Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Campe3r

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 20
16
Archívum / Valhalla mod kérés
« Dátum: 2014. június 23. - 22:43:17 »
Olyat nem találsz.

17
Archívum / Elõször fekete kép, reconnectelés után pedig normális
« Dátum: 2014. június 23. - 21:55:15 »
Megvan, de lehet, hogy rossz helyen.
 
function panelBelepesElohoz()
guiSetVisible(panelBelepes, true)
showCursor(true )
guiSetInputEnabled(true)
setCameraMatrix(-1799.6999511719, 1856.5999755859, 30.39999961853, -1763.9000244141, 1852.5999755859, 19.799999237061)
fadeCamera(true)
end
addEvent(\"panelBelepesElohoz\", true)
addEventHandler(\"panelBelepesElohoz\", getRootElement(), panelBelepesElohoz)

 
És szerver oldal, ahol betöltöm ezt a kliensscriptet:
 
addEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(),
function()
triggerClientEvent(source, \"panelBelepesElohoz\", getRootElement())
end
)

18
Archívum / Elõször fekete kép, reconnectelés után pedig normális
« Dátum: 2014. június 23. - 21:06:26 »
Sziasztok! Írom 0-ról RP modomat, és valamiért mikor elõször lépek be szerver indítás után a szerveremre, fekete a kép. Mikor consoleba beírom, hogy \"reconnect\" újracsatlakozik, és már normális a kép. Mitõl van ez?
E.: Csak az én szerveremen.

19
Archívum / Hungary Life MTA Mód ,SQL-el !
« Dátum: 2014. június 23. - 19:54:16 »
nem hiszem, hogy error mentes, mivel egy szinte kijavíthatatlan módból írták, am tele van buggal..

20
Archívum / forgó cameraMatrix
« Dátum: 2014. június 23. - 17:05:31 »
Sziasztok! Elkezdtem írni egy bejelentkezõ panelt, és ahhoz kéne egy kis segítség. Ugye van a SetCameraMatrix függvény. Hogyan tudnám megcsinálni vele(vagy mással, ha lehet), hogy a kamera egy helybe álljon, csak forogjon lassan körbe? Hasonlóan szeretném megcsinálni, mint ami a s**mta v2 elsõ login panele(azis ott forgott).
Hogyan tudnám ezt megcsinálni?
Válaszokat elõre is köszönöm!

21
Archívum / Map editorban jármû átváltó iránya
« Dátum: 2014. június 17. - 12:21:05 »
Sziasztok! hogy tudom beállítani race játékmódban a map editorban a jármû átváltó irányát? mindig a falba bele teszi az infernus elejét mikor átváltja, hogyan tudnám 180 fokkal megfordítani?
E.: megoldva

22
Archívum / 1 Parancs=Összes Resource Újraindítása
« Dátum: 2014. június 17. - 10:49:33 »
consoleban-ba írd be, hogy \"refresh\" vagy \"refresh-all\"  \" nélkül.

23
Archívum / F11-es térképnek az eventje
« Dátum: 2014. június 16. - 13:42:44 »
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy mi az eventje annak, amikro valaki elõhozza a térképet f11-el? és hogyan lehet ezt megakadályozni, hogy mikor elõhozza, akkor úgymond 0-val tér vissza, és nem hozza neki elõ.

24
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. május 11. - 14:40:42 »
25
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 11. - 14:27:09 »
Köszönöm, és tudom, de a dynamicobjectrõl leesnek a játékosok, kocsik.

26
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 11. - 13:46:31 »
Sziasztok! Hány objectet tudok létrehozni alap createobjectel? És át lehet-e állítani a max értéket?

27
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 03. - 12:52:39 »
köszönöm

28
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 03. - 12:39:27 »
Ugyanaz.

29
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 03. - 10:28:35 »
Sziasztok! A következõ errort kapom a /parkol parancsomra:
 
error 076: syntax error in the expression, or invalid function call

 
Össze szeretnék hasonlítani két stringet(jelen esetbe a jármû tulaja és a játékos neve), de valamiért hibát ír.
Kód:
 
CMD:parkol(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] == 1)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][Tulaj] == KarakterInfo[playerid][Nev])
      {
      }
      else
      {
         SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Ez nem a te jármûved!\");
      }
   }
   else
   {
      SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Nem vagy jármûben!\");
   }
}
}
}

30
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 01. - 14:26:57 »
Na mindegy, megoldottam úgy, hogy másik sorba raktam a másik felét, mert túl sok karakter votl egy soprban.
E.:
Miért nem tölt be jármûveket a scriptem?
 
public JarmuBetolt(vehicleid)
{
new String[256];
format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM jarmuvek WHERE id = \'%d\'\", vehicleid);
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_fetch_row_format(Line))
{
sscanf(Line, \"p<|>ddffffdds[32]d\", JarmuInfo[vehicleid][iD], JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][PosX], JarmuInfo[vehicleid][PosY], JarmuInfo[vehicleid][PosZ], JarmuInfo[vehicleid][PosR], JarmuInfo[vehicleid][szin1], JarmuInfo[vehicleid][szin2], JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], JarmuInfo[vehicleid][Frakcio]);
AddStaticVehicleEx(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][PosX], JarmuInfo[vehicleid][PosY], JarmuInfo[vehicleid][PosZ], JarmuInfo[vehicleid][PosR], JarmuInfo[vehicleid][szin1], JarmuInfo[vehicleid][szin2], -1);
format(String, sizeof(String), \"%d Jármû betöltve.\", vehicleid);
print(String);
}
mysql_free_result();
}

 
És ahogy használom ongamemodeint alatt:
 
   for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
JarmuBetolt(i);
}

 
Mysql tábla itt

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal