Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15
151
Segítségkérés / Saját samp kliens
« Dátum: 2014. október 14. - 19:39:00 »
Sziasztok!
Abban kéne segítség hogy hogyan tudnék csinálni egy saját samp klienst ami letölti a jármû,skin modokat(mint ahogy MTA is letölti csak ez sampon nem lehetséges) és feltelepíti õket.
Egy csomót kerestem már, és a legjobb amit találtam az valami török videó volt Visual Basic-ban.
Csak az a baj hgy nem tudok törökül, + Visual Basichoz semmit sem értek(C# hoz egy kicsit(dehát 14 youtuberól....))
Szóval ha valaki tud bármit ezek közül:



- tutorial videó kliens készítésrõl(magyar/angol m1)
- leírás a kliens készítésrõl(magyar/angol)
- személyes tapasztalatok(ha van)
 
akkor az jó lenne ha leírná/linkelné!
Pár kérdés megelõzése érekében:



- Igen, több helyen is körbenézem, nemcsak magyarul angolul is!
- Igen tisztában vagyok vele hogy ez nem Pawn hanem rendes programozás.
- Igen, tudom hogy nem kliensel kell programozást tanulnu, DE én nem programozást akarok most tanulni hanem egy sajt klienst :)
 
A válaszokat elõre is köszönöm!

152
Segítségkérés / Motorfordulatszám számítás ?
« Dátum: 2014. október 14. - 19:20:34 »
és mivelhogy nincs kuplung ezért úgykell venni hogy alap ki van nyomva.... gondolkozz, hogy 14 évesen mennyit tudok a kresz-rõl

153
Segítségkérés / Motorfordulatszám számítás ?
« Dátum: 2014. október 14. - 15:28:04 »

az elsõ kommentelõ írt, a két vátozó, abban látok realitást....csak épp nem a nyomott gombból kéne kindulni, hanem a sebességbõl.
magyarul fogsz egy 0.1 másodperces timert, ami alatt leellenõrzöd a játékos elõzõ, illetve aktuális sebességét. amit itt mentesz is, mindig elõzõnek.
amíg az aktuális nagyobb, hozzáadsz 10-et, vagy 100-t, tõled függ, amikor viszont csökken, leellenõrzöd, hogy mennyivel csökkent...ha pl csak 10-zel, kevesebbel csökkented, mint ha 50-nel csökkent volna..
 
[/quote]
Amit írtál azis elég jó DE a legrealisztikusabb a nyomott gomb, mivel az autókba is addig nõ a fordulatszám amígy gyorsulsz, amikor tartod a sebességet akkor nem fog változni a fordulatszám se.... ezért jó a nyomott gomb, mert amíg nyomod addig gyorsul, amikor elengeded akkor lassul a kocsi. Ezért egyszerûencsak amíg nyomod a W-t addig nõhet a fordulatszám is, amikor elengeded akkor csökken, ennyi, nemkell itt elõzõ sebességeket mérni, nyomott gomb realisztikusabb,egyszerûbb....

154
Segítségkérés / old-editor segítség
« Dátum: 2014. október 12. - 15:15:46 »

155
Segítségkérés / Motorfordulatszám számítás ?
« Dátum: 2014. október 04. - 11:57:33 »
Hát szerintem úgy lehetne megoldani hogy csinálsz 2 változót(fordulatszám és sebesség(nem speed)) és akkor amikor elindítod a kocsit a sebesség 1 lesz és amígy nyomja a \"W\" gombot addig növekszik a fordulatszám, de ha elengedi akkor csökken(mint a valódi kocsiknál) és akkor erre két dolog jut eszembe
-autómatikusan vált pls 2500-nál
-a player vált ahol akar(nagyobb fodulatszám = jobb gyorsulás), de ha túl sokáig van pl 7000-ren akkor lefullad a motor
Na és akkor ugyebár váltáskor mindig resetelõdik 0-ra a fordulatszám és amig adja a géázd addig nõ
Remélem érhetõ voltam, ÉN így képzelném el ezt de lehet hogy másképp is meg lehet oldani!

156
Próbáld így:
 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
   if(!strfind(pName[playerid], \"Sentinel\") && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)//ha a játékos nevében benne van hogy \"Sentinel\" ÉS sofõr
   {
       //akkor fekete lessz a kocsi
       ChangeVehicleColor(vehicleid, 0, 0);
   }
   return 1;
}

157
Segítségkérés / TextDraw szimbólumok!
« Dátum: 2014. október 02. - 08:32:47 »
az x-es gondolom egy egyszerû, 2 textdrawos O és x, a pipa meg, kép hijján egy kiesbb \\-jel, és mellette egy nagyobb /-jel.
de ha mutatsz képet, hamarabb segítünk, mert lehet, hogy van olyan object is, amit beraktak textdrawba.
[/quote]
omg. látom nem néztél utána a témának, az nem  O és X hanem létezik olyan hogy textdraw font 4  és azo lehet a GTA textúráit megjeleníteni
pl: LD_BEAT:circle
ezt kell a td szövegnének rakni és font-el látni fogod
ajánlom a TXDWorkshop-ot a textúrákhoz

158
Segítségkérés / Input textdraw
« Dátum: 2014. szeptember 13. - 19:33:23 »
Szerintem tölts le egy IG Textdraw editort avval készítsd el a textdrawot.Állítsd be a TextDrawTextSizet hogy rá is lehessen kattintani(vagy LetterSize nemtom most melyik), ezt 1-2 teszteléssel be lehet lõni a klikkelési zónát, majd TextDrawSetSelectable(textdrawid, true)-val állítod be hogy ki lehessen választani.Ezután OnPlayerClickTextDraw-nál:
 

if(clickedid == felhtd)//textdrawid idje ami a felhasználónév textdrawé
{
     ...
}
if(clickedid == passtd)//jelszós
{
   ---
}

 
... helyén raksz egy dialogot (DIALOG_STYE_INPUT) és a inputtext-et belerakod egy változóba majd az iratod ki a textdrawodra
--- ugyanúgy csak ezt a jelszóssal(DIALOG_STYLE_PASSWORD!!)
És aztán annyi VONALAT! írsz a jelszõ td-re ahány kari a jelszó, CSILLAGOT NEM JELENÍT MEG(próbáltam :D)
Remélem benne van ami kell neked na jó scriptelést :P
UI: Én switch()-el csináltam a jelszó TD vonalait, de visszagondolva:
 

new len = strlen(inputtext);
new str[64];
for(new i = 1; i < 64; i++)
{
       format(str,sizeof(str),\"%s-\",str);
}

159
Segítségkérés / ObjectMaterialText nem jó betöltéskor....
« Dátum: 2014. szeptember 09. - 20:41:49 »
Sziasztok!
Készülõ modomba raknék bele egyedi kiírásokat objectek amire persze írtam egy kis \"próba modot\" mielõtt beleraknám a rendes modba.Még jó is mivel amikor létrehozom, és elmentem akkor még tök jó ugyebár megvan rajta az átlátszó háttér meg a szöveg is.Viszont amikor betölti mod indulásakor az objectet akkor nem írja rá a szövegem.
Itt az egész kód:
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <dudb>
#define MAX_GRAFFS 500
#pragma unused ret_memcpy
new g_Szoveg[64][MAX_PLAYERS];
new g_Betu[64][MAX_PLAYERS];
new g_Meret[MAX_PLAYERS];
new g_Szin[64][MAX_PLAYERS];
new g_VW[MAX_PLAYERS];
new g_Inti[MAX_PLAYERS];
new o_Szoveg[64][MAX_GRAFFS];
new o_Betu[64][MAX_GRAFFS];
new o_Meret[MAX_GRAFFS];
new o_Szin[64][MAX_GRAFFS];
new o_VW[MAX_GRAFFS];
new o_Inti[MAX_GRAFFS];
new gObject[MAX_GRAFFS];
new graffid[MAX_PLAYERS];
enum gAdatok
{
Text[64],
Font[64],
Size,
VW,
Inti,
Color[64],
Object,
Float:Xg,
Float:Yg,
Float:Zg,
Float:RXg,
Float:RYg,
Float:RZg,
};
new gInfo[MAX_GRAFFS][gAdatok];
forward ObjectPrint(objectid);
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
for(new gI = 1; gI < MAX_GRAFFS+1; gI++)
{
    new file[256];
    format(file,256, \"/Graff/%i.ini\",gI);
    {
        if(dini_Exists(file))
        {
            strunpack(o_Szoveg[gI], dini_Get(file, \"Text\"));
            strunpack(o_Betu[gI], dini_Get(file, \"Font\"));
            strunpack(o_Szin[gI], dini_Get(file, \"Color\"));
      o_Meret[gI] = dini_Int(file, \"Size\");
      gInfo[gI][Xg] = dini_Float(file, \"X\");
      gInfo[gI][Yg] = dini_Float(file, \"Y\");
      gInfo[gI][Zg] = dini_Float(file, \"Z\");
      gInfo[gI][RXg] = dini_Float(file, \"RX\");
      gInfo[gI][RYg] = dini_Float(file, \"RY\");
      gInfo[gI][RZg] = dini_Float(file, \"RZ\");
      gObject[gI] = CreateDynamicObject(19353, gInfo[gI][Xg], gInfo[gI][Yg], gInfo[gI][Zg], gInfo[gI][RXg], gInfo[gI][RYg], gInfo[gI][RZg]);
      ObjectPrint(gObject[gI]);
        for(new pI;pI < MAX_PLAYERS; pI++)
        {
                   Streamer_UpdateEx(pI, gInfo[gI][Xg], gInfo[gI][Yg], gInfo[gI][Zg], gInfo[gI][VW],gInfo[gI][inti]);
                }
   }
    }
}
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE)
{
MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
   SetDynamicObjectPos(objectid, x, y, z);
   SetDynamicObjectRot(objectid, rx, ry, rz);
        gInfo[objectid][Xg] = x;
        gInfo[objectid][Yg] = y;
        gInfo[objectid][Zg] = z;
        gInfo[objectid][RXg] = rx;
        gInfo[objectid][RYg] = ry;
        gInfo[objectid][RZg] = rz;
        new file[256];
        format(file,sizeof(file), \"/Graff/%i.ini\",graffid[playerid]);
        if(!dini_Exists(file))
        {
            dini_Create(file);
            dini_Set(file, \"Font\", g_Betu[playerid]);
            dini_Set(file, \"Text\", g_Szoveg[playerid]);
            dini_Set(file, \"Color\", g_Szin[playerid]);
            dini_IntSet(file, \"Size\", g_Meret[playerid]);
            dini_IntSet(file, \"VW\", g_VW[playerid]);
            dini_IntSet(file, \"Inti\", g_Inti[playerid]);
            dini_FloatSet(file, \"X\", gInfo[objectid][Xg]);
            dini_FloatSet(file, \"Y\", gInfo[objectid][Yg]);
            dini_FloatSet(file, \"Z\", gInfo[objectid][Zg]);
            dini_FloatSet(file, \"RX\", gInfo[objectid][RXg]);
            dini_FloatSet(file, \"RY\", gInfo[objectid][RYg]);
            dini_FloatSet(file, \"RZ\", gInfo[objectid][RZg]);
        }
}
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
    if(response)
    {
        strunpack(g_Szoveg[playerid], inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Size | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt méretét!\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
    }
}
if(dialogid == 2)
{
    if(response)
    {
        g_Meret[playerid] = strval(inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"RavenRPG - Font | Graffiti\", \"Arial\\nCourier New\\nImpact\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
    }else ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Text | Graffiti\", \"Írd be a graffitin megjeleníteni kívánt szöveget!\", \"Következõ\", \"Bezár\");
}
if(dialogid == 3)
{
    if(response)
    {
   switch(listitem)
   {
       case 0: g_Betu[playerid] = \"Arial\";
       case 1: g_Betu[playerid] = \"Courier New\";
       case 2: g_Betu[playerid] = \"Impact\";
   }
            ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Color | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt színét!\", \"Kész!\", \"Elõzõ\");
    }else ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Size | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt méretét!\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
}
if(dialogid == 4)
{
    if(response)
    {
        new Float:gX,Float:gY,Float:gZ,Float:gAngle;
        GetPlayerPos(playerid, gX,gY,gZ);
        SetPlayerPos(playerid, gX+5,gY+5,gZ+3);
        g_VW[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
        g_Inti[playerid] = GetPlayerInterior(playerid);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, gAngle);
        strunpack(g_Szin[playerid], inputtext);
        gInfo[graffid[playerid]][Object] = CreateDynamicObject(19353, gX, gY, gZ, 0.0, 0.0, gAngle-90.0);
        SetDynamicObjectMaterial(gInfo[graffid[playerid]][Object], 0,0, \"none\", \"none\", 0);
        SetDynamicObjectMaterialText(gInfo[graffid[playerid]][Object], 0, g_Szoveg[playerid], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, g_Betu[playerid], g_Meret[playerid], 0, HexToInt(g_Szin[playerid]), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
        Streamer_UpdateEx(playerid, gX, gY, gZ, g_VW[playerid],g_Inti[playerid]);
        EditDynamicObject(playerid, gInfo[graffid[playerid]][Object]);
    }else ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"RavenRPG - Font | Graffiti\", \"Arial\\nCourier New\\nImpact\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public ObjectPrint(objectid)
{
print(\"Objectek kiírva!\");
    SetDynamicObjectMaterial(gObject[objectid], 0,0, \"none\", \"none\", 0);
    SetDynamicObjectMaterialText(gObject[objectid], 0, o_Szoveg[objectid], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, o_Betu[objectid], o_Meret[objectid], 0, HexToInt(o_Szin[objectid]), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
}
CMD:newgraff(playerid, params[])
{
new id;
if(sscanf(params,\"i\",id)) SendClientMessage(playerid, -1, \"/newgraff [graffID]\");
new file[256];
format(file,sizeof(file), \"/Graff/%i.ini\",id);
if(!dini_Exists(file))
{
graffid[playerid] = id;
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Text | Graffiti\", \"Írd be a graffitin megjeleníteni kívánt szöveget!\", \"Következõ\", \"Bezár\");
}
return 1;
}

 
Én arra gondoltam hogy nem olvassa be azt a 2sort amivel ugyebár ráraknám a szövegem.
Pár kérdés megelõzésére:
IGEN minden szükséges infót elment.
IGEN dini létrehozza a fájlot a mappában.
IGEN jó helyrõl próbálom betöltetni az objecteket(mivel azokat betölti csak a textet nem dobja rá)
Tehát csakis a betöltéssel van a gond!
Hasznos válaszokat elõre is köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 10. - 15:20:33 )

Mind1 sikerült megoldani.
Megoldás(om):



timerben egy újabb for ciklussal írom rá és a ciklusban egy új sickullas updateolom minden playernek
 
Zárok.

160
Klikkelési zónát kell növelni...
PlayerTextDrawTextSize -al van a baj mivel Xxm[playerid]-220 és 0
nemtom mekkora a TD de próbálkozz 70,70-el aztán 1-2 próba után be lehet lõni jóra azt
amúgy én inkább a rendes TextDraw-ot ajánlom és nem a Playert mivel az (NEKEM) nem jelenítette meg az ékezeteket fixchars-al SEM

161
Segítségkérés / Jármû sebességének növelése
« Dátum: 2014. augusztus 27. - 12:46:39 »
Szerintem úgy lehetne megoldani hogy csinálsz egy sebesség változót mod elejére + define pl.
 

#define MAX_VEH_MODELS 211
new vseb[MAX_VEH_MODELS][MAX_PLAYERS];
nwe seb[MAX_VEH_MODELS][MAX_PLAYERS];

 
és ezt rákötöd a sebességmérõdre (ha nincs csinálj eggyet :) ), a sebesség amir lemért az legyen  a seb változó, és aztán kell egy timer, a timerben switch(...) (... helyén kérd le a jármû model ID-t) madj (UNALMAS RÉSZ) 1esével add meg a  végsebességeket pl:
 

case 400: vseb[400][playerid] = 200; // landstalker

 
és utána:
 

if(seb[modelid][playerid] << vseb[modelid][playerid])
{
       ...
}

 
... helyére:
-Meghívod a OnPlayerKeyStateChange-t
-Ott ugyebár ha le van nyomva a W akkor gyorsítod SetVehicleVelocity-vel akárcsak egy speedboostban :)
Remélem érthetõ voltam, de azért röviden is: sebességmérõre rákötött, max sebességel megadott speedboost
Sok sikert hozzá, egy próbát megér
[mod]Javítottam helyetted a

tageket

tagekre![/mod]

162
Segítségkérés / Bank parancs probléma
« Dátum: 2014. augusztus 27. - 12:29:18 »
if(sscanf...) után elég a return, nem kell alá {.
Próbáld így:
 

CMD:bank(playerid, params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
        {
        new penzmennyiseg;
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,1462.2986,-1010.1807,26.8438))
            {
                if(!strcmp(params, \"betesz\", true))
                {
                                if(sscanf(params,\"i\",penzmennyiseg)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /bank betesz [összeg]\");
                                    if(JatekosInfo[playerid][Penz] >> 0)
                                    {
                                        new uzenet[128];
                                                JatekosInfo[playerid][Penz] -= penzmennyiseg;
                                                JatekosInfo[playerid][bank] += penzmennyiseg;
                                                TextDrawShowForPlayer(playerid,infovonal[playerid]);
                                                format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Sikeresen betettél a bankba %d Forintot!\",penzmennyiseg);
                                                MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"uzenet\");
                                                new szoveg[128];
                                                format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Bank: %d | Szint: %d | Adminszint: %d\",JatekosInfo[playerid][bank],JatekosInfo[playerid][szint], JatekosInfo[playerid] [AdminSzint]);
                                                TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg);
                                                TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
                                                TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                                        }
                                        else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Mégis, mit szeretnél betenni a bankba? o.O\");
                        }
                        else if(!strcmp(params, \"kivesz\", true))
                        {
                                if(sscanf(params,\"i\",penzmennyiseg)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /bank kivesz [összeg]\");
                                    if(JatekosInfo[playerid][bank] >> 0)
                                    {
                                        new uzenet[128];
                                                JatekosInfo[playerid][Penz] += penzmennyiseg;
                                                JatekosInfo[playerid][bank] -= penzmennyiseg;
                                                TextDrawShowForPlayer(playerid,infovonal[playerid]);
                                                format(uzenet,sizeof(uzenet),\"Sikeresen kivettél a bankból %d Forintot!\",penzmennyiseg);
                                                MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"uzenet\");
                                                new szoveg[128];
                                                format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Bank: %d | Szint: %d | Adminszint: %d\",JatekosInfo[playerid][bank],JatekosInfo[playerid][szint], JatekosInfo[playerid] [AdminSzint]);
                                                TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg);
                                                TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
                                                TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                                        }
                                        else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Mégis, mit szeretnél kivenni a bankból? o.O\");
                        }
                        else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"/bank [betesz/kivesz] [összeg]\");
                }
                else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy a Bank bejárata elõtt!\");
        }
        else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
        return 1;
}

 
[mod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/mod]

163
RP/RPG kérések / Mapicon textdrawra?
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 09:01:10 »
Köszi :)
Már értem hogy kell, a többi textúrát meg megtaláltam a neten és abba benne voltak a mapicon textúrák.
AceMTA



Am elég furi de nem NonRP mint a többi, és egyedi móduk van de nem ez a lényeg:D
 
Na mégegyszer köszi, ZÁROK

164
RP/RPG kérések / Mapicon textdrawra?
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 23:05:14 »
Milyen textúrák?Csakmert én szeretnék csinálni egy invertory rendszert hasonlóat mint ami van AceMTA-n meg hasonlókon gondolom ismered, szóval ha megfelelõ textúrák vannak akkor az is jó.H tudnál dobi esetleg linket ilyesmi textúrákró az jó lenne.

165
RP/RPG kérések / Mapicon textdrawra?
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 22:35:36 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az megoldható-e hogy textdraw-ra ráraksz egy mapicont?Pl. úgy hogy az egy gomb a telefonon, szóval nemaz hogy textdrawokkal rajzolsz ki pixeleket hanem egy konkrét textdrawon rajta vana  mapicon.Mert szerintem lehetséges hisz regy régi rp szerón is ott volt loginnál egy alap GTA-s kép.
Szóval ha megoldható hogy 1 mapicont rárakni 1 textdrawra és valaki tudja hogyan kéne ezt akkor kérem írja le.
Elõre is köszönöm a válaszokat!

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal