Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Olie
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 60
151
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 10:34:34 »
Kávés Madártej :$ Avagy, ahogy a család hívja: Madárkávé
152
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 10:32:30 »
2. töri óra az új tanárral, egy elhangzott k*rv* anyád a számból, 5 1-es, 2 beirás. csak 45 perc. :noexpression:
k*rv*anyádért kaptál 5db 1-est?  Errõl eszembe jutott egy másik sztori is: 9.ikes voltam, magyartanár elsõ órán kijelentette, hogy nem barátkozik, és csak a feladatát fogja teljesíteni, és nagyon szigorúan veszi a felszerelés, és házihiányt. Három órával késõbb az osztálytársam a teljes felszerelését otthonhagyta. Eredmény: Tankönyvhiány: 1-es Munkafüzethiány: 1-es Füzethiány: 1-es Házihiány (nincs füzet): 1-es Órai munka: 1-es Utána még le is feleltette, és nem tudott semmit, az is 1-es.. És az a poén, hogy mindet beírta. Év végére 14db 1-ese volt, esélytelen volt, hogy kijavítsa. Pótvizsgán szerencsére átment.. [/quote] Még a rajz tanár volt érdekes fazon. Akármikor bejött fû szaga volt, de nem enyhén. Elment egy ló az ablak elõtt, erre elkezdte: \"Teeveeeee!\" Annyi összeszedettség volt benne, mint értelem egy padlólapban. Töri tanár rászólt osztálytársamra, hogy vegye le a lábát az asztalról, leült, hátradõlt és õ dobta fel a lábát a tanári asztalra. Szolidan rákérdeztem, mi lesz a \"tanári példamutatással\", erre õ: Lesz*rom. \"A tanításért fizetnek, nem a példamutatásért.\" Olyan dumái voltak, hogy \"Magyarország ott b*ta el, hogy Qva nagy gyárakat építettek.\" Mondjuk nála figyeltünk is.  Anatómia tanár volt még vicces. Felrajzolt egy stilizált felhõt. \"Ez itt az agy. Meglepõ módon sokan nélküle is életképesek, mint például az a rózsaszín p*csa, aki a harmadik sorban facebookozik! Ha nem teszed el a telefonodat aranyom, elveszem és megtalálod este a vaterán!\" Tesi tanár is hasonló troll volt. Cooper teszt. Kicsit lassabb voltam az egészségesnél, erre a tanár térdhajlaton dobott medicin labdával. A meglepetéstõl úgy estem pofára, hogy homlokkal tompítottam a becsapódást. Természetesen ezeknek a tanároknak sok hasonló attrakciójuk volt, de ezek a példák mutatják legjobban a jellemüket.  [/quote] Az szép!  Egyszer föcitanárom jött be RÉSZEGEN. Betámolygott a terembe, lehányta a tanáriasztalt, és kiment a terembõl..:\'D Következõ föci elmaradt, utána egy új tanárt kaptunk..
153
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:57:56 »
De nekem 1 kocsi sincs bemódolva a kocsik, és akárki feljön a szerverre mindenkinek ilyen. nem csak nekem. :/
Csak akkor ezt nem értem: Be van modolva? Mert ez inkább textúrahibának látszik. [/quote]
Persze, be van módolva. Csak nem értem h mitõl van ez. :/ Te nemtudod ?. [/quote] Na, pawnoban keress rá, hogy LinkVehicleToInterior, és töröld ki õket. Elõtte csinálj biztonsági mentést. Amúgy, ezekrõl beszélek: Az eredeti afterlife módban ez a 29596.-29603. sor.
LinkVehicleToInterior(84, 7); LinkVehicleToInterior(85, 7); LinkVehicleToInterior(86, 7); LinkVehicleToInterior(87, 7); LinkVehicleToInterior(88, 4); LinkVehicleToInterior(89, 4); LinkVehicleToInterior(90, 4); LinkVehicleToInterior(96, 14);
154
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:47:54 »
Persze, be van módolva. Csak nem értem h mitõl van ez. :/ Te nemtudod ?.
Halvány lila gõzöm sincs. Tedd vissza az eredeti gta3.img-t, és módold be újra. Ha megint eltûnik, akkor a mód hibás.
155
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:42:21 »
2. töri óra az új tanárral, egy elhangzott k*rv* anyád a számból, 5 1-es, 2 beirás. csak 45 perc. :noexpression:
kurvaanyádért kaptál 5db 1-est?  Errõl eszembe jutott egy másik sztori is: 9.ikes voltam, magyartanár elsõ órán kijelentette, hogy nem barátkozik, és csak a feladatát fogja teljesíteni, és nagyon szigorúan veszi a felszerelés, és házihiányt. Három órával késõbb az osztálytársam a teljes felszerelését otthonhagyta. Eredmény: Tankönyvhiány: 1-es Munkafüzethiány: 1-es Füzethiány: 1-es Házihiány (nincs füzet): 1-es Órai munka: 1-es Utána még le is feleltette, és nem tudott semmit, az is 1-es.. És az a poén, hogy mindet beírta. Év végére 14db 1-ese volt, esélytelen volt, hogy kijavítsa. Pótvizsgán szerencsére átment..
156
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:37:18 »
Sziasztok. Olyan problémám van hogy buggolnak az autók a módba, többek között a //Smoker Banda kocsijai (Mind) Meg 1 úttisztító autó. Csatolok egy képet.
 Igazából ez egy Afterlife mód, de szerintem ti is rájöttetek a kép alapján. Nos ebben a bugos kocsikban kérném a segítségeteket. Elõre is köszönöm.!
Be van modolva? Mert ez inkább textúrahibának látszik.
157
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:36:07 »
grat. :DDDD
Én az elsõ heteken csak a \"Na idén még csak te nem lógtál\"-okat hallgattam.  Mondjuk az ofõm 10. óta nem szólt hozzám. Egyszer leQrva anyáztam a tanári elött, hogy mi a fszt képzel magáról, hogy belepofázik már magánéletébe. (Kb. szó szerint így.) A másik meg amikor sikítozott valakivel óra végén full nyugodt hangon belõttem: \"A tanárnõnek olyan BÁR hangja van.\" (Befejeztem a cuccaim összeszedését) \"Köszönöm.\" Jött a válasz mosolyogva. Végül leadtam a kegyelemdöfést. \"BÁR ne hallanám\" Mondjuk megérdemelte. Milyen jogon kérdezi meg azt osztálytársnõmtõl, hogy hányszor van együtt a pasijával/mikor volt vele együtt utoljára? Milyen jogon szól olyat nekem, hogy beszéljek a szakorvosommal, mert a gyógyszeremmel valami nem oké. Milyen jogon mondja azt egy anyának (Jóbarátoménak), hogy \"meglátszik, hogy nevelte a fiát (sz*rkasztikusan)\". Aláírom, hogy az anyja úgy szájba vágta az osztályfõnökömet, hogy a szekrény kinyílt aminek a feje csapódott. Iszonyat mit meg nem engedtem magamnak akkor. Lehet, hogy most izomból leosztanék az akkori magamnak egy pofont érte.  Én sem voltam szent. Õ volt az egyetlen gyökér tanárom. A többi meg troll, illetve burlesk.  Próba tûzriadó volt. Ilyet szólt az infó tanár: \"Maradtok a seggeteken. Kiosztok gázmaszkokat és végigülitek az órát!\" [/quote] Engem anno hetedikben eltanácsoltak, mert a tanár szemébe mondtam, hogy \"Te büdös kurva!\" és utána ott helyben rágyújtottam a kémiaterem közepén... Ezt nem cikinek tartom, hanem félig poénosnak, félig pedig olyannak, amivel nem szeretek dicsekedni.
159
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:28:48 »
160
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:23:53 »
Sziasztok!! Van egy olyan gondom hogy beletettem mod-ba a /tuningolás parancsot (Szerelõknek), minden mûködik normálisan. De mikor ráteszem kereket az autóra s kiszállok, a kocsi respawn-ol akkor eltûnik róla a kerék amit rátettem. Ez miért lehet??
Csak a kerék tûnik el, vagy a többi is? (Spoiler, Lökhárító..)
161
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:06:11 »
Laggmentesen tudok nézni rajta pornót
:\'DDDD Amúgy Google Chrome. Sokszázezer ingyenes plugin és bõvítmény, sokszázezer ingyenes téma. Gyors, egyszerû, nagyszerû..
162
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 08:47:17 »
Sziasztok! Ezzel a scripttel feltuningolhatjátok az Infernus és a Bullet típusú jármûveket is. Természetesen csak az AttachObjectToVehicle függvény, és néhány spoiler, kipufogó meg lökhárító object segítségével, de szerintem akkor is barón néz ki  Képek: Klikk Klikk Klikk Klikk Klikk Parancsok: /tune - Az autó (Infi vagy Bullet) tuningolása /untune - A Tuning eltávolítása /credits - Bedobja kliensüzenetbe, hogy XtremeR készítette. Eredeti készítõ: XtremeR Eredeti téma: Klikk Magyarra fordította: Olie Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/cdc834eb6f/ #if defined Credits __________________________________________ Eredeti készítõ: XtremeR Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=378749 Magyarra fordította: Olie Kérlek a Credits mezõt ne távoltsd el! __________________________________________ #endif #include <a_samp> #include <zcmd> new tune[MAX_PLAYERS]; new o; new ob2; new ob3; new ob4; new ob5; new ob6; new ob7; new ob8; new ob9; new ob10; new ob11; new ob12; new ob13; new ob14; new ob15; new ob16; new ob17; new ob18; new ob19; new ob20; new ob21; new ob22; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n-----------------------------------------\"); print(\"Tuningolható Infernus ÉS Bullett by XtremeR\"); print(\"-----------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #endif public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if (tune[playerid] == 1) { o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100); ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100); ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100); ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100); ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100); ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100); ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100); ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100); ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100); ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100); ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100); ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100); ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100); ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100); ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100); tune[playerid] = 0; } } public OnGameModeInit() { o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100); ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100); ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100); ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100); ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100); ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100); ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100); ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100); ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100); ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100); ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100); ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100); ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100); ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100); ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100); ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100); } public OnPlayerConnect(playerid) { tune[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } CMD:credits(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid,-1,\"A Tuning-script készítõje: XtremeR\"); return 1; } CMD:untune(playerid, params[]) { if(tune[playerid] == 1) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyObject(o); DestroyObject(ob2 ); DestroyObject(ob3); DestroyObject(ob4); DestroyObject(ob5); DestroyObject(ob6); DestroyObject(ob7); DestroyObject(ob8); DestroyObject(ob9); DestroyObject(ob10); DestroyObject(ob11); DestroyObject(ob12); DestroyObject(ob13); DestroyObject(ob14); DestroyObject(ob15); DestroyObject(ob16); DestroyObject(ob17); DestroyObject(ob18); DestroyObject(ob19); DestroyObject(ob20); DestroyObject(ob21); DestroyObject(ob22); SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: A Tuning sikeresen eltávolítva!\"); } else if(tune[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Az autód nincs feltuningolva!\"); } return 1; } CMD:tune(playerid, params[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // A 411 az Infernus id-je. { tune[playerid] = 1; AttachObjectToVehicle(o, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.300000,0.000000,0.675000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob2, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,2.174999,-0.599999,0.000005,180.899887,180.899963); AttachObjectToVehicle(ob3, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-1.950001,-0.599999,0.000005,180.899887,361.799743); AttachObjectToVehicle(ob4, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob5, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.375000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob6, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.225000,0.000000,0.674999,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob7, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.524999,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob8, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.800000,0.149999,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob9, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.650000,0.150000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob10, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.950000,0.150000,-10.800001,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob11, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob12, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.974999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob13, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.449999,0.000000,0.000000,0.000000); AddVehicleComponent(vehicleid, 1079); ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0); SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Az Infernusod sikeresen feltuningolva!\"); } else if(GetVehicleModel(vehicleid) == 541) // Az 541 a Bullet ID-je { tune[playerid] = 1; AttachObjectToVehicle(ob14, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,-2.025000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob15, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.375000,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob16, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-1.500000,0.075000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob17, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.374999,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob18, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.224999,0.600000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob19, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,1.575000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob20, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.075000,1.200000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob21, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-0.899999,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(ob22, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.974999,-0.449999,0.000000,0.000000,0.000000); AddVehicleComponent(vehicleid, 1079); ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0); SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"A Bulleted sikeresen feltuningolva!\"); } else { tune[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Infernusban vagy Bulletben kell ülnöd, hogy használhasd!\"); } return 1; }
163
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 08:11:56 »
Sziasztok! Ismét egy értelmetlen, de annál viccesebb scriptet hoztam nektek  Hogy mi is ez? Eredetileg BombIt volt a neve, de valahogy a \"Robbants!\" jobban hangzik. Lehetõségek: Tehénbomba (Normál robbanás) Csirkebomba (Extra Nagy Robbanás) Autóbomba (Normál Robbanás) Csatlakozáskor a Csirkebombából és a Tehénbombából 10darabot, míg az autóbombából végtelen mennyiséget kapunk. Miután leraktuk a bombát öt másodpercnyi idõt kapunk, hogy elhúzzunk onnan. Utánra robban. A Robbanás után a Tehén és a Csirke Object is, valamint az autó is megsemmisül. Eredeti készítõ: mobiliz Eredeti téma: Klikk Magyarra Fordította: Olie Magyar script letöltése: http://www.solidfiles.com/d/c121bf4d39/ #if defined Credits ___________________________________________ Eredeti készítõ: mobiliz Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380376 Magyarra Fordította: Olie Kérlek a Credits mezõt ne távolítsd el! ___________________________________________ #endif #include <a_samp> #include <zcmd> new cow; new chicken; new cowtimes[MAX_PLAYERS]; new chicktimes[MAX_PLAYERS]; new cartimes[MAX_PLAYERS]; forward explodecow(); forward explodechick(); forward explodecar(playerid); #define COLOR_RED 0xFF0000AA public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Robbants! by mobiliz\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { DestroyObject(cow); DestroyObject(chicken); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { cowtimes[playerid] = 0; chicktimes[playerid] = 0; cartimes[playerid] = 0; return 1; } public explodecow() { new Float:cow1, Float:cow2, Float:cow3; GetObjectPos(cow, cow1, cow2, cow3); CreateExplosion(cow1, cow2, cow3, 2, 10.0); DestroyObject(cow); return 1; } public explodechick() { new Float:chick1, Float:chick2, Float:chick3; GetObjectPos(chicken, chick1, chick2, chick3); CreateExplosion(chick1, chick2, chick3, 6, 30.0); DestroyObject(chicken); return 1; } public explodecar(playerid) { new currentveh; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; GetVehiclePos(currentveh, vehx, vehy, vehz); CreateExplosion(vehx, vehy, vehz, 2, 20.0); return 1; } CMD:cowbomb(playerid, params[]) { if(cowtimes[playerid] < 10) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); cow = CreateObject(16442,x,y,z,0,0,0,100); cowtimes[playerid]++; SetTimer(\"explodecow\", 5000, false); SendClientMessage(playerid, -1,\"A Tehénbomba öt másodperc múlva felrobban..\"); } else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Tehénbombádat elhasználtad!\"); return 1; } CMD:chickenbomb(playerid, params[]) { if(chicktimes[playerid] < 10) { new Float:x1, Float:y1, Float:z1; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); chicken = CreateObject(16776, x1,y1,z1,0,0,0,100); chicktimes[playerid]++; SetTimer(\"explodechick\", 5000, false); SendClientMessage(playerid, -1,\"A Csirkebomba öt másodperc múlva felrobban!\"); } else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Csirkebombádat felhasználtad!\"); return 1; } CMD:carbomb(playerid, params[]) { cartimes[playerid]++; SetTimer(\"explodecar\", 5000, false); SendClientMessage(playerid, -1,\"Az autóbomba öt másodperc múlva felrobban!\"); return 1; }
164
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 07:57:37 »
Sziasztok! Ezt a scriptet tegnap publikálták hiv. fórumon, és szerintem sok ember hasznosnak találja majd. Sok fordítani-való nem volt rajta, csak a mûködési elve, de az is hasznos lehet. A Script eredeti neve \"Fair Fight illetve \"Anti 2v1 3v1 etc...\" Lényegében ez a kis apróság megakadályozza, hogy 2v1 vagy 3v1 (vagy 50v1...) csaták alakuljanak ki. Gyengébbek kedvéért a másik oldalról: Csak 1v1 harcok lehetnek. Ha már harcolsz valakivel, és egy másik emberke megtámad, akkor nem fog sebezni téged, illetve rögtön stoppolja a támadását egy üzenettel, hogy téged már megtámadott xy. Eredeti készítõ: Gryphus One Eredeti téma: Klikk Magyarra fordította: Olie Magyar szkript letöltése: http://www.solidfiles.com/d/8ed843963f/ #if defined Credits ________________________________________________________________________- Eredeti készítõ: Gryphus One Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380551 Magyarra fordította: Olie Kérlek a Credits mezõt ne távolítsd el! ________________________________________________________________________- #endif #include <a_samp> #define TIMEBETWEENATTACKS 20 // Ha egy játékos megtámadta, ennyi idõnek kell eltelnie, hogy egy másik megtámadhassa. (Másodperc) new LastAttacker[MAX_PLAYERS]; new TimeOfLastAttack[MAX_PLAYERS]; forward PlayerIsNotAttacking(playerid); // A Játékos nem lesz megjelölve, mint az utolsó támadója bármelyik játékosnak. public PlayerIsNotAttacking(playerid) { new count; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(LastAttacker == playerid) { LastAttacker = INVALID_PLAYER_ID; count++; } } return count; } forward CheckIfDifferentAttacker(victim, attacker); public CheckIfDifferentAttacker(victim, attacker) { if( (attacker != INVALID_PLAYER_ID) && (attacker != victim) ) // Az áldozat minden bizonnyal meg lett támadva egy másik játékos által { if( (attacker != LastAttacker[victim]) && (LastAttacker[victim] != INVALID_PLAYER_ID) && (LastAttacker[victim] != victim) ) // A Jelenlegi támadó nem az elõzõ támadó { if( (GetTickCount() - TimeOfLastAttack[victim]) < (TIMEBETWEENATTACKS * 1000) ) // Nem telt el elég idõ { if( IsPlayerStreamedIn(LastAttacker[victim], victim) ) { return 1; } } } TimeOfLastAttack[victim] = GetTickCount(); LastAttacker[victim] = attacker; } return 0; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"Fair Harc Filterscript\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { PlayerIsNotAttacking(playerid); LastAttacker[playerid] = INVALID_PLAYER_ID; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { PlayerIsNotAttacking(playerid); // Ha a játékos megtámadja az áldozatot, és az áldozat meghal, akkod // egy másik játékos megtámadhatja, hiszen az elõzõ csatának vége. return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { LastAttacker[playerid] = INVALID_PLAYER_ID; return 1; } public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid) { if(CheckIfDifferentAttacker(playerid, issuerid) == 1) { new Float:health, Float:armour; GetPlayerHealth(playerid, health); GetPlayerArmour(playerid, armour); // Ezzel lekérem az életét, és a kevlárját MIELÕTT sebzést szenvedne el. SetPlayerHealth(playerid, health); SetPlayerArmour(playerid, armour); // És most visszaadom amit elszenvedett, így a sebzés, amit rámértek 0. SetPlayerArmedWeapon(issuerid, 0); // Ezzel lestoppolom a fegyveres ember támadását. new victimname[MAX_PLAYER_NAME + 1], attackername[MAX_PLAYER_NAME + 1], string[128]; GetPlayerName( playerid, victimname, sizeof(victimname) ); GetPlayerName( LastAttacker[playerid], attackername, sizeof(attackername) ); format(string, sizeof(string), \"~r~Nem bánthatod %s-t Mert õt más %s megtámadta!\", victimname, attackername); GameTextForPlayer(issuerid, string, 2000, 4); } return 1; }
165
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 19:23:43 »
Én Chrome alatt se látom 
[/quote] énsem. :crazy: [/quote] Én sem..:\\
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 60
|