Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
A szerverre való csatlakozáskor a \'dollárjelző\' nem jelenik meg. Eltüntetni pedig max. úgy tudod, hogy az alábbi kódot berakod az onplayerconnect alá.
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
E: Az általad megnevezett \'dollárjelző\' ha jól tudom csak akkor jelenik meg, ha s0beitet alkalmazol, tehát azt nem ártana letörölni.
Ez a baj, hogy ha ezt rakja be akkor van egy bizonyos kamera állás amit mutat ha nem specelsz semmit és azt nem tudod állítani. De ha beállítod a kamerát, akkor ha elég nagy drunk szintet adsz a játékosnak el kell tűnnei. (Nemtudom mennyi kell ahhoz, hogy eltűnjön a hud, de tudom hogy el lehet vele, kérdés csak az, hogy nem-e fog dőlöngélni a kamera.)
Ezt neked kell letesztelni, de én általában az ilyenekre 10-et szoktam. (Nemtudom pontosan neked mennyi kell, de próbáld 10-el és az eredménytől függően növeld/csökkentsd az értéket.)
A mappot rakd be a filterscripts mappába és töldtsd be FS-ként, úgy mennie kell. (Egyébként megjegyezném, hogy nekem Dinamikus objectet nem akar betölteni FS-ből csak az alap samposat.)
Hát ahogy nézem a \"votacao[iniciada]\" azt tárolja, hogy elindult-e a szavazás. Ebből következik, hogyha nincs elindítva a szavazás, akkor fogja kiírni, hogy nem érkezett válasz.
Spoiler for Helyes kód(Nem teszteltem):
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT //A Szavazórendszert magyarította: GoldTec #include <a_samp> #include <IsPlayerLAdmin> #define LARANJA 0xFF6600AA #define VERDECLARO 0x00FF0CAA #define VERDEMEDIO 0xa5b1A3AA #define BRANCO 0xFFFFFFAA #define VERMELHO 0xFF0000AA #define VERDEFRACO 0x80cf80AA #define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA enum e_votacao { bool:iniciada, sim, nao, total } new votacao[e_votacao]; new votou[MAX_PLAYERS];
main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new string[256]; if(!strcmp(cmdtext, \"/vote\", true,5)) { if (IsPlayerAdminLevel(playerid, 5)) { if(!votacao[iniciada]) { if(!strlen(cmdtext[6])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Használat: /vote [kérdés]\"); SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\"); format(string, sizeof string, \"==> Új kérdés: %s?\", cmdtext[6]); SendClientMessageToAll(VERDECLARO, string); SendClientMessageToAll(LARANJA,\" \"); SendClientMessageToAll(LARANJA,\" > A szavazáshoz írd be::\"); SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO, \"> /igen - Hogy igennel szavazz.\"); SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO, \"> /nem - Hogy nemmel szavazz.\"); SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\"); votacao[iniciada] = true; votacao[sim] = 0; votacao[nao] = 0; GameTextForAll(\"~r~Szavazas~w~~b~ letrehozva!\",6000,3); for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++) { votou = false; } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"Egy szavazás már el van indítva!\"); } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"Nincs elég magas szinted a parancs használatához!\"); } return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/igen\", true)) { if(votacao[iniciada] && !votou[playerid]) { SendClientMessage(playerid,LARANJA, \"Sikeresen szavaztál az igenre!\"); votacao[sim]++; votacao[total]++; votou[playerid] = true; return 1; } return 0; } if(!strcmp(cmdtext, \"/nem\", true)) { if(votacao[iniciada] && !votou[playerid]) { SendClientMessage(playerid,LARANJA, \"Sikeresen szavaztál a nemre!\"); votacao[nao]++; votacao[total]++; votou[playerid] = true; return 1; } return 0; } if(!strcmp(cmdtext, \"/end\", true)) { if (IsPlayerAdminLevel(playerid, 5) && votacao[iniciada]) { if(votacao[total] != 0) { SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\"); SendClientMessageToAll(LARANJA, \"==> Eredmény: <<==\"); format(string, sizeof string, \"> %d Játékos igennel szavazott.\", votacao[sim]); SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO,string); format(string, sizeof string, \"> %d Játékos nemmel szavazott.\", votacao[nao]); SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO, string); format(string, sizeof string, \"> Ennyi szavazat érkezett: %d\",votacao[total]); SendClientMessageToAll(BRANCO, string); if(votacao[sim] == votacao[nao]) { SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"==> Döntetlen lett!\"); } else if(votacao[sim] > votacao[nao]) { SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"==> A legtöbb ember igennel szavazott.\"); } else if(votacao[sim] < votacao[nao]) { SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"==> A legtöbb ember nemmel szavazott.\"); } SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\"); GameTextForAll(\"~r~A szavazasnak~w~ ~r~ ~b~vege!\",6000,3); votacao[iniciada] = false; votacao[sim] = 0; votacao[nao] = 0; votacao[total] = 0; for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++) { votou = false; } } else { SendClientMessage(playerid,BRANCO, \"Nem érkezett szavazás a kérdésre!\"); } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég magas szinted a parancs használatához vagy nincs szavazás elindítva!\"); } return 1; } return 0; }
Hamarosan újra futni fog. Nem kell áthelyezni. Egyébként még nem írtam le, de imádom a szerót meg minden, Tulajjal is barátok vagyunk. Nekem csak az adminokkal van bajom, hogy nagy része egy retartd kis (hagy ne írjam mi). E: Szelektálva lettek a rossz adminok.