Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1501
Segítségkérés / Cam move« Dátum: 2013. augusztus 27. - 10:57:50 »
Amúgy ezt Interpolate Camerának nevezik. Én is ezt használom amit Updater linkelt.
De ha érdekel a szkriptelése akkor: http://sampforum.hu/wiki/f/InterpolateCameraPos http://sampforum.hu/wiki/f/InterpolateCameraLookAt 1502
Segítségkérés / textdraw az objectre« Dátum: 2013. augusztus 27. - 10:53:29 »Idézetet írta: ZyZu date=1377591521\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Miért nem lehetséges? épp tegnap küldött nekem Csabesz egy videót errõl: http://www.youtube.com/watch?v=as1KehVG44Y meg lehetséges oldani.. http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialTextSzerintem akos127 is errõl beszélt És igen, ezt nem textdrawnak nevezik hanem materialtext-nek 1503
Segítségkérés / HP állító script hiba« Dátum: 2013. augusztus 26. - 13:21:08 »
Használj egész érték helyett lebegõpontos értékeket az életnél.
CMD:hp(playerid,params[]) 1504
Függvények / AttachCameraToPlayerObject« Dátum: 2013. augusztus 26. - 12:11:36 »
AttachCameraToPlayerObject
A adott játékos kameráját rácsatolja egy játékos tárgyra. (Ezt általában FPS módokra is használják.) Paraméterek: (playerid, objectid) playerid A játékos ID-je akinek a kameráját rácsatoljuk a tárgyra. playerobjectid A játékostárgy ID-je amire rácsatoljuk a játékos kameráját. Visszatérések: Nincs visszatérési értéke. Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) Fontos megjegyzés: Elsõnek vedd fel a tárgyat a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A> funkció segítségével. A funkció a SA-MP 0.3e verzióban lett hozzáadva, ezért a régebbi verziókon nem mûködik. Kapcsolódó funkció: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToObject\">AttachCameraToObject</A> Az adott játékos kameráját rácsatolja egy tárgyra. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraPos\">SetCameraPos</A> Beállítja a játékos kamerájának a pozícióját. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraLookAt\">SetCameraLookAt</A> Beállítja azt a pontot amire a kamera nézzen Eredeti Téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToPlayerObject 1506
Szkript kérések / minigame« Dátum: 2013. augusztus 26. - 09:28:04 »
Death Drive-ot nem találtam.
Hay: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=394465 DM: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=137536 1508
Függvények / random« Dátum: 2013. augusztus 26. - 01:21:10 »Idézetet írta: Iceaac date=1377472589\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Legnagyobb-1. 1509
Szkript kérések / /report« Dátum: 2013. augusztus 26. - 01:12:58 »
Õõ igen, de akkor ezt úgy kéne megoldani hogy fájlból olvassa a reportokat.
Kész lett, ez se lett mentve: u.i: hozz létre a scriptfiles mappába egy ReportLog.txt fájlt. CMD:report(playerid,params[]) 1510
Függvények / random« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:52:33 »
Random
Jelentése: Véletlenszerû Paraméterek: (max) max A legnagyobb érték (0-tól ez az érték -1) Visszatérése: A véletlen számmal fog visszatérni (0-tól max -1) Példa: new Float:RandomSpawn[][4] = Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Random 1511
Szkript kérések / /report« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:11:56 »
Egy kicsit bõvebben leírnád légyszíves?
1512
Szkript kérések / setscore« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:09:34 »
Tessék, nincs tesztelve de szerintem jó.
CMD:setscore(playerid,params[]) 1513
Szkript kérések / Race System« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:03:17 »
Ohh de jó hogy már majdnem kész a race editorom + fs. xd
1514
Függvények / LimitGlobalChatRadius« Dátum: 2013. augusztus 25. - 22:55:03 »
LimitGlobalChatRadius
Beállítja a globális chat határának a sugarát. Ez úgy mûködik mint a RolePlay szervereken, egy bizonyos távolságig láthatod azt, amit a másik játékos ír. Paraméterek: (Float:chat_radius) Float:chat_radius A határ sugara. (Lebegõpontos érték) Visszatérések: A funkciónak nincsen visszatérési értéke. Példa: public OnGameModeInit() Hozzátartozó függvények: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetNameTagDrawDistance\">SetNameTagDrawDistance</A> Beállítja a játékos skin feletti nevének a látóhatárát. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SendPlayerMessageToPlayer\">SendPlayerMessageToPlayer</A> Gyors játékos üzenet az adott játékosnak. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SendPlayerMessageToAll\">SendPlayerMessageToAll</A> Gyors játékos üzenet mindenkinek. Hozzátartozó eljárások: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerText\">OnPlayerText</A> Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitGlobalChatRadius 1515
Függvények / AttachCameraToObject« Dátum: 2013. augusztus 25. - 20:57:53 »
AttachCameraToObject
A adott játékos kameráját rácsatolja egy tárgyra. (Ezt általában FPS módokra is használják.) Paraméterek: (playerid, objectid) playerid A játékos ID-je akinek a kameráját rácsatoljuk a tárgyra. objectid A tárgy ID-je amire rácsatoljuk a játékos kameráját. Visszatérések: Nincs visszatérési értéke. Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) Fontos megjegyzés: Elsõnek vedd fel a tárgyat a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject\">CreateObject</A> funkció segítségével. A funkció a SA-MP 0.3e verzióban lett hozzáadva, ezért a régebbi verziókon nem mûködik. Kapcsolódó funkció: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToPlayerObject\">AttachCameraToPlayerObject</A> Az adott játékos kameráját rácsatolja egy játékos tárgyra. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToObject |