Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 153
151
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. október 04. - 11:54:16 »

Ezért én szeretnék elnézést kérni mivel nem volt a gépemen az idõ és dátum helyesen beállítva így elnéztem az idõt mivel elõrébb volt.. így azt hittem, hogy lejárt már a 24 órája. Köszönöm, hogy szóltál.
 
[/quote]
1) A fórum ideje független a géped idejétõl, magyar idõ szerint nézi a kommenteket.
2) Ha elõrébb volt állítva az óra, akkor késõbb kellett volna lezárnod a témát. Ha nekem két órával elõbbre van állítva az órám (pl. 11:53-ról 9:53-ra), akkor két órával késõbb telik le az idõ.
3) Kanadában GMT-tõl mínuszra vannak, szóval neked elvileg 6-8 órával késõbb kellett volna lezárnod a témát. Ellentétben a Kelet-Európai idõzónában hozzánk képest egy órával késõbb vannak.
:hmm:

152
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kép rólatok
« Dátum: 2014. október 02. - 15:52:52 »
bedurvult a vita  ???

153
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kép rólatok
« Dátum: 2014. október 02. - 15:46:46 »
omk so much veszeked pls.

154
Segítségkérés / /szolgálat parancs 3dtext
« Dátum: 2014. szeptember 25. - 19:39:09 »
Én eleve kidobnám a kódod felét. Mi ez a szörnyûség?
 

                                                        if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Tõrzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Zászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Hadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõhadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(rang, sizeof(rang), \"Százados\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(rang, sizeof(rang), \"Õrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(rang, sizeof(rang), \"Alezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(rang, sizeof(rang), \"Ezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(rang, sizeof(rang), \"Dandártábornok\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) format(rang, sizeof(rang), \"Vezérõrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) format(rang, sizeof(rang), \"Altábornagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 282);

 
Inkább:
 

#define MAX_FACTIONS [max frakciók száma]
#define MAX_RANK [maximum rangok száma]
new FactionRanks[MAX_FACTIONS][MAX_RANK][50];
new FactionSkins[MAX_FACTIONS][MAX_RANK];

 
és töltsd meg õket a kedvenc adatmentõ megoldásoddal. Mégjobb ötlet: ne használj egyáltalán GF alapú modot.
A kérdésedre visszatérve, kreálj egy 3D text labelt playerenként, majd rakd rá a playerre.

155
Segítségkérés / Nem jelenik meg a szerver
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 21:44:23 »
Idézetet írta: JustaCube date=1410979818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50645\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a lanmode legyen 1.....
és vitatkoznék divkn-nel, mivel a házi szerverek is amint elindítod, és ha jól van beállítva minden, egybõl látható a server listában.
 
A kettõ nem ugyanaz. A 777-es porton üzemeltet a szervered egy szervert, ami a klienstõl érkezõ requestekre válaszol, és kiírja a szerver adatait. Ez elvileg AZONNAL mûködik, amint elindítod a szervert. Amire õ gondol, az valószínûleg az, hogy a master server nem regisztrálja a cuccot, ez esetben várni kell vele valóban.

156
Segítségkérés / Dátum,Idõ mentés dini-vel
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 21:38:17 »
Rosszul csinálod. Habár ezt rengetegszer elmondtam már, az INI fájlok inicializálásra vagy konfigurációs fájlokként vannak számontartva. Adatok tárolására használj egy olyan rendszert, amely konkrétan erre van. A SAMP alapból támogat sqlite-ot, a legtöbb hoszt ad MySQL szervert is, így javaslom, hogy azokba tárold a dolgaidat.

157
Segítségkérés / Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 21:33:26 »
Nem megoldható, a .COL file-ok szerkezete eléggé jól dokumentált, ezzel lehetne valamit csinálni. Az általad küldött INC arra van, hogy egy adott object \"méretét\" le lehet vele nézni, amivel pl. stream distance-t lehet súlyozni (kisebb objectek közelebbrõl, nagyobb objectek távolabbról töltõdjenek be), de konkrét poligon-adatokat az sem tartalmaz.

158
Segítségkérés / Random szám generátor,ugyanaz a szám
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 21:30:16 »
Ha meg egy listából szeretnéd, akkor nem nagyon lehet mást csinálni, mint végignézni a lista összes elemét, hogy egyezik-e a generált értékkel.

159
RP/RPG kérések / Ls RPG Mod lehetöleg Magyar legyen!
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 19:47:48 »
Tudok adni két angol RPG modot, amelyek egyike sem magyar. Ha érdekelne, PM.

160
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / malibu finally
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 20:22:46 »
Igazán nem azért, Rupert, de a Malibu mod sosem a megfelelõ mûködésérõl, stabilitásáról, a skálázhatóságáról vagy a felhasználóbarátságáról volt híres. Nem godnolnám, hogy sok (épeszû) ember használná saját szerverében.

161
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. szeptember 20. - 12:30:00 »
Idézetet írta: Patrick date=1410089408\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
krisk jelenleg más szervernek is scriptel, gondolom ezért késik a nyitás is..
 
A másik szervernek se scriptelek most, sõt, még játszani se játszok egyik SAMP szerveren, mivel más dolgaim akadtak, a SAMP nem prioritás. Többször közölve lett, hogy amint meglátjuk a megfelelõ idõpontot a nyitásra, meg fog ez történni. Annyit azért el tudok mondani, hogy a \"jövõ év nyáron\" picikét túlzás lenne.

162
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. szeptember 07. - 08:20:53 »
Nagyjából megvagyunk a moddal, csak szeptember elején nem szeretnénk kinyitni érthetõ okokból. Itt nem arról van szó, hogy nem haladtunk semmit vagy hogy nincs meg a mod, vagy egyebek (mielõtt valaki elkezdene összeesküvés-elméleteket gyártani), egyszerûen szeretnénk, hogy akkor legyen elérhetõ a szerver, amikor a legnagyobb játékosközönséget tudjuk megcélozni.

163
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 12:18:25 »
Idõközben a doménnév vállalat kért tõlem egy szép kis képet a bankkártyámról meg valami fényképes igazolványról, mert terroristának néznek nekik külföldi kártyával vásároltam (tudod mikor adom meg a CVV-t hehehe). Azóta sikerült megoldani a problémát, ma reggel át lettek állítva a névszerverek a VPS-ére, és így az átállást követõen nemsokára elérhetõ lesz az új fórum. Sajnos ideiglenesen muszáj lesz fél-egy napot várni, míg a névszerver frissítés megtörténik, addig ajánlott, hogy mindenki a DNS gyorsítótárat törölje.
 

ipconfig /flushdns

 
Tegnap be lett konfigurálva a szerver \"szerver oldala\", most lesznek áthelyezve a dolgok.

164
Archívum / Újdonságok
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 19:22:03 »
Már gondolom késõ, de én akkor váltanék \"криск\"-re, ha még lehet.

165
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 12:12:17 »
Már csdak le kéne rakni pár ingatlant meg üzletet, csak az a baj, hogy nem tudom, stratégiailag mennyire érné meg Szeptember elején nyitni.
U.i.: A FOOD azért FOOD, mert az ÉHSÉG nem fér ki a csíkra. A parancsok GF-kompatibilisek teljesen, ellentétben a Malibu-féle LT-bõl eredeztethetõ /jármûkulcsátadásaajátékosrészéremelynekhatásáraajátékosképesleszbeindítaniajármûveket parancsokat csinálni.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 18. - 19:18:43 )

A PAWN elfelejtett GM mentés során konkrét adatot írni a fájlba. Hála a remek data recovery tudásomnak (a remek letöltött szoftvernek), sikerült visszanyerni a modot, így nem kellett egy lényeges bugfixek nélküli backupot használni.

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal