Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - James4

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lezuhant Repülõ.
« Dátum: 2013. június 17. - 13:19:50 »
Oké majd legközelebb figyelembe veszem. :D

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / Étterem Map
« Dátum: 2013. június 17. - 13:17:53 »
Szép ment a \"plussz\".  :D :)  ;)

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegyi bandaterület.
« Dátum: 2013. június 17. - 13:16:59 »
Idézetet írta: xD1999 date=1371457577\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38299\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem nem teccik lehetne nagyobb is!
 
Legközelebb erre is figyelek.  :D  ;D

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Börtön map
« Dátum: 2013. június 17. - 13:14:40 »
Szia. :)
Nem irtad az objectek számát.  :facepalm:
Nem tudom mennyi idõt szántál rá, a kerítések ocsmányul vannak igazítva.  :crazy:
Legközelebb erre figyelj. :smokin:
A másik az hogy van kint az udvaron egy ágy amin hús van.  :facepalm:
Nincsenek ott õrök vagy a sitteseknek van késük?  :-X

20
Idézetet írta: Blez date=1371395048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38274\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát, õszintén megvalva én egyetértek mindenkivel, fõként Gentlemannal.
Ha publikálsz egy általad készített pályát, akkor az legyen már igényes munka.
Egy ilyen pályával egy pályakészítési ligán labdába se rúghatsz...
Gyakorolj még kicsit, én is így kezdtem. Az objecteket pedig tû pontosan illeszd össze!
 
Köszönöm a bátorítást.
A többi mappomon már így jártam el.  ;)

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lezuhant Repülõ.
« Dátum: 2013. június 16. - 21:29:30 »
Köszönöm a tanácsokat.  :D
Lenne egy kérdésem.  ^-^
Mit csináljak legközebebb?  :hmmm:

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lezuhant Repülõ.
« Dátum: 2013. június 16. - 18:15:28 »
majd a következõ talán jobbra sikerül :)
 
Köszönöm :)  :thumbsup:

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lezuhant Repülõ.
« Dátum: 2013. június 16. - 12:58:23 »
:(
Sajnálom most ez így jött ki.  :-[

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / TrueLifeRPG Mód
« Dátum: 2013. június 16. - 12:56:24 »
Gratulálok Skyline. Gyönyörû mód lett.  :smokin: :D
Mikor futott a szerveretek elõszeretettel használtam. :P  ^-^
Megy a \"plussz\".  :thumbsup:

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lezuhant Repülõ.
« Dátum: 2013. június 16. - 12:52:44 »
Idézetet írta: RoLuX date=1371379840\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38511\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép lett!
 
Köszi. :smokin:  :D

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vendéglõ,HQ kinek mi!
« Dátum: 2013. június 16. - 12:51:55 »
Gyönyörû.  :thumbsup:
Ment a +.  :smokin:

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lezuhant Repülõ.
« Dátum: 2013. június 16. - 12:42:25 »
Sziasztok. :D
Egy ideje már nem nagyon töltöttem fel dolgokat,mivel versenyem volt meg egyéb. :)
De mostmár itt s summer és kezdõdhet.  :smokin:  :thumbsup:
Ez a Lezuhant repülõ és környezete lenne. :)
Objektek száma:62db
Jármûvek száma:0db
Elkészítés: 1 óra
Képek: http://kepfeltoltes.hu/130616/sa-mp-067_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130616/sa-mp-069_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130616/sa-mp-070_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130616/sa-mp-071_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130616/sa-mp-072_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130616/sa-mp-073_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130616/sa-mp-074_www.kepfeltoltes.hu_.png
Remélem tetszik mindenkinek.
 

CreateObject(2908,-638.0000000,-1853.6999500,21.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmb_deadhead) (4)
CreateObject(2907,-638.5999800,-1853.1999500,21.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmb_deadtorso) (4)
CreateObject(2905,-638.7000100,-1851.9000200,21.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmb_deadleg) (7)
CreateObject(2906,-638.9000200,-1853.0999800,20.9000000,0.0000000,0.0000000,10.0000000); //object(kmb_deadarm) (7)
CreateObject(2905,-638.2000100,-1851.8000500,21.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmb_deadleg) (8)
CreateObject(2905,-640.2999900,-1852.1999500,20.7000000,0.0000000,0.0000000,282.0000000); //object(kmb_deadleg) (9)
CreateObject(2905,-640.0000000,-1853.3000500,20.7000000,0.0000000,0.0000000,92.0000000); //object(kmb_deadleg) (10)
CreateObject(2907,-641.0999800,-1853.0000000,20.5000000,0.0000000,0.0000000,206.0000000); //object(kmb_deadtorso) (5)
CreateObject(2908,-641.7000100,-1852.1999500,20.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmb_deadhead) (5)
CreateObject(2906,-641.5999800,-1853.0999800,20.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmb_deadarm) (8)
CreateObject(2906,-641.0999800,-1852.0999800,20.5000000,0.0000000,0.0000000,32.0000000); //object(kmb_deadarm) (9)
CreateObject(16782,-644.0000000,-1847.0999800,21.0000000,359.9350000,271.9990000,178.0010000); //object(a51_radar_scan) (1)
CreateObject(2977,-643.2000100,-1844.0000000,21.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmilitary_crate) (1)
CreateObject(2977,-638.0999800,-1846.5999800,21.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmilitary_crate) (2)
CreateObject(3271,-654.5000000,-1844.0999800,19.0000000,0.0000000,0.0000000,276.0000000); //object(bonyrd_block3_) (1)
CreateObject(2977,-660.4000200,-1847.5000000,18.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(kmilitary_crate) (3)
CreateObject(3065,-659.2999900,-1850.0999800,18.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(bball_col) (2)
CreateObject(1210,-658.9000200,-1851.1999500,17.9000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(briefcase) (1)
CreateObject(1210,-640.2000100,-1846.9000200,21.1000000,85.5290000,243.4770000,98.5930000); //object(briefcase) (2)
CreateObject(1210,-641.4000200,-1845.5999800,21.3000000,85.5230000,243.4740000,98.5910000); //object(briefcase) (3)
CreateObject(1210,-653.0999800,-1846.0000000,20.2000000,85.5230000,243.4740000,98.5910000); //object(briefcase) (4)
CreateObject(1310,-649.2999900,-1847.8000500,20.2000000,278.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(pikupparachute) (1)
CreateObject(1310,-652.7999900,-1850.0000000,19.6000000,277.9980000,0.0000000,0.0000000); //object(pikupparachute) (3)
CreateObject(3388,-637.4000200,-1843.4000200,21.7000000,0.0000000,90.0000000,196.0000000); //object(a51_srack4_) (1)
CreateObject(3386,-648.0000000,-1855.9000200,19.2000000,0.0000000,90.0000000,258.0000000); //object(a51_srack2_) (1)
CreateObject(1220,-651.7999900,-1848.5999800,20.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cardboardbox2) (1)
CreateObject(1224,-642.5999800,-1836.5999800,22.9000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(woodenbox) (1)
CreateObject(2867,-646.5000000,-1850.1999500,20.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(gb_foodwrap05) (1)
CreateObject(18225,-581.9000200,-1852.8000500,18.7000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cunt_rockgp2_18) (1)
CreateObject(3930,-618.4000200,-1841.1999500,24.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(d_rock01) (1)
CreateObject(748,-624.7999900,-1843.1999500,23.7000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_scrb_grp1) (1)
CreateObject(750,-625.4000200,-1850.0999800,22.4000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_scrb_column2) (1)
CreateObject(747,-626.9000200,-1854.3000500,21.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_scrub_rock3) (1)
CreateObject(744,-616.2000100,-1856.0000000,20.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_scrub_rock4) (1)
CreateObject(758,-624.7000100,-1862.5999800,18.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_scrub_rock6) (1)
CreateObject(880,-619.0999800,-1863.1999500,20.4000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(p_rubble0bcol) (1)
CreateObject(906,-621.0000000,-1873.3000500,16.7000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(p_rubblebig) (1)
CreateObject(880,-627.5999800,-1870.3000500,15.5000000,0.0000000,0.0000000,204.0000000); //object(p_rubble0bcol) (2)
CreateObject(751,-635.4000200,-1871.1999500,15.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_scrb_column1) (1)
CreateObject(751,-615.0000000,-1884.3000500,5.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_scrb_column1) (2)
CreateObject(14402,-650.9000200,-1853.1999500,20.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(flower-bush09) (1)
CreateObject(14400,-643.2000100,-1866.0999800,17.5000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(flower-bush08) (1)
CreateObject(14400,-624.0000000,-1852.5000000,22.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(flower-bush08) (2)
CreateObject(824,-619.4000200,-1830.0000000,28.4000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(genveg_tallgrass08) (1)
CreateObject(802,-625.4000200,-1835.3000500,24.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(genveg_bush08) (1)
CreateObject(814,-633.4000200,-1840.0999800,24.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(genveg_bush18) (1)
CreateObject(819,-632.0999800,-1846.5999800,24.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(genveg_tallgrass03) (1)
CreateObject(893,-637.7000100,-1832.3000500,23.9000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(elmredsm_po) (1)
CreateObject(889,-630.9000200,-1832.0999800,24.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(pinebg_po) (2)
CreateObject(889,-643.7000100,-1858.3000500,19.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(pinebg_po) (3)
CreateObject(893,-629.7999900,-1858.5999800,19.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(elmredsm_po) (2)
CreateObject(882,-634.5999800,-1862.6999500,18.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(ash_po) (1)
CreateObject(691,-688.4000200,-1856.3000500,13.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_veg_tree4_big) (1)
CreateObject(673,-681.2999900,-1872.0000000,9.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sm_bevhiltree) (1)
CreateObject(1562,-634.5000000,-1850.5999800,22.5000000,0.0000000,0.0000000,318.0000000); //object(ab_jetseat) (1)
CreateObject(1562,-633.2000100,-1854.9000200,21.1000000,316.1350000,354.4480000,354.1460000); //object(ab_jetseat) (2)
CreateObject(1562,-635.7000100,-1844.0000000,22.4000000,0.0000000,0.0000000,117.9990000); //object(ab_jetseat) (3)
CreateObject(1562,-645.2999900,-1853.1999500,20.5000000,0.0000000,0.0000000,94.0000000); //object(ab_jetseat) (4)
CreateObject(1562,-638.7000100,-1856.8000500,20.8000000,0.0000000,0.0000000,274.0000000); //object(ab_jetseat) (5)
CreateObject(2843,-640.0000000,-1851.3000500,20.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(gb_bedclothes02) (1)
CreateObject(14864,-645.7000100,-1851.6999500,20.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shoes) (1)
CreateObject(2966,-646.9000200,-1852.5000000,19.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(mobile1993b) (1)

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Venturasi Börtön
« Dátum: 2013. június 12. - 15:27:48 »
Szia.
Nekem tetszik ez a bötrön de egy gondom van vele: ez koncentrációs tábor?  :o
Minden megfigyelõoszlopra mingun van téve.  :crazy:
Minden más tetszik.  ^-^

29
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pénzestáska a player hátára.
« Dátum: 2013. június 10. - 13:02:46 »
Mindenhez muszály kommentárt fûzni?  :facepalm:
Fogadok nem tudsz egyik munkámnál sem jobbat készíteni.  :thumbsdown:
Mindig csak fikázol.  :nono:

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegyi bandaterület.
« Dátum: 2013. június 10. - 09:51:05 »
Csinálj hát egy jobbat. :thumbsdown:
Megnézném milyet készítenél. :facepalm:

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal