Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
151
Segítségkérés / Egy rendszám az összes autóra és prefix
« Dátum: 2013. július 24. - 18:01:51 »
de igen.. :D amúgy ezt: \"dcmd_\" kell erre átírni: \"CMD:\", de tessék:
 
enum data {
prefix,
prefix_data[32];
};
new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
CMD:myprefix(playerid, params[])
{
prefix[playerid][prefix] = 1;
prefix[playerid][prefix_data] = params;
return 1;
}
CMD:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
prefix[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
onplayertext alá:
if(prefix[playerid] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}

152
Segítségkérés / Egy rendszám az összes autóra és prefix
« Dátum: 2013. július 24. - 14:29:16 »
Rendszám:
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SetVehicleNumberPlate(playerid, \"REND_SZÁM\");
return 1;
}

 
myprefix:
 

enum data {
prefix,
prefix_data[32];
};
new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
dcmd_myprefix(playerid, params[])
{
prefix[playerid][prefix] = 1;
prefix[playerid][prefix_data] = params;
return 1;
}
dcmd_myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
prefix[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
onplayertext alá:
if(prefix[playerid] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}

153
Segítségkérés / Nem látom a skint-r
« Dátum: 2013. július 24. - 14:20:35 »
Játékos csatlakozik, a karakterét el kell a kijelölt helyedre rakni
 
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);

 
majd a kamerát is be kell külön állítani a kijelölt helyre :)

154
próbált ezt:
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
ez helyett:
PutPlayerInVehicle(playerid, GetVehicleModel(vehicleid), 0);

155
Segítségkérés / Pickupos bankrendszer
« Dátum: 2013. július 24. - 14:14:11 »
Tessék gyorsan  összedobtam neked egyet:
http://www.solidfiles.com/d/d57d870d6f/
szólj ha valami gond van ;)

156
Segítségkérés / Auto cucc..
« Dátum: 2013. július 24. - 13:25:22 »
a belsõ kamera:
parancsra vagy amire akarod, arra állítod:
 
      new p = GetPlayerVehicleID(playerid);
pObj[playerid] = CreatePlayerObject(playerid,19300, 0.0000, -1282.9984, 10.1493, 0.0000, -1, -1, 100);
AttachPlayerObjectToVehicle(playerid,pObj[playerid],p,-0.314999, -0.195000, 0.510000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
AttachCameraToPlayerObject(playerid,pObj[playerid]);

 
a másikkal talán weapon skill level-lel próbálkozz nem tudom :/

157
Segítségkérés / belépõ,kilépõ üzenet
« Dátum: 2013. július 22. - 14:00:13 »
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
format(string, 128, \"%s {FFFF00}csatlakozott a szerverre\", playername); // a név olyan lesz amilyen színû a játékos, a többi szöveg sárga
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
format(string, 128, \"%s {FFFF00}elhagyta a szervert\", playername);
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
return 1;
}

158
Segítségkérés / KEY_AIM
« Dátum: 2013. július 22. - 02:13:29 »
Hello, csak onfoot lehet használni a jobb klikket ha jármûben vagy, akkor már a space-t kell használni..
de nem tudom megoldható e másképp..
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys

159
Segítségkérés / Álló NPC
« Dátum: 2013. július 22. - 02:06:49 »
StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\");

 
Ez nem kéne az npcmode-os fsbe? :D
 
#include <a_npc>
readaction()
{
StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\");
return 1;
}
public OnNPCSpawn()
{
readaction();
return 1;
}
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
readaction();
return 1;
}

 
vagy bent van OnGameModeInit alatt ez?
 
ConnectNPC(\"Jessica\",\"Jessica\");

160
Szkript kérések / teleportálással kocsi
« Dátum: 2013. július 19. - 02:23:00 »
CMD:ls(playerid,params[])
{
new veh;
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
veh = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rx, color1, color2, respawn);
PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
return 1;
}

161
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:>>kocsi zár unlock<<[CODE]kérés!
« Dátum: 2013. július 18. - 23:01:01 »
off.

162
Szkript kérések / Névre szolo skin
« Dátum: 2013. július 18. - 22:50:23 »
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 0) //a 0 helyére azt az id-t írd ami tiltott
{
SetPlayerSkin(playerid, 0); // a 0 helyére azt az id-t írd amire változtassa
}
return 1;
}

163
Segítségkérés / Óra eltüntetés
« Dátum: 2013. július 18. - 19:44:02 »
Idézetet írta: Tamas95 date=1374158749\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39988\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Töröld ki a gl_realtime fájlot és nem lesz órád
 
Server.cfg töröl a filterscripts sorból a gl_realtime-ot nem kell a file-t kitörölni

164
Segítségkérés / HAMACHI HIBA (?)
« Dátum: 2013. július 18. - 17:56:19 »
Hát így ránézésre a hiba ezzel a sorral van:
 
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Üdvözüllek itt {ff8400}%s!\");

 
a %s a végén, nem formattal raktad be... :)

165
Segítségkérés / Összekeveri a dolgokat :(
« Dátum: 2013. július 18. - 13:31:36 »
az elõzõ témánál elnéztem bocsi, megcseréltem a kettõt
ez lett volna jó
 
dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", GetPlayerExpLevel(playerid)); // level elmentése
dini_IntSet(pfile, \"Exp\", GetPlayerExp(playerid)); // exp elmentése

 
de tényleg használj változókat mint ahogy ɐʞzssǝlosz írta..
felülre:
 
enum PlayerInfo {
pLevel, //ExpLevel
pExp,
pTotalExp,
pCash,
pScore
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo];

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new string2[126], string3[126];
    format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
    if(dini_Exists(pfile)) // ha létezik..
    {
        pInfo[playerid][pLevel] = dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"); // Level lekérés
        pInfo[playerid][pExp] = dini_Int(pfile, \"Exp\"); // Exp lekérés
        pInfo[playerid][pTotalExp] = dini_Int(pfile, \"TotalExp\"); // TotalExp lekérés
        pInfo[playerid][pCash] = dini_Int(pfile, \"Cash\"); // pénz lekérés
        pInfo[playerid][pScore] = dini_Int(pfile, \"Score\"); // pont lekérés
        format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",pInfo[playerid][pExp], pInfo[playerid][pTotalExp]);
    TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
    format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",pInfo[playerid][pLevel]);
    TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
    SetPlayerMoney(playerid, pInfo[playerid][pCash]); // beállítja a pénzt arra ami volt dinibe
SetPlayerScore(playerid, pInfo[playerid][pScore]); // beállítja a pontot arra ami volt dinibe
    }
    else // ha nem..
    {
       dini_Create(pfile); // akkor csinálja meg
       dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", 1);
    dini_IntSet(pfile, \"Exp\", 0);
    dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", ExpForLevel);
pInfo[playerid][pLevel] = 0;
pInfo[playerid][pExp] = 0;
pInfo[playerid][pTotalExp] = ExpForLevel;
    }
    format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",pInfo[playerid][pExp], pInfo[playerid][pTotalExp]);
    TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
    format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",pInfo[playerid][pLevel]);
    TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
    TextDrawDestroy(Textdraw0);
    TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
    TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
    format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
    dini_IntSet(pfile, \"Cash\", GetPlayerMoney(playerid)); // pénz elmentése
    dini_IntSet(pfile, \"Score\", GetPlayerScore(playerid)); // pont elmentése
    dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", pInfo[playerid][pLevel]); // level elmentése
    dini_IntSet(pfile, \"Exp\", pInfo[playerid][pExp]); // exp elmentése
    dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", pInfo[playerid][pTotalExp]); // totalexp elmentése
    return 1;
}

 
A többi diniset is majd cseréld át, szerintem érteni fogod :)

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal