Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 153
Archívum / infobox meghívása« Dátum: 2015. március 22. - 11:43:40 »
Azért mivel ez ElementData-zassal van megoldva, ez csak mysql-el működik...
154
Archívum / infobox meghívása« Dátum: 2015. március 21. - 23:46:09 »
155
Archívum / ZeroMTA login panel & Valhalla gondok« Dátum: 2015. március 21. - 15:00:01 »
Hát akkor nemtudom mert egy errort ír ki neked elvileg az account-systemel kapcsolatba de ott csak egy valtozot nem talál, neve alapján nemhiszem hogy ez akadályoz a belepesben...
Szóval passzolok, nem igazán foglalkoztam Valhallaval és nem is fogok... 156
Archívum / ZeroMTA login panel & Valhalla gondok« Dátum: 2015. március 21. - 13:07:29 »
Hát a hibaüzenet szerint nincs ilyen felhasználónév/jelszó kombináció.
Biztos hogy rendesen vagy beregisztrálva az adatbázisba? Esetleg a login-systemhez kiköpötten nincs valami errorja debugscriptben? 157
Archívum / Szerver gamemode név átírás« Dátum: 2015. március 21. - 10:34:22 »
Scriptbe valositsd meg---> setGameType(https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetGameType)
158
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mit hallgatsz most?« Dátum: 2015. március 20. - 15:33:58 »
Pitbull, Ne-Yo - Time Of Our Lives
159
Archívum / Effekt készítési probléma« Dátum: 2015. március 17. - 16:55:42 »
Írtam neked egy példát, jó kell legyen:
160
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOWCASE] Badlands Roleplay Mod« Dátum: 2015. március 15. - 21:18:12 »
Végül is ha azt vesszük jól tetted, mivel LUA-val nem mész az életben semmire se...
161
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOWCASE] Badlands Roleplay Mod« Dátum: 2015. március 15. - 17:55:33 »
Anno én is belekezdtem egy ilyenbe de aztán én is beleuntam, az is az RDR mintájára lett készítve.
Kifejezetten jó ötlet egy ilyen mód írása, csak hát legyen hozzá türelmed ![]() 162
Archívum / Inventory betöltés HIBA« Dátum: 2015. március 14. - 20:45:25 »
Megoldottam! ZÁRHATÓ!
A hiba oka az volt hogy előbb akartam lekérni a \"bejelentkezve\" változót minthogy az setElementData-zva lett volna ![]() 163
Archívum / Inventory betöltés HIBA« Dátum: 2015. március 14. - 20:35:51 »
Hi Mindenki!
Olyan problémám lenne hogy megírtam az inventoryhoz a szerveroldali itembetöltést, ráálítottam egy onPlayerSpawn eventre, elé viszont raktam egy \"bejelentkezve\" datázást, hogy csak akkor fusson le ha bevan jelentkezve a player. Azonban valamiért nem fut le a script spawnoláskor csak ha resizem a scriptet.Mi lehet a hiba hogy elsőre nem fut le csak másodszorra? function jatekos_spawn( ) Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 14. - 20:39:50 Valami a datázással lesz mivel ha kiveszem azt az if-es elágazást akkor betölti a dolgokat. Lehetséges hogy előbb tölti be dolgokat mint ahogy setElementDatázva van a változó? 164
MTA: Szerverfejlesztés / [REL-Uncompiled] xLoader v2.0 - Mod betöltés a háttérben« Dátum: 2015. március 11. - 16:48:57 »
Ez igen Xenius, hogy hogy Uncompiled?
Nem úgy volt hogy ezek a scriptjeid eladóak?(láttam hivatalos mta fórumon) 165
Archívum / Item-rendszer gond« Dátum: 2015. március 10. - 21:13:48 »
Csupán az alapján szeretném megírni, természetesen jóval egyszerűbben és inkább kliens oldalon hogy ne zabálja szerót
![]() Nem mindenki azért vesz meg egy modot/systemet hogy azt is használja.Én tanulni szeretnék belőle és egy működő optimalizált inventoryt összehozni. Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 10. - 22:05:30 Mellesleg köszönöm a választ Enigma! |