Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - N1tRoGeN
16
« Dátum: 2014. március 08. - 13:16:43 »
Házi szeró
17
« Dátum: 2014. március 08. - 11:29:02 »
Sziasztok! Egy olyan problémám lenne hogy ha felcsatlakozok akkor kijön egy bejelentkezõ ablak, beírom a jelszót és kb 5 mp várni kell mire történjen valami meg csatlakozás után szintén kb 5mp után írja ki hogy Connected to.... Ez mitõl lehet? Elõre is köszönöm.
18
« Dátum: 2014. március 03. - 16:43:06 »
Elnézést az elõttem író írta jól dini_Get
19
« Dátum: 2014. március 03. - 16:41:33 »
Pont hogy lemaradt egy lezárás a végérõl.
20
« Dátum: 2014. március 03. - 16:33:50 »
CMD:kilep(playerid, vehicleid)//enter { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 384.808624,173.804992,1008.382812))//ha it van { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A viszontlátásra kedves játékos!\"); SetPlayerPos(playerid, -255.1495,2603.2000,62.8582);//kiviszi SetPlayerInterior(playerid, 0); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 2319.714843,-14.838361,26.749565))//ha it van { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A viszontlátásra kedves játékos!\"); SetPlayerPos(playerid, -227.1786,2711.9590,63.3820);//kiviszi SetPlayerInterior(playerid, 0); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 2496.049804,-1695.238159,1014.742187))//ha it van { SetPlayerPos(playerid, -12.4371,2466.9211,17.0114);//kiviszi SetPlayerInterior(playerid, 0); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 1643.839843,-1514.819580,13.566620))//ha it van { SetPlayerPos(playerid, -21.3222,2474.4167,16.5328);//kiviszi SetPlayerInterior(playerid, 0); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 761.412963,1440.191650,1102.703125))//ha it van { SetPlayerPos(playerid, 20.4841,2462.3057,18.2848);//kiviszi SetPlayerInterior(playerid, 0); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 2527.654052,-1679.388305,1015.498596))//ha it van { SetPlayerPos(playerid, -245.1055,2768.7102,63.0496);//kiviszi SetPlayerInterior(playerid, 0); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, -1790.378295,1436.949829,7.187500))//ha itt van { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Garázs\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Az adminok tulajdonában van!\"); if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid, 29.4507,2453.4424,17.6078); }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 29.4507,2453.4424,17.6078); } } return 1; }
CMD:belep(playerid, vehicleid)//enter { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -255.1495,2603.2000,62.8582))//ha itt van { SetPlayerInterior(playerid, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Üdv a városházán!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"A földszinten(ahol most is vagy)tudsz venni személyit.\"); SetPlayerPos(playerid, 384.808624,173.804992,1008.382812);//berakja } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -227.1786,2711.9590,63.3820))//ha itt van { SetPlayerInterior(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Üdv a postán!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Itt tudsz feladni csekkeket,lottó szelvényt!\"); SetPlayerPos(playerid, 2319.714843,-14.838361,26.749565);//berakja } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -12.4371,2466.9211,17.0114))//ha itt van { SetPlayerInterior(playerid, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"Tulaj:sokemark\"); SetPlayerPos(playerid, 2496.049804,-1695.238159,1014.742187);//berakja } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, -21.3222,2474.4167,16.5328))//ha itt van { SetPlayerInterior(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Garázs\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Tulaj:sokemark\"); SetPlayerPos(playerid, 1643.839843,-1514.819580,13.566620);//berakja } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, 20.4841,2462.3057,18.2848))//ha itt van { SetPlayerInterior(playerid, 6); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Ház\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Az adminok tulajdona!\"); SetPlayerPos(playerid, 761.412963,1440.191650,1102.703125);//berakja } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -245.1055,2768.7102,63.0496))//ha itt van { SetPlayerInterior(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK,\"Ház\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK,\"Tulaj:senki\"); SetPlayerPos(playerid, 2527.654052,-1679.388305,1015.498596);//berakja } } return 1; }
21
« Dátum: 2014. március 02. - 10:26:11 »
Sziasztok! Csináltam egy carrespawn parancsot és amikor beirom akkor csak azokat a jármûveket teszi vissza amelyek vehetõk vagy már megvan véve. A mod alap kocsija amit az indításkor betölt az eltûnik. :shurg: public OnVehicleSpawn(vehicleid) { new CarFile[40],Float:posx,Float:posy,Float:posz,Float:posa; format(CarFile, sizeof(CarFile), \"/Kocsik/%d.txt\", vehicleid); posx = dini_Float(CarFile, \"PosX\"); posy = dini_Float(CarFile, \"PosY\"); posz = dini_Float(CarFile, \"PosZ\"); posa = dini_Float(CarFile, \"PosA\"); Kocsi[vehicleid][szin1] = dini_Int(CarFile,\"Szin1\"); Kocsi[vehicleid][szin2] = dini_Int(CarFile,\"Szin2\"); SetVehiclePos(vehicleid, posx, posy, posz); SetVehicleZAngle(vehicleid, posa); CreateVehicle(vehicleid,posx,posy,posz,posa,Kocsi[vehicleid][szin1],Kocsi[vehicleid][szin2],-1); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT1\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT2\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT3\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT4\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT5\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT6\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT7\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT8\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT9\")); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT10\")); return 1; }
Ha ezt kiszedem akkor tökéletesen mûködik. Elõre is köszönöm!
22
« Dátum: 2014. február 27. - 19:05:03 »
Ezt nem igazán értem tudnál írni rá egy rövidke kis példát?
23
« Dátum: 2014. február 27. - 18:32:18 »
Sziasztok! Csináltam egy kocsi rendszert és a kocsi lerakása után nem frissülnek az adatok. Tudnak valaki ebben segíteni?? :shurg: Elõre is köszönöm! CMD:addv(playerid,params[]) { new id,color1,color2,number; if(sscanf(params,\"iiii\",number,id,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/addv [sorszám] [ModellID] [szin1] [szin2]\"); format(file,sizeof(file),\"/Kocsik/%d.txt\",number); dini_Create(file); Kocsi[kocsiInfo][iD] = dini_IntSet(file,\"ID\",number); Kocsi[kocsiInfo][Modell] = dini_IntSet(file,\"Modell\",id); Kocsi[kocsiInfo][Elado] = dini_IntSet(file,\"Elado\",1); Kocsi[kocsiInfo][Ar] = dini_IntSet(file,\"Ar\",200); Kocsi[kocsiInfo][Tulaj] = dini_Set(file,\"Tulaj\",\"Nincs\"); new Float:X, Float:Y, Float:Z,Float:A; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetVehicleZAngle(playerid, A); Kocsi[kocsiInfo][PosX] = dini_FloatSet(file,\"PosX\",X); Kocsi[kocsiInfo][PosY] = dini_FloatSet(file,\"PosY\",Y); Kocsi[kocsiInfo][PosZ] = dini_FloatSet(file,\"PosZ\",Z); Kocsi[kocsiInfo][PosA] = dini_FloatSet(file,\"PosA\",A); Kocsi[kocsiInfo][Van] = dini_IntSet(file,\"Van\",1); Kocsi[kocsiInfo][szin1] = dini_IntSet(file,\"Szin1\",color1); Kocsi[kocsiInfo][szin2] = dini_IntSet(file,\"Szin2\",color2); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT1] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT1\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT2] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT2\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT3] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT3\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT4] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT4\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT5] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT5\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT6] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT6\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT7] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT7\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT8] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT8\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT9] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT9\",0); Kocsi[kocsiInfo][COMPONENT10] = dini_IntSet(file,\"COMPONENT10\",0); UpdateVehicle(number); CreateVehicle(id,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:PosA,color1,color2,-1); return 1; } stock UpdateVehicle(Vehid) { new path[50]; format(path, 50,\"/Kocsik/%d.txt\",VehID); Kocsi[Vehid][Modell] = dini_Int(path,\"Modell\"); Kocsi[Vehid][PosX] = dini_Float(path,\"PosX\"); Kocsi[Vehid][PosY] = dini_Float(path,\"PosY\"); Kocsi[Vehid][PosZ]= dini_Float(path,\"PosZ\"); Kocsi[Vehid][PosA]= dini_Float(path,\"PosA\"); Kocsi[Vehid][Van]= dini_Int(path,\"Van\"); Kocsi[Vehid][iD]= dini_Int(path,\"ID\"); Kocsi[Vehid][Ar]= dini_Int(path,\"Ar\"); Kocsi[Vehid][szin1]= dini_Int(path,\"Szin1\"); Kocsi[Vehid][szin2]= dini_Int(path,\"Szin2\"); Kocsi[Vehid][Elado]= dini_Int(path,\"Elado\"); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT1\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT2\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT3\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT4\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT5\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT6\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT7\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT8\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT9\")); AddVehicleComponent(Vehid, dini_Int(path,\"COMPONENT10\")); strmid(Kocsi[Vehid][Tulaj], dini_Get(path, \"Tulaj\"), false, strlen(dini_Get(path, \"Tulaj\")), MAX_PLAYER_NAME); if(Kocsi[Vehid][Elado] == 1) { vehicle3Dtext[Vehidd] = Create3DTextLabel( \"Ez a jármû eladó!\", 0x00ff09AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 ); Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[Vehidd] , Vehid, 0.0, 0.0, 2.0); } return 1; }
24
« Dátum: 2014. január 04. - 10:16:54 »
Hát nem tudom sehogy sem akar sikerülni még egy kicsit próbálkozok aztán zárok nem érdekel már
25
« Dátum: 2014. január 03. - 21:46:56 »
És mekkora értékeket kell változatni nagyot vagy kicsit?
26
« Dátum: 2014. január 03. - 21:02:55 »
Király mûködik köszi BoOy
27
« Dátum: 2014. január 03. - 20:52:50 »
Most meg elé rakja és nem mellé xD
28
« Dátum: 2014. január 03. - 20:20:07 »
Örülök, hogy segíthettem
29
« Dátum: 2014. január 03. - 20:15:41 »
30
« Dátum: 2014. január 03. - 20:10:50 »
|