                format(szoveg, 128, \"{00ff2b}[bANDA] {012106}\'%s\' {ffffff}kirúgta a bandából {00ff2b}\'%s\' {ffffff}játékost!\", meghivo, meghivott);
          for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
         if(BandaTag == BandaTag[playerid])
         {
             SendClientMessage(i, -1, szoveg);
         }
      }
      BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]--;
      SendClientMessage(clickedplayerid, SZIN_PIROS, \"Kirúgtak a bandából!\");
        Meghivtak[playerid] = -1;
       BandaTag[playerid] = -1;
       BandaRang[playerid] = 0;
       BandatGeneral[playerid] = 0;
       BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]--;
       if(BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] == 0)
       {
           UresBanda[bandaTag[playerid]] = 1;
       }
       return 1;
    }
}
    format(szoveg, 128, \"{00ff2b}[bANDA] {012106}\'%s\' {ffffff}meghívta a bandába {00ff2b}\'%s\' {ffffff}játékost!\", meghivo, meghivott);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(BandaTag == BandaTag[playerid])
   {
       SendClientMessage(i, -1, szoveg);
   }
}
format(szoveg, 128, \"{ff0000}\'%s\' {ffffff}nevû játékos meghívott a {00ff2b}\'%s\' {ffffff}bandába!\", meghivo, BandaNeve[bandaTag[playerid]]);
SendClientMessage(playerid, -1, szoveg);
SendClientMessage(playerid, SZIN_CITROM, \"Csatlakozáshoz /bbelep\");
Meghivtak[playerid] = BandaTag[playerid];
}
return 1;
}
COMMAND:bbelep(playerid)
{
if(Meghivtak[playerid] == -1)
    {
SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Nem hívtak meg sehova sem!\");
return 1;
    }
BandaTag[playerid]    = Meghivtak[playerid];
BandaRang[playerid] = 1;
BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]++;
new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
new formatalt[128];
format(formatalt, 128, \"{ff0000} \'%s\' {ffffff}játékos csatlakozott a(z) {00ff2b}\'%s\' {ffffff}bandába!\",jatekosneve, BandaNeve[bandaTag[playerid]]);
SendClientMessageToAll(-1, formatalt);
return 1;
}
COMMAND:brendfokozat(playerid,params[])
{
    if(BandaRang[playerid] < RENDFOKOZATOK) //Amennyiben csak normál tag
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Ezt a parancsot csak maximális rendfokozaton használhatod!\");
    return 1;
}
//params: rendfokozatid név
new id, output[30];
if(sscanf(params, \"ds[30]\",id,output))
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /brendfokozat [rendfokozat id] [név]\");
    return 1;
}
print(\"Banda rendfokozat blokk elõtt\");
if(id > RENDFOKOZATOK)
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Az azonosító nagyobb mint a megengedett maximális rendfokozat!\");
    return 1;
}
print(\"Banda rendfokozat blokk után\");
new szoveg[150];
new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
print(\"FOS 1\");
format(BandaRendfokozat[bandaTag[playerid]][id], 30, output);
format(szoveg, 150, \"{00ff2b}[bANDA] {ffffff}\'%s\' {ffffff}módosította a(z) {00ff2b}\'%d\' {ffffff}rendfokozat nevét {ff0000}\'%s\'{ffffff}-re\", jatekosneve, id, output);
print(\"FOS 2\");
for(new g =0; g< MAX_PLAYERS; g++)
{
    if(BandaTag[g] == BandaTag[playerid])
    {
       SendClientMessage(g, -1, szoveg);
    }
}
return 1;
}
COMMAND:trendfokozat(playerid, params[])
{
    if(BandaRang[playerid] < RENDFOKOZATOK) //Amennyiben csak normál tag
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Ezt a parancsot csak maximális rendfokozaton használhatod!\");
    return 1;
}
new id,szam;
if(sscanf(params, \"ud\", id,szam))
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /trendfokozat [id] [rendfokozat]\");
    return 1;
}
if(id == INVALID_PLAYER_ID)
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Nem találom a játékost!\");
    return 1;
}
if(BandaTag[id] != BandaTag[playerid])
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Õ nincs a te bandádba!\");
    return 1;
}
new szoveg[150];
new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
new gyokerneve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
GetPlayerName(playerid, gyokerneve, MAX_PLAYER_NAME);
BandaRang[id] = szam;
format(szoveg, 150,\"{00ff2b}[bANDA] {ffffff}\'%s\' {ffffff}módosította  {00ff2b}\'%s\' {ffffff}rendfokozatát {00ff2b}\'%s\'{ffffff}-re\", jatekosneve, gyokerneve, BandaRendfokozat[bandaTag[playerid]][szam]);
return 1;
}
COMMAND:banda(playerid,params[])
{
new output[80]; //Amit a \'szóköz\' után ír ebben a változóban tároljuk el!
//Ha nincs bandában/bandája akkor más funkciók érhetõek el a számára
if(Bandaban[playerid] == false)
{
       if(sscanf(params, \"s[80]\", output))
    {
        SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /banda [létrehoz]\");
        return 1;
    }
    if(!strcmp(output, \"létrehoz\", true, 9))
    {
   new talalat = 0;
   for(new i = 0; i < MAX_BANDA; i++)
   {
       if(UresBanda == 1)
       {
           talalat = 1;
       }
   }
   if(talalat == 0)
   {
       SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Sajnálom az összes banda telített! Kérlek próbálkozz késõbb!\");
       BandatGeneral[playerid] = 0;
       return 1;
   }
    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Rendben! Kérlek írd be a Banda leendõ nevét (MAX 50 karakter!), kilépéshez írd be a kilép szót\");
    BandatGeneral[playerid] = 1;
}
}
else
{
    if(BandaRang[playerid] < RENDFOKOZATOK) //Amennyiben csak normál tag
    {
    if(sscanf(params, \"s[80]\", output))
    {
        SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /banda [kilép]\");
        return 1;
    }
    if(strcmp(output, \"kilép\", true, 6) && strcmp(output, \"meghív\", true, 7))
    {
        SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /banda [kilép]\");
        return 1;
    }
    if(!strcmp(output, \"kilép\", true, 6))
    {
        new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
        new szoveg[128];
        GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
         if(BandaTag == BandaTag[playerid])
         {
             BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] --;
             Bandaban[playerid] = false;
             format(szoveg, 128, \"{e100ff}[bANDA] {2e1e00}%s {ffffff}elhagyta a bandát! Tagok száma: {0f6100}%d\", jatekosneve, BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] );
             SendClientMessage(i, -1, szoveg);
         }
         if(BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] == 0)
         {
             format(szoveg, 128, \"Az {0f6100}\'%s\' {ffffff}névre hallgató banda {ff0000}feloszlott {ffffff}mivel az utolsó tag is kilépett!\");
             SendClientMessageToAll(-1, szoveg);
         }
        }
    }
    if(!strcmp(output, \"meghív\", true, 6))
    {
        SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Játékos bandába való meghívásához kérlek kattints a nevére (ezt a parancsot nem muszáj beírnod)!\");
    }
    }
    else //Amennyiben góré :)
    {
   SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Játékos bandába való meghívásához/kirúgásához kérlek kattints a nevére!\");
   SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Rendfokozatok állítása [név]: /brendfokozat [rendfokozat id] [név]\");
   SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Rendfokozatok állítása [tag]: /trendfokozat [játékos] [id]\");
    }
}
return 1;
}

1503
Általános / Palomino RPG beszélgetés
« Dátum: 2013. január 11. - 13:51:38 »
[gmod]Elõször is Actor!
A fórumon te nem vagy abban a pozícióban, hogy másoknak megtiltsd mely témához nem szólhatnak hozzá. Amennyiben valaki vét a szabályzat ellen figyelmeztetést kap (a moderátoroktól nem a felhasználóktól) és amennyiben nagyon súlyos az ügy esetleg fórum mellõzés szintén a moderátoroktól nem a felhasználóktól.


Továbbá többieknek. Mindaddig elfogadható a vita (érvek és ellenérvek halmaza majd a végén közös megegyezés) a fórumon ameddig tárgyilagosak maradtok. Itt már személyeskedésbe ment át a téma. Minden olyan hozzászólás ami személyeskedést tartalmaz törlöm.[/gmod]

1504
Segítségkérés / Javítandó Errorok.
« Dátum: 2013. január 10. - 21:41:20 »
Ez totálisan átláthatatlan katyvasz.
Esetleg ez?

1505
Segítségkérés / 3D Text hiba
« Dátum: 2013. január 10. - 21:19:26 »
[gmod]A jövõben a témád tárgya értelmesen a kérdésedre utaljon.[/gmod]

1506
Archívum / [HUN] |<>| The Secret Role Play Gaming |<>| v0.3
« Dátum: 2013. január 10. - 21:18:00 »
[gmod]Témát emelem. Szavazást pontosítsátok vagy töröljétek.[/gmod]

1507
Adminjail közben a legjobb a zene.  Tényleg akit az nem fog elvenni a nonozástól azt semmi sem.

1508
Idézetet írta: Vic15 date=1357844006\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csapassunk egy képet az AJ rendszerrõl? :) Vagy legyen majd meglepetés? :D
 
Én ott voltam mikor kitalálódott :P

1509
Beszélgetés / Beszélgetés az okostelefonokról, Apple termékekrõl
« Dátum: 2013. január 10. - 19:09:02 »
[gmod]MEMEk csak az általános és a kép rólatok témákban vannak engedélyezve.[/gmod]

1510
Általános / Palomino RPG beszélgetés
« Dátum: 2013. január 10. - 18:51:57 »
Amúgy IXT múltkor mikor én hoztam fel hasonló érveket akkor õ is azzal magyarázta ezeket, hogy hát GF kategória simán meglehet csinálni. Most, hogy nem õ csinálta ezt hanem vele csináltak hasonlókat megy a sértõdés.
Ezt leírtam akkor és most be is bizonyosodott.

1511
Általános / Palomino RPG beszélgetés
« Dátum: 2013. január 10. - 13:53:40 »
Nos leírok egy példát hogyan kellene a badáskodást csinálni.
A (Norvég de végül is amerikai) LS:RP szerveren eszméletlenül sok bandás van.
Az Idlewood pizzázónál (IdleStack) mindig kint áll vagy 35-40 darab bandás nem csinálnak semmit csak állnak és töltögetik az idejüket. Ha épp nincs rendõr a közelükben akkor adnak el fegyvereket drogokat ezt mindenki tudja OOC még a rendõrök is. De viszont ezt ahogy csinálják úgy csinálják, hogy a rendõröknek még okuk sincs igazoltatni õket. Lényegtelen, hogy OOC mindenki tudja mit csinálnak, de mégis képesek úgy megoldani a dolgokat, hogy IC ellenük nincs semmilyen bizonyíték semmi indok arra amiért õket ellenõrizzék.
Naponta 10x megyek el IdleStack elõtt. Ha nincs ott rendõr igen rizikós idegennek megállni mert mindig van ott balhé. De azért a rendõrök sem buták õk is odaállnak és figyelik õket. Mást nem tehetnek mivel mindaddig ameddig valaki IC nem követ el bûncselekményt vagy nem áll fenn ennek alapos gyanúja (bizonyítékkal alátámasztva) addig nem tehet senki semmit ellene.
Ezt azért hozom fel példának, hogy lássátok azt, hogy a bandázás nem abból áll, hogy random 10 embert elraboltok meg naponta 2x animbalövitek egymást. Hanem az igen lényeges része az amit LS:RP-n csinálnak, hogy építik a kapcsolatokat szervezõdnek és havonta legfeljebb 3-4x csinálnak olyan dolgot amibõl megélnek. 

1512
Beszélgetés / Beszélgetés az okostelefonokról, Apple termékekrõl
« Dátum: 2013. január 09. - 22:25:34 »
Átverés. Szerintem igazán elgondolkodhat az életérõl az aki Apple terméket vett, hogy õt jól átverték a francba.
Csomó jobb dolgot lehet venni nem hogy feleannyiért hanem negyedannyiért is. Jah és ezek hoznak jobb színvonalat is.

1513
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2013. január 09. - 21:20:52 »
[gmod]Miután nincs túlzott érdeklõdés (itt a fórumon) a fayrpg után innentõl a kiemelést megszüntetem.[/gmod]

1514
Beszélgetés / 156 másodperces ingyenes bevásárlás – Te mit hoznál el?
« Dátum: 2013. január 09. - 21:09:03 »
Egy ilyennél azért rendesen kell ismerni az üzletet. Mert az ember könnyel elveszhet a sorok között és az idõ ezt nem engedi meg.

1515
Általános / Palomino RPG beszélgetés
« Dátum: 2013. január 09. - 21:05:43 »
Nos az utóbbi idõben igen komoly vádakat kapott a szerver.
Tényleg van ilyen parancsra semmibõl tuningolható sultan és adminbanda? :o

Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 278
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal