Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Stramm
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13
151
« Dátum: 2013. február 14. - 12:52:06 »
Üdv, Ép a szerverem modját írom és gondoltam hogy Publikálom az alap MOD-ot Teleportok: /ls /lv /race /jizzy /stunt /sf Parancsok: /paranchute /kill /heal /flip /inf KÉP:: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; #define SZIN_PIROS 0xfa0d0dAA #define SZIN_FEHER 0xfafafaAA #define SZIN_ZOLD 0x17d123AA #define SZIN_CIAN 0x05fad9A #define SZIN_LILA 0xd905faAA #define SZIN_ROZSASZIN 0xfa05d5AA #define SZIN_KEK 0x0000ffAA #define SZIN_FEKETE 0x000000AA #define SZIN_NARANCS 0xfa8100AA #define SZIN_CITROM 0xfafa00AA #define SZIN_PPFS 0xff6f00AA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n================================\"); print(\"Alap Mod\"); print(\"================================\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n================================\"); print(\"Alap Mod\"); print(\"================================\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { Textdraw0 = TextDrawCreate(413.000000, 421.000000, \"Szöveg\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.629998, 2.699999); TextDrawColor(Textdraw0, 3454143); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"Szöveg\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000); TextDrawColor(Textdraw1, 9454143); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1); } } SetGameModeText(\"Minigame/Race/Stunt/Dm\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(1, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(2, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(7, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(8, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(9, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(10, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(11, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(12, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(13, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(14, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(15, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(16, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(17, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(18, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(19, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(20, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(21, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(22, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(23, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(24, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(25, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(26, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(27, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(27, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(29, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(30, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(31, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(32, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(33, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(34, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(35, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(36, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(37, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(38, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(39, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(40, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(41, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(42, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(43, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(44, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(45, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(46, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(47, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(48, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(49, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(50, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(51, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(52, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(53, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(54, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(55, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(56, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(57, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(58, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(59, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(60, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(61, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(62, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(63, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(64, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(65, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(66, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(67, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(68, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(69, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(70, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(71, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(72, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(73, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(74, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(75, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(76, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(299, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(105, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { TextDrawHideForAll(Textdraw0); TextDrawDestroy(Textdraw0); TextDrawHideForAll(Textdraw1); TextDrawDestroy(Textdraw1); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1954.5426,1342.9369,15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1959.6799,1343.1836,15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1951.7332,1342.8486,15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Üdv a Szerverren!\"); SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Információért: /info /teles /cmds!\"); SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Weboldalunk: \"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new playercash; if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) { SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); ResetPlayerMoney(playerid); } else { SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); playercash = GetPlayerMoney(playerid); if (playercash > 0) { GivePlayerMoney(killerid, playercash); ResetPlayerMoney(playerid); } else { } } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //help================================================= if (strcmp(cmdtext, \"/help\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsaink:\", \"---\", \"Igen\", \"Mégse\"); // PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0); return 1; } //Info================================================= if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"---\", \"Igen\", \"Vissza\"); return 1; } //Parancsok============================================ if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Ejtõernyõ Lekérve\"); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0) { new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(VehicleID, 0); SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Jármû felálítva\"); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/health\", true)==0) { SetPlayerHealth(playerid,100); SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Életed feltõltve!\"); return 1; } if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 000.0); return 1; } if (strcmp(\"/inf\", cmdtext, true, 10) == 0) if (strcmp(\"/inf\", cmdtext, true, 10) == 0) { new vehicleid; new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); GetPlayerVehicleID(playerid); vehicleid = CreateVehicle(411,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600); vehicleid = PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1; } //Teleportok============================================================ if(strcmp(cmdtext, \"/stunt\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,402.9187,2534.1477,16.5455); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,402.9187,2534.1477,16.5455); //GivePlayerWeapon(playerid, 46, 200); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/race\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,-2944.8975,436.2000,2.9612); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,-2944.8975,436.2000,2.9612); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/jizzy\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,-2597.4902,1388.0292,7.1798); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,-2597.4902,1388.0292,7.1798); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/ls\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,2782.5522,-2020.2609,13.5620); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,2782.5522,-2020.2609,13.5620); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lv\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,2320.2126,1390.6610,42.8853); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,2320.2126,1390.6610,42.8853); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,-1918.1754,292.3517,41.0469); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,-1918.1754,292.3517,41.0469); } return 1; } return SendClientMessage(playerid,0x74E80099,\"Ez a parancs nem létezik!\"); } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
152
« Dátum: 2013. február 14. - 12:42:46 »
Öööö izé. Egyedibbet nem tudtál volna? (Most nem \"Így jártam anyátokkal\" szereplõnevekre gondolok...) Az a retkes [30] a globális változóban nem a slotot jelöli, hanem a string hosszát. Szerintem töröld ki mert marha megtévesztõ lehet... És tanulj meg saját scriptet írni. (Jó, tudom, szabad az átdolgozás, de akkor is)
Most komolyan bele halsz? ha megírtam volna sajátot akkor sem lett volna sok külõmbség.
153
« Dátum: 2013. február 14. - 12:39:34 »
A leg elején ez ottvan?:
#include <zcmd> Vagy pedig ha ottvan vagy az inc nincs meg a pawno / Inc mappába vagy pedig nem jó verzió.
Igen Ott Scriptben semmi baja nincs csak modban
154
« Dátum: 2013. február 14. - 12:04:23 »
Ha a MOD-ban Zcmd-t használok a következõ hibákat kapom miért??? C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(246) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(246) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(246) : error 017: undefined symbol \"cmd_drunks\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(246) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(246) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
155
« Dátum: 2013. február 13. - 21:36:50 »
Sziasztok akár mit csinálok nem látszik a skin a skinválasztóban Kép: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Itt a mod valaki megcsinálná PLS: #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; #define SZIN_PIROS 0xfa0d0dAA #define SZIN_FEHER 0xfafafaAA #define SZIN_ZOLD 0x17d123AA #define SZIN_CIAN 0x05fad9A #define SZIN_LILA 0xd905faAA #define SZIN_ROZSASZIN 0xfa05d5AA #define SZIN_KEK 0x0000ffAA #define SZIN_FEKETE 0x000000AA #define SZIN_NARANCS 0xfa8100AA #define SZIN_CITROM 0xfafa00AA #define SZIN_PPFS 0xff6f00AA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n================================\"); print(\"..:::\"); print(\"================================\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n================================\"); print(\"..:::\"); print(\"================================\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { Textdraw0 = TextDrawCreate(413.000000, 421.000000, \"Web: \"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.629998, 2.699999); TextDrawColor(Textdraw0, 3454143); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \" szöveg majd\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000); TextDrawColor(Textdraw1, 9454143); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1); } } SetGameModeText(\"Minigame/Race/Stunt/Dm\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(1, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { TextDrawHideForAll(Textdraw0); TextDrawDestroy(Textdraw0); TextDrawHideForAll(Textdraw1); TextDrawDestroy(Textdraw1); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1959.2593,1343.0662,15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1959.2593,1343.0662,15.3746); //1958.3783, 1343.1572, 15.3746 SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1954.4685,1343.0154,15.3746); //1958.3783, 1343.1572, 15.3746 return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Üdv a Szerverren!\"); SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Információért: /info /teles /rules /cmds!\"); SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Weboldalunk: \"); SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Olvasd el Figyelmesen a szabályzatott |/rules|\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new playercash; if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) { SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); ResetPlayerMoney(playerid); } else { SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); playercash = GetPlayerMoney(playerid); if (playercash > 0) { GivePlayerMoney(killerid, playercash); ResetPlayerMoney(playerid); } else { } } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //help================================================= if (strcmp(cmdtext, \"/help\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsaink:\", \"---\", \"Igen\", \"Mégse\"); // PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0); return 1; } //Info================================================= if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"---\", \"Igen\", \"Vissza\"); return 1; } //Szabályzat=========================================== if (strcmp(cmdtext, \"/rules\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat:\", \"{fa0000}(Ne Drive By-OzZ) {ffee00}Jármûvel elütsz valakit és ezzel Hp-Vesztést okozol neki.\\n\\n{fa0000}(Ne Flood-Olj){ffee00}Rövid idõn belül sok zavaró szöveget írsz a chat-be. \\n\\n{fa0000}(Ne Heckelj){ffee00} Cleo,God, Stunt & Drift javító programok STB...\\n\\n{fa0000}Ne Használd ki a szerver Bugokat és Hibákat.\\n\\n{fa0000}Parkour-Mod engedélyezett ({ffee00} De csak a kijelõlt helyken(/pkinf)\", \"Elfogad\", \"Mégse\"); return 1; } //Parancsok============================================ if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Ejtõernyõ Lekérve\"); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0) { new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(VehicleID, 0); SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Jármû felálítva\"); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/health\", true)==0) { SetPlayerHealth(playerid,100); SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Életed feltõltve!\"); return 1; } if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 000.0); return 1; } if (strcmp(\"/inf\", cmdtext, true, 10) == 0) if (strcmp(\"/inf\", cmdtext, true, 10) == 0) { new vehicleid; new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); GetPlayerVehicleID(playerid); vehicleid = CreateVehicle(411,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600); vehicleid = PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1; } //Teleportok============================================================ if(strcmp(cmdtext, \"/jump\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,1532.2787,-1357.2721,329.4535); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,1532.2787,-1357.2721,329.4535); GivePlayerWeapon(playerid, 46, 200); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/stunt\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,398.9411,2530.7256,16.5533); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,398.9411,2530.7256,16.5533); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/jizzy\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,-2610.5654,1393.0487,7.1021); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid,-2610.5654,1393.0487,7.1021); } return 1; } return SendClientMessage(playerid,0x74E80099,\"Ez a parancs nem létezik!\"); } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
156
« Dátum: 2013. február 13. - 15:14:58 »
Sziasztok mi kellene még ebben a fishing rendszerembe Ötletek?? /csalibolt-Elteleportálja egy boltba, Megveszi a csalit választható dolgok: Különleges csali élõ hal,gumi csali,kukorica,kenyértBél /fishing horgászat !!csak Víznél lehet !!! és automatikusan eladja 2KG/10000$ ekkor kap egy dialogot Hal Súlya, Fajtája, Legnagyobb kifogott hal.. amivel rekordokat lehet dönteni aki rekordot dönt 1000000$ 500Kg-a max kofógható hal persze azért a rekord 200kg-tõl kezdõdik :hihi: a halat a g-gombal húzza ki. Bug:: ha vízre van mapolva akkor ott is tud horgászni ezt nem tudtam kijavítani hogy lehetne ezt megoldani :hmmm:
157
« Dátum: 2013. február 13. - 15:06:20 »
Adtam 1 +-t de azért próbálj valami egyedit összedobni ha sértõ volt neked akkor bocs
Következõnek csak eredeti munkáért adok +-t oksa?
Rendben, Dolgozok egy egyedi munkán most épp Fishing system-en
158
« Dátum: 2013. február 12. - 20:03:00 »
ZyZu ebben teljesen igazad van Nem ez én ötletem de attól én miért ne élvezhetném ?? -Külömben is publikáltam volna. -Nem a PDSS-féle célra használnám - + Ne nyissatok vitát.
159
« Dátum: 2013. február 12. - 19:58:22 »
if (strcmp(\"/bk\", cmdtext, true, 10) == 0)
[/quote] [/quote] Mi van vele? javítottam Mondtam hogy Rupertét írtam át csak kicsit sietem
160
« Dátum: 2013. február 12. - 19:55:12 »
:facepalm: valamiért nem rakja ki xdd de mostmár jó átírtam itt mert ha PAWN-ból másolom nem jó kihagy dolgokat.
161
« Dátum: 2013. február 12. - 19:50:35 »
Eredetileg lezártam csak valamiért ide nem írta am köszi hogy szóltál javítva az egész
162
« Dátum: 2013. február 12. - 19:45:21 »
:facepalm: :facepalm: :facepalm: igen az övét írtam át figyelmetlenül javítva
163
« Dátum: 2013. február 12. - 19:39:51 »
Sziasztok Rupert készített egy barátok közt névválasztót Gondoltam akkor legyen egy jóban Rosszban névválasztó is XDDD #include <a_samp> new defname[MAX_PLAYERS][30]; // new defname[MAX_PLAYERS][Tetszõleges Létszám]; //AJÁNLATOS ANNYIT ÍRNI AHÁNY HOSTOS A SZERVER!!!! public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n=================================\"); print(\" Jóban-Roszban Néválasztó By:Stramm (ON)\"); print(\" Ötlet By: Rupert\"); print(\"=================================\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n=================================\"); print(\" Jóban-Roszban Néválasztó By:Stramm (OFF)\"); print(\"=================================\\n\"); } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, defname[playerid], 24); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { defname[playerid] = \"\"; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/jr\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 999, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jóban Rosszban Néválasztó\", \"Dr. Pongrácz Péter\\nPongrácz Barbara\\nDr.Kardos Zoltán\\nDr.Nemes Viktor\\n\\nFüredi Attila\\nDr.Zámori Alexa\\nDr.Kelem József \\nBánkúti Magdi\\nHalász István\\nHalászné Nagy Szilvia\\nHalász Kristóf\\nHalász Gergõ\\nBodolai Erzsébet\\n\\nBodolai András\\nBodolai Szabolcs\\nBetty Tanakis\\nOravecz Fanni\\nFehér Roland\\nGalambos Gyöngyi\\nZimányi Elvira\\nMüller Ottó\\nSzlávik Jenõ\\Bodolai Orsi\\nHorváth Veronika\\nDr.Fehér Konrád {ff0000}Eredeti nevem\", \"OK\", \"Mégsem\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 999) { if(!response) return 0; if(!strcmp(inputtext, \"Eredeti nevem\", true)) { SetPlayerName(playerid, defname[playerid]); new string[128]; format(string, 128, \"{ff0000}Eredeti Neved Vissza állítva: {00ff40}%s!\", defname[playerid]); SendClientMessage(playerid, -1, string); } else { SetPlayerName(playerid, inputtext); new string[128]; format(string, 128, \"{ff0000}Új neved Beálítva: {00ff40}%s Régi neved vissza állításához /jr\", inputtext); SendClientMessage(playerid, -1, string); } } return 1; }
164
« Dátum: 2013. február 12. - 19:16:27 »
És hol ha szabad tudnom? -Nem akarom lopni, más megoldást tervesztem az egészbe nem házat akartam rendezni vele hanem épületeket (AM meg már nem egy szerveren van ilyen.) Úgy szerettem volna hogy egy adott öszegért PL:vehet egy felhõkarcolot és saját maga tudja építeni szépen.
165
« Dátum: 2013. február 12. - 18:48:30 »
Sziasztok Most egy olyan dologal fordulók hozzátok amit én személy szerint fél éve próbálok megvalósítani De kezdõ scripter vagyok szóval nem vittem sokra ezért fordultam hozzátok Most egy olyan script kellene Mint a PDSS-IKEÁ -ja CSAK 1 tárgyal valahol az út szélén aki nem tudná mire gondolok. ->
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13
|