Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 198
1501
Segítségkérés / Cam move
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 10:57:50 »
Amúgy ezt Interpolate Camerának nevezik. Én is ezt használom amit Updater linkelt.
De ha érdekel a szkriptelése akkor:
http://sampforum.hu/wiki/f/InterpolateCameraPos
http://sampforum.hu/wiki/f/InterpolateCameraLookAt

1502
Segítségkérés / textdraw az objectre
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 10:53:29 »
Idézetet írta: ZyZu date=1377591521\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Miért nem lehetséges? épp tegnap küldött nekem Csabesz egy videót errõl: http://www.youtube.com/watch?v=as1KehVG44Y meg lehetséges oldani..  ;) http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialText
 
Szerintem akos127 is errõl beszélt :D
És igen, ezt nem textdrawnak nevezik hanem materialtext-nek :D

1503
Segítségkérés / HP állító script hiba
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 13:21:08 »
Használj egész érték helyett lebegõpontos értékeket az életnél.
 
CMD:hp(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        new jatekos,Float:hp;
        if(sscanf(params,\"uf\",jatekos,hp)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"HASZNÁLAT: /hp <név> <hp>\");
        if(hp >=1.0 && hp <=100.0)
        {
            new name[MAX_PLAYER_NAME],name2[MAX_PLAYER_NAME];
            new str1[128],str2[128]
            GetPlayerName(jatekos,name2,sizeof(name2));
            GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
            format(str1,64,\"%s átállította a hp-d erre: %f\",name,hp);
            format(str2,64,\"%s hp-ja átállítva erre: %f\",name2,hp);
            SendClientMessage(jatekos,-1,str1);
            SendClientMessage(playerid,-1,str2);
            SetPlayerHealth(jatekos,hp);
        }
    }
    else SendClientMessage(playerid,narancs,\"<Szerver>Nem vagy admin!\");
    return 1;
}

1504
Függvények / AttachCameraToPlayerObject
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 12:11:36 »
AttachCameraToPlayerObject
 
A adott játékos kameráját rácsatolja egy játékos tárgyra. (Ezt általában FPS módokra is használják.)


Paraméterek:
 
(playerid, objectid)

 
playerid    A játékos ID-je akinek a kameráját rácsatoljuk a tárgyra.
playerobjectid    A játékostárgy ID-je amire rácsatoljuk a játékos kameráját.
Visszatérések:
Nincs visszatérési értéke.
 

Példa:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/attach\", false))
    {
        new playerobject = CreatePlayerObject(playerid, 1245, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0); //hozzáadunk egy játékostárgyat.
        AttachCameraToPlayerObject(playerid, playerobject);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kamerád fel lett rakva a playerobject nevû tárgyra.\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Fontos megjegyzés:
Elsõnek vedd fel a tárgyat a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A> funkció segítségével.

A funkció a SA-MP 0.3e verzióban lett hozzáadva, ezért a régebbi verziókon nem mûködik.



Kapcsolódó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToObject\">AttachCameraToObject</A>  Az adott játékos kameráját rácsatolja egy tárgyra.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraPos\">SetCameraPos</A> Beállítja a játékos kamerájának a pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraLookAt\">SetCameraLookAt</A> Beállítja azt a pontot amire a kamera nézzen
Eredeti Téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToPlayerObject

1505
Függvények / random
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 11:56:25 »
Hehe :D
Köszi amúgy.

1506
Szkript kérések / minigame
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 09:28:04 »

1507
Szkript kérések / /report
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 09:22:56 »
Bõvebben mi nem jó?

1508
Függvények / random
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 01:21:10 »
Idézetet írta: Iceaac date=1377472589\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


max     A legnagyobb érték amivel visszafog térni.
 
Legnagyobb-1.
 

Visszatérése:
A véletlen számmal fog visszatérni  (0-a legnagyobbig)
 
[/quote]
0 - max-1
 
[/quote]
Köszi h. javítottad! :)

1509
Szkript kérések / /report
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 01:12:58 »
Õõ igen, de akkor ezt úgy kéne megoldani hogy fájlból olvassa a reportokat.
Kész lett, ez se lett mentve:
u.i: hozz létre a scriptfiles mappába egy ReportLog.txt fájlt.
 
CMD:report(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)
{
   new string[256];
    new File:repf = fopen(\"ReportLog.txt\", io_read);
    fread(repf, string);
    fclose(repf);
    SendClientMessage(playerid,-1,string);
}
else
{
new string[128],name[128],text[128];
    if(sscanf(params,\"s[128]\",text)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /report [üzenet]\");
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
new File:rfile = fopen(\"ReportLog.txt\",io_append);
format(string,sizeof(string),\"%s Üzenete: %s\\r\\n\",name,text);
fwrite(rfile,string);
fclose(rfile);
}
return 1;
}
CMD:clearlog(playerid)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)
{
    new File:rfile = fopen(\"ReportLog.txt\",io_write);
fwrite(rfile,\" \");
fclose(rfile);
}
else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy Admin!\");
return 1;
}

1510
Függvények / random
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:52:33 »
Random
Jelentése: Véletlenszerû


Paraméterek:
 
(max)

 
max     A legnagyobb érték  (0-tól ez az érték -1)
Visszatérése:
A véletlen számmal fog visszatérni  (0-tól max -1)
Példa:
 
new Float:RandomSpawn[][4] =
{
    // X,Y,Z pozíciók és a szembe szöge.
    {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429, 192.0335},
    {-2454.2170, 503.8759, 30.0790, 267.2932},
    {-2669.7322, -6.0874, 6.1328, 89.8853}
};
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); //felvesszük a véletlenszerû értékeket.
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); //Így a funkció a fentbõl meglévõ véletlenszerû sorokból olvassa be a kordinátákat.
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);
    return 1;
}

 
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Random

1511
Szkript kérések / /report
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:11:56 »
Egy kicsit bõvebben leírnád légyszíves? :)

1512
Szkript kérések / setscore
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:09:34 »
Tessék, nincs tesztelve de szerintem jó.
 
CMD:setscore(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy ADMIN!\");
new score,pplayerid;
if( sscanf( params, \"id\",pplayerid,score) ) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setscore [PlayerID][Pont]\");
new name[128],name1[128];
GetPlayerName(pplayerid,name1,sizeof(name1));
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,sizeof(string),\"%s beállította %s-nak/nek a pontjait:  %d-ra/re\",name,name1,score);
SendClientMessageToAll(-1,string);
SetPlayerScore(pplayerid,score);
return 1;
}

1513
Szkript kérések / Race System
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:03:17 »
Ohh de jó hogy már majdnem kész a race editorom + fs. xd

1514
Függvények / LimitGlobalChatRadius
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 22:55:03 »
LimitGlobalChatRadius
Beállítja a globális chat határának a sugarát. Ez úgy mûködik mint a RolePlay szervereken, egy bizonyos távolságig láthatod azt, amit a másik játékos ír.


Paraméterek:
 
(Float:chat_radius)

 
Float:chat_radius   A határ sugara. (Lebegõpontos érték)
Visszatérések:
A funkciónak nincsen visszatérési értéke.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    LimitGlobalChatRadius(200.0);
    return 1;
}

 
Hozzátartozó függvények:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetNameTagDrawDistance\">SetNameTagDrawDistance</A>      Beállítja a játékos skin feletti nevének a látóhatárát.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SendPlayerMessageToPlayer\">SendPlayerMessageToPlayer</A>       Gyors játékos üzenet az adott játékosnak.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SendPlayerMessageToAll\">SendPlayerMessageToAll</A>        Gyors játékos üzenet mindenkinek.
Hozzátartozó eljárások:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerText\">OnPlayerText</A>
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitGlobalChatRadius

1515
Függvények / AttachCameraToObject
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 20:57:53 »
AttachCameraToObject
 
A adott játékos kameráját rácsatolja egy tárgyra. (Ezt általában FPS módokra is használják.)


Paraméterek:
 
(playerid, objectid)

 
playerid    A játékos ID-je akinek a kameráját rácsatoljuk a tárgyra.
objectid    A tárgy ID-je amire rácsatoljuk a játékos kameráját.
Visszatérések:
Nincs visszatérési értéke.
 

Példa:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/felrak\", false))
    {
        new object = CreateObject(1245, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        AttachCameraToObject(playerid, object);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kamerád fel lett rakva az object nevû tárgyra.\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Fontos megjegyzés:
Elsõnek vedd fel a tárgyat a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject\">CreateObject</A> funkció segítségével.

A funkció a SA-MP 0.3e verzióban lett hozzáadva, ezért a régebbi verziókon nem mûködik.



Kapcsolódó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToPlayerObject\">AttachCameraToPlayerObject</A>  Az adott játékos kameráját rácsatolja egy játékos tárgyra.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToObject

Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal