Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Incama

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:"takeAllWeapons" script segítség.
« Dátum: 2016. december 02. - 18:59:30 »
takeAllWeapons ( getRootElement() )
nem bírsz vele

17
Modellezés / Modell hiba
« Dátum: 2016. november 27. - 21:24:54 »
Elbasztad a COLt, amikor kiexportálod próbáld meg úgy hogy reseteled az xfromot (utolsó fül reset Xfrom -> reset selected). Ez elfogja cseszni a pivot pontodat valószínűleg szóval majd újra kell pozícinálnod.

18
Segítségkérés / 3DS max
« Dátum: 2016. november 27. - 21:23:41 »
Az attacholás nagyon egyszerű :D, edit polyban jobb oldalt ott van a gomb mellette egy kis téglalap, a téglalapra rámész és kiválasztod a másik objectet majd az attach gomb.
Egyébként pedig a Diffuseos hibaüzenetet akkor adja amikor szarul van az object betextúrázva = textúrázd újra és kész. Leszedsz vmit googleről és rárakod (a méretének a 2-es számrendszerbeli számokat add meg pl 128x128 stb. png vagy bmp legyen).
Ennyi a sztori

19
Modellezés / omni fényezés hiba
« Dátum: 2016. november 20. - 18:57:49 »
vertexpaintnél van a radiosity setup gomb nem a render setupban..., de lehet inkább a videózásnál kéne maradni

20
Segítségkérés / Szürke object!
« Dátum: 2016. november 20. - 18:55:59 »
Vertexpaintel lehet megoldani, de eredetire nem tudod csak dataminingal visszarakni. Bonyolult cucc, kezdőknek nem való

21
Archívum / Textúrázás
« Dátum: 2016. január 04. - 21:03:37 »
Google:Mta ide list

22
Archívum / Kérdés - Modellezésről
« Dátum: 2016. január 04. - 21:03:07 »
Txdt lehet helyettesíteni sok texturerenderrel csak felesleges :D. Igazabol nagyon bonyolult dxDrawokkal talán meglehet oldani a dff helyettesítését is :D

23
Archívum / destroyElement error
« Dátum: 2015. december 30. - 16:03:46 »
 
function destroy()
destroyElement ( basketball_13 )
destroyElement ( basketball_marker_13 )
end

 
E helyett ezt próbáld meg:
 

setTimer(function()
destroyElement ( basketball_13 )
destroyElement ( basketball_marker_13 )
end,15000,1)

24
Archívum / Fegyver textúrázás
« Dátum: 2015. december 30. - 16:01:13 »
Ez így nem fog menni, mivel az m4 nem egy object, vagyis az csak nem úgy kezeli az MTA így lekérni sem lehet, picit trükközni kell vele, hogy meglehessen oldani.

25
Segítségkérés / Egy resourceba a járműveket
« Dátum: 2015. december 30. - 15:59:13 »
Egyáltalán nem bonyolult, találsz példát a communityn (keresd a modloader nevű resourcet.)

26
Archívum / AydenCity - Gaming System | Roleplay Project
« Dátum: 2015. december 01. - 08:59:35 »
A magat modellezonek nevezni merő idiótának üzenem hogy remélem eljutott odaig az igen korlátolt agya hogy levette a logomat a modellről... Hülye cigányok.

27
Archívum / Csontozat
« Dátum: 2015. december 01. - 08:23:56 »
Ha jól értem amit akarsz akkor csak megkell nézned a resourcen belül a functions txtt

28
Archívum / Mechanic rendszerem
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 20:27:51 »
Erre már magadnak kell rájönnöd, nem írjuk meg helyetted.

29
Archívum / Inventory Bug
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 15:43:06 »
Nem tudom a valhallában hogy van megoldva.

30
Archívum / Inventory Bug
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 15:39:07 »
useItem részbe írd bele a cache frissítést, már ha úgy van a te mododban megoldva

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal