Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 15
16
Segítségkérés / OnPlayerEditDynamicObject
« Dátum: 2016. március 22. - 20:02:50 »
Akkor egy szűz GTA-val próbáld meg, ha úgy jó akkor a modolás lesz a problémád.

17
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. március 12. - 22:03:33 »

18
Szkript kérések / 3DTextLabel-t nem tölti be a szerver a fájlból
« Dátum: 2016. február 16. - 21:03:41 »
Idézetet írta: Zippanto date=1455651446\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59561\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok, megírtam egy InGame 3dtextlabel készítőt de nem tölti be a szerver indításkor.
 

stock LoadLabel()
{
for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++)
{
    new file[32];
    new color;
format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx);
if(fexist(file))
{
   LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");
   LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\");
   LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelPosX\");//ezt
   LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosY\");//X-re rakod az Y-t
   LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\");//Y-ra a Z-t
   LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\");//meg ezt felcserélted
   LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\");
   LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\");
   switch(LabelInfo[idx][LabelColor])
   {
       case 0: color = GREEN;
       case 1: color = YELLOW;
      case 2: color = RED;
   }
   Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0);//X,Y,Y
}
}
return 1;
}

 



stock LoadLabel()
{
for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++)
{
    new file[32];
    new color;
format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx);
if(fexist(file))
{
   LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");
   LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\");
   LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\");
   LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosX\");
   LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosY\");
   LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\");
   LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\");
   LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\");
   switch(LabelInfo[idx][LabelColor])
   {
       case 0: color = GREEN;
       case 1: color = YELLOW;
      case 2: color = RED;
   }
   Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0);
}
}
return 1;
}

 
[/code]
Ne aggódj, legközelebb majd ezekre is jobban odafigyelsz. Hibáiból is tanul az ember.

19
Segítségkérés / map Editor
« Dátum: 2016. február 15. - 20:25:00 »
Milyen editort használsz?

20
Szkript kérések / Textdraw!
« Dátum: 2016. február 15. - 20:23:13 »
Idézetet írta: KingstonX date=1455472223\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59538\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezeket meg tudom. Csak azt nrm hogy egyre sotétebb a kijelző. Settimmerel kéne beállitani a boxot? Vagy hogy?
 
Igen úgy meg lehet oldani hogy timerrel sötétíted a boxot, de ha már van rá egy ötleted, akkor miért nem próbálod megcsinálni?

21
Segítségkérés / map Editor
« Dátum: 2016. február 15. - 20:18:34 »
Először klikkelj valahová mert így nincs hova raknia.

22
Szkript kérések / Belépéskér tiszta képernyő!
« Dátum: 2016. február 07. - 18:40:17 »
Találtam EZT az include-ot. Kipróbáltam és működik, de a s0beit-el ott fog maradni a HUD arra vigyázz.

23
Szkript kérések / Belépéskér tiszta képernyő!
« Dátum: 2016. február 06. - 20:00:07 »
Idézetet írta: zιтяσиє date=1454784415\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59449\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A szerverre való csatlakozáskor a \'dollárjelző\' nem jelenik meg.
Eltüntetni pedig max. úgy tudod, hogy az alábbi kódot berakod az onplayerconnect alá.
 
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);

 
E: Az általad megnevezett \'dollárjelző\' ha jól tudom csak akkor jelenik meg, ha s0beitet alkalmazol, tehát azt nem ártana letörölni. :)
 
Ez a baj, hogy ha ezt rakja be akkor van egy bizonyos kamera állás amit mutat ha nem specelsz semmit és azt nem tudod állítani. De ha beállítod a kamerát, akkor ha elég nagy drunk szintet adsz a játékosnak el kell tűnnei. (Nemtudom mennyi kell ahhoz, hogy eltűnjön a hud, de tudom hogy el lehet vele, kérdés csak az, hogy nem-e fog dőlöngélni a kamera.)

24
Segítségkérés / Textdraw kiválasztási range ?
« Dátum: 2016. január 12. - 21:19:25 »
Ezt neked kell letesztelni, de én általában az ilyenekre 10-et szoktam. (Nemtudom pontosan neked mennyi kell, de próbáld 10-el és az eredménytől függően növeld/csökkentsd az értéket.)

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jegyzettömb
« Dátum: 2016. január 03. - 20:11:49 »
Nem rossz, mondjuk nekem a design nem nagyon jön be, és lehetne kisebb a betűméret.

26
Segítségkérés / Milyen lett?
« Dátum: 2015. december 26. - 14:31:59 »
Egész jó, viszont én inkább ezt a mapeditort ajánlom. Sokkal jobb mint az MTA-s. :)

27
Segítségkérés / Map betöltés
« Dátum: 2015. december 26. - 11:03:53 »
A mappot rakd be a filterscripts mappába és töldtsd be FS-ként, úgy mennie kell. (Egyébként megjegyezném, hogy nekem Dinamikus objectet nem akar betölteni FS-ből csak az alap samposat.)

28
Segítségkérés / TextDraw Skin
« Dátum: 2015. december 04. - 22:08:38 »

new Text:InfoTextDraw3[MAX_PLAYERS];
new InfoTextDrawCreated3[MAX_PLAYERS];
// skin lekérdezés plusz td-re rárakja
            new valtas;
            valtas = GetPlayerSkin(playerid);
            TextDrawSetPreviewModel(InfoTextDraw3[playerid], valtas);
// TD létrehozás
                        InfoTextDraw3[playerid]= TextDrawCreate(320, 240, \"_\");
                        TextDrawFont(id, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
                        TextDrawUseBox(id, 1);
                        TextDrawBoxColor(id, 0x05050555); //170
                        TextDrawTextSize(id, 40.0, 40.0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, InfoTextDraw3[playerid]);

 
Remélem OnPlayerConnect alatt hozod létre

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazórendszer
« Dátum: 2015. november 23. - 17:49:54 »
Hát ahogy nézem a \"votacao[iniciada]\" azt tárolja, hogy elindult-e a szavazás. Ebből következik, hogyha nincs elindítva a szavazás, akkor fogja kiírni, hogy nem érkezett válasz.
Spoiler for Helyes kód(Nem teszteltem):


// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
//A Szavazórendszert magyarította: GoldTec
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
#define LARANJA             0xFF6600AA
#define VERDECLARO          0x00FF0CAA
#define VERDEMEDIO          0xa5b1A3AA
#define BRANCO              0xFFFFFFAA
#define VERMELHO            0xFF0000AA
#define VERDEFRACO          0x80cf80AA
#define COLOR_ULTRARED          0xFF0606FF
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
enum e_votacao
{
        bool:iniciada,
        sim,
        nao,
        total
}
new votacao[e_votacao];
new votou[MAX_PLAYERS];
 
main()
{
        print(\"\\n----------------------------------\");
        print(\" Blank Gamemode by your name here\");
        print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
        // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
        SetGameModeText(\"Blank Script\");
        AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
        return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
        return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        new string[256];
        if(!strcmp(cmdtext, \"/vote\", true,5))
        {
                if (IsPlayerAdminLevel(playerid, 5))
                {
                    if(!votacao[iniciada])
                    {
                                if(!strlen(cmdtext[6]))
                                return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Használat: /vote [kérdés]\");
                                SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\");
                                format(string, sizeof string, \"==> Új kérdés: %s?\", cmdtext[6]);
                                SendClientMessageToAll(VERDECLARO, string);
                                SendClientMessageToAll(LARANJA,\"        \");
                                SendClientMessageToAll(LARANJA,\" > A szavazáshoz írd be::\");
                                SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO, \"> /igen - Hogy igennel szavazz.\");
                                SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO, \"> /nem - Hogy nemmel szavazz.\");
                                SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\");
                                votacao[iniciada] = true;
                                votacao[sim] = 0;
                                votacao[nao] = 0;
                                GameTextForAll(\"~r~Szavazas~w~~b~ letrehozva!\",6000,3);
                                for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++)
                                {
                                        votou = false;
                                }
                        } else {
                                SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"Egy szavazás már el van indítva!\");
                        }
                } else {
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"Nincs elég magas szinted a parancs használatához!\");
                }
                return 1;
        }
        if(!strcmp(cmdtext, \"/igen\", true))
        {
                if(votacao[iniciada] && !votou[playerid])
                {
                        SendClientMessage(playerid,LARANJA, \"Sikeresen szavaztál az igenre!\");
                        votacao[sim]++;
                        votacao[total]++;
                        votou[playerid] = true;
                        return 1;
                }
                return 0;
        }
        if(!strcmp(cmdtext, \"/nem\", true))
        {
                if(votacao[iniciada] && !votou[playerid])
                {
                        SendClientMessage(playerid,LARANJA, \"Sikeresen szavaztál a nemre!\");
                        votacao[nao]++;
                        votacao[total]++;
                        votou[playerid] = true;
                        return 1;
                }
                return 0;
        }
        if(!strcmp(cmdtext, \"/end\", true))
        {
                if (IsPlayerAdminLevel(playerid, 5) && votacao[iniciada])
                {
                        if(votacao[total] != 0)
                        {
                                SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\");
                                SendClientMessageToAll(LARANJA, \"==> Eredmény: <<==\");
                                format(string, sizeof string, \"> %d Játékos igennel szavazott.\", votacao[sim]);
                                SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO,string);
                                format(string, sizeof string, \"> %d Játékos nemmel szavazott.\", votacao[nao]);
                                SendClientMessageToAll(VERDEMEDIO, string);
                                format(string, sizeof string, \"> Ennyi szavazat érkezett: %d\",votacao[total]);
                                SendClientMessageToAll(BRANCO, string);
                                if(votacao[sim] == votacao[nao])
                                {
                                        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"==> Döntetlen lett!\");
                                } else if(votacao[sim] > votacao[nao])
                                {
                                        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"==> A legtöbb ember igennel szavazott.\");
                                } else if(votacao[sim] < votacao[nao])
                                {
                                        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"==> A legtöbb ember nemmel szavazott.\");
                                }
                                SendClientMessageToAll(LARANJA,\"====================================\");
                                GameTextForAll(\"~r~A szavazasnak~w~ ~r~ ~b~vege!\",6000,3);
                                votacao[iniciada] = false;
                                votacao[sim] = 0;
                                votacao[nao] = 0;
                                votacao[total] = 0;
                                for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++)
                                {
                                        votou = false;
                                }
                        } else {
                                SendClientMessage(playerid,BRANCO, \"Nem érkezett szavazás a kérdésre!\");
                        }
                } else {
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég magas szinted a parancs használatához vagy nincs szavazás elindítva!\");
                }
                return 1;
        }
        return 0;
}

30
Archívum / CampariRPG | Stories from Red County
« Dátum: 2015. október 02. - 19:28:10 »
Hamarosan újra futni fog. Nem kell áthelyezni. Egyébként még nem írtam le, de imádom a szerót meg minden, Tulajjal is barátok vagyunk. Nekem csak az adminokkal van bajom, hogy nagy része egy retartd kis (hagy ne írjam mi).
E: Szelektálva lettek a rossz adminok.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal