Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 153
Archívum / infobox meghívása« Dátum: 2015. március 22. - 11:43:40 »
Azért mivel ez ElementData-zassal van megoldva, ez csak mysql-el működik...
154
Archívum / infobox meghívása« Dátum: 2015. március 21. - 23:46:09 »
155
Archívum / ZeroMTA login panel & Valhalla gondok« Dátum: 2015. március 21. - 15:00:01 »
Hát akkor nemtudom mert egy errort ír ki neked elvileg az account-systemel kapcsolatba de ott csak egy valtozot nem talál, neve alapján nemhiszem hogy ez akadályoz a belepesben...
Szóval passzolok, nem igazán foglalkoztam Valhallaval és nem is fogok... 156
Archívum / ZeroMTA login panel & Valhalla gondok« Dátum: 2015. március 21. - 13:07:29 »
Hát a hibaüzenet szerint nincs ilyen felhasználónév/jelszó kombináció.
Biztos hogy rendesen vagy beregisztrálva az adatbázisba? Esetleg a login-systemhez kiköpötten nincs valami errorja debugscriptben? 157
Archívum / Szerver gamemode név átírás« Dátum: 2015. március 21. - 10:34:22 »
Scriptbe valositsd meg---> setGameType(https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetGameType)
158
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mit hallgatsz most?« Dátum: 2015. március 20. - 15:33:58 »
Pitbull, Ne-Yo - Time Of Our Lives
159
Archívum / Effekt készítési probléma« Dátum: 2015. március 17. - 16:55:42 »
Írtam neked egy példát, jó kell legyen:
160
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOWCASE] Badlands Roleplay Mod« Dátum: 2015. március 15. - 21:18:12 »
Végül is ha azt vesszük jól tetted, mivel LUA-val nem mész az életben semmire se...
161
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOWCASE] Badlands Roleplay Mod« Dátum: 2015. március 15. - 17:55:33 »
Anno én is belekezdtem egy ilyenbe de aztán én is beleuntam, az is az RDR mintájára lett készítve.
Kifejezetten jó ötlet egy ilyen mód írása, csak hát legyen hozzá türelmed 162
Archívum / Inventory betöltés HIBA« Dátum: 2015. március 14. - 20:45:25 »
Megoldottam! ZÁRHATÓ!
A hiba oka az volt hogy előbb akartam lekérni a \"bejelentkezve\" változót minthogy az setElementData-zva lett volna 163
Archívum / Inventory betöltés HIBA« Dátum: 2015. március 14. - 20:35:51 »
Hi Mindenki!
Olyan problémám lenne hogy megírtam az inventoryhoz a szerveroldali itembetöltést, ráálítottam egy onPlayerSpawn eventre, elé viszont raktam egy \"bejelentkezve\" datázást, hogy csak akkor fusson le ha bevan jelentkezve a player. Azonban valamiért nem fut le a script spawnoláskor csak ha resizem a scriptet.Mi lehet a hiba hogy elsőre nem fut le csak másodszorra? function jatekos_spawn( ) Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 14. - 20:39:50 Valami a datázással lesz mivel ha kiveszem azt az if-es elágazást akkor betölti a dolgokat. Lehetséges hogy előbb tölti be dolgokat mint ahogy setElementDatázva van a változó? 164
MTA: Szerverfejlesztés / [REL-Uncompiled] xLoader v2.0 - Mod betöltés a háttérben« Dátum: 2015. március 11. - 16:48:57 »
Ez igen Xenius, hogy hogy Uncompiled?
Nem úgy volt hogy ezek a scriptjeid eladóak?(láttam hivatalos mta fórumon) 165
Archívum / Item-rendszer gond« Dátum: 2015. március 10. - 21:13:48 »
Csupán az alapján szeretném megírni, természetesen jóval egyszerűbben és inkább kliens oldalon hogy ne zabálja szerót
Nem mindenki azért vesz meg egy modot/systemet hogy azt is használja.Én tanulni szeretnék belőle és egy működő optimalizált inventoryt összehozni. Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 10. - 22:05:30 Mellesleg köszönöm a választ Enigma! |