Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29
151
Segítségkérés / Frakció felvétel hiba
« Dátum: 2016. június 07. - 17:25:04 »
if(sscanf(params,\"{s[24]}d\",pID))return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Használat: /frakció felvesz [ Játékos ]\"); 

 
Így próbáld meg.

152
Segítségkérés / Frakció felvétel hiba
« Dátum: 2016. június 07. - 09:23:39 »
if(sscanf(params,\"{s[24}u\",pID))

 Próbáld meg így

153
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA 5 Spawn
« Dátum: 2016. június 04. - 16:01:28 »
A textdraw miért kell?

154
Segítségkérés / Adminskin hiba?
« Dátum: 2016. június 03. - 15:04:51 »
if(skin[playerid] == 36 || skin[playerid] == 37 || skin[playerid] == 38 || skin[playerid] == 39 || skin[playerid] == 40)

 
Próbáld meg így

155
Segítségkérés / Notepad++ blokk?
« Dátum: 2016. május 31. - 16:14:46 »
Code folding a neve, nézz utána :D Létezik, csak nemtudom, hogyan lehet beállítani :(

156
Segítségkérés / Notepad++ blokk?
« Dátum: 2016. május 29. - 14:32:23 »
Sziasztok !
Szeretnék tőletek segítséget kérni.A szkriptjeimet általában Notepad++-ban irom.
Azonban, egy ideje Java nyelvben is irogatok, ahol észrevettem, hogy a nyitó \'{\' és záró \'}\' jeleknél létrehozz egy le/fel nyitható blokkot.Ez nem a java nyelv sajátosága, hanem egy nyelvi beállítás notepadban. Ezért érdekelne, hogy ez hogyan lehetne beállítani PAWN nyelvre is.
Lásd:
\"2AWSX2R.png\"

157
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakció rendszer
« Dátum: 2016. május 16. - 11:19:33 »
Amit, Whadez írt azzal tejlesen egyet értek, azonban amikor ez a dinis szkriptsorozat készült ( Frakció,Ajtó rendszer ) akkoriban, nem volt aki megtaníthatta volna nekem a MySQL-t és így Diniben voltam hajlandó megvalósítani az elképzeléseimet, manapság már énis MySQL-t használok, azon is elgondolkoztam, hogy leveszem ezt a szkriptet, mert valami röhejes megoldások vannak benne, de úgy döntöttem, hogy akik most kezdik a szkriptelést és nem egyből MySQL-el kezdik azok esetleg tanulhatnak belőle valamit, vagy esetleg egy lehetséges alapötletet tudnak belőle meríteni.

158
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakció rendszer
« Dátum: 2016. május 16. - 10:42:33 »
Írd le pontosan, hogy írod be a parancsokat, és melyik frakcióban vagy. De szerintem te a jármű Model ID-jét írod be, nem pedig a jármű ID-t. A jármű ID-jét a /dl paranccsal tudod megnézni.

159
Segítségkérés / nincs ilyen parancs?
« Dátum: 2016. május 11. - 21:02:20 »
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs\");
return 1;
}

160
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése
« Dátum: 2016. április 08. - 15:14:12 »
Köszönöm szépen a segitséget, amit irtál azon elgondolkozva ez a megoldás született :
 
if(!IsPlayerConnected(kinek) || !Belepve[kinek]) return NemOnline(playerid);

 
Szóval ha a játékos nincs felcsatlakozva a szerverre, akkor kiirja neki, ez a BUGFIX mert ez képes az INVALID PLAYER ID-t is kezelni, és ha fentvan a szerveren átugrik a másik feltételre, hogyha a Belepve változója hamis, és mivel felvan csatlakozva így már létezik az a változó index ID. Szóval köszönöm szépen :D

161
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése
« Dátum: 2016. április 07. - 17:40:18 »
Igazad van enumba használva kényelmesebb, azonban a probléma továbbra is fent áll, ha olyan játékos nevét / ID-t irom be aki nem online, kapom a SERVER:UNKNOWN COMMAND hibaüzenet, azonban ha az online játékos nevét / ID-t irom akkor müködik.

162
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése
« Dátum: 2016. április 06. - 20:13:37 »
Sajnos ezzel a módszerrel sem müködik, viszont rájöttem valamire.
Az \'u\' egy speciális értéket kezel, ami lehet a játékos neve és a játékos ID-je.
Az IsPlayerConnected() - Mindkét esetet tudja kezelni, IsPlayerConnected(20) vagy IsPlayerConnected(\"1Mark6\") <- ezt a programkód hibásnak irja, de a parancs lefutásakor logikailag ez helyetesítődik.
A változó \"Belepve[playerid]\" - Viszont csak az ID-t tudja kezelni, Belepve[20], a nevet nem tudja, még csupán logikailag sem, -> Belepve[1Mark6].
Ehhez kellene valami ötlet, hogy csak az olyan játékosokon tudja használni a parancsot, akiknél a Belepve[playerid] = true, jöhet a felvetés használj \'u\' helyett, \'d,i\' igen ezekkel tisztában vagyok, azonban nekem kényelmesebbnek tünne úgy, hogy ha a játékos nevét lehetne beirni.

163
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése
« Dátum: 2016. április 06. - 15:17:50 »
Itt is az IsPlayerConnected miatt az egyik része jó, de az és(&&) miatt kellene a Belepve[kinek] is, de ahogyan említettem, beírok egy random ID-t pl. 5 és akkor
if(Belepve[5])

 Mivel nincs 5-s IDjű játékos akinek ilyen értéke lenne ezért SERVER : Unknown command :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. április 06. - 15:25:35 )

CMD:teszt1(playerid,params[])
{
new kinek;
if(sscanf(params,\"u\",kinek)) return Uzenet(playerid,\"Használat: /teszt < JÁTÉKOS NÉV / JÁTÉKOS ID >\");
{
if(IsPlayerConnected(kinek))
{
   Uzenet(playerid,\"Bejelentkezve\");
}
else Uzenet(playerid,\"Nem online\");
}
return 1;
}
CMD:teszt2(playerid,params[])
{
new kinek;
if(sscanf(params,\"u\",kinek)) return Uzenet(playerid,\"Használat: /teszt < JÁTÉKOS NÉV / JÁTÉKOS ID >\");
{
if(Belepve[kinek])
{
   Uzenet(playerid,\"Bejelentkezve\");
}
else Uzenet(playerid,\"Nem online\");
}
return 1;
}

 
Ittvan két kód, hogy lehessen látni közöttük a különbséget. Ha /teszt1 1Mark6-t irsz be akkor kiirja, hogy bejelentkezve, ha /teszt Sajt(nem online játékos) akkor kiirja, hogy nem online. Nos ez lenne az IsPlayerConnect, na de most /teszt2-vel ugyanezeket megcsinálva, amikor beirod pl. /teszt2 Sajt => SERVER:UNKNOWN COMMAND.

164
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése
« Dátum: 2016. április 06. - 14:27:48 »
Sziasztok!
Egy játékmódon dolgozok, és ott a parancsoknál szükségem lenne, egy olyanra, hogy ha olyan játékos Nevét/ID-jét irja be aki offline, nincs fent a szerveren akkor hibaüzenetet irjon.
Erre tökéletesen jó lenne a :
 
if(IsPlayerConnected(playerid))

 
függvény, azonban ez csak a csatlakozott játékost ellenörzi le, viszont nekem az kéne,hogyha be is van jelentekzve,
erre van egy, ilyen változóm :
 
Belepve[playerid]

 
Itt a kód :
 
CMD:adminad(playerid,params[])
{
new kinek,szint;
if(!Admin(playerid,4)) return NincsJog(playerid);
if(sscanf(params,\"ui\",kinek,szint)) return Uzenet(playerid,\"Használat: /adminad <Név/ID> <Szint>\");
{   
if(!Belepve[kinek]) return NemOnline(playerid);
if(szint < 1 || szint > 5) return Uzenet(playerid,\"Az Admin szintnek 1 és 5 között kell lennie !\");
Uzenet(kinek,\"Admint kaptál\");
JatekosInfo[kinek][pAdmin] = szint;
}
return 1;
}

 

if(!Belepve[kinek]) return NemOnline(playerid); // Így csak az online playereknek enged adni admint, offline játékos ID-t irok be vagy egy kitalált nevet, akkor SERVER:Unknow command, gondolom mert a például beirom, az 5-s ID-t és az ha nem online akkor Belepve[5] és ennek nincs értéke ezért irja ki hogy Unknow command.
if(IsPlayerConnected(kinek)) // Így viszont müködik, mert gondolom itt úgy fut le, hogy IsPlayerConnected(5) és itt letudja ellenőrözni.

 
Na most nekem a Belepve[kinek]-el kéne valami megoldás, hiszen ha nincs bejelentkezve a játékos akkor még nem kaphat admint stb.
Ötletek?

165
Segítségkérés / MySQL-be Range lekérdezés
« Dátum: 2016. március 30. - 18:14:59 »
Igen megvan, és ugyanezt megtudom csinálni változókkal és úgy tökéletesen müködik azonban, most VÁLTOZÓK nélkül akarom megoldani, mert megszeretném tapasztalni a kettő közötti külömbséget, és mielött aztmondanád, hogy Ehhez aztán kell változó, hát másoknál is láttam ilyenféle kidolgozást és náluk müködött.

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal