Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ROOCK

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13
151
Segítségkérés / Texdrawos személyi
« Dátum: 2013. november 08. - 16:31:42 »
Heló irtam egy texdrawos személyit tökéletesen mûködik csak az a baj hogy nem tölti be az adatokat mert belép megcsinálja szeméylit megcsinálja a személyit lelép az emberke vissza lép akkor még kiirja de ha a servert restartolom akkor azt irja ki hogy nincs kitöltve
 

#include
#include
#define PATH \"/ROOCKmunka/Szemelyi/%s.jog\"
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_SUCCESS_1 3
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
#define RED 0xff0000AA
#define COLOR_RED 0xff0000AA
#define COLOR_GREEN 0x00ff15AA
 
#define szemelyi 7
#define kor 8896
#define nem 8897
#define lakh 8898
new Text:Szm1, Text:Szm2, Text:Szm3, Text:Szm4, Text:Szm5, Text:Szm6, Text:Szm61, Text:Szm62, Text:Szm63, Text:Szm64, Text:Szm65, Text:Szm66, Text:Szm67, Text:Szm7, Text:Szm8, Text:Szm81, Text:Szm82, Text:Szm9, Text:Szm10, Text:Szm101, Text:Szm102, Text:Szm103, Text:Szm104;
enum pInfo
{
Nev,
Nem,
Kor,
Lak,
Mun,
LMun,
Mire,
Autoja,
Rendszam
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   INI_Int(\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_Int(\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_Int(\"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);
   INI_Int(\"Munka\",PlayerInfo[playerid][Mun]);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
   }else{
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
new namee[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,namee,MAX_PLAYER_NAME);
new str[128];
format(str, sizeof str, \"%s\",namee);
Szm1 = TextDrawCreate(635.000000, 279.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(Szm1, 16711935);
TextDrawLetterSize(Szm1, 0.050000, 10.000013);
TextDrawUseBox(Szm1, 1);
TextDrawBoxColor(Szm1, 255);
TextDrawTextSize(Szm1, 440.000000, -155.000000);
Szm2 = TextDrawCreate(502.000000, 284.000000, \"Szemelyi\");
TextDrawBackgroundColor(Szm2, 255);
TextDrawLetterSize(Szm2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm2, -65281);
Szm3 = TextDrawCreate(460.000000, 295.000000, \"Nev:\");
TextDrawLetterSize(Szm3, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm3, -1);
Szm4 = TextDrawCreate(505.000000, 294.000000, str);
TextDrawLetterSize(Szm4, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm4, -1);
Szm5 = TextDrawCreate(460.000000, 310.000000, \"Kor:\");
TextDrawLetterSize(Szm5, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm5, -1);
Szm6 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"Nincs Adat\");
TextDrawLetterSize(Szm6, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm6, -1);
Szm61 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"14\");
Szm62 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"15\");
Szm63 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"16\");
Szm64 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"17\");
Szm65 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"18\");
Szm66 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"19\");
Szm67 = TextDrawCreate(500.000000, 310.000000, \"20\");
Szm7 = TextDrawCreate(460.000000, 324.000000, \"Lakhely:\");
TextDrawLetterSize(Szm7, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm7, -1);
Szm8 = TextDrawCreate(459.000000, 338.000000, \"Nincs Adat\");
TextDrawLetterSize(Szm8, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm8, -1);
Szm81 = TextDrawCreate(459.000000, 338.000000, \"Las Barrancas\");
TextDrawLetterSize(Szm81, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm8, -1);
Szm82 = TextDrawCreate(459.000000, 338.000000, \"Fort Carson\");
TextDrawLetterSize(Szm82, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm8, -1);
Szm9 = TextDrawCreate(460.000000, 356.000000, \"Munka:\");
TextDrawLetterSize(Szm9, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm9, -1);
Szm10 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Nincs Adat\");
TextDrawLetterSize(Szm10, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm10, -1);
Szm101 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Uttisztito\");
TextDrawLetterSize(Szm101, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm101, -1);
Szm102 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Cementes\");
TextDrawLetterSize(Szm102, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm102, -1);
Szm103 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Fuvarozo\");
TextDrawLetterSize(Szm103, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm103, -1);
Szm104 = TextDrawCreate(523.000000, 356.000000, \"Penzszelitó\");
TextDrawLetterSize(Szm104, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Szm104, -1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm2);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm3);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm4);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm5);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm7);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm8);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm81);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm82);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm9);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_WriteInt(File, \"Munkája\", PlayerInfo[playerid][Mun]);
   INI_WriteString(File, \"LMunkája\", PlayerInfo[playerid][LMun]);
   INI_WriteString(File, \"Mire\", PlayerInfo[playerid][Mire]);
   INI_WriteString(File, \"Autója\", PlayerInfo[playerid][Autoja]);
   INI_WriteString(File, \"Rendszám\", PlayerInfo[playerid][Rendszam]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót adtál meg.\\n\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
      new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
               INI_WriteInt(File, \"Kor\",0);
               INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",0);
               INI_WriteInt(File, \"Munka\",0);
               INI_WriteInt(File, \"Nem\",0);
               INI_WriteString(File, \"LMunkája\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_WriteString(File, \"Mire\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_WriteString(File, \"Autója\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_WriteString(File, \"Rendszám\", \"Nincs Kitöltve\");
               INI_Close(File);
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SUCCESS_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Zsir!\",\"\"COL_GREEN\"Késza cucmód jáccá.(Isten is jó cucmó!)\",\"Ok\",\"\");
           }
       }
}
if(dialogid == szemelyi && response)
    {
      switch(listitem)
      {
            case 0:{ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\", \"14\\n15\\n16\\n17\\n18\\n19\\n20\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 1:{ShowPlayerDialog(playerid, nem, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 2:{ShowPlayerDialog(playerid, lakh, DIALOG_STYLE_LIST, \"Lakhelyed\", \"Fort Carson\\nLas Barrancas\", \"Választ\", \"Kilép\");}
  }
}
   if(dialogid == kor)
    {
      switch(listitem)
      {
            case 0:{PlayerInfo[playerid][Kor]=14;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 1:{PlayerInfo[playerid][Kor]=15;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 2:{PlayerInfo[playerid][Kor]=16;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 3:{PlayerInfo[playerid][Kor]=17;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 4:{PlayerInfo[playerid][Kor]=18;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 5:{PlayerInfo[playerid][Kor]=19;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
            case 6:{PlayerInfo[playerid][Kor]=20;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);INI_Close(File);}
  }
}
if(dialogid == nem)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 1;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);INI_Close(File);}
    case 1:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 2;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);INI_Close(File);}
  }
}
   if(dialogid == lakh)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:{PlayerInfo[playerid][Lak] = 1;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);INI_Close(File);}
    case 1:{PlayerInfo[playerid][Lak] = 2;new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));INI_WriteInt(File, \"Lakhely\",PlayerInfo[playerid][Lak]);INI_Close(File);}
   }
   }
return 0;
}
new szemelyii;
public OnGameModeInit()
{
szemelyii = CreatePickup(1239, 1, 246.4413,118.2155,1003.2188);
Create3DTextLabel(\"Személyi\", COLOR_RED, 246.4413,118.2155,1003.2188, 40.0, 0, 10);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/szemelyi\", cmdtext, true) == 0)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm3);
if (PlayerInfo[playerid][Kor] <= 1){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm6);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 14){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 15){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 16){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 17){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 18){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 19){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm66);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm67);
}else if (PlayerInfo[playerid][Kor] == 20){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm67);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm6);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm61);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm62);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm63);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm64);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm65);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm66);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm7);
if (PlayerInfo[playerid][Lak] == 2){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm81);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm82);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm8);
}else if (PlayerInfo[playerid][Lak] == 1){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm82);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm81);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm8);
}else if (PlayerInfo[playerid][Lak] == 0){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm81);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm82);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm9);
if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 0){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm10);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 1){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 2){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm102);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 3){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm103);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm104);
}else if (PlayerInfo[playerid][Mun] == 4){
TextDrawShowForPlayer(playerid, Szm104);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm101);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm102);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Szm103);
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == szemelyii)
   {
ShowPlayerDialog(playerid, szemelyi, DIALOG_STYLE_LIST, \"Személyi\", \"Korod?\\nNeme?\\nLakhelye?\", \"Választ\", \"Kilép\");
SetPlayerPos(playerid, 246.4413,116.2155,1003.2188);
return 1;
   }
return 0;
}
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}

152
Segítségkérés / Marker mutatása bizonyos játékosoknak
« Dátum: 2013. június 20. - 17:26:26 »
ha ugy van nálad ez a rendörös cucc hogy /szolgalat vagy valami ilyesmi akkor amikor beirja a kodot hogy szolgalatba lépjen kérd le az összes player korozeset és tedd be a korozottet olyan szinbe amilyen körözésbe van
és ha rpg a mod akkor meg a többi playert tüntesd el a maprol ugy jobban fest :)

153
Segítségkérés / Marker mutatása bizonyos játékosoknak
« Dátum: 2013. június 20. - 17:14:15 »
ez nekem is van aszerómon én ugy oldottam meg hogy mindenki látja hogy az mberke mien szinben van körözésbe de a többi ember meg fehér szoval ja egyszerû és nagyszerû :)
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(JatekosInfo[playerid][Korozottseg] >= 1)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xe8b2b2AA);
}
if(JatekosInfo[playerid][Korozottseg] >= 2)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xe07e7eAA);
}
if(JatekosInfo[playerid][Korozottseg] >= 3)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xff8a8aAA);
}
if(JatekosInfo[playerid][Korozottseg] >= 4)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xff6b6bAA);
}
if(JatekosInfo[playerid][Korozottseg] >= 5)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xff0000AA);
}
if(JatekosInfo[playerid][Korozottseg] >= 6)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xc71e1eAA);
}
return 1;
}

154
Segítségkérés / Unknownot jelez a mód pedig semmi hiba
« Dátum: 2013. június 20. - 16:57:48 »
sok minden okoszahtja pl az is hogy nem tölti be a TD.amx et másold be a gamemodod lehet abba van valami elirva az is okozhat ilyet vagy a még a TD filescriptet másold be lehet az okozza igy ebböl nem tom eldönteni

155
Segítségkérés / Ppc átrakása 0.3x-re
« Dátum: 2013. június 20. - 16:54:20 »
mivel a scriptek nem nagyon változnak a 0.3x be ezért csak annyit kell csinálnod hogy a samp-server.exét kicseréled a mostanira és ennyi
vagy még kicserélheted az összes filet kivéve a mapákat és a server.cfg-t

156
Segítségkérés / SII include
« Dátum: 2013. június 20. - 16:33:52 »
innen kimásolod ezt és beleteszed egy jegyzet tömb be ha megvan akkor átirod a nevét SII.inc re és beleteszed a pawnoba gondolom tod hova kell
 
/*VISITE NOSSO SITE: http://www.sampknd.com/
  VISITE NOSSO FACEBOOK: http://www.facebook.com/SampKnd
  SAMP KND MELHOR BLOG DE SAMP DO BRASIL
*/ 
//======================================================
// Slick\'s INI Include 2.0.7
//
// (c) Copyright 2008-2010, [DRuG]Slick
// This file is provided as is (no warranties).
//======================================================
 
#pragma dynamic 45000 // Change accordingly!!
#if defined MAX_STRING
#define INI_MAX_VALUE MAX_STRING
#else
#define INI_MAX_VALUE 128
#endif
#define INI_MAX_KEY 24
#define INI_MAX_LINE (INI_MAX_KEY + INI_MAX_VALUE + 3)
#define INI_MAX_FILENAME 256
#define INI_MAX_LINES 256
 
enum E_CACHE
{
E_KEY[iNI_MAX_KEY],
E_VALUE[iNI_MAX_VALUE]
}
enum E_FILE
{
E_FILENAME[iNI_MAX_FILENAME],
bool: E_OPEN
}
static gCache[iNI_MAX_LINES][E_CACHE];
static gEmptyCache[E_CACHE];
static gFile[E_FILE];
static gNoFile[E_FILE];
 
#define INI_Exist fexist
 
stock INI_Open(const filename[])
{
if (!filename[0]) return false;
if (gFile[E_OPEN])
{
if (!strcmp(gFile[E_FILENAME], filename, true)) return true;
//return false;
INI_Close();
}
new File: h;
h = fopen(filename, io_readwrite);
if (h)
{
INI_strcpy(gFile[E_FILENAME], filename, INI_MAX_FILENAME, INI_MAX_FILENAME);
new line[iNI_MAX_LINE];
new ln = -1;
new separator;
while (((ln + 1) < INI_MAX_LINES) && (fread(h, line)))
{
   ln ++;
   INI_StripLine(line);
   separator = strfind(line, \"=\", false);
   if ((line[0] == \';\') || (line[0] == \'=\') || (separator == -1) || (separator > INI_MAX_KEY))
   {
      if (line[0] == \';\')
      {
         INI_strcpy(gCache[ln][E_VALUE], line, INI_MAX_VALUE, INI_MAX_VALUE);
      }
      else
      {
         INI_strcpy(gCache[ln][E_VALUE][1], line, INI_MAX_VALUE - 1, INI_MAX_VALUE - 1);
         gCache[ln][E_VALUE][0] = \';\';
      }
      continue;
   }
   INI_strcpy(gCache[ln][E_KEY], line, separator, INI_MAX_KEY);
   INI_strcpy(gCache[ln][E_VALUE], line[separator + 1], INI_MAX_VALUE, INI_MAX_VALUE);
   if (!gCache[ln][E_VALUE][0]) gCache[ln][E_VALUE][0] = \' \';
}
fclose(h);
gFile[E_OPEN] = true;
return 1;
}
return 0;
}
 
stock INI_Save()
{
if (!gFile[E_OPEN]) return false;
new File: h;
h = fopen(gFile[E_FILENAME], io_write);
if (h)
{
new line[iNI_MAX_LINE];
new ln = -1;
while (((ln + 1) < INI_MAX_LINES) && (gCache[ln + 1][E_VALUE][0]))
{
   ln ++;
   if (gCache[ln][E_VALUE][0] == \';\')
   {
      if (gCache[ln][E_VALUE][1])
      {
         format(line, sizeof(line), \"%s\\r\\n\", gCache[ln][E_VALUE]);
         fwrite(h, line);
         continue;
      }
      fwrite(h, \"\\r\\n\");
      continue;
   }
   format(line, sizeof(line), \"%s=%s\\r\\n\", gCache[ln][E_KEY], gCache[ln][E_VALUE]);
   fwrite(h, line);
}
fclose(h);
return true;
}
return false;
}
 
stock INI_Close()
{
if (!gFile[E_OPEN]) return false;
for (new ln; ln < INI_MAX_LINES; ln++) gCache[ln] = gEmptyCache;
gFile = gNoFile;
return true;
}
 
stock INI_ReadString(dest[], const key[], maxlength = sizeof(dest))
{
if ((!gFile[E_OPEN]) || (!key[0])) return false;
new ln = -1;
while (((ln + 1) < INI_MAX_LINES) && (gCache[ln + 1][E_VALUE][0]))
{
ln ++;
if (gCache[ln][E_VALUE][0] == \';\') continue;
if (!strcmp(gCache[ln][E_KEY], key, false))
{
   INI_strcpy(dest, gCache[ln][E_VALUE], INI_MAX_VALUE, maxlength);
   return true;
}
}
return false;
}
 
stock INI_ReadInt(const key[])
{
new dest[12];
if (INI_ReadString(dest, key)) return strval(dest);
return false;
}
 
stock Float: INI_ReadFloat(const key[])
{
new dest[12];
if (INI_ReadString(dest, key)) return floatstr(dest);
return 0.0;
}
 
stock INI_WriteString(const key[], const value[])
{
if ((!gFile[E_OPEN]) || (!key[0]) || (key[0] == \';\') || (strfind(key, \"=\", false) != -1)) return false;
new ln = -1;
while (((ln + 1) < INI_MAX_LINES) && (gCache[ln + 1][E_VALUE][0]))
{
ln ++;
if (gCache[ln][E_VALUE][0] == \';\') continue;
if (!strcmp(gCache[ln][E_KEY], key, false))
{
   INI_strcpy(gCache[ln][E_VALUE], value, INI_MAX_VALUE, INI_MAX_VALUE);
   return true;
}
}
ln ++;
if (ln < INI_MAX_LINES)
{
INI_strcpy(gCache[ln][E_KEY], key, INI_MAX_KEY, INI_MAX_KEY);
INI_strcpy(gCache[ln][E_VALUE], value, INI_MAX_VALUE, INI_MAX_VALUE);
return true;
}
return false;
}
 
stock INI_WriteInt(const key[], value)
{
new dest[12];
format(dest, sizeof(dest), \"%i\", value);
return INI_WriteString(key, dest);
}
 
stock INI_WriteFloat(const key[], Float: value)
{
new dest[12];
format(dest, sizeof(dest), \"%0.4f\", value);
return INI_WriteString(key, dest);
}
 
stock INI_RemoveEntry(const key[])
{
if ((!gFile[E_OPEN]) || (!key[0]) || (strfind(key, \"=\", false) != -1)) return false;
new ln = -1;
while (((ln + 1) < INI_MAX_LINES) && (gCache[ln + 1][E_VALUE][0]))
{
ln ++;
if (gCache[ln][E_VALUE][0] == \';\') continue;
if (!strcmp(gCache[ln][E_KEY], key, false))
{
   for (; ln < (INI_MAX_LINES - 1); ln ++)
   {
      INI_strcpy(gCache[ln][E_KEY], gCache[ln + 1][E_KEY], INI_MAX_KEY, INI_MAX_KEY);
      INI_strcpy(gCache[ln][E_VALUE], gCache[ln + 1][E_VALUE], INI_MAX_VALUE, INI_MAX_VALUE);
   }
   return true;
}
}
return false;
}
 
stock INI_Remove(const filename[])
{
if (!filename[0]) return false;
if ((gFile[E_OPEN]) && (!strcmp(gFile[E_FILENAME], filename, true))) gFile = gNoFile;
return fremove(filename);
}
 
stock INI_strcpy(dest[], const source[], numcells = sizeof(source), maxlength = sizeof(dest))
{
new i;
while ((source) && (i < numcells) && (i < maxlength))
{
dest = source;
i ++;
}
dest[(i == maxlength) ? (i - 1) : (i)] = \'\\0\';
}
 
stock INI_StripLine(string[])
{
new l;
l = strlen(string);
if (string[l - 2] == \'\\r\') string[l - 2] = \'\\0\';
if (string[l - 1] == \'\\n\') string[l - 1] = \'\\0\';
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 20. - 16:35:44 )

vagy ha igy nem jó akkor megtaláltam rendes oldalon is :)
http://www.4shared.com/get/ZLosjDv6/sii.html

157
Szkript kérések / 10 vagy 15ös szintü admin rendszer
« Dátum: 2013. június 20. - 10:34:59 »
vagy írsz 1 15 szintes admin rendszert.[/quote]
ja ez könnyebb

158
Szkript kérések / 10 vagy 15ös szintü admin rendszer
« Dátum: 2013. június 20. - 10:21:04 »
8szinten is ugyan azok a parancsok vannak mint 5-ösön csak 8 szintet ir a neved mellett ahozh hogy mások legyenek aparancsok ahoz neked kell irnod egyet vagy átkell irnod a szinteket ladminba vagy amit használsz

159
Szkript kérések / 10 vagy 15ös szintü admin rendszer
« Dátum: 2013. június 20. - 09:53:16 »
scripfiles ladmin users azon belül a neved és ott hogy level azt ennyi :)

160
Szkript kérések / DM
« Dátum: 2013. június 18. - 19:15:26 »
ha megmondod konkrétan hogy mien parancsok legyenek benne akkor megcsinálom neked

161
Segítségkérés / ERROR
« Dátum: 2013. június 18. - 08:50:02 »
lekéne zárni a formatot
 

    CMD:tele(playerid,params[])
    {
    new
            Striing[3000];
    format( Striing, sizeof( Striing ),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
    \"{40FF00}Alap teleportok:{0800f5} /sf, /lv, /ls, /grove, /lsair, /sfair, /beach, /palomino, /casino\\n\",
    \"{80FF00}Alap teleportok2:{80FF00} /lvair, /chilliad, /jizzy, /maddog, /skatepark, /fb, /hh, /drag\\n\",
    \"{B0FF00}Tuning teleportok:{FB0000} /tune, /tune2, /tune3, /tune4, /tune5\\n\",
    \"{80FF80}Stunt teleportok:{0019fc} /hopdehop, /stunt\\n\",
    \"{80FF80}Drift teleportok:{0019fc} /drift, /drift2\\n\",
    \"{00FFFF}Parkour teleportok:{00FFFF} /pk\\n\",
    \"{FFFF00}Egyéb:{e5f50c} /rendls, /rendsf, /rendlv, /bigjump, /monsterpk, /dm, /aa, /army, /dilimore, /gokart\\n\");
    ShowPlayerDialog(playerid,3,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Teleportok!\",Striing,\"OK\",\"\");
    return 1;
    }

162
Szkript kérések / Benzin
« Dátum: 2013. június 18. - 08:23:40 »
tess ez zcmd vel van megoldva ha beirod hogy benzin [liter] akkor feltankolja a kocsit és leveszi a pénzt is
annyiba kerül amennyit tankol annak a 2x ese
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_GREY             0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN          0x33FF33AA
#define COLOR_YELLOW          0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE          0xFFFFFFAA
#define COLOR_BRIGHTRED       0xE60000FF
#define COLOR_BLUE             0x0000FFAA
#define COLOR_PURPLE          0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN          0x993300AA
#define COLOR_ORANGE          0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN             0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN             0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK             0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI          0x999900AA
#define COLOR_LIME             0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK          0x000000AA
#define COLOR_TURQ             0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE       0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED          0xAA993333
#define COLOR_VIOLET          0x9955DEEE
#define COLOR_RED             0xFB0000FF
#define DIVBY                   1.300
new
Benzin[MAX_VEHICLES],
bool:PortableFuel[MAX_PLAYERS],
FuelTimer;
new
Text: Fuel[MAX_PLAYERS],
Text: BlackBox,
Text: Moving[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
FuelTimer = SetTimer(\"SubFuel\", 12000, true);
print(\"----------------------------------\");
print(\" Fuel System by RyDeR Edited by Németh Martin(Fanatik) - Betöltve - \");
print(\"----------------------------------\");
BlackBox = TextDrawCreate(354.000000, 422.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(BlackBox, 255);
TextDrawFont(BlackBox, 1);
TextDrawLetterSize(BlackBox, 0.509999, 1.000000);
TextDrawColor(BlackBox, -1);
TextDrawSetOutline(BlackBox, 0);
TextDrawSetProportional(BlackBox, 1);
TextDrawSetShadow(BlackBox, 1);
TextDrawUseBox(BlackBox, 1);
TextDrawBoxColor(BlackBox, 0xFF80001A);
TextDrawTextSize(BlackBox, 277.000000, 51.000000);
new
    i;
while (i != GetMaxPlayers())
{
Fuel = TextDrawCreate(258.000000, 421.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Fuel, 255);
TextDrawFont(Fuel, 1);
TextDrawLetterSize(Fuel, 0.250000, 1.100000);
TextDrawColor(Fuel, -1);
TextDrawSetOutline(Fuel, 0);
TextDrawSetProportional(Fuel, 1);
TextDrawSetShadow(Fuel, 1);
Moving = TextDrawCreate(354.000000, 422.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(Moving, 255);
TextDrawFont(Moving, 1);
TextDrawLetterSize(Moving, 0.509999, 1.000000);
TextDrawColor(Moving, -1);
TextDrawSetOutline(Moving, 0);
TextDrawSetProportional(Moving, 1);
TextDrawSetShadow(Moving, 1);
TextDrawUseBox(Moving, 1);
TextDrawBoxColor(Moving, 0xFF8000C1);
TextDrawTextSize(Moving, 277.000000, 51.000000);
++i;
}
new
v;
while (v != MAX_VEHICLES)
{
    Benzin[v] = random(100);
++v;
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
new
i,
v;
while (i != GetMaxPlayers())
{
      TextDrawDestroy(Fuel);
      TextDrawDestroy(Moving);
++i;
}
TextDrawDestroy(BlackBox);
KillTimer(FuelTimer);
while (v != MAX_VEHICLES)
{
    Benzin[v] = 100;
++v;
}
return 1;
}
forward SubFuel();
public SubFuel()
{
new
    i;
while (i != GetMaxPlayers())
{
    if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
    new string[128];
            if(Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] <0) Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] = 0;
    if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
        Benzin[GetPlayerVehicleID(i)]-=1;
        format(string, 128, \"Benzin:       %%%d\", Benzin[GetPlayerVehicleID(i)]);
        TextDrawSetString(Fuel, string), TextDrawShowForPlayer(i, Fuel),
         TextDrawShowForPlayer(i, BlackBox),
            TextDrawTextSize(Moving, (354.0 - (Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] / DIVBY)), 0.000000),
               TextDrawShowForPlayer(i, Moving);
    }
    if (Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] < 1)
   {
      Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] = 0;
       GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~Nincs üzemanyag a jármûvedben.\", 4000, 3);
       TogglePlayerControllable(i, false);
       RemovePlayerFromVehicle(i);
   }
}
else
        {
            TextDrawHideForPlayer(i, Fuel),
           TextDrawHideForPlayer(i, BlackBox),
           TextDrawHideForPlayer(i, Moving);
            GameTextForPlayer(i, \" \", 100, 3);
            TogglePlayerControllable(i, true);
}
++i;
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
Benzin[vehicleid] = random(100);
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PortableFuel[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Fuel[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Moving[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, BlackBox);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Fuel[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Moving[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, BlackBox);
return 1;
}
CMD:benzin(playerid, params[]){
new
miktar,
string[128],
string2[128],
string3[128],
string4[128],
Fiyat,
Sum;
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \">> Nem vagy a jármûben!\");
if (!IsAtGasStation(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \">> Nem vagy a kocsiban!\");
if (!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \">> /benzin [amount in 0 - 100 l]\");
miktar = strval(params);
if (miktar < 1 || miktar > 100) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \">> Rossz literszám! (0-100l)\");
if (Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] >= 100) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \">> Nem tudsz tankolni a tank tele van!\");
Fiyat = (miktar * 2);
format(string2, 128, \">> Nincs elég pénzed! Neked még kell $%d.\", Fiyat);
if (GetPlayerMoney(playerid) < Fiyat) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string2);
GivePlayerMoney(playerid, -Fiyat);
format(string, 128, \">> Te tankoltál a jármûvedbe %d liter üzemanyagot. Ára: $%d.\", miktar, Fiyat);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, string);
Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] += miktar;
if (Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 100) Sum = miktar*2-Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]+100, GivePlayerMoney(playerid, Sum), format(string4, 128, \">> You have choose a too large amount of liters that your car can\'t accept. Here\'s your change($%d).\", Sum), SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string4), Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 100;
format(string3, 128, \"Benzin:       %%%d\", Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]);
TextDrawSetString(Fuel[playerid], string3),
TextDrawShowForPlayer(playerid, Fuel[playerid]),
   TextDrawTextSize(Moving[playerid], (354.0 - (Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] / DIVBY)), 0.000000),
      TextDrawShowForPlayer(playerid, Moving[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new
    string[128],
string2[128];
 
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   format(string, 128, \"Benzin:       %%%d\", Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]);
         TextDrawSetString(Fuel[playerid], string),
         TextDrawShowForPlayer(playerid, Fuel[playerid]),
         TextDrawShowForPlayer(playerid, BlackBox),
            TextDrawTextSize(Moving[playerid], (354.0 - (Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] / DIVBY)), 0.000000),
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Moving[playerid]);
    if (Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 1)
{
   Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 1;
   format(string2, 128, \"Benzin:       %%%d\", Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]);
   TextDrawSetString(Fuel[playerid], string2),
      TextDrawShowForPlayer(playerid, Fuel[playerid]),
         TextDrawTextSize(Moving[playerid], (354.0 - (Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] / DIVBY)), 0.000000),
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Moving[playerid]);
}
if(Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]  < 1)
{
    Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 0;
           GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~Nincs elég benzin a jármûben.\", 4000, 3);
       RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
}
else if (newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Fuel[playerid]),
   TextDrawHideForPlayer(playerid, BlackBox),
             TextDrawHideForPlayer(playerid, Moving[playerid]);
    TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
return 1;
}
stock IsAtGasStation(playerid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,1004.0070,-939.3102,42.1797) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,1944.3260,-1772.9254,13.3906))
{
    return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,-90.5515,-1169.4578,2.4079) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,-1609.7958,-2718.2048,48.5391))
{
    return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,-2029.4968,156.4366,28.9498) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0,-2408.7590,976.0934,45.4175))
{
    return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2243.9629,-2560.6477,31.8841) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0,-1676.6323,414.0262,6.9484))
{
    return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,2202.2349,2474.3494,10.5258) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 614.9333,1689.7418,6.6968))
{
    return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0,-1328.8250,2677.2173,49.7665) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,70.3882,1218.6783,18.5165))
{
    return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0,2113.7390,920.1079,10.5255) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0,-1327.7218,2678.8723,50.0625))
{
    return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 12.0,1596.2595,2199.3120,10.8203))
{
    return 1;
}
}
return 0;
}

163
Segítségkérés / Mode error
« Dátum: 2013. június 18. - 08:10:08 »
mien errort ir a pawno?? mert nálam tökéletesen hibátlan

164
Szkript kérések / Anti Hírdetés
« Dátum: 2013. június 18. - 07:55:01 »

    #include <a_samp>
     
    public OnPlayerText( playerid, text[  ] ) {
            new iDots, iDDs, iNums;
            for( new l = strlen( text ), p; p < l; ++p ) {
                if( text[ p ] == \'.\' ) ++iDots;
                if( text[ p ] == \':\' ) ++iDDs;
                if( \'0\' <= text[ p ] <= \'9\' ) ++iNums;
            }
            if( iDots == 3 && iDDs == 1 && iNums >= 10 ) {
                SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Ne itt reklámozz!\" );
                return 0;
            }
            return 1;
    }

 
ez nem enged ipt irni

165
Segítségkérés / játékos pontszámainak mentése?
« Dátum: 2013. június 15. - 12:53:16 »
tess ez elmenti a pénzt és a pontot annyi hogy a scriptfiles-be tegyél egy ROOCKadmin mappát azon belül meg egy Users mappát és készen is vagy :) használd egészseggel :P x)
 
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define PATH \"/ROOCKadmin/Users/%s.rock\"
enum pInfo
{
    pPass,
    pCash,
    pScore,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
    INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
    INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
    INI_Int(\"Score\",PlayerInfo[playerid][pScore]);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(fexist(UserPath(playerid)))
    {
    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Ird be a a jelszavad\",\"Login\",\"Quit\");
    }else{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"{FFFFFF}Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
    INI_SetTag(File,\"data\");
    INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
    INI_WriteInt(File,\"Score\",GetPlayerScore(playerid));
    INI_Close(File);
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch( dialogid )
    {
        case DIALOG_REGISTER:
        {
            if (!response) return Kick(playerid);
            if(response)
            {
                if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció...\",\"{F81414}Rossz jelszót adtál meg.\\n{FFFFFF}Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
                new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                INI_SetTag(File,\"data\");
                INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
                INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Score\",0);
                INI_Close(File);
                SendClientMessage(playerid, 0x1eff00AA, \"Beregisztráltál!!\");
            }
        }
        case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                    GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
                    SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pScore]);
                    SendClientMessage(playerid, 0x1eff00AA, \"Bejelentkeztél!\");
                }
                else
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",\"{F81414}Nem helyes jelszót adtál meg\\n{FFFFFF}Ird be újra a belépéshez\",\"Login\",\"Quit\");
                }
                return 1;
            }
            return 1;
        }
}
return 0;
}
stock UserPath(playerid)
{
    new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
    format(string,sizeof(string),PATH,playername);
    return string;
}
stock udb_hash(buf[]) {
    new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal