Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bbTamas

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 16
16
Én most belenéztem de eléggé, és finoman fogalmazva is, bonyolult és összetett.
De van egy \"univerzális\" megoldás ami minden parancsfeldolgozóra jó:
 
CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandText\",\"ds\",playerid,\"parancs\");

17
Kérdések, Segítség / lua string
« Dátum: 2014. július 24. - 18:34:09 »
Nekem ez jutott eszembe elõször:
 
return string.format(\"%d\",a+b)

18
Segítségkérés / MySQL lekérdezés
« Dátum: 2014. július 22. - 16:12:10 »
Kijavítottad a kódodat ahogy fentebb írtam?

19
A Fórum / Általános
« Dátum: 2014. július 22. - 16:03:39 »
Helló!
Engedélyt kérek arra, hogy az MTA-s fórumban létrehozzak egy \"általános\" topicot, mint a SAMP-nál.
Erre azért lenne szükség, hogy leírjuk, mik az elõnyök és a hátrányok (én az elsõ hsz-ban leírnám), és nem utolsó sorban a verziókról és az új függvényekrõl is jó lenne eszmecserét folytatni.
Ezt azért mondom, mert az MTA-t jóval gyakrabban frissítik a mint a SAMP-t, és elég sok függvény kerül be új verzió bevezetésekor.

20
Segítségkérés / MySQL lekérdezés
« Dátum: 2014. július 22. - 15:47:10 »
Kérd le függvénnyel a sorok számát, és kösd egy feltételhez, ha üres sor van akkor mit csináljon, és ha van eredmény, akkor mit csináljon.
 
cache_get_row_count(connectionHandle = 1); //sorok számának lekérése

 
Szintaktikai hiba van a cache_get_field_content függvény használatakor:
 
g_SQL = mysql_connect(const host[], const user[], const database[], const password[], port = 3306, bool:autoreconnect = true, pool_size = 2);
new sz_pass[144];
cache_get_field_content(0,\"Jelszo\",sz_pass,g_SQL,144);

21
Segítségkérés / Létezik-e a file
« Dátum: 2014. július 22. - 01:00:08 »
Ilyeneket csak MTA-ban lehet megcsinálni, SAMP-ban ne is álmodjatok ilyen függvényrõl.

22
Segítségkérés / egyedi objektumok
« Dátum: 2014. július 21. - 18:43:16 »
Egyedi object függvény kell akkor MTA. Persze, lehet külön klienssel, de azt nem szereti a többség köztük én sem.

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / dforeach
« Dátum: 2014. július 20. - 23:24:52 »
Én így tudom y_less foreach-inc-ben, hogy elemek számát adjuk meg, nem azt, hogy a számok mekkora intervallumok közt lehetnek.

24
Archívum / addEventHandler harmadik paraméter hiba
« Dátum: 2014. július 18. - 15:21:25 »
Kliens oldali script:
Ebben mégis mi a hiba?
lua:22: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil]
lua:42: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil]
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,ObjectCreate)
 
function ObjectCreate()
    local counter = 1
    for i = 1,50000 do
        createObject (3334,10,10+value,10+value)
        counter = counter + 1
    end
    outputConsole(string.format(\"%d darab object létrehozva:)\",counter),resourceRoot)
end
 
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(),hideHUD)
function hideHUD()
    showPlayerHudComponent(\"all\", false)
end

25
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?
« Dátum: 2014. július 16. - 18:51:50 »
És ha stock függvényként hozom létre, az miért nem jó? Régi módba így volt.
THX zárok.

26
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?
« Dátum: 2014. július 16. - 15:02:45 »
LOL és tényleg jó így.
Én meg pont a mód legvégére raktam a függvényt. ^-^
Köszönöm, ment a plusz!
Azért érdekelne, miért írja ki. :whistle:

27
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?
« Dátum: 2014. július 16. - 13:38:00 »
Zeex Pawn compiler-t használok, nos ebben mégis mi lehet a hiba, vagy mi lehet a baja?
Elvben teljesen hibátlan függvény deklaráció.
 
forward Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:q, &Float:w, Float:distance);
public Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:q, &Float:w, Float:distance)
{
    new Float:a;
    GetPlayerPos(playerid, q, w, a);
    if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
    else GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
    q += (distance * floatsin(-a, degrees));
    w += (distance * floatcos(-a, degrees));
    return a;
}
 
forward Float:GetRampDistance(playerid);
public Float:GetRampDistance(playerid)
{
new ping = GetPlayerPing(playerid), Float:dist;
dist = floatpower(ping, 0.25);
dist = dist*4.0;
dist = dist+4.0;
return dist;
}

 

freeroam.pwn(19345) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse
freeroam.pwn(19359) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse
Pawn compiler 3.2.3664.samp           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

28
Szkript kérések / Valami kép textdraw féle...
« Dátum: 2014. július 15. - 16:12:35 »
Szerintem ez egyszerû \"TextDraw Model Previews\" ami 3.x verzióba került bele.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=406833
Itt ezzel könnyedén megtudod csinálni, csak itt nem Infernus hanem tank lesz helyette.
A videót végignézve könnyen megtudod csinálni!

29
Segítségkérés / Teleport
« Dátum: 2014. július 12. - 00:07:50 »
Szia, hát például én így csinálnám:
 
enum spawn_
{
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:A, //szög
bool:Free
};
 
new minigame_spawn[][spawn_] =
{
{4546.3105,-1680.5861,2.5164,0,true}
//ide a többit, most nem írom végig
};
new minigame_slot_id[MAX_PLAYERS];
 
CMD:teleport(playerid,params[])
{
if(minigame_slot_id[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Minigameban vagy!\");
new free_id = -1; //szabad tömbindex azonosítója
for(new i = 0; i < sizeof(minigame_spawn);i++)
{
if(minigame_spawn[Free] == true) //ha van szabad hely (true == igaz)
{
   free_id = i; //most, hogy egyszerûbb legyen ezért külön változóba menjük
   break; //kilépünk a ciklusból
}
}
if(free_id == -1) //ha nem talál szabad helyet akkor az értéke marad -1
{
return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs több hely! :(\");
}
 
SetPlayerPos(playerid,minigame_spawn[free_id][X],minigame_spawn[free_id][Y],minigame_spawn[free_id][Z]);
SetPlayerFacingAngle(playerid,minigame_spawn[free_id][A]); //szög állítása
minigame_spawn[free_id][Free] = false; //mostmár foglalt ez a hely! :)
minigame_slot_id[playerid] = free_id;
return 1;
}
CMD:kilep(playerid,params[])
{
if(minigame_slot_id[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy minigaméban!\");
minigame_slot_id[playerid] = true; //felszabadítjuk a helyet
//többi ide
return 1;
}

30
Segítségkérés / Halál lekérdezés dm-ben.
« Dátum: 2014. július 10. - 23:17:42 »
Hát például így:
 
new DMPlayerDeaths[MAX_PLAYERS]; //halálok
new DMPlayerKills[MAX_PLAYERS]; //ölések
new DMzona[MAX_PLAYERS];
CMD:dmzona1(playerid,params[])
{
DMzona[playerid] = 1; //például beállítod egyre.. mert ez az ELSÕ DM!
//ide jön a többi függvény amit akarsz, fegyver skin stb.
return 1;
}

 
Ha két három DM-d van:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
    {
        DMPlayerKills[killerid] ++;
    }
 
    DMPlayerDeaths[playerid] ++;
if(DMPlayerDeaths[playerid] == 10 && DMzona[playerid] == 1) // && operátor az ÉS logikai kapcsolatott jelenti!
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"->Tízszer meghaltál!:(\");
//vagy amit akarsz
}
    return 1;
}

 
De ha nagyon sok DM-d van például tíz húsz akkor így csinálnám:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
    {
        DMPlayerKills[killerid] ++;
    }
 
    DMPlayerDeaths[playerid] ++;
switch DMzona[playerid]:
{
case 1:
{
   switch DMPlayerDeaths[playerid]:
   {
      case 10://mit csináljon az elsõ DM zónában 10 szer meghal
      {
         SendClientMessage(playerid,-1,\"->Tízszer meghaltál!:(\");
      }
      case 20:
      {
         SendClientMessage(playerid,-1,\"->Husszor meghaltál!:(\");
      }
   }
}
case 2:
{
   //ez alapján többi
}
case 3:
{
}
}
    return 1;
}

 
Igazából a mûködési elv között nincs nagy különbség de switch szebb és sokkal hatékonyabban mûködik.
Egyszerûen úgy oldod meg, hogy feltételhez kötöd, én mindkettõ verziót/megoldási megmutattam neked.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal