Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - rcsbakos2
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36
151
« Dátum: 2013. december 16. - 16:20:26 »
szerintem hibás a fordítás.! Én is leszedtem nem rég , és az angol szöveg jelentése nem mindenhol egyezik.
152
« Dátum: 2013. december 16. - 15:59:14 »
ja tényleg :\'D bocs Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 16. - 17:57:05 )
hello van ez a kis codem.! if(strcmp(cmd, \"/tagok\", true) == 0) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, MAX_PLAYER_NAME); new S[23]; // 2+20+1 if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO) ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rendõrök|===\"); if(if(FRAKCIO) ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO) ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"===|Online Tüzoltók|===\"); if(if(FRAKCIO) ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Testõrök|===\"); if(if(FRAKCIO) ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO) ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rádiósok|===\"); if(if(FRAKCIO)) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO)) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rádiósok|===\"); if(FRAKCIO) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy egy frakció/szerverzet tagja sem!\"); return 1; } az a gond vele hogyha beírom hogy /tagok akkor kiadja kb 60x hogy ===|Onlinge (frakciónév amibe vagyok)|===. mitõl lehet ez?
153
« Dátum: 2013. december 16. - 15:50:47 »
1. http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsEx http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsEx vagy bool-ban eltárolod hogy fel van kapcsolva ( true ) vagy le van kapcsolva ( false ) 2. http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeapon erre van szükséged...a GetPlayerWeaponData a nála levõ összes fegyvert kérdezi le, ez meg csak a kezében levõt... http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons itt vannak a fegyver ID-k az ököl ellenõrzéséhez erre lesz szükséged: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Control_Structures#if 3. én is éppen ilyen rendszeren dolgozom, csak én külön fejlesztettem egy item rendszert a tárolás mellett, szóval teljesen kompatibilis a kettõ...nálad nem tudom milyen dolgok vannak és hogyan megoldva...de kiindulhatsz egy általános széf rendszerbõl...eltárolhatsz benne drogot, fegyvert, pénzt és hozzávalót...de ha az elsõ két dolog nem ment akkor ezt nem is részletezem, még neked magas lenne egy széf rendszert átalakítva talán megtudnád oldani [/quote]köszönöm a segítséged.:DD egy kérdésem lenne hogy ez miért erroros?
if(PlayerToPoint(20.0, playerid, -23.6452,-55.6229,1003.5469) ) { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 1 ); { if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1) { SzervUzi(1, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt!\"); } else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2) { SzervUzi(2, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt!\"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Elkezdted pakolni a pénzt...\"); RobTimer[playerid] = SetTimerEx(\"elegvolt3\", 300*60*2, false, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egységnek figyelem!!!\"); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Kirabolták A kisboltot EQ ban!\"); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden szabad egység menjen oda!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egységnek figyelem!!!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Kirabolták A kisboltot EQ ban!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden szabad egység menjen oda!\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nincs fegyvered amivel rabolhatnál!\"); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nem vagy kisboltban, vagy nem rég rabolták ki.\"); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nem vagy kisboltban, vagy nem rég rabolták ki.\");
ujjii.pwn(57783) : error 036: empty statement C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\~~~\\ujjii.pwn(57814) : error 029: invalid expression, assumed zero
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 1 ); { <- erre írja az elsõ errort a 2.at meg az if zárására
154
« Dátum: 2013. december 16. - 00:43:46 »
Hellotok lenne pár kérdésem.: 1.Hogy lehet azt megoldani hogy beírom hogy /lampa akkor felkapcsolja majd megint beírom hogy /lampa akkor kikapcsol. nekem nem az kell hogy ki és bekapcsoljon hanem csak az hogy ha egy parancsot eslõre beírom akkor tegyen valamit,majd ha megint beírom akkor mást tegyen:DD 2.A rabláshoz szeretném lekérdezni azt hogy van-e a játékos kezébe fegyver.! Megvan hogy elvileg ez a függvény kell -> GetPlayerWeaponData De nem tudom hogy lehet megoldani hogy kizárja az \"öklöt\" mint fegyvert és csak akkor engedjen tovább a parancsba hogyha van nála valamilyen másik fegyver. 3.Hogy lehetne megoldani hogy pl..: egy játékos vesz egy ládát a boltba,és az lerakja és abba tudd tenni dolgokat:S?
155
« Dátum: 2013. december 15. - 21:11:34 »
Köszönöm!
156
« Dátum: 2013. december 15. - 18:10:36 »
Hellotok van egy autókereskedésem ami üvegezett és csak az üvegen keresztül lehet kijönni. meg csináltam azt hogyha az illetõ megveszi a kocsi akkor SetPlayerPos -al kitegye. Ezzel az a baj hogy csak õt teszi ki és a kocsit a játékossal nem.! Hogy tudom megoldani?
157
« Dátum: 2013. december 15. - 13:29:18 »
Hello! Átküldöm neked.! Én írtam egyet de mivel nem szándékozom publicálni , ezért írj levelet ott elküldöm.!
158
« Dátum: 2013. december 14. - 02:40:49 »
Valaki segítene ezt úgy megcsinálni hogy ha a játékos megint meghal akkor kitörölje az elözõ pénz objectet és pénz textet.!? new money = GetPlayerMoney(playerid); if(money>0) { new string[128]; new randnumb = 0 + random(360); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); bagobjects[playerid]=CreateDynamicObject(1212,x+2,y+2,z-0.5,0,0,randnumb); format(string,sizeof(string),\"Pénztárca: %s\\nÖsszeg: %d$\",PlayerName(playerid),money); bagtext[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF,x+2,y+2,z-0.8, 30.0); bagpos[playerid][0]=x,bagpos[playerid][1]=y,bagpos[playerid][2]=z; bagmoney[playerid]=money; ResetPlayerMoney(playerid); return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 15. - 12:55:39 )
köszönöm a sok segítséget:DD.! Õ van egy autókereskedésem ami üvegezett és csak az üvegen keresztül lehet kijönni. meg csináltam azt hogyha az illetõ megveszi a kocsi akkor SetPlayerPos -al kitegye. Ezzel az a baj hogy csak õt teszi ki és a kocsit a játékossal nem.! Hogy tudom megoldani?
159
« Dátum: 2013. december 11. - 00:05:49 »
Figyelj a következõ leírásra! AZ AGYADAT MEGFOGJA TERHELNI! LASSAN OLVASD NE HOGY ELSZÉDÜLJ! 1.Nyisd meg a google-t 2.Írd be hogy \"weapon drop and up samp \"! Ellenrõrzés.: Ha minden igaz akkor ezt fogod kapni.! https://www.google.hu/#q=weapon+drop+and+up+sampez után nyisd meg a forum.sa-mp.com os linkelt oldalt.! Ott megtalálod!
160
« Dátum: 2013. december 10. - 23:59:56 »
Sziasztok!Na ugye mint ahogy a téma címmébõl is tudni lehet hogy egy RPG szerverhez keresek embereket.Nem is húzzom az idõt belekezdek irományomba! UCP Fejlesztõ -UCP elkeszítése vagy másik UCP áteditelése -PHP hozzáértés SegédFejlesztõ (SAMP) - Pawno tudomány - MySQL hozzáértés - Capatmunka - Éretség Mapper - Minimum 3 hónapja mappoljon - Éretség - Referencia - Csapatmunka Elérhetõségek - Skype: schmidt.beni. - Fórum PM Elképzelés, Maga munkáról - Ez egy 2 hónapos projekt lenne. Ez a projekt biztosan létrefog jönni. - A jelentkezöktõl elvárom hogy ne a vége elött hadják abba és ne is az után miután elindul a szerver.
[/quote] khm capatmunka :laugh: :laugh:
161
« Dátum: 2013. december 10. - 23:57:03 »
Kezdõ mapper ne jelentkezzen! [/quote]
Jutalom: Admint kap a szerveren![/quote] ha valaki nem kezdõ és van egy kis esze akkor nem vállal warn meg kick jogért építést [/quote]így igaz :S
162
« Dátum: 2013. december 06. - 23:52:13 »
Ezt egy munkához adnám hogy:/munkaparancs és odadobja [/quote]
CMD:Munka { SetPlayerPos(x,y,z);//erre a kordinátákra dobja a játost! SendClientMessage(playerid,-1,\"Itt a munka!\"); }
163
« Dátum: 2013. december 06. - 23:10:03 »
Helló az a kérdésem lenne hogy: Spawn beálitani hogyan kell? pl:
AddPlayerClass(50,-1645.9060,1204.9580,21.1563,84.6422,0,0,0,0,0,0); Ezt leirnátok hogy mit kell felhasználni belõle? [/quote]Attól függ hogy mit szeretnél! Lényege annak a füvénynek hogy mit történyen amikor a játékos \"lespawnol\" vagy is leéled a pályára!
164
« Dátum: 2013. december 05. - 15:49:10 »
fputs_cell: Assertion `fp!=((void *)0)\' failed. [/quote] Rossz, rossz, rossz kód eredménye! Ez akkor jön elõ, ha megnyitsz egy (nem létezõ) fájlt, majd a nem létezõ fájl handlerjére hivatkozva akarsz bele írni. Nagyon (!!) fontos, hogyha megnyitsz egy fájlt, MINDIG (!!!) ellenõríztesd le, hogy megnyitotta-e. Alapvetõ praktika és komplexebb rendszereknél fontos. Maga a kód, ha valakit érdekel, valószínûleg úgy áll az eredeti AMX-ben, hogy az \"fputs_cell\" függvény, amely a virtuális gép stackjére rárakja a változót, rendelkezett egy kikötéssel, mégpedig azzal, hogy \"fp\" (ami valószínûleg egy pointer) nem egyenlõ \"(void(*)0)\"-val, ami az üres pointer. Ez a kikötés nem teljesült, ezért futásidejû hibát dob a szerver.
new File:fajlhandler = fopen(\"fajl.txt\", io_write); if(!fajlhandler) { /* nem nyitotta meg rendesen */ }
Gondolom elfelejtettél valami ini-t átmásolni, mikor költöztetted a szervert.
Warning (opcode 0x6E7):Exception 0xC0000005 at 0x7F0BF7[/quote] Ez pedig (a) sok feltelepített mod (b) inkompatibilis kocsimódok kocsikon (tugra hidraulika, stb...). [/quote]Köszi már megvan így volt hogy Kasszak.ini és kasszak mappa volt létrehozva
165
« Dátum: 2013. december 04. - 23:53:37 »
A map nem rossz, de nem túlozz azzal, hogy az egész nyarad ráment... Persze ez nyilván igen nagy munka lehetett, gratulali is hozzá, de azért ne úgy fogalmazz. Ha el**sztad vele a nyarat, az azt jelenti, hogy nem élvezted a mapolást, feleslegesen csináltad, csinálhattál volna helyette mást is, stb. De gondolom ez nem így van, hszen élvezted a dolgot, és jó is lett a map, grat mégegyszer, szóval a nyár el**szása nem nagyon illik ide... És ne vedd sértésnek/beszólásnak, de a Frapsról hallottál már? Ilyen videót soha többet ne csinálj, hogy ilyen rossz a képminõség, az anxáddal (?) beszélsz közben, hallani a gépelést. Nameg ha hallani a beszédedet, akkor miért nem mobdat inkább, higy mi micsoda? Miért írtad inkább? Ezeket jótanácsként mondom, ne értsd félre. Ha már jól mapolsz, legyen hozzá egy minõségi videó is, meg egy normális leírás, ha már ténát nyitsz neki. Remélem befogadod az építõ kritikát. Egy pluszt azért megérdemelsz a mapért [/quote]õ igen mindben igazad van.Csak dühítõ hogy nem úgy jelenik meg a mappolásom a szerveren mintha alap gta lenne. Igen élveztem de most nagyon le vagyok törve mert amit írtam hozzá,modot ami tartalmaz egyedi fegyver rendszert egyedi kocsirendszert,egyedi tarfik rendszert is az most egy idõ után ledobájja a játékosokat.!Most a régi mappolásomat fejezembe.És amik nem kellenek nekem ex interiorrok azokat kiadom.És frapset használtam videó készítésénl.csak 1,6 ghz es a gépetm/.
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36
|