Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - anorennia
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
151
« Dátum: 2013. július 24. - 18:01:51 »
de igen.. amúgy ezt: \"dcmd_\" kell erre átírni: \"CMD:\", de tessék: enum data { prefix, prefix_data[32]; }; new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér CMD:myprefix(playerid, params[]) { prefix[playerid][prefix] = 1; prefix[playerid][prefix_data] = params; return 1; } CMD:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet { prefix[playerid][prefix] = 0; return 1; } onplayertext alá: if(prefix[playerid] == 1) { new string[128]; new name[32]; new name2[32]; GetPlayerName(playerid, name, 32); GetPlayerName(playerid, name2, 32); format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name); SetPlayerName(playerid, string); format(string, 128, \"%s:%s\",string,text); SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerName(playerid, name2); }
152
« Dátum: 2013. július 24. - 14:29:16 »
Rendszám: public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { SetVehicleNumberPlate(playerid, \"REND_SZÁM\"); return 1; }
myprefix: enum data { prefix, prefix_data[32]; }; new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér dcmd_myprefix(playerid, params[]) { prefix[playerid][prefix] = 1; prefix[playerid][prefix_data] = params; return 1; } dcmd_myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet { prefix[playerid][prefix] = 0; return 1; } onplayertext alá: if(prefix[playerid] == 1) { new string[128]; new name[32]; new name2[32]; GetPlayerName(playerid, name, 32); GetPlayerName(playerid, name2, 32); format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name); SetPlayerName(playerid, string); format(string, 128, \"%s:%s\",string,text); SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerName(playerid, name2); }
153
« Dátum: 2013. július 24. - 14:20:35 »
Játékos csatlakozik, a karakterét el kell a kijelölt helyedre rakni SetPlayerPos(playerid, x,y,z); majd a kamerát is be kell külön állítani a kijelölt helyre
154
« Dátum: 2013. július 24. - 14:16:55 »
próbált ezt: PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); ez helyett: PutPlayerInVehicle(playerid, GetVehicleModel(vehicleid), 0);
156
« Dátum: 2013. július 24. - 13:25:22 »
a belsõ kamera: parancsra vagy amire akarod, arra állítod: new p = GetPlayerVehicleID(playerid); pObj[playerid] = CreatePlayerObject(playerid,19300, 0.0000, -1282.9984, 10.1493, 0.0000, -1, -1, 100); AttachPlayerObjectToVehicle(playerid,pObj[playerid],p,-0.314999, -0.195000, 0.510000, 0.000000, 0.000000, 0.000000); AttachCameraToPlayerObject(playerid,pObj[playerid]); a másikkal talán weapon skill level-lel próbálkozz nem tudom :/
157
« Dátum: 2013. július 22. - 14:00:13 »
public OnPlayerConnect(playerid) { new string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); format(string, 128, \"%s {FFFF00}csatlakozott a szerverre\", playername); // a név olyan lesz amilyen színû a játékos, a többi szöveg sárga SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); format(string, 128, \"%s {FFFF00}elhagyta a szervert\", playername); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string); return 1; }
158
« Dátum: 2013. július 22. - 02:13:29 »
Hello, csak onfoot lehet használni a jobb klikket ha jármûben vagy, akkor már a space-t kell használni.. de nem tudom megoldható e másképp.. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys
159
« Dátum: 2013. július 22. - 02:06:49 »
StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\"); Ez nem kéne az npcmode-os fsbe? #include <a_npc> readaction() { StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\"); return 1; } public OnNPCSpawn() { readaction(); return 1; } public OnRecordingPlaybackEnd() { readaction(); return 1; } vagy bent van OnGameModeInit alatt ez? ConnectNPC(\"Jessica\",\"Jessica\");
160
« Dátum: 2013. július 19. - 02:23:00 »
CMD:ls(playerid,params[]) { new veh; SetPlayerPos(playerid, x, y, z); veh = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rx, color1, color2, respawn); PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0); return 1; }
161
« Dátum: 2013. július 18. - 23:01:01 »
off.
162
« Dátum: 2013. július 18. - 22:50:23 »
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(GetPlayerSkin(playerid) == 0) //a 0 helyére azt az id-t írd ami tiltott { SetPlayerSkin(playerid, 0); // a 0 helyére azt az id-t írd amire változtassa } return 1; }
163
« Dátum: 2013. július 18. - 19:44:02 »
Töröld ki a gl_realtime fájlot és nem lesz órád
Server.cfg töröl a filterscripts sorból a gl_realtime-ot nem kell a file-t kitörölni
164
« Dátum: 2013. július 18. - 17:56:19 »
Hát így ránézésre a hiba ezzel a sorral van: SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Üdvözüllek itt {ff8400}%s!\"); a %s a végén, nem formattal raktad be...
165
« Dátum: 2013. július 18. - 13:31:36 »
az elõzõ témánál elnéztem bocsi, megcseréltem a kettõt ez lett volna jó dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", GetPlayerExpLevel(playerid)); // level elmentése dini_IntSet(pfile, \"Exp\", GetPlayerExp(playerid)); // exp elmentése de tényleg használj változókat mint ahogy ɐʞzssǝlosz írta.. felülre: enum PlayerInfo { pLevel, //ExpLevel pExp, pTotalExp, pCash, pScore }; new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo]; public OnPlayerConnect(playerid) { new string2[126], string3[126]; format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid)); if(dini_Exists(pfile)) // ha létezik.. { pInfo[playerid][pLevel] = dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"); // Level lekérés pInfo[playerid][pExp] = dini_Int(pfile, \"Exp\"); // Exp lekérés pInfo[playerid][pTotalExp] = dini_Int(pfile, \"TotalExp\"); // TotalExp lekérés pInfo[playerid][pCash] = dini_Int(pfile, \"Cash\"); // pénz lekérés pInfo[playerid][pScore] = dini_Int(pfile, \"Score\"); // pont lekérés format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",pInfo[playerid][pExp], pInfo[playerid][pTotalExp]); TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2); format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",pInfo[playerid][pLevel]); TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3); SetPlayerMoney(playerid, pInfo[playerid][pCash]); // beállítja a pénzt arra ami volt dinibe SetPlayerScore(playerid, pInfo[playerid][pScore]); // beállítja a pontot arra ami volt dinibe } else // ha nem.. { dini_Create(pfile); // akkor csinálja meg dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", 1); dini_IntSet(pfile, \"Exp\", 0); dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", ExpForLevel); pInfo[playerid][pLevel] = 0; pInfo[playerid][pExp] = 0; pInfo[playerid][pTotalExp] = ExpForLevel; } format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",pInfo[playerid][pExp], pInfo[playerid][pTotalExp]); TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2); format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",pInfo[playerid][pLevel]); TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawHideForAll(Textdraw0); TextDrawDestroy(Textdraw0); TextDrawDestroy(ExpText[playerid]); TextDrawDestroy(ExpText[playerid]); format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid)); dini_IntSet(pfile, \"Cash\", GetPlayerMoney(playerid)); // pénz elmentése dini_IntSet(pfile, \"Score\", GetPlayerScore(playerid)); // pont elmentése dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", pInfo[playerid][pLevel]); // level elmentése dini_IntSet(pfile, \"Exp\", pInfo[playerid][pExp]); // exp elmentése dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", pInfo[playerid][pTotalExp]); // totalexp elmentése return 1; } A többi diniset is majd cseréld át, szerintem érteni fogod
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
|