Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 151
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 18. - 18:10:13 »Idézetet írta: razr date=1400429341\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47746\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Bocsmár Mr.Tökéletes... :rolleyes: Semmi baj, legközelebb kérlek figyelj oda és tartsd be a szabályzatot Jó szórakozást a fórumon továbbra is. 152
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 18. - 18:02:32 »Idézetet írta: razr date=1400428461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47746\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic az emberek IQ szintjénekBagoly mondja... 153
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 18. - 17:40:54 »
Kérem a fórum azonnali törlését és a felhasználók likvidációját miután a moderátorok meggyõzõdnek az emberek IQ szintjének térfogatának négyzetének az összegével amelynek a szorzatának a különbségének illetve az 50%-os ráta alapjáni elbírálásának aláeséskímélõ változóképességének felsõ szintjét megütõ karakterkommunikációs RP színvonalas magyar szerver alaprátájának a százalékos kiosztásának 3/4-e megtörténik és a víz melegségétõl függõen kérem még az azonnali áthelyezést a pentagon elé, ahol elbírálják a 5/8 , 1231-as szabálykönyv 23. tételének 5. pontja szerinti eljárásának következményeit.
Ja, és amúgy majd õ eldönti hova sorolja szerintem, mert az övé.A see is fun mégis RP-nek van titulálva, inkább ott gyõzködj és küzdj, ne az igyekvõ szervereket szopasd. Köcce 154
Beszélgetés / Motiváció,edzés,testépítés!« Dátum: 2014. május 18. - 15:02:54 »Idézetet írta: Melvin date=1400253251\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40144\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Tök f***ságot beszélsz....Amikor egyszer edzettem, csak távolról figyeltem az eseményeket, de egy nem szarrágyúrt nagydarab gyerek aki már jópár éve kondizik 180kg-ot emelgetett, a 4 ajtós szekrények meg a 160-nál már ordítanak nyögnek és minden bajuk van. Illetve múltkor egy tésztagyúró srác nyomta le szkanderban az izomtömeget. Te nagyon félre lehetsz vezetve, a fehérjeturmixban nem csak fehérje van, érdemes utánanézned. (Kivéve ha házilag készíted, az teljesen rendben van, de a porok után érdemes lenne utánanézned..) 155
Beszélgetés / Motiváció,edzés,testépítés!« Dátum: 2014. május 16. - 14:50:28 »
Mindig is elítéltem a fehérjeturmixot és a tömegnövelõket, számomra a naturál tényleg naturál, nem szedek fehérjét sem, csak étrendezek és minden 2. nap megyek kondizni pár órát.
Így is látványos, csak 3-4x annyi ideig tart, de többet fogsz tudni emelni, bírni, mint egy turmixos/proteines emberke. Elsõsorban ne izmosak akarjatok lenni, hanem erõsek, higgyétek el többet értek vele 156
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 15. - 22:46:02 »Idézetet írta: krisk date=1400185924\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Végre! Bár itt az SA-MP-ben már az RPG nem az jelenti, mint pl. ez (Ami egyébként elég nagy baj, és ezért is tartom hülyeségnek a GF jelzõt is, hiszen az is RPG-hez sorolható, csak nem ragaszkodik annyira a valósághoz, és sokkal inkább önközpontúak a karakterek, míg az RPG-nek nevezett játékstílusban inkább a karakterbe fektetett szerep a lényeg, de lényegében nem tér el.. (Lás: Metin 2, szintén RPG, de semmi köze a való élethez,és a karaktereket sem kell \"eljátszani\"). Nincs ezzel baj, csak imádom amikor okoskodnak, hogy ez nem RP az nem RP, holott maximum a SAMP keretein belül fogalmazódott meg az RPG téves eszméje, miszerint a szerepjátékot sokan szó szerint értelmezik .. Bár ez csak az én véleményem. De egyébként kíváncsian várom. 157
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 15. - 22:24:42 »
Ez most valami kalandjáték, élet szimulátor, vagy RP szerver?
158
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 15. - 22:03:39 »Idézetet írta: Peter date=1400094522\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47746\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már nem azért de az RP szint nagyon nagyon alacsony. 1 rendõri összetûzésem.Az árak amúgy sincsenek jól beállítva, szerintem ezzel felesleges is jönni. Az, meg hogy hogyan viselkednek az az IC jellemüktõl függ, OOC semmi, de semmi beleszólásod nem lehet. Sajnos IRL is vannak bunkó tirpák legalja rendõrök, õket sem warnolja/banolja/kickeli ezért admin.. 159
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rubik\'s Cube | by: razr« Dátum: 2014. május 13. - 16:36:24 »Idézetet írta: razr date=1399989534\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48213\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszönöm a dicséreteket! Tévedés, rengetegszer nekem sem hozza be, pl. ennél a kommentnél sincsenek itt, a spoiler meg szintén rossz nálam is, de már 2 hete kb. 160
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 12. - 22:19:18 »
Volt szerencsem az esethez, amit lemuveltetek paran az olyan DM volt mint a haz, azert ilyet Irl nem lehet csak ugy megcsinalni, hogy barkit latok lelovok, mert lazadok a rendszer ellen es kiirtom a fel varost.. Neha gondolkodjatok is..
161
Döntõ / [Elõdöntõ] Mower VS. Ryan_Sanchez« Dátum: 2014. május 11. - 19:16:31 »
Nagyon brutalis :O Teljesen el vagyok ajulva, szinte ugyan az! Elismeresem!!
(mar feltem h nem adsz be semmit ) 162
Készülõ munkák / Wee Life RolePlay v2.0 | 0-ról írt móddal! | [Frissítve: 2014.05.16 20:35]« Dátum: 2014. május 11. - 15:07:28 »
Ne, hülyeség, ha nincs akkor ne mutassa.
163
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 5.0 (Új verzió)« Dátum: 2014. május 11. - 11:26:25 »
Video javitva.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 11. - 13:25:17 ) Bejelentett bugok javítva, köszönöm, hogy szóltál. 164
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 5.0 (Új verzió)« Dátum: 2014. május 11. - 10:16:09 »
Nem tudom ki vagy, de latszik, hogy nem ismersz
Geprol ranezek majd, elirtam valamit az Id-knel. 165
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 5.0 (Új verzió)« Dátum: 2014. május 10. - 16:53:35 »Sramm\'s Inventory System 5.0 Bevezetõ Az alábbi filterscript azért jött létre, mert az RPG módomhoz kerestem egy Inventory(Hátizsák) rendszert, de sajnos nem találtam olyat, ami megfelelõ lett volna, ezért kénytelen voltam én írni egyet. Fejlesztési napló: v. 5.0 - Apróbb bugjavítások - Az egyik változó neve akadt más incekkel, ez javítva. - A kategória nélküli 3.0 verzió frissítve lett, már abban is eldobhatjuk, vagy átadhatjuk tárgyainkat. - Választható rendszerek (kategóriás legyen-e, vagy ne.) - Új fajta felépítés v. 4.1 - ID elírás javítva - Tárgy eldobás javítva. (csak egyet lehetett eldobni) v. 4.0 - Új alapkövek: Kategóriák hozzáadása a játékhoz - Új, játékos funkciók: Használat,eldobás,átadás. - Új kinézet - Frissített tesztfilterszkript hozzáadva v. 3.0 - Más játékosokkal való lehetõségek hozzáadása - Apróbb bugjavítások - Tesztfilterszkript frissítés v. 2.0 - Az elsõ verzió teljes cserélése és bugtalanítása. v. 1.0 - Elsõ kiadott verzió Függvények (Amennyiben nem használsz kategóriát, a cat[] részeket hagyd ki.) AddItem(playerid,item[],amount,cat[]) Hozzáad a táskához egy tárgyat. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájához hozzá akarsz adni valamit. item[] - A tárgy neve, amit hozzá akarsz adni. amount - Amennyi tárgyat akarsz hozzáadni. cat[] - Amelyik kategóriába be szeretnéd helyezni. Példa:
Megjegyzés: Ez mindig csak hozzáad tárgyat, nem megváltoztatja. Azaz, ha van már 1 tárgyad, és te 5-t írsz a darabszámhoz, akkor 6 tárgya lesz, és nem 5. RemoveItem(playerid,item[],amount,cat[]) Elvesz a táskából egy tárgyat. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából el akarsz venni valamit. item[] - A tárgy neve, amit el akarsz venni. amount - Amennyi tárgyat el akarsz venni. cat[] - Amelyik kategóriából törölni szeretnéd. Példa:
ShowItems(playerid) Megmutatja a táska tartalmát. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek megmutatjuk táskát. Példa:
ShowItemsEx(playerid,id,bool:type) Megmutatja a táska tartalmát egy másik játékosnak. Paraméterek: playerid - A játékos, akié a táska. id - A játékos, akinek megmutatjuk a táskát. type - true, ha elveheti a tárgyat, false, ha nem Példa:
GetItemSlot(playerid,item[],cat[]) Lekéri, hogy melyik helyen van egy tárgy. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri. item[] - A tárgy neve, amit le akarunk kérni. cat[] - Melyik kategóriában van a tárgy Példa:
SaveItems(playerid) Lementi egy játékos hátizsákját. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek lementjük. Példa:
LoadItems(playerid) Betölti egy játékos hátizsákját. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek betöltjük. Példa:
OnItemResponse(playerid,response,listitem,inputtext[]) Lementi egy játékos hátizsákját. Paraméterek: playerid - A játékos, aki a dialogot megnyomja. response - Ha a jó gombot nyomja. listitem - Melyikre nyom. inputtext[] - A tárgy neve. FONTOS: Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyat.
GetItemAmount(playerid,item[],cat[]) Lekéri, hogy mennyi van az adott tárgyból. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri. item[] - A tárgy neve, aminek a darabszámát le akarjuk kérni. cat[] - Melyik kategóriában van a tárgy. Példa:
IsPlayerOwnItem(playerid,item[]) Lekéri, hogy a játékosnál van-e ilyen item. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri. item[] - A tárgy neve, amit le akarunk kérni. Példa:
GetItemName(playerid,slot) Lekéri a sloton lévõ tárgy nevét. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek lekérjük. slot - Aminek a nevét lekérjük. Példa:
GetItemCategory(playerid,slot) Lekéri a sloton lévõ tárgy kategóriáját. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek lekérjük. slot - Aminek a nevét lekérjük. Példa:
ResetPlayerItems(playerid) Nullázza az játékos összes tárgyát. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek nullázni szeretnénk. Példa:
Eljárások public OnPlayerUseItem(playerid,item[]) Akkor hívódik meg, amikor egy játékos rákattint egy tárgyra a hátiszáknál, ami a ShowItems(playerid)-nél hívódik meg. Paraméterek: playerid - A játékos, aki rányomott. item[] - Annak a tárgynak a neve, amelyikre rányomott. Példa: Ha pl. én adok valakinek egy Medikit-et:
És utána õ rákattint: public OnPlayerUseItem(playerid,item[]) Megjegyzés: Ha olyan tárgyat adsz neki, amit aztán itt nem kezelsz, arra hiába kattint rá, nem fog történni semmi. public OnPlayerUseItemEx(playerid,fromplayerid,item[]) Akkor hívódik meg, amikor egy játékos rákattint egy tárgyra egy másik játékos táskájában, ami a ShowItemsEx()-nél hívódik meg. Paraméterek: playerid - A játékos, aki rányomott. fromplayerid - A játékos, akinek a táskájában túrkált. item[] - Annak a tárgynak a neve, amelyikre rányomott. Példa: public OnPlayerUseItemEx(playerid,fromplayerid,item[]) Fontos: 1. Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyakat.
2. Létre kell hoznod egy \"Inv\" mappát, hogy tudja mibe menteni a rendszer a dolgokat. 3. Az 5.0-ás verziótól kezdve az #include <inventory> elé be kell raknod, hogy szeretnél-e használni kategóriákat, vagy sem. Tehát így kell kinéznie: #define INVENTORY_WITH_CATEGORY 1 // Ha 1, akkor lesznek kategóriák, ha 0, akkor nem Megjegyzések Ha növeled a maximum tárgyakat, minden játékost, akinek elõtte kevesebb volt szinkronizálnod kell, különben kifagyhat a szerver! Ha bugot találsz, vagy ötleted van a témában elküldheted. Külön köszönet F0rian - Compare Videó, képanyag v. 2.0, v. 3.0 - v. 4.1 - Letöltés v. 5.0 (Ajánlott) srinv5.0.rar (Inventory pack) v. 4.1 inventory.rar (Include+Inv mappa tesztfájllal+Teszt filterscript) | v. 3.0 inventory.rar (Include+Inv mappa tesztfájllal+Teszt filterscript) | inventory.inc v. 2.0 inventory.rar (Include+Inv mappa tesztfájllal+Teszt filterscript) | inventory.inc Kód: (v. 4.1) /* |