Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Jim Toretto
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25
151
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 15:48:48 »
Szia! Az hogy a textdrawos ékezetes betûk is látszódjanak szükséged lesz egy fixchars.inc-re! A sriptbe ezt az inc-t én beletettem viszont ha neked a pawno->include mappában nincs ilyen inc-d akkor le kell töltened! Most akkor fog megjelenni a km/h ha beszállsz a kocsiba. Ha pedig kiszállsz eltûnik! Nem teszteltem de jónak kell lennie! Sok sikert! #include <a_samp> #include <fixchars> //====================// #define GREEN 0x21DD00FF #define RED 0xE60000FF #define ADMIN_RED 0xFB0000FF #define YELLOW 0xFFFF00FF #define ORANGE 0xF97804FF #define LIGHTRED 0xFF8080FF #define LIGHTBLUE 0x00C2ECFF #define PURPLE 0xB360FDFF #define BLUE 0x1229FAFF #define LIGHTGREEN 0x38FF06FF #define DARKPINK 0xE100E1FF #define NICESKY 0x99FFFFAA #define GRAY 0xCECECEFF //====================// forward GostergeYenile(); //====================// new HGS; new Gosterge[MAX_PLAYERS]; new Text: GostergeYazi[MAX_PLAYERS]; new Text: Hizg[MAX_PLAYERS]; new Text: Cang[MAX_PLAYERS]; new Text: Cizgi; new Text: text0; new Text: text1; new Text: text2; new Text: text3; new Text: text4; new Text: text5; new Text: text6; new Float: KMH; new Float: Yukseklik; new Float: Xa; new Float: Ya; new Float: Za; new Float: Xb[MAX_PLAYERS]; new Float: Yb[MAX_PLAYERS]; new Float: Zb[MAX_PLAYERS]; new ArIsim[][] = { \"Landstalker\", \"Bravura\", \"Buffalo\", \"Linerunner\", \"Perrenial\", \"Sentinel\", \"Dumper\", \"Firetruck\", \"Trashmaster\", \"Stretch\", \"Manana\", \"Infernus\", \"Voodoo\", \"Pony\", \"Mule\", \"Cheetah\", \"Ambulance\", \"Leviathan\", \"Moonbeam\", \"Esperanto\", \"Taxi\", \"Washington\", \"Bobcat\", \"Whoopee\", \"BF Injection\", \"Hunter\", \"Premier\", \"Enforcer\", \"Securicar\", \"Banshee\", \"Predator\", \"Bus\", \"Rhino\", \"Barracks\", \"Hotknife\", \"Trailer\", \"Previon\", \"Coach\", \"Cabbie\", \"Stallion\", \"Rumpo\", \"RC Bandit\", \"Romero\", \"Packer\", \"Monster\", \"Admiral\", \"Squalo\", \"Seasparrow\", \"Pizzaboy\", \"Tram\", \"Trailer\", \"Turismo\", \"Speeder\", \"Reefer\", \"Tropic\", \"Flatbed\", \"Yankee\", \"Caddy\", \"Solair\", \"Berkley\'s RC Van\", \"Skimmer\", \"PCJ-600\", \"Faggio\", \"Freeway\", \"RC Baron\", \"RC Raider\", \"Glendale\", \"Oceanic\",\"Sanchez\", \"Sparrow\", \"Patriot\", \"Quad\", \"Coastguard\", \"Dinghy\", \"Hermes\", \"Sabre\", \"Rustler\", \"ZR-350\", \"Walton\", \"Regina\", \"Comet\", \"BMX\", \"Burrito\", \"Camper\", \"Marquis\", \"Baggage\", \"Dozer\", \"Maverick\", \"News Chopper\", \"Rancher\", \"FBI Rancher\", \"Virgo\", \"Greenwood\", \"Jetmax\", \"Hotring\", \"Sandking\", \"Blista Compact\", \"Police Maverick\", \"Boxvillde\", \"Benson\", \"Mesa\", \"RC Goblin\", \"Hotring Racer A\", \"Hotring Racer B\", \"Bloodring Banger\", \"Rancher\", \"Super GT\", \"Elegant\", \"Journey\", \"Bike\", \"Mountain Bike\", \"Beagle\", \"Cropduster\", \"Stunt\", \"Tanker\", \"Roadtrain\", \"Nebula\", \"Majestic\", \"Buccaneer\", \"Shamal\", \"Hydra\", \"FCR-900\", \"NRG-500\", \"HPV1000\", \"Cement Truck\", \"Tow Truck\", \"Fortune\", \"Cadrona\", \"FBI Truck\", \"Willard\", \"Forklift\", \"Tractor\", \"Combine\", \"Feltzer\", \"Remington\", \"Slamvan\", \"Blade\", \"Freight\", \"Streak\", \"Vortex\", \"Vincent\", \"Bullet\", \"Clover\", \"Sadler\", \"Firetruck\", \"Hustler\", \"Intruder\", \"Primo\", \"Cargobob\", \"Tampa\", \"Sunrise\", \"Merit\", \"Utility\", \"Nevada\", \"Yosemite\", \"Windsor\", \"Monster\", \"Monster\", \"Uranus\", \"Jester\", \"Sultan\", \"Stratium\", \"Elegy\", \"Raindance\", \"RC Tiger\", \"Flash\", \"Tahoma\", \"Savanna\", \"Bandito\", \"Freight Flat\", \"Streak Carriage\", \"Kart\", \"Mower\", \"Dune\", \"Sweeper\", \"Broadway\", \"Tornado\", \"AT-400\", \"DFT-30\", \"Huntley\", \"Stafford\", \"BF-400\", \"News Van\", \"Tug\", \"Trailer\", \"Emperor\", \"Wayfarer\", \"Euros\", \"Hotdog\", \"Club\", \"Freight Box\", \"Trailer\", \"Andromada\", \"Dodo\", \"RC Cam\", \"Launch\", \"Police Car\", \"Police Car\", \"Police Car\", \"Police Ranger\", \"Picador\", \"S.W.A.T\", \"Alpha\", \"Phoenix\", \"Glendale\", \"Sadler\", \"Luggage\", \"Luggage\", \"Stairs\", \"Boxville\", \"Tiller\", \"Utility Trailer\" }; //====================// public OnFilterScriptInit() { HGS = SetTimer(\"GostergeYenile\",300,1); text0 = TextDrawCreate(611.000000,377.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text0,1); TextDrawBoxColor(text0,0x00000033); TextDrawTextSize(text0,529.000000,0.000000); TextDrawAlignment(text0,0); TextDrawBackgroundColor(text0,0x000000ff); TextDrawFont(text0,1); TextDrawLetterSize(text0,-3.700000,5.100007); TextDrawColor(text0,0xffffffff); TextDrawSetProportional(text0,1); TextDrawSetShadow(text0,1); text1 = TextDrawCreate(611.000000,375.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text1,1); TextDrawBoxColor(text1,0x000000ff); TextDrawTextSize(text1,530.000000,185.000000); TextDrawAlignment(text1,0); TextDrawBackgroundColor(text1,0x000000ff); TextDrawFont(text1,3); TextDrawLetterSize(text1,2.799999,-0.200000); TextDrawColor(text1,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text1,1); TextDrawSetProportional(text1,1); TextDrawSetShadow(text1,1); text2 = TextDrawCreate(532.000000,375.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text2,1); TextDrawBoxColor(text2,0x000000ff); TextDrawTextSize(text2,530.000000,32.000000); TextDrawAlignment(text2,0); TextDrawBackgroundColor(text2,0x000000ff); TextDrawFont(text2,3); TextDrawLetterSize(text2,1.000000,5.299999); TextDrawColor(text2,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text2,1); TextDrawSetProportional(text2,1); TextDrawSetShadow(text2,1); text3 = TextDrawCreate(532.000000,426.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text3,1); TextDrawBoxColor(text3,0x000000ff); TextDrawTextSize(text3,609.000000,82.000000); TextDrawAlignment(text3,0); TextDrawBackgroundColor(text3,0x000000ff); TextDrawFont(text3,3); TextDrawLetterSize(text3,1.500000,-0.200000); TextDrawColor(text3,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text3,1); TextDrawSetProportional(text3,1); TextDrawSetShadow(text3,1); text4 = TextDrawCreate(613.000000,375.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text4,1); TextDrawBoxColor(text4,0x000000ff); TextDrawTextSize(text4,607.000000,-1.000000); TextDrawAlignment(text4,0); TextDrawBackgroundColor(text4,0x000000ff); TextDrawLetterSize(text4,0.199999,5.399997); TextDrawFont(text4,3); TextDrawColor(text4,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text4,1); TextDrawSetProportional(text4,1); TextDrawSetShadow(text4,1); text5 = TextDrawCreate(538.000000,397.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text5,1); TextDrawBoxColor(text5,0x00ff0033); TextDrawTextSize(text5,603.000000,64.000000); TextDrawAlignment(text5,0); TextDrawBackgroundColor(text5,0x000000ff); TextDrawFont(text5,3); TextDrawLetterSize(text5,1.000000,-0.000000); TextDrawColor(text5,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text5,1); TextDrawSetProportional(text5,1); TextDrawSetShadow(text5,1); text6 = TextDrawCreate(607.000000,420.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text6,1); TextDrawBoxColor(text6,0xff000033); TextDrawTextSize(text6,534.000000,0.000000); TextDrawAlignment(text6,0); TextDrawBackgroundColor(text6,0x000000ff); TextDrawFont(text6,3); TextDrawLetterSize(text6,1.000000,-0.000000); TextDrawColor(text6,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text6,1); TextDrawSetProportional(text6,1); TextDrawSetShadow(text6,1); Cizgi = TextDrawCreate(556.000000,420.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(Cizgi,1); TextDrawBoxColor(Cizgi,0xffffffff); TextDrawTextSize(Cizgi,551.000000,0.000000); TextDrawAlignment(Cizgi,0); TextDrawBackgroundColor(Cizgi,0x000000ff); TextDrawFont(Cizgi,3); TextDrawLetterSize(Cizgi,0.199999,-0.000000); TextDrawColor(Cizgi,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Cizgi,1); TextDrawSetProportional(Cizgi,1); TextDrawSetShadow(Cizgi,1); for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { Gosterge = 1; GostergeYazi = TextDrawCreate(535.000000,376.000000, \" \"); TextDrawAlignment(GostergeYazi,0); TextDrawBackgroundColor(GostergeYazi,0x000000ff); TextDrawFont(GostergeYazi,1); TextDrawLetterSize(GostergeYazi,0.199999,0.899999); TextDrawSetProportional(GostergeYazi,1); TextDrawSetShadow(GostergeYazi,1); TextDrawColor(GostergeYazi,0xffff00ff); Hizg = TextDrawCreate(538.000000,397.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(Hizg,1); TextDrawBoxColor(Hizg,0x00ff0066); TextDrawAlignment(Hizg,0); TextDrawBackgroundColor(Hizg,0x000000ff); TextDrawFont(Hizg,3); TextDrawLetterSize(Hizg,9.100000,-0.000000); TextDrawColor(Hizg,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Hizg,1); TextDrawSetProportional(Hizg,1); TextDrawSetShadow(Hizg,1); Cang = TextDrawCreate(538.000000,420.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(Cang,1); TextDrawBoxColor(Cang,0xff000066); TextDrawAlignment(Cang,0); TextDrawBackgroundColor(Cang,0x000000ff); TextDrawFont(Cang,3); TextDrawLetterSize(Cang,1.000000,-0.000000); TextDrawColor(Cang,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Cang,1); TextDrawSetProportional(Cang,1); TextDrawSetShadow(Cang,1); } return 1; } //====================// public OnFilterScriptExit() { KillTimer(HGS); TextDrawDestroy(Text:text0); TextDrawDestroy(Text:text1); TextDrawDestroy(Text:text2); TextDrawDestroy(Text:text3); TextDrawDestroy(Text:text4); TextDrawDestroy(Text:text5); TextDrawDestroy(Text:text5); TextDrawDestroy(Text:Cizgi); for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { TextDrawDestroy(GostergeYazi); TextDrawDestroy(Hizg); TextDrawDestroy(Cang); } return 1; } //=====================// public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(Gosterge[playerid] == 0) { Gosterge[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,LIGHTGREEN,\">> Speedometer has been enabled.\"); } } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(Gosterge[playerid] == 1) { Gosterge[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,ADMIN_RED,\"<< Speedometer has been disabled.\"); } return 1; } //====================// public GostergeYenile() { for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInAnyVehicle(i) && Gosterge == 1) { TextDrawShowForPlayer(i, Text:text0); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text1); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text2); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text3); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text4); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text5); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text6); new HGG[265]; new Float:Can; GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), Can); GetPlayerPos(i,Xa,Ya,Za); KMH = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(Xa,Xb)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(Ya,Yb)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(Za,Zb)),2)); KMH *= 14.2; Yukseklik = Za; format(HGG, sizeof(HGG), \"~b~~h~~h~Név: ~w~%s~n~~g~~h~Sebesség: ~w~%0.0f km/h~n~~n~~y~~h~Magasság: ~w~%.1f m~n~~r~~h~Élet: ~w~%.2f\", ArIsim[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i))-400], KMH, Yukseklik, Can); TextDrawSetString(Text:GostergeYazi, HGG); TextDrawShowForPlayer(i, GostergeYazi); if(KMH >= 250) { TextDrawTextSize(Hizg,603.000000,0.000000); } else { TextDrawTextSize(Hizg, floatadd(534.0, floatdiv(KMH, 3.900000)),0.000000); } TextDrawShowForPlayer(i, Hizg); if(Can < 0) { TextDrawTextSize(Cang,538.000000,0.000000); } else if(Can >= 1000) { TextDrawTextSize(Cang,603.000000,0.000000); } else { TextDrawTextSize(Cang,floatadd(534.0, floatdiv(Can, 14.6000000)),0.000000); } TextDrawShowForPlayer(i, Cang); TextDrawShowForPlayer(i, Cizgi); } else { TextDrawHideForPlayer(i, Text:GostergeYazi); TextDrawHideForPlayer(i, Text:Hizg); TextDrawHideForPlayer(i, Text:Cang); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text0); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text1); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text2); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text3); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text4); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text5); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text6); TextDrawHideForPlayer(i, Text:Cizgi); } GetPlayerPos(i,Xb,Yb,Zb), Xb = Xa; Yb = Ya; Zb = Za; } } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 09. - 15:50:04 )
Am ahhoz az üzemanyag jelzõdet megcsináljuk szükségünk lenne a változóira!
152
« Dátum: 2014. augusztus 08. - 18:40:06 »
Sziasztok! A Gagis House Systembõl megpróbáltam kiszedni a széf rendszert csak akadt vele elég sok problémám Sajnos mivel nem vagyok nagy scripter így elég hamar megakadtam benne. Sajnos a mentése sem éppen a legjobb ezért azt szeretném hogyha a játékos beüti hogy /lerakszef akkor tegye le a széfet arra a pozícióra ahol éppen áll. Ez részben sikerült is és még objectet is tudtam neki adni ámde az a baj hogy ezeket nem menti el a script. És azt szeretném még hogy ahová lerakom a széfet ott lehessen használni a széfhez tartozó parancsokat. Ezekkel is próbálkoztam, de sajnos ezek sem sikerültek valaki tudna nekem segíteni megoldani ezeket a problémákat ? Elõre is nagyon köszönöm! A házrendszer amibõl megpróbáltam kiszedni a széfrendszert: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=321388Az általam összeállított script: #include <a_samp> #include <foreach> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_ini> #include <YSI\\y_commands> #include <streamer> #define House_File \"Széfek/%d.ini\" #define SCM SendClientMessage #define COLOR_RED 0xE01B4CFF #define COL_GREEN \"{2EAD15}\" #define COL_WHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_YELLOW \"{F5E618}\" #define MAX_HOUSE 500 #define MAX_SZEF 20 public OnGameModeInit() { for(new i = 0; i <= MAX_HOUSE; i++) { new gFile[35]; format(gFile, 35, House_File ,i); if(fexist(gFile)) { INI_ParseFile(gFile, \"LoadHouse\", .bExtra = true, .extra = i); } } return 1; } enum plinfo { Houseid, } new Player[MAX_PLAYERS][plinfo]; enum house { Float:ExitX, Float:ExitY, Float:ExitZ, Money, Gun1, Gun2, Ammo1, Ammo2, } new House[MAX_HOUSE][house]; stock CreateSaveHouse(id,Float:PosX,Float:PosY,Float:PosZ) { new dFile[32]; new Year, Month, Day; getdate(Year, Month, Day); format(dFile, 35, House_File, id); new INI:File = INI_Open(dFile); INI_WriteFloat(File, \"EnterX\", PosX); INI_WriteFloat(File, \"EnterY\", PosY); INI_WriteFloat(File, \"EnterZ\", PosZ); INI_WriteFloat(File, \"ExitX\", 223.42928466797); INI_WriteFloat(File, \"ExitY\", 1287.3064941406); INI_WriteFloat(File, \"ExitZ\", 1082.14); INI_WriteInt(File, \"Money\", 0); INI_WriteInt(File, \"Gun1\", 0); INI_WriteInt(File, \"Gun2\", 0); INI_WriteInt(File, \"Ammo1\", 0); INI_WriteInt(File, \"Ammo2\", 0); INI_Close(File); House[id][ExitX] = 223.42928466797; House[id][ExitY] = 1287.3064941406; House[id][ExitZ] = 1082.14; House[id][Money] = 0; House[id][Gun1] = 0; House[id][Gun2] = 0; House[id][Ammo1] = 0; House[id][Ammo2] = 0; } forward LoadHouse(id, name[], value[]); public LoadHouse(id, name[], value[]) { INI_Float(\"ExitX\", House[id][ExitX]); INI_Float(\"ExitY\", House[id][ExitY]); INI_Float(\"ExitZ\", House[id][ExitZ]); INI_Int(\"Money\", House[id][Money]); INI_Int(\"Gun1\", House[id][Gun1]); INI_Int(\"Gun2\", House[id][Gun2]); INI_Int(\"Ammo1\", House[id][Ammo1]); INI_Int(\"Ammo2\", House[id][Ammo2]); return 1; } YCMD:lerakszef(playerid, params[], help) { #pragma unused help #pragma unused params new money; new id = Player[playerid][Houseid]; new Float:Pos[3], a; if(sscanf(params, \"i\",money)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Usage: /lerakszef [FRAKCIÓ ID]\"); if (money < 1 || money > MAX_SZEF + 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ismeretlen frakció ID!\"); if (id == -1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem tudsz több széfet lerakni! Elérted a maximum limietet!(20db széf van letéve összesen!)\"); GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); CreateSaveHouse(id,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); CreateDynamicObject(1829, Pos[0],Pos[1],Pos[2]-0.4, 0.0, 0.0, a, -1, -1, -1, 200.0); CheckHouse(id); SCM(playerid, COLOR_RED, \"Széf lerakva!\"); return 1; } YCMD:berakpenz(playerid, params[], help) { #pragma unused help #pragma unused params new id = Player[playerid][Houseid]; if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"You don\'t have a house.\"); new string[128],money; if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"You are not at right position!\"); if(sscanf(params, \"i\",money)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Usage: /hdeposit [Money]\"); if(money > GetPlayerMoney(playerid)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"You don\'t have that kind of money.\"); if(money < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"A berani kívánt összegnek minimum 1FT-nak kell lennie!\"); House[id][Money] += money; GivePlayerMoney(playerid, -money); format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You have put in the safe $%d.Now you have $%d\",money,House[id][Money]); SCM(playerid,-1,string); CheckHouse(id); return 1; } YCMD:kiveszpenz(playerid, params[], help) { #pragma unused help #pragma unused params new id = Player[playerid][Houseid]; if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"You don\'t have a house.\"); new string[128],money; if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"You are not in your house!\"); if(sscanf(params, \"i\",money)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Usage: /hwithdraw [Money]\"); if(money > House[id][Money]) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"You Don\'t have this sum of money.\"); if(money < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Money can\'t be less then 1\"); House[id][Money] -= money; GivePlayerMoney(playerid, money); format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"You are take from safe\"COL_GREEN\"$%d\"COL_YELLOW\".Now there is \"COL_GREEN\"$%d\",money,House[id][Money]); SCM(playerid,-1,string); CheckHouse(id); return 1; } YCMD:berakfegyver(playerid, params[], help) { #pragma unused help #pragma unused params new id = Player[playerid][Houseid]; if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"You don\'t have a house.\"); new string[128],slot,ammo; if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,30.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"You are not at right position!\"); if(sscanf(params, \"ii\",slot,ammo)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Usage: /hputgun [slot 1/2] [Ammo]\"); if(ammo > GetPlayerAmmo(playerid)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"You don\'t have that much ammo.\"); if(ammo < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Ammo can\'t be less then 1\"); if(slot == 1) { if(House[id][Gun1] != 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"There is already gun on this slot.\"); House[id][Gun1] = GetPlayerWeapon(playerid); House[id][Ammo1] = ammo; SetPlayerAmmo(playerid,GetPlayerWeapon(playerid),GetPlayerAmmo(playerid)-ammo); format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You have put gun on slot 1.With %d ammo\",ammo); SCM(playerid,-1,string); CheckHouse(id); } if(slot == 2) { if(House[id][Gun2] != 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"There is already gun on this slot.\"); House[id][Gun2] = GetPlayerWeapon(playerid); House[id][Ammo2] = ammo; SetPlayerAmmo(playerid,GetPlayerWeapon(playerid),GetPlayerAmmo(playerid)-ammo); format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You have put gun on slot 2.With %d ammo\",ammo); SCM(playerid,-1,string); CheckHouse(id); } return 1; } YCMD:kiveszfegyver(playerid, params[], help) { #pragma unused help #pragma unused params new id = Player[playerid][Houseid]; if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: \"COL_WHITE\"Nem vagy széf közelében!\"); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy széf közelében!\"); new string[128],slot,ammo; if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy széf közelében!\"); if(sscanf(params, \"ii\",slot,ammo)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /kiveszfegyver [Fegyver hely 1/2] [Lõszer]\"); if(ammo < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"A lõszer minimum 10db maximum 50db lehet!\"); if(slot == 1) { if(House[id][Gun1] == 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: \"COL_WHITE\"There is no gun on this slot.\"); if(ammo > House[id][Ammo1]) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"EROR:\"COL_WHITE\" In the safe does not have that much ammo.\"); GivePlayerWeapon(playerid,House[id][Gun1],ammo); House[id][Ammo1] -= ammo; if(House[id][Ammo1] == 0) {House[id][Gun1] = 0;} format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You are take gun from slot 1.With %d ammo\",ammo); SCM(playerid,-1,string); CheckHouse(id); } if(slot == 2) { if(House[id][Gun2] == 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"There is no gun on this slot.\"); if(ammo > House[id][Ammo2]) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"EROR:\"COL_WHITE\" In the safe does not have that much ammo.\"); GivePlayerWeapon(playerid,House[id][Gun2],ammo); House[id][Ammo2] -= ammo; if(House[id][Ammo2] == 0) {House[id][Gun2] = 0;} format(string,sizeof(string),\"{E0BC2B}You have taken gun from slot 2.With %d ammo\",ammo); SCM(playerid,-1,string); CheckHouse(id); } return 1; } YCMD:megnezszef(playerid, params[], help) { #pragma unused help #pragma unused params new h = Player[playerid][Houseid]; if(h == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: \"COL_WHITE\"Nem vagy széf közelében!\"); new string[128]; format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"A széfben\"COL_GREEN\" %dFT van!\",House[h][Money]); format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"Fegyver hely 1 | Fegyver:\"COL_GREEN\" %d \"COL_YELLOW\"| Lõszer:\"COL_GREEN\" %d db\",House[h][Gun1],House[h][Ammo1]); format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"Fegyver hely 2 | Fegyver:\"COL_GREEN\" %d \"COL_YELLOW\"| Lõszer:\"COL_GREEN\" %d db\",House[h][Gun2],House[h][Ammo2]); SCM(playerid,-1,string); return 1; } stock CheckHouse(id) { new dFile[32]; format(dFile, 35, House_File, id); new INI:File = INI_Open(dFile); INI_WriteFloat(File, \"ExitX\", House[id][ExitX]); INI_WriteFloat(File, \"ExitY\", House[id][ExitY]); INI_WriteFloat(File, \"ExitZ\", House[id][ExitZ]); INI_WriteInt(File, \"Money\", House[id][Money]); INI_WriteInt(File, \"Gun1\", House[id][Gun1]); INI_WriteInt(File, \"Gun2\", House[id][Gun2]); INI_WriteInt(File, \"Ammo1\", House[id][Ammo1]); INI_WriteInt(File, \"Ammo2\", House[id][Ammo2]); INI_Close(File); }
153
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 21:28:03 »
Pont ilyen kell nekem ami ebbe van <3 Köszönöm! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 07. - 21:29:11 )
Bár lehet lesz ezzel kapcsolatba pár kérdésem de próbálkozok vele
154
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 21:18:51 »
Sziasztok! Sajnos megint nem boldogulok egymagam és a segítségetekre lenne szükségem. Tud esetleg valaki egy olyan alap széf rendszert amibe lehet betenni/kivenni és megnézni hogy mi van benne? Elég lenne nekem ha pl pénzel van megoldva és az sem baj ha nem vonódik le tõlem a berakni kívánt pénz mer azt majd átírom magamnak a saját változóimmal. Szeretném a széfben lévõ pénzt el is mentené a rendszer felõlem akár dinibe is jó lesz Nagyon fontos lenne számomra ez a rendszer. Elõre is köszönöm a segítséget!
155
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 19:50:56 »
Tökéletesen mûködik köszönöm szépen!
156
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 18:13:55 »
Kezd már összeállni a dolog De még annyi lenne hogy ugye a motor leáll ha totálkáros a kocsi. Viszont beindítani azok ellenére is betudom . Hogyan lehetne a motor indítását úgy megcsinálni hogy lekérdezze azt hogy totálkáros-e a kocsi? És ha az akkor ne engedje beindítani ? Motor indítási script: new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); if(engine == 0 && Benzin[vehicleid] <= 0) { ShowErrorDialog(playerid, \"Kifogyott az üzemanyag!\"); return 1; } if(engine == 1) { engine = 0; lights = 0; } else { engine = 1; lights = 1; } SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
157
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 17:11:33 »
Áhá jó lesz egy így De most akkor hogyan tudnám ilyenkor leállítani a kocsi motorját és nem engedni beindítani ?
158
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 16:24:17 »
Uha :O Nem igazán értem Nem tudnád sriptileg elküldeni ?
159
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 14:15:02 »
Sziasztok! Egy olyan scriptre lenne szükségem ami megakádolyozza azt hogy a jármû felrobbanjon ha már pl 100%-ba sérûlt és a helyett hogy felrobbanna csak kezelhetetlenné válna a jármû. Tehát csak leállna a motor és nem lehetne vele elindulni. Ha jól tudom van erre egy megoldás de sajnos nem jöttem rá hogy mi. Valaki tudna nekem egy ilyen scriptet készíteni/küldeni? Elõre is köszönöm!
160
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 19:04:40 »
Amiket kér fogod és letöltöd, majd belerakod a szervered fõkönyvtárába.
Hát igen benne van az MSVCR110.dll és abba nem találja elvileg ezt:_crtcreatesymboliclinkw Hát de ez mi vagy hogyan tudom ezt beletenni ?
161
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 16:57:09 »
Sziasztok! Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor lefuttatom a szervert akkor betöltés közben egy hibaüzenet fogad. elkezdtem kicsit nézegetni, hogy mivel is függhet össze a probléma és azt vettem észre hogyha kiveszem a sever.cfg-bõl a mysql plugint akkor már nem írja ki a hibát viszont az nélkül sajnos nem fut le a mód! Tudna valaki segíteni ezen problémám megoldásában? Hibaüzenet: Nagyobb képfelbontásban: http://kepkezelo.com/images/y9bmzmkka1qr4o12ud0n.pngElõre is köszönöm!
162
« Dátum: 2014. július 30. - 20:16:28 »
Sziasztok! Egy olyan parancsra lenne szükségem amivel elõtudom venni a nálam lévõ fegyverek egyikét illetve el is tudom tenni azt. Valahogy így képzelem a parancsot: /fegyver elõvesz [FegyverNeve/FegyverID] /fegyver elrak <---- Ezzel eltenné azt a fegyvert ami éppen a kezembe van. Valamint azt is szeretném megakadályozni hogy a görgõvel illetve a Q-val és az E-vel se lehessen fegyvert elõvenni! Elõre is köszönöm!
163
« Dátum: 2014. július 16. - 12:17:08 »
Nem tudsz egy olyan oldalt küldeni ahol ilyenek vannak ? Mer sehol sem találtam megfelelõt.
164
« Dátum: 2014. július 16. - 11:47:01 »
Sziasztok! Tesztelgettem pár jármû módolást nem a gta3.img-be hanem a samp mappán bellûl a SAMP.img-be! Nagyon szépen mûködik mer bemódolja a kocsit amit szeretnék csak az a baj hogy a módolt kocsi nem sérûl ütközésnél! Láttam már olyan samp szervert ahol megoldották úgy a módolt jármûvet hogy ugyanúgy sérüljenek mint az alap kocsik. Hogyan tudnám megoldani azt hogy a módolt jármûvek is sérüljenek? Esetleg ahhoz is kell valami módolás ? A segítségeket elõre is köszönöm!
165
« Dátum: 2014. július 11. - 19:06:17 »
Áá nekem is jó lett pont ilyenre gondoltam köszönöm!
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25
|