Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / YCDM-vel létrehozott parancsot hogy kell meghívni scriptbõl?« Dátum: 2014. július 28. - 00:59:53 »
Én most belenéztem de eléggé, és finoman fogalmazva is, bonyolult és összetett.
De van egy \"univerzális\" megoldás ami minden parancsfeldolgozóra jó: CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandText\",\"ds\",playerid,\"parancs\"); 17
Kérdések, Segítség / lua string« Dátum: 2014. július 24. - 18:34:09 »
Nekem ez jutott eszembe elõször:
return string.format(\"%d\",a+b) 18
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2014. július 22. - 16:12:10 »
Kijavítottad a kódodat ahogy fentebb írtam?
19
Helló!
Engedélyt kérek arra, hogy az MTA-s fórumban létrehozzak egy \"általános\" topicot, mint a SAMP-nál. Erre azért lenne szükség, hogy leírjuk, mik az elõnyök és a hátrányok (én az elsõ hsz-ban leírnám), és nem utolsó sorban a verziókról és az új függvényekrõl is jó lenne eszmecserét folytatni. Ezt azért mondom, mert az MTA-t jóval gyakrabban frissítik a mint a SAMP-t, és elég sok függvény kerül be új verzió bevezetésekor. 20
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2014. július 22. - 15:47:10 »
Kérd le függvénnyel a sorok számát, és kösd egy feltételhez, ha üres sor van akkor mit csináljon, és ha van eredmény, akkor mit csináljon.
cache_get_row_count(connectionHandle = 1); //sorok számának lekérése Szintaktikai hiba van a cache_get_field_content függvény használatakor: g_SQL = mysql_connect(const host[], const user[], const database[], const password[], port = 3306, bool:autoreconnect = true, pool_size = 2); 21
Segítségkérés / Létezik-e a file« Dátum: 2014. július 22. - 01:00:08 »
Ilyeneket csak MTA-ban lehet megcsinálni, SAMP-ban ne is álmodjatok ilyen függvényrõl.
22
Segítségkérés / egyedi objektumok« Dátum: 2014. július 21. - 18:43:16 »
Egyedi object függvény kell akkor MTA. Persze, lehet külön klienssel, de azt nem szereti a többség köztük én sem.
23
SA-MP: Szerverfejlesztés / dforeach« Dátum: 2014. július 20. - 23:24:52 »
Én így tudom y_less foreach-inc-ben, hogy elemek számát adjuk meg, nem azt, hogy a számok mekkora intervallumok közt lehetnek.
24
Archívum / addEventHandler harmadik paraméter hiba« Dátum: 2014. július 18. - 15:21:25 »
Kliens oldali script:
Ebben mégis mi a hiba? lua:22: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil] lua:42: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil] addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,ObjectCreate) 25
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?« Dátum: 2014. július 16. - 18:51:50 »
És ha stock függvényként hozom létre, az miért nem jó? Régi módba így volt.
THX zárok. 26
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?« Dátum: 2014. július 16. - 15:02:45 »
LOL és tényleg jó így.
Én meg pont a mód legvégére raktam a függvényt. Köszönöm, ment a plusz! Azért érdekelne, miért írja ki. :whistle: 27
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?« Dátum: 2014. július 16. - 13:38:00 »
Zeex Pawn compiler-t használok, nos ebben mégis mi lehet a hiba, vagy mi lehet a baja?
Elvben teljesen hibátlan függvény deklaráció. forward Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:q, &Float:w, Float:distance); freeroam.pwn(19345) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse 28
Szkript kérések / Valami kép textdraw féle...« Dátum: 2014. július 15. - 16:12:35 »
Szerintem ez egyszerû \"TextDraw Model Previews\" ami 3.x verzióba került bele.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=406833 Itt ezzel könnyedén megtudod csinálni, csak itt nem Infernus hanem tank lesz helyette. A videót végignézve könnyen megtudod csinálni! 29
Segítségkérés / Teleport« Dátum: 2014. július 12. - 00:07:50 »
Szia, hát például én így csinálnám:
enum spawn_ 30
Segítségkérés / Halál lekérdezés dm-ben.« Dátum: 2014. július 10. - 23:17:42 »
Hát például így:
new DMPlayerDeaths[MAX_PLAYERS]; //halálok Ha két három DM-d van: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) De ha nagyon sok DM-d van például tíz húsz akkor így csinálnám: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) Igazából a mûködési elv között nincs nagy különbség de switch szebb és sokkal hatékonyabban mûködik. Egyszerûen úgy oldod meg, hogy feltételhez kötöd, én mindkettõ verziót/megoldási megmutattam neked. |