Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MesterMartino

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / SanAndreas alap képek a képernyõn.
« Dátum: 2013. november 23. - 16:13:53 »
Köszönöm a válaszokat. Ment a \"+\"... :D

17
Segítségkérés / SanAndreas alap képek a képernyõn.
« Dátum: 2013. november 22. - 23:54:45 »
Sziasztok!
Hogyan lehet megoldani azt hogy a player képernyõn megjelenjen valamelyik az alap SanAndreas-os képek közül valamelyik? :D
Ilyenekre gondolok:
\"93702028images__2__www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"let_lt_s__3__www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

18
Segítségkérés / AFK bugg a szerveren.
« Dátum: 2013. november 18. - 18:37:56 »
Sziasztok :)
Annyi lenne a problémám, hogy a saját hamachival futó szerveremen egy idelye az összes játékos felet AFK-t ír, pedig egyáltalán nem AFKznak sõt még mennek is össze vissza a szerveren. Akkor szokott eltûnni az AFK jel ha a játékos kocsiba ül. Valakinek volt hasonló problémája? Ha igen mit csinált vele hogy jó legyen?

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autókereskedés & Szerelõtelep
« Dátum: 2013. október 20. - 17:18:04 »
Szép munka Boa :D  \"+\"  :smokin:

20
Segítségkérés / Warn script átírása
« Dátum: 2013. október 14. - 20:57:23 »
Nem nagy dolog, mivel csak beledobtam pár darab olyan színdefiníciót amit gyakran használok, így nem kell 40 sorokat sz**akodnom a színdeffekkel...
Amúgy itt van: http://www.solidfiles.com/d/6c6cadb46c/

21
Segítségkérés / Warn script átírása
« Dátum: 2013. október 14. - 20:46:01 »
Sscanf plugin fel van telepítve a szerveredbe?
Szerk:
Az amx file-t beraktad a filterscripts mappába és a server.cgf fileba beleírtad az FS nevét?

22
Segítségkérés / Warn script átírása
« Dátum: 2013. október 14. - 19:43:10 »
Szia!
Gyorsan összedobtam neked egy ilyesmit amit akartál, de sajnos nem volt idõm a teszthez tehát ha valami gond van vele szólj és ki fogom javítani :)  :smokin:
A script:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#include <dini>
#include <mester> //Saját függvénykönyvtár.
stock PName(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
return nev;
}
stock wFile(playerid)
{
new file[40];
format(file,sizeof(file),\"Warn/%s.ini\",PName(playerid));
return file;
}
CMD:warn(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,piros,\"Nem vagy Rcon Admin\");
new id,szazalek;
new oka[60];
if(sscanf(params,\"uis[60]\",id,szazalek,oka)) return msg(playerid,piros,\"Használat: /warn [iD/Névrészlet] [Warn százalék] [Oka]\");
if(szazalek <= 0) return msg(playerid,piros,\"A százalék 1 - 100 - ig lehetséges\");
if(szazalek >= 101) return msg(playerid,piros,\"A százalék 1 - 100 - ig lehetséges\");
else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,piros,\"Nem létezõ játékos.\");
else
{
dini_Create(wFile(id));
dini_IntSet(wFile(id),\"warn\",szazalek);
dini_Set(wFile(id),\"nev\",PName(id));
new string[110];
format(string,sizeof(string),\"%s warnolva lett %s által | Oka: %s | Figyelmeztetése: %i\",PName(playerid),PName(id),oka,szazalek);
msgall(RED,string);
}
return 1;
}
CMD:unwarn(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,piros,\"Nem vagy RCon admin\");
new id;
new oka[60];
if(sscanf(params,\"us[60]\",id,oka)) return msg(playerid,piros,\"Használat: /unwarn [iD/Névrészlet] [Oka]\");
else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,piros,\"Nem létezõ játékos\");
else
{
    dini_Remove(wFile(id));
    new string[128];
    format(string,sizeof(string),\"%s unwarnolta %s -t | Oka: %s\",PName(playerid),PName(id),oka);
    msgall(RED,string);
}
return 1;
}
CMD:warns(playerid,params[])
{
msg(playerid,feher,\"Játékosok warnjai:\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(dini_Exists(wFile(i)))
{
   new string[60];
   format(string,sizeof(string),\"~~ %s ~~ %i százalék\",dini_Get(wFile(i),\"nev\"),dini_Int(wFile(i),\"warn\"));
   msg(playerid,RED,string);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"warncheck\",2000,true);
return 1;
}
forward warncheck();
public warncheck()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(dini_Exists(wFile(i)))
    {
   if(dini_Int(wFile(i),\"warn\") >= 100)
   {
      new string[100];
      format(string,sizeof(string),\"%s kickelve lett a szerver által | Oka: 100 százalékos Warn\",PName(i));
      msgall(RED,string);
      dini_Remove(wFile(i));
      Kick(i);
   }
    }
}
}

 
AMX File: http://www.solidfiles.com/d/d3ae9b5afb/
Ui: Ne felejts el a scriptfiles mappába készíteni egy warn mappát, különben nem fog mûködni mivel a dini oda fogja menteni neked. Editelni nyugodtan editelheted a messageket mivel nem nagyon csináltam rájuk nagy színválasztékot.
További jó forumozás! :D
Üdv:MesterMartino

23
Szkript kérések / skin kivetítés
« Dátum: 2013. október 14. - 17:27:30 »
Szia!
Ömm pontosan nem értem a kérdésedet, arra gondolsz, hogy a 20 -as ID nek a Skinjét kérje le és adja ki Textdrawként a rendõröknek nemde? (legalábbis én így értelmeztem.)


Én ezt így képzelem el:
 
if(GetPVarInt(playerid,\"rendor\") == 1)
{
if(GetPVarInt(20,\"korozes\") >= 1)
{
       TextDrawSetPreviewModel(TextDraw[20],GetPlayerSkin(20));
}
}

24
Szkript kérések / npc
« Dátum: 2013. október 14. - 17:09:59 »
Több tuturial Topic is van errõl, sõt még szerintem ott részletesebben is leírják... Remélem sikerült megcsinálnod az NPC-det :)  :smokin:

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Future Town Map. [Képek + Interior Képek]
« Dátum: 2013. október 14. - 15:50:58 »
Nem rossz,  megnézem késõbb InGame is, hogy hogyan is néz ki :D

26
Szkript kérések / Szavazós dialog
« Dátum: 2013. október 13. - 20:19:13 »
Én kicsit másképpen képzelném el ezt az egészet, nem csináltam meg neked az egészet de egy példascriptet elkészítettem neked!  :smokin:
A script:
 
#include 
#include
#include  //Saját függvénykönyvtár.
#define DIALOG_VOTE 1
#pragma tabsize 0
stock PName(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
return nev;
}
new map1 = 0;
new map2 = 0;
new map3 = 0;
new tartozkodik = 0;
CMD:makevote(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,piros,\"Nem vagy Rcon admin\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
          ShowPlayerDialog(i,DIALOG_STYLE_LIST,DIALOG_VOTE,\"Pályák\",\"Map1\\nMap2\\nMap3\",\"Szavazás\",\"Tartózkodás\");
          //Én most csak 3 pályát csinálok, de te ezt kiegészítheted 10-el.
    SetTimer(\"votetimer\",60000,false); //Indítok egy timert.
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_VOTE)
{
    if(!response)
{
    new string[100];
   format(string,sizeof(string),\"%s tartózkodik a szavazástól.\",PName(playerid));
   msgall(RED,string);
   tartozkodik ++;
}
if(listitem == 0)
{
    new string[100];
    format(string,sizeof(string),\"%s a map 1 re szavazott\",PName(playerid));
    msgall(RED,string);
    map1 ++;
}
if(listitem == 1)
{
    new string[100];
    format(string,sizeof(string),\"%s a map 2 re szavazott\",PName(playerid));
    msgall(RED,string);
    map2 ++;
}
if(listitem == 2)
{
    new string[100];
    format(string,sizeof(string),\"%s a map 3 re szavazott\",PName(playerid));
    msgall(RED,string);
    map3 ++;
}
}
return 1;
}
forward votetimer();
public votetimer(); //Amikor a timer lejár.
{
msgall(feher,\"Szavazás infó:\");
new string[100];
format(string,sizeof(string),\"%i játékos tartózkodott\",tartozkodik);
msgall(RED,string);
new string2[100];
format(string2,sizeof(string2),\"%i játékos a map1 -re szavazott\",map1);
msgall(RED,string2);
new string3[100];
format(string3,sizeof(string3),\"%i játékos a map2 -re szavazott\",map2);
msgall(RED,string3);
new string4[100];
format(string4,sizeof(string4),\"%i játékos a map3 -re szavazott\",map3);
msgall(RED,string4);
//Reseteljük az értékeket:
map1 = 0;
map2 = 0;
map3 = 0;
tartozkodik = 0;
}

 
További jó forumozást remélem tudtam segíteni.

27
Segítségkérés / /alog parancs probléma
« Dátum: 2013. október 13. - 19:38:37 »
Szia!
Az admin jelszó csakis kizárólag számokból áll nemde?
Ha igen, az strcmp elvethetõ mivel az stringek összehasonlítására szolgál. Ha számokat hasonlítunk össze akkor a megoldásod jó viszont akkor a probléma a mentéssel lehet. Lehet rossz helyre írtad a dolgokat az Enumnál ezért érdemes átnézned újra.


Viszont ha karakterláncokat akarsz összehasonlítani tényleg az strcmp jöhet szóba, vagy más egyéb függvénykönyvtárak (pl: dudb).

28
Szkript kérések / npc
« Dátum: 2013. október 13. - 18:24:15 »
Szia!
Mielõtt megcsinálod az NPC-t elõtte tudnod kell hogy a szerveredbõl slotot fog elfoglalni tehát ha Pl: a szeród 50 slotos akkor csak 49 slotos lesz egybõl, ezért nem érdemes rengeteg NPC-t lerakni.


Van egy NPC modes mappa oda ezt illeszd be amx file ként (Konvertáld át a pawno program segítségével) és nevezzük meg ezt a filet mynpc-nek.
 
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
}
public OnNPCSpawn()
{
}
public OnNPCExitVehicle()
{
}

 
Most van az npcmodes mappánkban egy \"mynpc.amx\" nevû file.


Amint ez megvan meny be a játék módodba és ott keresd ki a következõt:
 
public OnGameModeInit()

 
Az OnGameModeInit-hez illeszd be a következõt:
 
public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC(\"AlloNPC_neve\",\"mynpc\");
return 1;
}

 
Amint ez megvan keressük ki a következõt:
 
public OnPlayerConnect(playerid)

 
Ha megvan írd be a megfelelõ dolgokat:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
    SpawnPlayer(playerid);
}
return 1;
}

 
Ezután már csak a következõt kell megtalálnunk:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)

 
És ez alatt ki tudjuk tölteni a következõket:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
SetPlayerPos(playerid,x,y,z); //Hogy hova rakja az NPCnket.
SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0); //Hogy merre nézzen az NPC.
SetPlayerSkin(playerid,299); //Mi legyen az NPC skinje
//És a többi... Pl: Interior VW állítások.
}
return 1;
}

 
Remélem tudtam segíteni. További jó forumozást. :D
Üdv: MesterMartino

29
Szkript kérések / Szavazós dialog
« Dátum: 2013. október 13. - 18:00:02 »
Szia!
Találtam angol forumon egy ilyesmi scriptet, érdemes megnézni mert szerintem egészen jó!  :smokin:
A script: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=201339
Üdv: MesterMartino

30
Segítségkérés / Mentés átrakása minden játékosra
« Dátum: 2013. október 13. - 14:15:14 »
Szia, pontosan nem értettem de te készítettél egy stockot ami látszólag jó.
Ennyi a dolgod:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
Ment(playerid);
return 1;
}

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal