Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 151
Segítségkérés / 3dmax(kams script) export hiba.« Dátum: 2016. június 19. - 02:10:21 »
Szia!
Az objecteket attachold egymáshoz, hogy egy nagy object legyen belőle, azután tudod exportálni. Több külön objectet nem tud a script exportálásnál egybe rakni. Robika1 152
Segítségkérés / Út textúrához script« Dátum: 2016. június 19. - 02:06:07 »
Szia!
Remélem ez kell Neked: txd = engineLoadTXD(\"textura.txd\") Ha úgy nézzük, \"textúra script\" Robika1 153
Segítségkérés / guiCreateLabel« Dátum: 2016. június 19. - 01:59:12 »
Szia!
A guiCreateLabelben a betűméretet nem lehet állítani. (Az MTA nem támogatja) Idézem wikiről: If you would like to have a bigger text you\'d have to change its font because font size is not supported.[/quote] 155
Segítségkérés / Frakció panel: kattintható guiLabel a tagoknál« Dátum: 2016. május 25. - 18:18:12 »
Szia.
Szerintem itt lesz a baj: elseif (source == taglista[elem]) then Az elem változóba az utolsó elem = elem + 1 által létrehozott szám van, és azért érzékeli csak az utolsót (ha nem így van, javítsatok ki). Próbálj meg guiCreateGridListtel listát csinálni, azzal 1000x könnyebb + kezelhetőbb mint így. De amúgy a labeles cucc jobban néz ki, gondolom azért csinálod így Robika1 156
Segítségkérés / Fegyverek« Dátum: 2016. május 18. - 21:35:54 »
A load funkcióknál MTA wiki szerint nem kell az ID-t megadni.
engineLoadTXD(\"gun1.txd\") 157
Archívum / ShowCursor ?« Dátum: 2016. április 05. - 22:04:14 »
Szia. Itt egy példa:
function cursor() vagy function cursor() Az elsőt a tiédből formáztam, a másodikat az mta wikiről szedtem. Robika1 158
Segítségkérés / dxDraw« Dátum: 2016. április 05. - 21:47:10 »
Így van. Kliensoldali funkciókat használsz.
159
Segítségkérés / dxDraw« Dátum: 2016. április 04. - 23:22:04 »
Szia. Próbáld meg, hogy nem local-ként definiálod azt a 2 változót.
160
Archívum / setWorldSoundEnabled group és index ID lista« Dátum: 2016. március 05. - 19:43:53 »
Köszönöm a válaszokat!
A debugscriptes cucc működött. A témát lezárom. 161
Archívum / setWorldSoundEnabled group és index ID lista« Dátum: 2016. március 04. - 16:30:38 »
Szép napot!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a setWorldSoundEnabled funkciónak hol tudnám megnézni az argumentumokként használható hang ID-ket? Szintaxis: bool setWorldSoundEnabled( int group, [ int index = -1, ] bool enable ) Néhány fegyverhangot szeretnék letiltani, viszont annyit tudok, hogy az 5-ös ID-jű group az összes fegyver hagját tartalmazza. Na igen, ha ezt kikapcsolom, az összes fegyver hangja eltűnik. A groupon belüli indexek kellenének (a groupok listája is, ha van), ha valaki tudna egy linket küldeni, megköszönném Robika1 163
Archívum / onClientMouseEnter hiba« Dátum: 2015. december 29. - 18:05:16 »
Szia!
Nemjó elérési utat adtál meg a képnek log_log_b = guiCreateStaticImage(X + 140,Y + 507,190,68,\"img/log_log_b.png\",false) -Robika1 164
Archívum / Fegyver textúrázás« Dátum: 2015. december 29. - 18:00:12 »
Szia!
Te nem a txd-t akarod betölteni, hanem shaderrel akarsz egy képet húzni az M4-re. Ezzel próbáld meg: EngineLoadTXD TXD Workshoppal tudsz editelgetni txd fájlokat. Remélem segítettem -Robika1 165
Archívum / [LUA] For ciklus kérdések« Dátum: 2015. december 22. - 21:44:16 »
Értem már
Köszönöm a válaszokat! -Robika1 |