Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 151
Segítségkérés / Frakció felvétel hiba« Dátum: 2016. június 07. - 17:25:04 »if(sscanf(params,\"{s[24]}d\",pID))return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Használat: /frakció felvesz [ Játékos ]\"); Így próbáld meg. 152
Segítségkérés / Frakció felvétel hiba« Dátum: 2016. június 07. - 09:23:39 »if(sscanf(params,\"{s[24}u\",pID)) Próbáld meg így 153
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA 5 Spawn« Dátum: 2016. június 04. - 16:01:28 »
A textdraw miért kell?
154
Segítségkérés / Adminskin hiba?« Dátum: 2016. június 03. - 15:04:51 »if(skin[playerid] == 36 || skin[playerid] == 37 || skin[playerid] == 38 || skin[playerid] == 39 || skin[playerid] == 40) Próbáld meg így 155
Segítségkérés / Notepad++ blokk?« Dátum: 2016. május 31. - 16:14:46 »
Code folding a neve, nézz utána Létezik, csak nemtudom, hogyan lehet beállítani
156
Segítségkérés / Notepad++ blokk?« Dátum: 2016. május 29. - 14:32:23 »
Sziasztok !
Szeretnék tőletek segítséget kérni.A szkriptjeimet általában Notepad++-ban irom. Azonban, egy ideje Java nyelvben is irogatok, ahol észrevettem, hogy a nyitó \'{\' és záró \'}\' jeleknél létrehozz egy le/fel nyitható blokkot.Ez nem a java nyelv sajátosága, hanem egy nyelvi beállítás notepadban. Ezért érdekelne, hogy ez hogyan lehetne beállítani PAWN nyelvre is. Lásd: 157
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakció rendszer« Dátum: 2016. május 16. - 11:19:33 »
Amit, Whadez írt azzal tejlesen egyet értek, azonban amikor ez a dinis szkriptsorozat készült ( Frakció,Ajtó rendszer ) akkoriban, nem volt aki megtaníthatta volna nekem a MySQL-t és így Diniben voltam hajlandó megvalósítani az elképzeléseimet, manapság már énis MySQL-t használok, azon is elgondolkoztam, hogy leveszem ezt a szkriptet, mert valami röhejes megoldások vannak benne, de úgy döntöttem, hogy akik most kezdik a szkriptelést és nem egyből MySQL-el kezdik azok esetleg tanulhatnak belőle valamit, vagy esetleg egy lehetséges alapötletet tudnak belőle meríteni.
158
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakció rendszer« Dátum: 2016. május 16. - 10:42:33 »
Írd le pontosan, hogy írod be a parancsokat, és melyik frakcióban vagy. De szerintem te a jármű Model ID-jét írod be, nem pedig a jármű ID-t. A jármű ID-jét a /dl paranccsal tudod megnézni.
159
Segítségkérés / nincs ilyen parancs?« Dátum: 2016. május 11. - 21:02:20 »public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) 160
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése« Dátum: 2016. április 08. - 15:14:12 »
Köszönöm szépen a segitséget, amit irtál azon elgondolkozva ez a megoldás született :
if(!IsPlayerConnected(kinek) || !Belepve[kinek]) return NemOnline(playerid); Szóval ha a játékos nincs felcsatlakozva a szerverre, akkor kiirja neki, ez a BUGFIX mert ez képes az INVALID PLAYER ID-t is kezelni, és ha fentvan a szerveren átugrik a másik feltételre, hogyha a Belepve változója hamis, és mivel felvan csatlakozva így már létezik az a változó index ID. Szóval köszönöm szépen 161
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése« Dátum: 2016. április 07. - 17:40:18 »
Igazad van enumba használva kényelmesebb, azonban a probléma továbbra is fent áll, ha olyan játékos nevét / ID-t irom be aki nem online, kapom a SERVER:UNKNOWN COMMAND hibaüzenet, azonban ha az online játékos nevét / ID-t irom akkor müködik.
162
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése« Dátum: 2016. április 06. - 20:13:37 »
Sajnos ezzel a módszerrel sem müködik, viszont rájöttem valamire.
Az \'u\' egy speciális értéket kezel, ami lehet a játékos neve és a játékos ID-je. Az IsPlayerConnected() - Mindkét esetet tudja kezelni, IsPlayerConnected(20) vagy IsPlayerConnected(\"1Mark6\") <- ezt a programkód hibásnak irja, de a parancs lefutásakor logikailag ez helyetesítődik. A változó \"Belepve[playerid]\" - Viszont csak az ID-t tudja kezelni, Belepve[20], a nevet nem tudja, még csupán logikailag sem, -> Belepve[1Mark6]. Ehhez kellene valami ötlet, hogy csak az olyan játékosokon tudja használni a parancsot, akiknél a Belepve[playerid] = true, jöhet a felvetés használj \'u\' helyett, \'d,i\' igen ezekkel tisztában vagyok, azonban nekem kényelmesebbnek tünne úgy, hogy ha a játékos nevét lehetne beirni. 163
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése« Dátum: 2016. április 06. - 15:17:50 »
Itt is az IsPlayerConnected miatt az egyik része jó, de az és(&&) miatt kellene a Belepve[kinek] is, de ahogyan említettem, beírok egy random ID-t pl. 5 és akkor
if(Belepve[5]) Mivel nincs 5-s IDjű játékos akinek ilyen értéke lenne ezért SERVER : Unknown command Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. április 06. - 15:25:35 ) CMD:teszt1(playerid,params[]) Ittvan két kód, hogy lehessen látni közöttük a különbséget. Ha /teszt1 1Mark6-t irsz be akkor kiirja, hogy bejelentkezve, ha /teszt Sajt(nem online játékos) akkor kiirja, hogy nem online. Nos ez lenne az IsPlayerConnect, na de most /teszt2-vel ugyanezeket megcsinálva, amikor beirod pl. /teszt2 Sajt => SERVER:UNKNOWN COMMAND. 164
Segítségkérés / Offline játékos lekérdezése« Dátum: 2016. április 06. - 14:27:48 »
Sziasztok!
Egy játékmódon dolgozok, és ott a parancsoknál szükségem lenne, egy olyanra, hogy ha olyan játékos Nevét/ID-jét irja be aki offline, nincs fent a szerveren akkor hibaüzenetet irjon. Erre tökéletesen jó lenne a : if(IsPlayerConnected(playerid)) függvény, azonban ez csak a csatlakozott játékost ellenörzi le, viszont nekem az kéne,hogyha be is van jelentekzve, erre van egy, ilyen változóm : Belepve[playerid] Itt a kód : CMD:adminad(playerid,params[]) if(!Belepve[kinek]) return NemOnline(playerid); // Így csak az online playereknek enged adni admint, offline játékos ID-t irok be vagy egy kitalált nevet, akkor SERVER:Unknow command, gondolom mert a például beirom, az 5-s ID-t és az ha nem online akkor Belepve[5] és ennek nincs értéke ezért irja ki hogy Unknow command. Na most nekem a Belepve[kinek]-el kéne valami megoldás, hiszen ha nincs bejelentkezve a játékos akkor még nem kaphat admint stb. Ötletek? 165
Segítségkérés / MySQL-be Range lekérdezés« Dátum: 2016. március 30. - 18:14:59 »
Igen megvan, és ugyanezt megtudom csinálni változókkal és úgy tökéletesen müködik azonban, most VÁLTOZÓK nélkül akarom megoldani, mert megszeretném tapasztalni a kettő közötti külömbséget, és mielött aztmondanád, hogy Ehhez aztán kell változó, hát másoknál is láttam ilyenféle kidolgozást és náluk müködött.
|