Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Robika1

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14
151
Segítségkérés / 3dmax(kams script) export hiba.
« Dátum: 2016. június 19. - 02:10:21 »
Szia!
Az objecteket attachold egymáshoz, hogy egy nagy object legyen belőle, azután tudod exportálni. Több külön objectet nem tud a script exportálásnál egybe rakni.
Robika1

152
Segítségkérés / Út textúrához script
« Dátum: 2016. június 19. - 02:06:07 »
Szia!
Remélem ez kell Neked:
 
txd = engineLoadTXD(\"textura.txd\")
engineImportTXD(txd, ID) -- ID helyére az object ID-je, amire modolod (integer)

 
Ha úgy nézzük, \"textúra script\" ;D
Robika1

153
Segítségkérés / guiCreateLabel
« Dátum: 2016. június 19. - 01:59:12 »
Szia!
A guiCreateLabelben a betűméretet nem lehet állítani. (Az MTA nem támogatja)
Idézem wikiről:
 
If you would like to have a bigger text you\'d have to change its font because font size is not supported.[/quote]
Nagyobb méretű betűtípussal lehet, illetve a dxDrawTextbe tudsz méretet állítani.
Robika1

154
Segítségkérés / Gui létrehozás!!
« Dátum: 2016. május 25. - 18:22:09 »
Szia.
Próbálj GUI Editorral GUI-t készíteni :D
Robika1

155
Segítségkérés / Frakció panel: kattintható guiLabel a tagoknál
« Dátum: 2016. május 25. - 18:18:12 »
Szia.
Szerintem itt lesz a baj:
 
elseif (source == taglista[elem]) then

 
Az elem változóba az utolsó elem = elem + 1 által létrehozott szám van, és azért érzékeli csak az utolsót (ha nem így van, javítsatok ki).
Próbálj meg guiCreateGridListtel listát csinálni, azzal 1000x könnyebb + kezelhetőbb mint így. De amúgy a labeles cucc jobban néz ki, gondolom azért csinálod így :D
Robika1

156
Segítségkérés / Fegyverek
« Dátum: 2016. május 18. - 21:35:54 »
A load funkcióknál MTA wiki szerint nem kell az ID-t megadni.
 
engineLoadTXD(\"gun1.txd\")
engineLoadDFF(\"gun1.txd\")

157
Archívum / ShowCursor ?
« Dátum: 2016. április 05. - 22:04:14 »
Szia. Itt egy példa:
 
function cursor()
if isCursorShowing() then -- ha látszik az egér
showCursor(false) -- tűntesse el
else -- vagy
showCursor(true) -- mutassa
end
end
addCommandHandler(\"klikk\", cursor)

 
vagy
 
function cursor()
local state = isCursorShowing() -- bekéred, hogy látszik-e (visszakapsz egy booleant)
local state = not state -- a bekért értéket negálod (\"megfordítod\")
showCursor(state) -- beállítod a negált értéket
end
addCommandHandler(\"klikk\", cursor)

 
Az elsőt a tiédből formáztam, a másodikat az mta wikiről szedtem.
Robika1

158
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 05. - 21:47:10 »
Így van. Kliensoldali funkciókat használsz.

159
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 04. - 23:22:04 »
Szia. Próbáld meg, hogy nem local-ként definiálod azt a 2 változót.

160
Archívum / setWorldSoundEnabled group és index ID lista
« Dátum: 2016. március 05. - 19:43:53 »
Köszönöm a válaszokat! :)
A debugscriptes cucc működött.
A témát lezárom.

161
Archívum / setWorldSoundEnabled group és index ID lista
« Dátum: 2016. március 04. - 16:30:38 »
Szép napot!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a setWorldSoundEnabled funkciónak hol tudnám megnézni az argumentumokként használható hang ID-ket?
Szintaxis:
bool setWorldSoundEnabled( int group, [ int index = -1, ] bool enable )

 
Néhány fegyverhangot szeretnék letiltani, viszont annyit tudok, hogy az 5-ös ID-jű group az összes fegyver hagját tartalmazza. Na igen, ha ezt kikapcsolom, az összes fegyver hangja eltűnik. A groupon belüli indexek kellenének (a groupok listája is, ha van), ha valaki tudna egy linket küldeni, megköszönném :D
Robika1

162
Archívum / GIF
« Dátum: 2016. február 01. - 18:19:12 »
Szia!
Én nem próbáltam ilyeneket MTA-ba, de úgy tudom, hogy kellenek külön a képkockák, és azokat egymás után kirajzolod. Vagy kell egy kép, amibe bent van az összes képkocka, és ki kell ügyeskedni valahogy:
\"defaults.png\"
-Robika1

163
Archívum / onClientMouseEnter hiba
« Dátum: 2015. december 29. - 18:05:16 »
Szia!
Nemjó elérési utat adtál meg a képnek ;)
 
log_log_b = guiCreateStaticImage(X + 140,Y + 507,190,68,\"img/log_log_b.png\",false)
addEventHandler( \"onClientMouseEnter\", root, function()
if source== log_log_b then
guiStaticImageLoadImage(log_log_b, \"img/log_log_b.png\") -- az img mappából hívod meg a képet
end
end)

 
-Robika1

164
Archívum / Fegyver textúrázás
« Dátum: 2015. december 29. - 18:00:12 »
Szia!
Te nem a txd-t akarod betölteni, hanem shaderrel akarsz egy képet húzni az M4-re.
Ezzel próbáld meg: EngineLoadTXD
TXD Workshoppal tudsz editelgetni txd fájlokat.
Remélem segítettem ;D
-Robika1

165
Archívum / [LUA] For ciklus kérdések
« Dátum: 2015. december 22. - 21:44:16 »
Értem már :)
Köszönöm a válaszokat!
-Robika1

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal