Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lester

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Milyen mód?

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / BoOy\'s House System
« Dátum: 2013. október 06. - 18:35:19 »
Good work, kicsit átalakítom az én stílusomra :D Köszi szépen :D  :thumbsup:

18
Szkript kérések / Jármûvek
« Dátum: 2013. október 04. - 11:12:38 »
Fõbb helyekre ( Gettó, Reptér, Kocsma, Parkok, Bankparkoló, Santa Maria Beach, Keleti Beach, Rendõrség ) elég, vagy 4252462462 kocsi kell és az egész városba legyen?

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rádió FS!
« Dátum: 2013. október 03. - 13:32:55 »
Pl. Több rádiót raknék bele és kategóriákba sorolnám õket a következõ képpen :

Hír Rádiók


Rock Rádiók


Mulatós Rádiók


Stb stb stb Rádiók


A hír rádióknál pedig azok a rádiók lennének ahol többnyire csak híreket adnak le, a Rocknál a Rock zenéket játszó rádiók, Mulatósnál ugyanígy stb :)

20
Segítségkérés / Utcaneves táblák
« Dátum: 2013. október 02. - 20:27:26 »
Vagy 3dtext :D

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleportok
« Dátum: 2013. október 01. - 05:17:54 »
Fölöslegesnek tartom hogy még teleportokat is rakjunk fel, mivel ez tényleg nem munka..

De fáradtál vele így hát kapsz 1 \" + \", pár kezdõn talán segít, de ha egy teleportot nem hagyunk nekik hogy megcsináljanak, akkor nem tudom hogy mitõl fognak fejlõdni..  :noexpression:

22
Archívum / Light Life Role Play - Ahol az élvezet garantált! @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 22:01:06 »
Sok sikert :) Várom, mindenképp felfogok nézni  ;)

23
Kérdések, Segítség / Nem indul a gta san andreas se a multi :(
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 18:06:43 »
Tess ezt töltsd le de a SAMP az régi verzió benne!
[gmod]Nem warez oldal az ilyeneket pü-ben ha lehet [/gmod]

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Star Life RPG
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 10:06:03 »
Azosztigen.. Az már leírás..

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rádió FS!
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 09:51:09 »
Nem rossz, bár én kiegészíteném pár dologgal :)

26
Kérdések, Segítség / Pawno!
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 05:30:00 »
Idézetet írta: Diego Jeans date=1380484943\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43245\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok, nagyon sok embert kérdezgettem már, de egyikük sem tudta a választ, ezért megint a közösséghez kell forduljak!
Nos, ügye vannak programozási nyelvek, mint PL:C++,C#,Pascal,Lua,Pawn,Ada,ASP,NSIS,Ruby,VB,VHDl,Shell,JSP,Python és még sok más....
Nos ügye habár, a pawnot is írták valamivel...
Egyszerû a kérdésem: Magát a Pawno programot milyen programozási nyelven írták???
Elõre is köszönöm a válaszokat!
 
Nem értem pontosan a kérdést, de a pawn. scriptelés a c++ nyelvre épül fel ( De ha valami kibaszott nagy hülyeséget írtam most akkor elnézést és a hsz-em törölhetõ )

27
Segítségkérés / kép
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 17:51:51 »
Textdrawra gondolsz?

28
Segítségkérés / Alap chatszin
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:34:54 »
Így :)
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++)
        {
            // Ha üres, folytatjuk a ciklust
            if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue;
                // Cenzúrázzuk a szót
                Cenzura(text,Cenzuralt_Szo);
        }
        if(pInfo[playerid][pMute] == 1)
        {
            SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\");
            return 0;
        }
        pInfo[playerid][pSpam] += 1;
        if(pInfo[playerid][pSpam] == 5)
        {
            new string[100];
            format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\");
                SCM(playerid, COLOR_RED, string);
                pInfo[playerid][pMute] = 1;
                return 0;
        }
        if(pInfo[playerid][pSpam] == 4)
        {
            SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\");
            return 0;
        }
        switch(xTestBusy)
        {
            case true:
            {
                        if(!strcmp(xChars, text, false))
                        {
                            new
                                string[128],
                                pName[MAX_PLAYER_NAME]
                                ;
                                GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                                format(string, sizeof(string), \"&#171; \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. &#187;\", pName);
                            SendClientMessageToAll(GREEN, string);
                            format(string, sizeof(string), \"&#171; Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. &#187;\", xCash, xScore);
                            SendClientMessage(playerid, GREEN, string);
                            GivePlayerMoney(playerid, xCash);
                                SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore);
                                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
                            xTestBusy = false;
                        }
                }
        }
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
return 0;
}
function xReactionProgress()
{
   switch(xTestBusy)
        {
            case true:
            {
                    new
                        string[128]
                        ;
                        format(string, sizeof(string), \"&#171; Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. &#187;\", (TIME/60000));
                    SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
       }
        }
        return 1;
}
function xReactionTest()
{
        new
                xLength = (random(8) + 2),
                string[128]
        ;
        xCash = (random(10000) + 20000);
        xScore = (random(2)+1);
        format(xChars, sizeof(xChars), \"\");
        Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]);
        format(string, sizeof(string), \"&#171; Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. &#187;\", xChars, xCash, xScore);
        SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
        KillTimer(xReactionTimer);
        xTestBusy = true;
        SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0);
        return 1;
}

29
Segítségkérés / Alap chatszin
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:21:36 »
Idézetet írta: kizo45 date=1380462735\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43198\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
    return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}

 
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
 
2x irja nekem a chatben
 
[/quote]
Küldd el pls az egész OnPlayerText publicodat! Ránézünk hogy mi a gond :)

30
Nice, Very Nice ;) csak így tovább  8)

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal