#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define TEAM_FIREDEPT 0
#define TEAM_AMBULANCE 0
#define TEAM_POLICEMAN 1
#define TEAM_SOLDIER 2
#define TEAM_SERGEANT 2
#define TEAM_HITMAN 3
#define TEAM_CIVILIAN 4
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"========= MUNKA =========\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" =================================\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
CMD:firedept(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\");
{
new string[48];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
gTeam[playerid] = TEAM_FIREDEPT;
SetPlayerSkin(playerid,278);
GivePlayerWeapon(playerid, 42, 200);
format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Tûzoltó ként dolgozik! /firedept\", name);
SendClientMessageToAll(0x339933AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Tûzoltó munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $39000. Felmondásért: /felmond\");
munkafizu = SetTimerEx(\"TuzoltoMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid);
return 1;
}
}
CMD:police(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\");
{
new string[48];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
gTeam[playerid] = TEAM_POLICEMAN;
SetPlayerSkin(playerid,266);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200);
format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Rendõr ként dolgozik! /police\", name);
SendClientMessageToAll(0x339933AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Rendõr munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $35000. Felmondásért: /felmond\");
munkafizu = SetTimerEx(\"PoliceMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid);
return 1;
}
}
CMD:ambulance(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\");
{
new string[48];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
gTeam[playerid] = TEAM_AMBULANCE;
SetPlayerSkin(playerid,266);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200);
format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Mentõs ként dolgozik! /ambulance\", name);
SendClientMessageToAll(0x339933AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Mentõs munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $35000. Felmondásért: /felmond\");
munkafizu = SetTimerEx(\"MentosMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid);
return 1;
}
}
CMD:soldier(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\");
{
new string[48];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
gTeam[playerid] = TEAM_SOLDIER;
SetPlayerSkin(playerid,266);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200);
format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Katona ként dolgozik! /soldier\", name);
SendClientMessageToAll(0x339933AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Katona munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $39000. Felmondásért: /felmond\");
munkafizu = SetTimerEx(\"SoldierMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid);
return 1;
}
}
CMD:sergeant(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\");
{
new string[48];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
gTeam[playerid] = TEAM_SERGEANT;
SetPlayerSkin(playerid,266);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200);
format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Testõr ként dolgozik! /sergeant\", name);
SendClientMessageToAll(0x339933AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Testõr munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $42000. Felmondásért: /felmond\");
//munkafizu = SetTimerEx(\"SergeantMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid);
return 1;
}
}
CMD:hitman(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\");
{
new string[48];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
gTeam[playerid] = TEAM_HITMAN;
SetPlayerSkin(playerid,266);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200);
format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Bérgyilkos ként dolgozik! /hitman\", name);
SendClientMessageToAll(0x339933AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Bérgyilkos munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: Nincs. Felmondásért: /felmond\");
return 1;
}
}
CMD:jobhelp(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN)
{
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}35000$\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /felmond\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{00FF00}A rendõr célja az, hogy elfogja a búnözõket, és megbüntesse õket.\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_FIREDEPT)
{
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}39000$\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{00FF00}A tûzoltó célja az, hogy eloltsa a tüzet.\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE)
{
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}37000$\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{00FF00}A mentõs célja az, hogy meggyógyíthassa a játékosokokat.\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_SOLDIER)
{
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}39000$\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /felmond\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{00FF00}A katonának nincsnek célja.\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_SERGEANT)
{
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}42000$\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{00FF00}A testõr célja az, hogy megvédje a játékosokokat.\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_HITMAN)
{
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}Nincs\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{00FF00}A bérgyilkos célja az, hogy megöljön egy játékostól kért játékost.\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Jelenleg nincs munkád. Munkákért használd a /jobs parancsot.\");
}
return 1;
}
CMD:felmond(playerid, params[])
{
gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN;
SendClientMessage(playerid,0x00FF00AA, \"Sikeresen felmondtál a munkádból. Ha újból beszeretnél lépni egybe, akkor használd a /jobs parancsot.\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked jelenleg nincs munkád. Munkákért használd a /jobs parancsot.\");
return 1;
}
CMD:find(playerid, params[])
{
new celpont;
new celpontnev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, celpontnev, sizeof(celpontnev));
new string[32];
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN)
{
if(sscanf(params, \"u\", celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Használat: /find [Név/ID]\");
{
if(IsPlayerConnected(celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Rossz id vagy név\");
{
format(string, sizeof(string), \"Megtaláltad %s-t.\", celpontnev);
SendClientMessage(playerid, 0x0900ffAA, string);
SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, celpont, 0xff5900AA); //===
}
}
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_FIREDEPT)
{
if(sscanf(params, \"u\", celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Használat: /find [Név/ID]\");
{
if(!IsPlayerConnected(celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Rosz id vagy Név\");
{
format(string, sizeof(string), \"Megtaláltad %s-t.\", celpontnev);
SendClientMessage(playerid, 0x0900ffAA, string);
SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, celpont, 0xff5900AA);
}
}
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
{
SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Ezt a parancsot nem hsználhatod.\");
}
return 1;
}
forward TuzoltoMunkaTimer(playerid);
public TuzoltoMunkaTimer(playerid) {
new string[255];
format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $39000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\");
GivePlayerMoney(playerid, 39000);
return 1;
}
forward PoliceMunkaTimer(playerid);
public PoliceMunkaTimer(playerid) {
new string[255];
format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $35000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\");
GivePlayerMoney(playerid, 39000);
return 1;
}
forward MentosMunkaTimer(playerid);
public MentosMunkaTimer(playerid) {
new string[255];
format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $37000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\");
GivePlayerMoney(playerid, 39000);
return 1;
}
forward SoldierMunkaTimer(playerid);
public SoldierMunkaTimer(playerid) {
new string[255];
format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $39000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\");
GivePlayerMoney(playerid, 39000);
return 1;
}
forward SergeantMunkaTimer(playerid);
public SergeantMunkaTimer(playerid) {
new string[255];
format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $42000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\");
GivePlayerMoney(playerid, 39000);
return 1;
}