Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Olie

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 60
151
Beszélgetés / Mit eszel/iszol jelenleg?
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 10:34:34 »
Kávés Madártej :$
Avagy, ahogy a család hívja: Madárkávé :)

152
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 10:32:30 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1348648095\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

2. töri óra az új tanárral, egy elhangzott k*rv* anyád a számból, 5 1-es, 2 beirás. csak 45 perc. :noexpression:
 
k*rv*anyádért kaptál 5db 1-est? :D
Errõl eszembe jutott egy másik sztori is:
9.ikes voltam, magyartanár elsõ órán kijelentette, hogy nem barátkozik, és csak a feladatát fogja teljesíteni, és nagyon szigorúan veszi a felszerelés, és házihiányt.
Három órával késõbb az osztálytársam a teljes felszerelését otthonhagyta.
Eredmény:
Tankönyvhiány: 1-es
Munkafüzethiány: 1-es
Füzethiány: 1-es
Házihiány (nincs füzet): 1-es
Órai munka: 1-es
Utána még le is feleltette, és nem tudott semmit, az is 1-es..
És az a poén, hogy mindet beírta. Év végére 14db 1-ese volt, esélytelen volt, hogy kijavítsa. Pótvizsgán szerencsére átment..:D
 
[/quote]
Még a rajz tanár volt érdekes fazon. Akármikor bejött fû szaga volt, de nem enyhén. Elment egy ló az ablak elõtt, erre elkezdte: \"Teeveeeee!\"
Annyi összeszedettség volt benne, mint értelem egy padlólapban.
Töri tanár rászólt osztálytársamra, hogy vegye le a lábát az asztalról, leült, hátradõlt és õ dobta fel a lábát a tanári asztalra.
Szolidan rákérdeztem, mi lesz a \"tanári példamutatással\", erre õ: Lesz*rom. \"A tanításért fizetnek, nem a példamutatásért.\"
Olyan dumái voltak, hogy \"Magyarország ott b*ta el, hogy Qva nagy gyárakat építettek.\"
Mondjuk nála figyeltünk is. :D
Anatómia tanár volt még vicces. Felrajzolt egy stilizált felhõt.
\"Ez itt az agy. Meglepõ módon sokan nélküle is életképesek, mint például az a rózsaszín p*csa, aki a harmadik sorban facebookozik! Ha nem teszed el a telefonodat aranyom, elveszem és megtalálod este a vaterán!\"
Tesi tanár is hasonló troll volt. Cooper teszt. Kicsit lassabb voltam az egészségesnél, erre a tanár térdhajlaton dobott medicin labdával. A meglepetéstõl úgy estem pofára, hogy homlokkal tompítottam a becsapódást.
Természetesen ezeknek a tanároknak sok hasonló attrakciójuk volt, de ezek a példák mutatják legjobban a jellemüket. :D
 
[/quote]
Az szép! :D
Egyszer föcitanárom jött be RÉSZEGEN. Betámolygott a terembe, lehányta a tanáriasztalt, és kiment a terembõl..:\'D
Következõ föci elmaradt, utána egy új tanárt kaptunk..:D

153
Segítségkérés / Bug segítség.
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:57:56 »
Idézetet írta: Axe9 date=1348645814\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27971\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De nekem 1 kocsi sincs bemódolva a kocsik, és akárki feljön a szerverre mindenkinek ilyen. nem csak nekem. :/
 
Csak akkor ezt nem értem:
 
Be van modolva?
Mert ez inkább textúrahibának látszik.
 
[/quote]
 

Persze, be van módolva.
Csak nem értem h mitõl van ez. :/ Te nemtudod ?.
 
[/quote]
Na, pawnoban keress rá, hogy LinkVehicleToInterior, és töröld ki õket.
Elõtte csinálj biztonsági mentést.
Amúgy, ezekrõl  beszélek:
Az eredeti afterlife módban ez a 29596.-29603. sor.
 

        LinkVehicleToInterior(84, 7);
LinkVehicleToInterior(85, 7);
LinkVehicleToInterior(86, 7);
LinkVehicleToInterior(87, 7);
LinkVehicleToInterior(88, 4);
LinkVehicleToInterior(89, 4);
LinkVehicleToInterior(90, 4);
LinkVehicleToInterior(96, 14);

154
Segítségkérés / Bug segítség.
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:47:54 »
Idézetet írta: Axe9 date=1348645384\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27971\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Persze, be van módolva.
Csak nem értem h mitõl van ez. :/ Te nemtudod ?.
 
Halvány lila gõzöm sincs.
Tedd vissza az eredeti gta3.img-t, és módold be újra. Ha megint eltûnik, akkor a mód hibás.

155
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:42:21 »
Idézetet írta: Nyui date=1348645053\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
2. töri óra az új tanárral, egy elhangzott k*rv* anyád a számból, 5 1-es, 2 beirás. csak 45 perc. :noexpression:
 
kurvaanyádért kaptál 5db 1-est? :D
Errõl eszembe jutott egy másik sztori is:
9.ikes voltam, magyartanár elsõ órán kijelentette, hogy nem barátkozik, és csak a feladatát fogja teljesíteni, és nagyon szigorúan veszi a felszerelés, és házihiányt.
Három órával késõbb az osztálytársam a teljes felszerelését otthonhagyta.
Eredmény:
Tankönyvhiány: 1-es
Munkafüzethiány: 1-es
Füzethiány: 1-es
Házihiány (nincs füzet): 1-es
Órai munka: 1-es
Utána még le is feleltette, és nem tudott semmit, az is 1-es..
És az a poén, hogy mindet beírta. Év végére 14db 1-ese volt, esélytelen volt, hogy kijavítsa. Pótvizsgán szerencsére átment..:D

156
Segítségkérés / Bug segítség.
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:37:18 »
Idézetet írta: Axe9 date=1348644799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27971\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.
Olyan problémám van hogy buggolnak az autók a módba, többek között a //Smoker Banda kocsijai (Mind) Meg 1 úttisztító autó. Csatolok egy képet.
\"legend_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Igazából ez egy Afterlife mód, de szerintem ti is rájöttetek a kép alapján.
Nos ebben a bugos kocsikban kérném a segítségeteket. Elõre is köszönöm.!
 
Be van modolva?
Mert ez inkább textúrahibának látszik.

157
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:36:07 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1348618564\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


grat. :DDDD
 
Én az elsõ heteken csak a \"Na idén még csak te nem lógtál\"-okat hallgattam. :D
Mondjuk az ofõm 10. óta nem szólt hozzám.
Egyszer leQrva anyáztam a tanári elött, hogy mi a fszt képzel magáról, hogy belepofázik már magánéletébe. (Kb. szó szerint így.)
A másik meg amikor sikítozott valakivel óra végén full nyugodt hangon belõttem: \"A tanárnõnek olyan BÁR hangja van.\"
(Befejeztem a cuccaim összeszedését)
\"Köszönöm.\" Jött a válasz mosolyogva.
Végül leadtam a kegyelemdöfést. \"BÁR ne hallanám\"
Mondjuk megérdemelte.
Milyen jogon kérdezi meg azt osztálytársnõmtõl, hogy hányszor van együtt a pasijával/mikor volt vele együtt utoljára?
Milyen jogon szól olyat nekem, hogy beszéljek a szakorvosommal, mert a gyógyszeremmel valami nem oké.
Milyen jogon mondja azt egy anyának (Jóbarátoménak), hogy \"meglátszik, hogy nevelte a fiát (sz*rkasztikusan)\".
Aláírom, hogy az anyja úgy szájba vágta az osztályfõnökömet, hogy a szekrény kinyílt aminek a feje csapódott.
Iszonyat mit meg nem engedtem magamnak akkor.
Lehet, hogy most izomból leosztanék az akkori magamnak egy pofont érte. :D
Én sem voltam szent. Õ volt az egyetlen gyökér tanárom. A többi meg troll, illetve burlesk. :D
Próba tûzriadó volt. :D Ilyet szólt az infó tanár: \"Maradtok a seggeteken. Kiosztok gázmaszkokat és végigülitek az órát!\"
 
[/quote]
Engem anno hetedikben eltanácsoltak, mert a tanár szemébe mondtam, hogy \"Te büdös kurva!\" és utána ott helyben rágyújtottam a kémiaterem közepén...
Ezt nem cikinek tartom, hanem félig poénosnak, félig pedig olyannak, amivel nem szeretek dicsekedni.

158
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:31:15 »
Idézetet írta: divkn date=1348604596\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rövid képregény.
\"width=208http://kepfeltoltes.hu/120925/fap_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Önt figyelõ Titkosügynökök?
Miahalál? :\'D
És megnéztem, tényleg kiírja..:D

159
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:28:48 »

160
RP/RPG kérések / DTRPG
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:23:53 »
Idézetet írta: patyes96 date=1348579208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27941\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!!
Van egy olyan gondom hogy beletettem mod-ba  a /tuningolás parancsot (Szerelõknek), minden mûködik normálisan.
De mikor ráteszem kereket az autóra s kiszállok, a kocsi respawn-ol akkor eltûnik róla a kerék amit rátettem. Ez miért lehet??
 
Csak a kerék tûnik el, vagy a többi is?
(Spoiler, Lökhárító..)

161
Off Telep / Melyik böngészõt használod?
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:06:11 »
Idézetet írta: RampagE date=1348600469\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27950\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Laggmentesen tudok nézni rajta pornót
 
:\'DDDD
Amúgy Google Chrome.
Sokszázezer ingyenes plugin és bõvítmény, sokszázezer ingyenes téma.
Gyors, egyszerû, nagyszerû..:)

162
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tuning Infernus és Bullet
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 08:47:17 »
Sziasztok!
Ezzel a scripttel feltuningolhatjátok az Infernus és a Bullet típusú jármûveket is.
Természetesen csak az AttachObjectToVehicle függvény, és néhány spoiler, kipufogó meg lökhárító object segítségével, de szerintem akkor is barón néz ki :)
Képek:
Klikk
Klikk
Klikk
Klikk
Klikk
Parancsok:
/tune - Az autó (Infi vagy Bullet) tuningolása
/untune - A Tuning eltávolítása
/credits - Bedobja kliensüzenetbe, hogy XtremeR készítette.
Eredeti készítõ:  XtremeR
Eredeti téma:      Klikk
Magyarra fordította: Olie
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/cdc834eb6f/
 

#if defined Credits
__________________________________________
Eredeti készítõ:  XtremeR
Eredeti téma:     forum.sa-mp.com/showthread.php?t=378749
Magyarra fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távoltsd el!
__________________________________________
#endif
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new tune[MAX_PLAYERS];
new o;
new ob2;
new ob3;
new ob4;
new ob5;
new ob6;
new ob7;
new ob8;
new ob9;
new ob10;
new ob11;
new ob12;
new ob13;
new ob14;
new ob15;
new ob16;
new ob17;
new ob18;
new ob19;
new ob20;
new ob21;
new ob22;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-----------------------------------------\");
print(\"Tuningolható Infernus ÉS Bullett by XtremeR\");
print(\"-----------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if (tune[playerid] == 1)
    {
      o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
     tune[playerid] = 0;
    }
}
public OnGameModeInit()
{
 o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
tune[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
CMD:credits(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"A Tuning-script készítõje: XtremeR\");
return 1;
}
CMD:untune(playerid, params[])
{
if(tune[playerid] == 1)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
DestroyObject(o);
DestroyObject(ob2 );
DestroyObject(ob3);
DestroyObject(ob4);
DestroyObject(ob5);
DestroyObject(ob6);
DestroyObject(ob7);
DestroyObject(ob8);
DestroyObject(ob9);
DestroyObject(ob10);
DestroyObject(ob11);
DestroyObject(ob12);
DestroyObject(ob13);
DestroyObject(ob14);
DestroyObject(ob15);
DestroyObject(ob16);
DestroyObject(ob17);
DestroyObject(ob18);
DestroyObject(ob19);
DestroyObject(ob20);
DestroyObject(ob21);
DestroyObject(ob22);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: A Tuning sikeresen eltávolítva!\");
}
else
if(tune[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Az autód nincs feltuningolva!\");
}
return 1;
}
CMD:tune(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // A 411 az Infernus id-je.
{
tune[playerid] = 1;
AttachObjectToVehicle(o, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.300000,0.000000,0.675000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob2, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,2.174999,-0.599999,0.000005,180.899887,180.899963);
AttachObjectToVehicle(ob3, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-1.950001,-0.599999,0.000005,180.899887,361.799743);
AttachObjectToVehicle(ob4, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob5, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob6, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.225000,0.000000,0.674999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob7, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.524999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob8, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.800000,0.149999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob9, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.650000,0.150000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob10, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.950000,0.150000,-10.800001,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob11, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob12, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.974999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob13, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.449999,0.000000,0.000000,0.000000);
AddVehicleComponent(vehicleid, 1079);
ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Az Infernusod sikeresen feltuningolva!\");
}
else
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 541) // Az 541 a Bullet ID-je
{
tune[playerid] = 1;
AttachObjectToVehicle(ob14, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,-2.025000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob15, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.375000,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob16, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-1.500000,0.075000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob17, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.374999,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob18, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.224999,0.600000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob19, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,1.575000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob20, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.075000,1.200000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob21, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-0.899999,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob22, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.974999,-0.449999,0.000000,0.000000,0.000000);
AddVehicleComponent(vehicleid, 1079);
ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"A Bulleted sikeresen feltuningolva!\");
}
else
{
tune[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Infernusban vagy Bulletben kell ülnöd, hogy használhasd!\");
}
return 1;
}

163
SA-MP: Szerverfejlesztés / Robbants!
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 08:11:56 »
Sziasztok!
Ismét egy értelmetlen, de annál viccesebb scriptet hoztam nektek :)
Hogy mi is ez?
Eredetileg BombIt volt a neve, de valahogy a \"Robbants!\" jobban hangzik.
Lehetõségek:
Tehénbomba (Normál robbanás)
Csirkebomba (Extra Nagy Robbanás)
Autóbomba (Normál Robbanás)
Csatlakozáskor a Csirkebombából és a Tehénbombából 10darabot, míg az autóbombából végtelen mennyiséget kapunk.
Miután leraktuk a bombát öt másodpercnyi idõt kapunk, hogy elhúzzunk onnan. Utánra robban.
A Robbanás után a Tehén és a Csirke Object is, valamint az autó is megsemmisül.
Eredeti készítõ: mobiliz
Eredeti téma: Klikk
Magyarra Fordította: Olie
Magyar script letöltése: http://www.solidfiles.com/d/c121bf4d39/
 

#if defined Credits
___________________________________________
Eredeti készítõ: mobiliz
Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380376
Magyarra Fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távolítsd el!
___________________________________________
#endif
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new cow;
new chicken;
new cowtimes[MAX_PLAYERS];
new chicktimes[MAX_PLAYERS];
new cartimes[MAX_PLAYERS];
forward explodecow();
forward explodechick();
forward explodecar(playerid);
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Robbants! by mobiliz\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(cow);
DestroyObject(chicken);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   cowtimes[playerid] = 0;
   chicktimes[playerid] = 0;
   cartimes[playerid] = 0;
   return 1;
}
public explodecow()
{
        new Float:cow1, Float:cow2, Float:cow3;
        GetObjectPos(cow, cow1, cow2, cow3);
        CreateExplosion(cow1, cow2, cow3, 2, 10.0);
        DestroyObject(cow);
        return 1;
}
public explodechick()
{
        new Float:chick1, Float:chick2, Float:chick3;
        GetObjectPos(chicken, chick1, chick2, chick3);
        CreateExplosion(chick1, chick2, chick3, 6, 30.0);
        DestroyObject(chicken);
        return 1;
}
public explodecar(playerid)
{
         new currentveh;
         currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
         new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
         GetVehiclePos(currentveh, vehx, vehy, vehz);
         CreateExplosion(vehx, vehy, vehz, 2, 20.0);
         return 1;
}
CMD:cowbomb(playerid, params[])
{
if(cowtimes[playerid] < 10)
   {
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
        cow = CreateObject(16442,x,y,z,0,0,0,100);
        cowtimes[playerid]++;
        SetTimer(\"explodecow\", 5000, false);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A Tehénbomba öt másodperc múlva felrobban..\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Tehénbombádat elhasználtad!\");
return 1;
}
CMD:chickenbomb(playerid, params[])
{
if(chicktimes[playerid] < 10)
   {
        new Float:x1, Float:y1, Float:z1;
        GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
        chicken = CreateObject(16776, x1,y1,z1,0,0,0,100);
        chicktimes[playerid]++;
        SetTimer(\"explodechick\", 5000, false);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A Csirkebomba öt másodperc múlva felrobban!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Csirkebombádat felhasználtad!\");
return 1;
}
CMD:carbomb(playerid, params[])
{
cartimes[playerid]++;
SetTimer(\"explodecar\", 5000, false);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Az autóbomba öt másodperc múlva felrobban!\");
return 1;
}

164
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fair Harc
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 07:57:37 »
Sziasztok!
Ezt a scriptet tegnap publikálták hiv. fórumon, és szerintem sok ember hasznosnak találja majd.
Sok fordítani-való nem volt rajta, csak a mûködési elve, de az is hasznos lehet.
A Script eredeti neve \"Fair Fight illetve \"Anti 2v1 3v1 etc...\"
Lényegében ez a kis apróság megakadályozza, hogy 2v1 vagy 3v1 (vagy 50v1...) csaták alakuljanak ki.
Gyengébbek kedvéért a másik oldalról: Csak 1v1 harcok lehetnek.
Ha már harcolsz valakivel, és egy másik emberke megtámad, akkor nem fog sebezni téged, illetve rögtön stoppolja a támadását egy üzenettel, hogy téged már megtámadott xy.
Eredeti készítõ: Gryphus One
Eredeti téma: Klikk
Magyarra fordította: Olie
Magyar szkript letöltése: http://www.solidfiles.com/d/8ed843963f/
 

#if defined Credits
________________________________________________________________________-
Eredeti készítõ: Gryphus One
Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380551
Magyarra fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távolítsd el!
________________________________________________________________________-
#endif
#include <a_samp>
#define TIMEBETWEENATTACKS 20
// Ha egy játékos megtámadta, ennyi idõnek kell eltelnie, hogy egy másik megtámadhassa. (Másodperc)
new LastAttacker[MAX_PLAYERS];
new TimeOfLastAttack[MAX_PLAYERS];
forward PlayerIsNotAttacking(playerid);
// A Játékos nem lesz megjelölve, mint az utolsó támadója bármelyik játékosnak.
public PlayerIsNotAttacking(playerid)
{
    new count;
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(LastAttacker == playerid)
        {
            LastAttacker = INVALID_PLAYER_ID;
            count++;
        }
    }
    return count;
}
forward CheckIfDifferentAttacker(victim, attacker);
public CheckIfDifferentAttacker(victim, attacker)
{
    if( (attacker != INVALID_PLAYER_ID) && (attacker != victim) )
    // Az áldozat minden bizonnyal meg lett támadva egy másik játékos által
    {
        if( (attacker != LastAttacker[victim]) && (LastAttacker[victim] != INVALID_PLAYER_ID) && (LastAttacker[victim] != victim) )
        // A Jelenlegi támadó nem az elõzõ támadó
        {
            if( (GetTickCount() - TimeOfLastAttack[victim]) < (TIMEBETWEENATTACKS * 1000) )
            // Nem telt el elég idõ
            {
                if( IsPlayerStreamedIn(LastAttacker[victim], victim) )
                {
                    return 1;
                }
            }
        }
       
        TimeOfLastAttack[victim] = GetTickCount();
        LastAttacker[victim] = attacker;
    }
    return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\"Fair Harc Filterscript\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    PlayerIsNotAttacking(playerid);
    LastAttacker[playerid] = INVALID_PLAYER_ID;
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    PlayerIsNotAttacking(playerid);
    // Ha a játékos megtámadja az áldozatot, és az áldozat meghal, akkod
    //  egy másik játékos megtámadhatja, hiszen az elõzõ csatának vége.
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    LastAttacker[playerid] = INVALID_PLAYER_ID;
    return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
    if(CheckIfDifferentAttacker(playerid, issuerid) == 1)
    {
        new Float:health, Float:armour;
        GetPlayerHealth(playerid, health);
        GetPlayerArmour(playerid, armour);
        // Ezzel lekérem az életét, és a kevlárját MIELÕTT sebzést szenvedne el.
        SetPlayerHealth(playerid, health);
        SetPlayerArmour(playerid, armour);
        // És most visszaadom amit elszenvedett, így a sebzés, amit rámértek 0.
        SetPlayerArmedWeapon(issuerid, 0);
        // Ezzel lestoppolom a fegyveres ember támadását.
        new victimname[MAX_PLAYER_NAME + 1], attackername[MAX_PLAYER_NAME + 1], string[128];
        GetPlayerName( playerid, victimname, sizeof(victimname) );
        GetPlayerName( LastAttacker[playerid], attackername, sizeof(attackername) );
        format(string, sizeof(string), \"~r~Nem bánthatod %s-t Mert õt más %s megtámadta!\", victimname, attackername);
        GameTextForPlayer(issuerid, string, 2000, 4);
    }
    return 1;
}

165
Archívum / Chat hiba.
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 19:23:43 »
Idézetet írta: IXT date=1348593778\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Én Chrome alatt se látom :(
 

[/quote]
énsem.  :crazy:
 
[/quote]
Én sem..:\\

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal