Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - KLaypex
16
« Dátum: 2014. november 26. - 19:13:02 »
Unalomból készítettem egy Prefix Systemet. Elkészítési idő: 7 perc (teszteléssel) Készítő: KLaypex Script: #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <zcmd> #include <dini> new PlayerColors[200] = { 0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF, 0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF, 0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF, 0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF }; public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dini_Create(PlayerFile(playerid)); SetPlayerColor(playerid, PlayerColors[playerid]); return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new string[256]; if(strlen(dini_Get(PlayerFile(playerid), \"Prefix\")) >= 1) { format(string, sizeof(string),\"{%06x}%s {00db58}[%s] {c4ff00}(%i): {ffffff}%s\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8, GetName(playerid), dini_Get(PlayerFile(playerid), \"Prefix\"), playerid, text); } else { format(string, sizeof(string),\"{%06x}%s{c4ff00}(%i): {ffffff}%s\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8, GetName(playerid), playerid, text); } SendClientMessageToAll(-1, string); return 0; } CMD:myprefix(playerid, params[]) { new prefix[128], string[128]; if(sscanf(params, \"s[128]\", prefix)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /myprefix [prefix]\"); if(strlen(prefix) > 32) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: A prefixed csak 32 karakteres lehet!\"); format(string, sizeof(string),\"{0086FF}Módosítottad a prefixed. \\\"%s\\\"\",prefix); SendClientMessage(playerid, -1, string); dini_Set(PlayerFile(playerid), \"Prefix\", prefix); return 1; } CMD:deletemyprefix(playerid) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{0086FF}Eltávolítottad a prefixedet!\"); dini_Unset(PlayerFile(playerid), \"Prefix\"); return 1; } stock PlayerFile(playerid) { new file[100]; format(file, sizeof(file),\"/%s.ini\",GetName(playerid)); return file; } stock GetName(playerid) { new Name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Name, MAX_PLAYER_NAME); return Name; }
17
« Dátum: 2014. november 15. - 21:59:02 »
Köcce :laugh:
18
« Dátum: 2014. november 15. - 17:08:00 »
Hi. Nekem olyan kód kellene, h van egy \"Message\" funkció, és az egyben formázná a szöveget, és el is küldené mindenkinek. PL: Message(0xFFFF00AA, \"Üzenet.\");
19
« Dátum: 2014. november 04. - 17:32:54 »
Áááá Kössz :thumbsup:
20
« Dátum: 2014. november 04. - 15:06:38 »
Hi. Nekem kéne olyan jármű lehívó, ami ZCMD-vel, és SSCANF-pluginnal van. És pl van a parancs: /v [jármű] [szín1] [szín2], és ha nem adok neki színkódot, akkor generáljon alapból színt a kocsinak..
21
« Dátum: 2014. szeptember 15. - 15:27:52 »
Hi. Készítettem egy Weapon Lehívió scriptet. Készítõ: Én. Elkészítési Idõ: 4-5 perc.
CMD:weaps(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 199, DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapons/Fegyverek\", \"Kézi Fegyverek\\nPisztolyok\\nShotguns\\nGépfegyverek\\nPuskák\\nEgyéb\", \"Választ\",\"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 199) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST,\"Kézi Fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nÁsó\\nKard\\nLáncfûrész\\nRózsazsín Dildo\\nDildo\\nVibrátor\\nEzüst Vibrátor\\nVirág\\nBot\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pisztolyok\", \"9mm Pisztoly\\n9mm Hangtompítós Pisztoly\\nDesert Eagle\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 2: { ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST,\"Shotguns\", \"Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 3: { ShowPlayerDialog(playerid, 203, DIALOG_STYLE_LIST,\"Gépfegyverek\", \"Micro SMG\\nMP5\\nAK-47\\nM4\\nTec-9\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 4: { ShowPlayerDialog(playerid, 204, DIALOG_STYLE_LIST,\"Puskák\", \"Légpuska\\nMesterlövész puska (Sniper)\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 5: { ShowPlayerDialog(playerid, 205, DIALOG_STYLE_LIST,\"Egyéb\", \"Festékszóró\\nTûzoltó\\nFényképezõ\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } } } } if(dialogid == 205) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 43, 500); } } } if(dialogid == 204) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 240); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 400); } } } if(dialogid == 203) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1200); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1100); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1200); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000); } } } if(dialogid == 202) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 800); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 900); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 600); } } } if(dialogid == 201) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 700); } } } if(dialogid == 200) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); case 11: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); case 12: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); case 13: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); } } } return 1; }
Törölve. Kössz.
22
« Dátum: 2014. szeptember 15. - 15:22:37 »
Hi. Készítettem egy Weapon Lehívió scriptet. Készítõ: Én. Elkészítési Idõ: 4-5 perc. CMD:weaps(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 199, DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapons/Fegyverek\", \"Kézi Fegyverek\\nPisztolyok\\nShotguns\\nGépfegyverek\\nPuskák\\nEgyéb\", \"Választ\",\"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 199) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST,\"Kézi Fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nÁsó\\nKard\\nLáncfûrész\\nRózsazsín Dildo\\nDildo\\nVibrátor\\nEzüst Vibrátor\\nVirág\\nBot\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pisztolyok\", \"9mm Pisztoly\\n9mm Hangtompítós Pisztoly\\nDesert Eagle\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 2: { ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST,\"Shotguns\", \"Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 3: { ShowPlayerDialog(playerid, 203, DIALOG_STYLE_LIST,\"Gépfegyverek\", \"Micro SMG\\nMP5\\nAK-47\\nM4\\nTec-9\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 4: { ShowPlayerDialog(playerid, 204, DIALOG_STYLE_LIST,\"Puskák\", \"Légpuska\\nMesterlövész puska (Sniper)\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 5: { ShowPlayerDialog(playerid, 205, DIALOG_STYLE_LIST,\"Egyéb\", \"Festékszóró\\nTûzoltó\\nFényképezõ\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } } } } if(dialogid == 205) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 43, 500); } } } if(dialogid == 204) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 240); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 400); } } } if(dialogid == 203) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1200); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1100); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1200); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000); } } } if(dialogid == 202) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 800); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 900); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 600); } } } if(dialogid == 201) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 700); } } } if(dialogid == 200) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); case 11: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); case 12: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); case 13: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); } } } return 1; }
23
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 12:22:02 »
Elkészítési idõ: 69 perc CMD:kill(playerid) return SetPlayerHealth(playerid, 0);
24
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 00:13:25 »
Nagyon szép munka!
Köszönöm!
25
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 00:09:15 »
Sziasztok! Csináltam nektek egy /cmds parancsot! v2.0 Elkészítési Idõ: 2 perc. CMD:cmds(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, 0x00ff00AA, \"Ide a parancsokat írd!\"); return 1; }
26
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 23:29:17 »
Sziasztok, mai nap írtam egy parancsot. Elkészítési Idõ: 5 perc CMD:help(playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Írj egy adminnak!\"); Használjátok egészséggel
27
« Dátum: 2014. augusztus 06. - 20:48:58 »
Hi. Nekem olyan script kéne, h egy játékos belép egy zónába, és abban a zónában MoveObject történik, és ha kilép belõle, akkor megin MoveObject történik.
28
« Dátum: 2014. július 29. - 03:52:18 »
Hi. Az miért van, h egy mp3 linkben van speciális karakter, és azt nem játsza le a szerver, tehát nem indul el a zene. Mi lehet baj?
29
« Dátum: 2014. július 28. - 14:40:32 »
Sziasztok. Nekem egy /deletecars parancs kéne, amivel az összes használaton kívüli jármûvet törölhetem.
30
« Dátum: 2014. július 27. - 18:10:08 »
Köcce!
|