Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ppatrik2012

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27
151
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 13. - 17:29:29 »
Frakciok(playerid); 

 
Annyit tesz, hogy megadja a Frakció nevét. (frakcionev)
 
FrakcioRangok(jatekos);

 
Ez meg a frakcio rangot adja meg. (rangnev)
A \"rangnev\" ugyan úgy változó, csak nem hoztam létre külön-külön.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 13. - 17:31:54 )

Egyébként kipróbáltam, ahogy írtad. Ugyan úgy rossz.

152
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 12. - 21:07:33 »
Megtudná írni 5 perc alatt, nem mondtam, hogy nem. De számomra a sikere élmény kihagyhatatlan, és nem szeretném ha bárki(nézzünk más kezdõket) lemásolná amit írtam. Lényegtelen, ti hülyének néztek, nekem meg onnét mind1. A lényeg, hogy elvileg megkaptam a választ, de nem zárok, mert még nem tudtam tesztelni.

153
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 12. - 21:04:48 »
\"szervnev\" nem szerver. De egyébként nem értem hogy érted. minden szükséges \"számon\" volt megfelelõ értéke.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 13. - 15:58:38 )

Na itt egy hibás parancs(ez egy új..)
 
CMD:giverang(playerid, params[])
{
new string[128],jatekos;
Frakciok(playerid);
FrakcioRangok(jatekos);
if(adatai[playerid][Leader] == adatai[jatekos][Frakcio] || adatai[playerid][Admin] >= 3)
{
if(sscanf(params,\"ui\",jatekos, rang)) return SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"Szerver: /giverang [játékos/ ID] [Rang]\");
{
   adatai[jatekos][Rang] = rang;
   format(string,sizeof(string),\"%s %s Rangja módosítva: %s!\",frakcionev, neve(jatekos),rangnev);
   SendFrakcioMessage(1,0x0033ffAA,string);
}
if(INVALID_PLAYER_ID == jatekos)
       {
           SendClientMessage(playerid,0x0033ffAA,\"Hibás ID/NÉV!\");
}
 
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Te nem használhatod!\");
}
return 1;
}

 
A következõ a hiba vele, ugye a stock fügvényekkel megvannak adva az értékek. Na de, itt csak azt használtam, hogy /giverang 0 1 és :
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140313/sa-mp-054_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az elsõre még is a 2 es rang értékét adta be, de utána ha megint beírom, hogy /giverang 2, akkor is az 1 est veszi be, majd 2.jára a 2 est és onnantól jó.
Ha ezt valaki megcsinálja/megmondja miért van, adok neki egy piros pontot :D

154
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 12. - 19:32:58 »
A parancs már nincs meg(módosítottam..) De így utólag rájöttem mi volt a hiba, és erre szeretnék egy magyarázatot kérni.
Volt egy változóm:
 
new szervnev[64];

 
És megvolt adva, hogy a szervnev mivel legyen egyenlõ(ebbe nem mennék bele dini -s cuccok) a lényeg, hogy az egyenlõsége kivolt szabva egy adott névre. Pl.
 
if(abrakadabra == 1) { szervnev = \"Sajt\"; }

 
Aztán így pl. Ez felvolt használva:
 
format(string,sizeof(string),\"%s megette %s %s-jét!\",neve(jatekos),neve(playerid),szervnev)

 
na jó persze ez nem ilyen egyszerûen, megvolt adva a parancsban az, hogy mikor 1 és 2 es értéket kapjon a szervnev.. (if(sscanf(params....................)
De a szervnevet mindig csak 2. -jára írta ki helyesen. Elsõre vagy az az elõttileg kiírtat adta, vagy semmit. Kérdés, miért?
Ez csak példa hülyeség volt, mivel töröltem a parancsot.

155
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 12. - 15:31:57 »
De öö.. Nem értem mármint, ez hogyan segítene?

156
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 12. - 15:30:06 »
A parancsban egyszerûen neveket( szerv név, játékos név...)  azaz a format függvénynél a %s -el jelölt adatokat tölti be csak minden 2. használatkor.

157
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 12. - 15:28:21 »
A parancs lényege, hogy csak akkor mûködik, ha a másik játékos a közelben van. Az egész lényege, hogy lekérdeztem X,Y,Z kordinátával a másik játékos helyzetét, és a játékos(parancs beíró -> playerid) ha a közelében van mûködik a parancs(IsPlayerInRangeOfPoint). Mindenhogy mûködik, de csak akkor ha nem ID 0 -ák vagyunk..

158
Segítségkérés / elsõ helytelen, másodjára mûködõ parancs betöltés
« Dátum: 2014. március 12. - 06:40:46 »
Úgy 2 parancsomnál észleltem, hogy elsõre hiányosan tölti be. Elsõre nem tölti be a parancsban az összes adatot, másodjára meg teljesen jól mûködik.. Elég bonyolult(nekem) parancsok, minek az oka lehet egy ilyen dolog?

159
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 12. - 06:38:00 »
A legújabbat, innen a kiemelt témáról töltöttem le.

160
Segítségkérés / Object VW-Interior változtatás
« Dátum: 2014. március 11. - 20:27:46 »
Hogyan?

161
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 11. - 18:35:24 »
? :D A parancs ilyen szempontból fölösleges, és eleget szenvedtem vele, hogy ne publikáljam :D Mármint a forráskód alatt ha ezt értetted.

162
Segítségkérés / Nullás ID BUG
« Dátum: 2014. március 11. - 18:17:56 »
Van egy parancsom, ami csak akkor mûködik, ha a másik játékoshoz közel vagyok(teljesen, 1.0 ható távolság) Hibátlanul mûködik, ha nem ID 0 vagyok, ha az vagyok bármien távolságról mûködik... A parancsban semmi féle ID lekérdezéses dolog nincsen.. Help me..

163
Segítségkérés / Név és ID alapján történõ választás
« Dátum: 2014. március 10. - 21:43:28 »
Akkor már értem mi a szerepe a paramétereknek :D Köszönöm.

164
Segítségkérés / Gyors kérdés[ZCMD ]
« Dátum: 2014. március 10. - 21:35:44 »
Igazából suliban csak jövõre kezdjük el a programozást. De már régóta scriptelek pawno-val, csak mindig megúnom és kihagyok egy szebb idõt :D Ez alatt meg a legalapabb dolgokat felejtem el. A Függvény használatokkal tisztában vagyok, mármint hogyan lehet mit, de az ilyen alapokról feledkezem meg. És köszi, ment az ujjacska :D

165
Segítségkérés / Név és ID alapján történõ választás
« Dátum: 2014. március 10. - 18:38:55 »
Azt hogyan tudnám megcsinálni, hogy pl. ha valakinek pénzt adok, ne csak az ID-je alapján adhassak(/átad [iD] [összeg]), hanem a neve alapján is?

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal