Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - N1tRoGeN

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Segítségkérés / Csatlakozás
« Dátum: 2014. március 08. - 13:16:43 »
Házi szeró :D

17
Segítségkérés / Csatlakozás
« Dátum: 2014. március 08. - 11:29:02 »
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne hogy ha felcsatlakozok akkor kijön egy bejelentkezõ ablak, beírom a jelszót és kb 5 mp várni kell mire történjen valami meg csatlakozás után szintén kb 5mp után írja ki hogy Connected to.... Ez mitõl lehet?
Elõre is köszönöm.

18
Segítségkérés / /unban hiba
« Dátum: 2014. március 03. - 16:43:06 »
Elnézést az elõttem író írta jól dini_Get

19
Segítségkérés / Error segitsetek!
« Dátum: 2014. március 03. - 16:41:33 »
Pont hogy lemaradt egy lezárás a végérõl.

20
Segítségkérés / Error segitsetek!
« Dátum: 2014. március 03. - 16:33:50 »

CMD:kilep(playerid, vehicleid)//enter
{
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 384.808624,173.804992,1008.382812))//ha it van
      {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A viszontlátásra kedves játékos!\");
            SetPlayerPos(playerid, -255.1495,2603.2000,62.8582);//kiviszi
            SetPlayerInterior(playerid, 0);
      }
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 2319.714843,-14.838361,26.749565))//ha it van
      {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A viszontlátásra kedves játékos!\");
            SetPlayerPos(playerid, -227.1786,2711.9590,63.3820);//kiviszi
            SetPlayerInterior(playerid, 0);
      }
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 2496.049804,-1695.238159,1014.742187))//ha it van
      {
            SetPlayerPos(playerid, -12.4371,2466.9211,17.0114);//kiviszi
            SetPlayerInterior(playerid, 0);
      }
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 1643.839843,-1514.819580,13.566620))//ha it van
      {
            SetPlayerPos(playerid, -21.3222,2474.4167,16.5328);//kiviszi
            SetPlayerInterior(playerid, 0);
      }
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 761.412963,1440.191650,1102.703125))//ha it van
      {
            SetPlayerPos(playerid, 20.4841,2462.3057,18.2848);//kiviszi
            SetPlayerInterior(playerid, 0);
      }
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 2527.654052,-1679.388305,1015.498596))//ha it van
      {
            SetPlayerPos(playerid, -245.1055,2768.7102,63.0496);//kiviszi
            SetPlayerInterior(playerid, 0);
       }
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, -1790.378295,1436.949829,7.187500))//ha itt van
       {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Garázs\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Az adminok tulajdonában van!\");
         if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
         SetPlayerPos(playerid, 29.4507,2453.4424,17.6078);
         }else{
         SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 29.4507,2453.4424,17.6078);
          }
      }
      return 1;
}

 


CMD:belep(playerid, vehicleid)//enter
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -255.1495,2603.2000,62.8582))//ha itt van
{
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Üdv a városházán!\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"A földszinten(ahol most is vagy)tudsz venni személyit.\");
        SetPlayerPos(playerid, 384.808624,173.804992,1008.382812);//berakja
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -227.1786,2711.9590,63.3820))//ha itt van
     {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Üdv a postán!\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Itt tudsz feladni csekkeket,lottó szelvényt!\");
        SetPlayerPos(playerid, 2319.714843,-14.838361,26.749565);//berakja
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -12.4371,2466.9211,17.0114))//ha itt van
     {
         SetPlayerInterior(playerid, 3);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"Tulaj:sokemark\");
        SetPlayerPos(playerid, 2496.049804,-1695.238159,1014.742187);//berakja
      }
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, -21.3222,2474.4167,16.5328))//ha itt van
    {
        SetPlayerInterior(playerid, 0);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Garázs\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Tulaj:sokemark\");
        SetPlayerPos(playerid, 1643.839843,-1514.819580,13.566620);//berakja
    }
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 20.4841,2462.3057,18.2848))//ha itt van
    {
       SetPlayerInterior(playerid, 6);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Ház\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Az adminok tulajdona!\");
        SetPlayerPos(playerid, 761.412963,1440.191650,1102.703125);//berakja
     }
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -245.1055,2768.7102,63.0496))//ha itt van
     {
        SetPlayerInterior(playerid, 1);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK,\"Ház\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK,\"Tulaj:senki\");
        SetPlayerPos(playerid, 2527.654052,-1679.388305,1015.498596);//berakja
        }
     }
 return 1;
}

21
Segítségkérés / CarRespawn hiba!
« Dátum: 2014. március 02. - 10:26:11 »
Sziasztok!
Csináltam egy carrespawn parancsot és amikor beirom akkor csak azokat a jármûveket teszi vissza amelyek vehetõk vagy már megvan véve. A mod alap kocsija amit az indításkor betölt az eltûnik.  :shurg:
 

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
      new CarFile[40],Float:posx,Float:posy,Float:posz,Float:posa;
      format(CarFile, sizeof(CarFile), \"/Kocsik/%d.txt\", vehicleid);
      posx = dini_Float(CarFile, \"PosX\");
      posy = dini_Float(CarFile, \"PosY\");
      posz = dini_Float(CarFile, \"PosZ\");
      posa = dini_Float(CarFile, \"PosA\");
      
      Kocsi[vehicleid][szin1] = dini_Int(CarFile,\"Szin1\");
      Kocsi[vehicleid][szin2] = dini_Int(CarFile,\"Szin2\");
      SetVehiclePos(vehicleid, posx, posy, posz);
      SetVehicleZAngle(vehicleid, posa);
      CreateVehicle(vehicleid,posx,posy,posz,posa,Kocsi[vehicleid][szin1],Kocsi[vehicleid][szin2],-1);
   
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT1\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT2\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT3\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT4\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT5\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT6\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT7\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT8\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT9\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT10\"));
return 1;
}

 
Ha ezt kiszedem akkor tökéletesen mûködik.
Elõre is köszönöm!

22
Segítségkérés / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 27. - 19:05:03 »
Ezt nem igazán értem tudnál írni rá egy rövidke kis példát?

23
Segítségkérés / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 27. - 18:32:18 »
Sziasztok!
Csináltam egy kocsi rendszert és a kocsi lerakása után nem frissülnek az adatok. Tudnak valaki ebben segíteni??  :shurg:
Elõre is köszönöm!
 
CMD:addv(playerid,params[])
{
new id,color1,color2,number;
if(sscanf(params,\"iiii\",number,id,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/addv [sorszám] [ModellID] [szin1] [szin2]\");
format(file,sizeof(file),\"/Kocsik/%d.txt\",number);
dini_Create(file);
Kocsi[kocsiInfo][iD] = dini_IntSet(file,\"ID\",number);
Kocsi[kocsiInfo][Modell] = dini_IntSet(file,\"Modell\",id);
Kocsi[kocsiInfo][Elado] = dini_IntSet(file,\"Elado\",1);
Kocsi[kocsiInfo][Ar] = dini_IntSet(file,\"Ar\",200);
Kocsi[kocsiInfo][Tulaj] = dini_Set(file,\"Tulaj\",\"Nincs\");
new Float:X, Float:Y, Float:Z,Float:A;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetVehicleZAngle(playerid, A);
             
Kocsi[kocsiInfo][PosX] = dini_FloatSet(file,\"PosX\",X);
Kocsi[kocsiInfo][PosY] = dini_FloatSet(file,\"PosY\",Y);
Kocsi[kocsiInfo][PosZ] = dini_FloatSet(file,\"PosZ\",Z);
Kocsi[kocsiInfo][PosA] = dini_FloatSet(file,\"PosA\",A);
Kocsi[kocsiInfo][Van] = dini_IntSet(file,\"Van\",1);
Kocsi[kocsiInfo][szin1] = dini_IntSet(file,\"Szin1\",color1);
Kocsi[kocsiInfo][szin2] = dini_IntSet(file,\"Szin2\",color2);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT1] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT1\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT2] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT2\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT3] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT3\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT4] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT4\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT5] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT5\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT6] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT6\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT7] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT7\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT8] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT8\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT9] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT9\",0);
Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT10] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT10\",0);
UpdateVehicle(number);
             
CreateVehicle(id,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:PosA,color1,color2,-1);
return 1;
}
stock UpdateVehicle(Vehid)
{
new path[50];
format(path, 50,\"/Kocsik/%d.txt\",VehID);
Kocsi[Vehid][Modell] = dini_Int(path,\"Modell\");
Kocsi[Vehid][PosX] = dini_Float(path,\"PosX\");
Kocsi[Vehid][PosY] = dini_Float(path,\"PosY\");
Kocsi[Vehid][PosZ]= dini_Float(path,\"PosZ\");
Kocsi[Vehid][PosA]= dini_Float(path,\"PosA\");
Kocsi[Vehid][Van]= dini_Int(path,\"Van\");
Kocsi[Vehid][iD]= dini_Int(path,\"ID\");
Kocsi[Vehid][Ar]= dini_Int(path,\"Ar\");
Kocsi[Vehid][szin1]= dini_Int(path,\"Szin1\");
Kocsi[Vehid][szin2]= dini_Int(path,\"Szin2\");
Kocsi[Vehid][Elado]= dini_Int(path,\"Elado\");
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT1\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT2\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT3\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT4\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT5\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT6\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT7\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT8\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT9\"));
AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT10\"));
strmid(Kocsi[Vehid][Tulaj], dini_Get(path, \"Tulaj\"), false, strlen(dini_Get(path, \"Tulaj\")), MAX_PLAYER_NAME);
if(Kocsi[Vehid][Elado] == 1)
{
vehicle3Dtext[Vehidd] = Create3DTextLabel( \"Ez a jármû eladó!\", 0x00ff09AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 );
Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[Vehidd] , Vehid, 0.0, 0.0, 2.0);
}
return 1;
}

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Textdraw
« Dátum: 2014. január 04. - 10:16:54 »
Hát nem tudom sehogy sem akar sikerülni még egy kicsit próbálkozok aztán zárok nem érdekel már :D

25
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2014. január 03. - 21:46:56 »
És mekkora értékeket kell változatni nagyot vagy kicsit? :D

26
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2014. január 03. - 21:02:55 »
Király mûködik köszi BoOy :D

27
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2014. január 03. - 20:52:50 »
Most meg elé rakja és nem mellé xD :D

28
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:UTF8 kezelése szerveren belül
« Dátum: 2014. január 03. - 20:20:07 »
Örülök, hogy segíthettem

29
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül
« Dátum: 2014. január 03. - 20:15:41 »
#include 

30
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül
« Dátum: 2014. január 03. - 20:10:50 »

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal