Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dzsugasvili

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 21:05:56 »
Idézetet írta: Dead Space date=1399402413\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
 
A virtual worldok olyan \"világok\", amelyekbe pl külön objecteket, kocsikat, playereket helyezhetsz, amiket egy másik worldben nem lát az ott lévõ játékos. pl ugyan azon a koordinátán vagytok egy másik játékossal, de két különbözö virtualworldben, így nem látjátok egymást. Connectnél beállítod a  virtual worldot (SetPlayerVirtualWorld) valamire ami nem 0, és utána pedig az objecteket ott hozod létre, majd OnPlayerRequestSpawn alatt visszaállítod 0-ra
SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid);

 

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);

 
A paramétereket elég a worldid-ig megadnod, és mondjuk OnPlayerConnect vagy OnPlayerRequestclass alatt frissíted a pozíciót mondjuk az egyik object pozicióján így:
 
Streamer_UpdateEx(playerid, float:x, float:y, float:z, worldid); // a worldid helyére ugyan azt amit fentebb alkalmaztál

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

17
Segítségkérés / For - számok 1-99 ig
« Dátum: 2014. május 06. - 16:24:44 »
for(new i; i < 99; i++)
{
    ...
}

18
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 14:01:43 »
Idézetet írta: Dead Space date=1399375134\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.
 
Igaz, kicsit félreértelmeztem a kérdést, bocsesz :D
Szerintem a legjobb megoldás, ha egy bizonyos virtualworld-be teszed a játékost és az objekteket is. Viszont vedd figyelembe, hogy ha streamert használsz (muszáj lesz, ha virtualworldbe akarod tenni), akkor használnod kell a következõ funkciót:
 
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);

 
Mivel a skinválasztóban nem frissül automatikusan a streamer, ezért neked kell frissíteni manuálisan.

19
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 12:51:57 »
Csak ott látszódik, és csak annak aki skint választ.

20
Játékok / Battlefield 3 - Ingyen, Originrõl
« Dátum: 2014. május 31. - 11:56:33 »
Elég nagy csalódás ért ezzel a játékkal kapcsolatban. Konkrétan minden conquest szerón ugyan az a 3-4 map van, ráadásul pont a szarabbik fajtából (metro, damavand peak, seine crossing), egy rakás map meg pl az ac-130 pedig csak fizetõs dlckben elérhetõ :<

21
Játékok / Battlefield 3 - Ingyen, Originrõl
« Dátum: 2014. május 29. - 17:47:40 »
Hmm...
Elvileg regisztálva van az emailem, amit 2012-ben regeltem be (az oldal szerint, bár én nem emlékszem erre), viszont a jelszót nem tudom, és nem is küldi el újra valamiért. Szóval csináltam egy új profilt másik emaillel, de most meg az aktivációs emailt nem küldi el. Valaki tudna helpelni, hogy fog-e így menni a játék?

22
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 22. - 14:32:31 »
Sziasztok, egy olyan dialog include-t keresek, amiben elég egyszer létrehozni a dialogot, és egy külön funkcióval meg is lehet jeleníteni (mint pl egy textdrawnál). Régebben láttam ilyet, de már nem találom. Valaki ki tudna segíteni?

23
Segítségkérés / Invalid character constant
« Dátum: 2014. május 20. - 12:47:06 »
Szóval az lenne a problémám, hogy ebben a bizonyos sorban...
 
RightUpper = CreatePlayerTextDraw(playerid, 342.000000, 182.000000, \"\\ \");

 
...a következõ errort kapom:
 
error 027: invalid character constant

 
Azt tudom, hogy a \\ jel bezavar, ezért van mögötte szóköz, hogy ne tekintse elválasztott stringnek, viszont így pedig ezt az errort kapom, és nem tudom hogy hogyan oldhatnám meg.
elõre is thx
EDIT: Megoldódott.
akinek esetleg hasonló problémája lenne:
 
\"/\"\"

24
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 21:05:56 »
Idézetet írta: Dead Space date=1399402413\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
 
A virtual worldok olyan \"világok\", amelyekbe pl külön objecteket, kocsikat, playereket helyezhetsz, amiket egy másik worldben nem lát az ott lévõ játékos. pl ugyan azon a koordinátán vagytok egy másik játékossal, de két különbözö virtualworldben, így nem látjátok egymást. Connectnél beállítod a  virtual worldot (SetPlayerVirtualWorld) valamire ami nem 0, és utána pedig az objecteket ott hozod létre, majd OnPlayerRequestSpawn alatt visszaállítod 0-ra
SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid);

 

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);

 
A paramétereket elég a worldid-ig megadnod, és mondjuk OnPlayerConnect vagy OnPlayerRequestclass alatt frissíted a pozíciót mondjuk az egyik object pozicióján így:
 
Streamer_UpdateEx(playerid, float:x, float:y, float:z, worldid); // a worldid helyére ugyan azt amit fentebb alkalmaztál

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

25
Segítségkérés / For - számok 1-99 ig
« Dátum: 2014. május 06. - 16:24:44 »
for(new i; i < 99; i++)
{
    ...
}

26
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 14:01:43 »
Idézetet írta: Dead Space date=1399375134\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.
 
Igaz, kicsit félreértelmeztem a kérdést, bocsesz :D
Szerintem a legjobb megoldás, ha egy bizonyos virtualworld-be teszed a játékost és az objekteket is. Viszont vedd figyelembe, hogy ha streamert használsz (muszáj lesz, ha virtualworldbe akarod tenni), akkor használnod kell a következõ funkciót:
 
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);

 
Mivel a skinválasztóban nem frissül automatikusan a streamer, ezért neked kell frissíteni manuálisan.

27
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 12:51:57 »
Csak ott látszódik, és csak annak aki skint választ.

28
Off Telep / Android Játékok
« Dátum: 2013. október 27. - 18:47:43 »
Terraria  :thumbsup:

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Légi Támogatás script
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 15:30:29 »
szép munka  ;D
én is dolgoztam hasonlón (repülõvel, hanggal, meg minden), csak a mapandreas valamiért sosem akart mûködni és nem jó helyre dobta a bombát  :angry:

30
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. július 27. - 21:47:55 »
Idézetet írta: scripter date=1374947041\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8955\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szasztok.
én jobbat tudod mindenkinél.
Letöltöd az MTA 1.3.3 ast
feltelepited
megnyitod
nyomsz egy F et
Kijön alul a \"kis menü\"
Ott lesz az utolso vagy az utolso elõtti
az egyik a törlés a másik a másolás(most nem tom melyik)
kimásolod(olyanoknál mint a discofény meg az ilyenek, annál 1. kise tudod másolni, 2. nem tudod majd mozgatni ha egy helyre leteszed)
ha meg csak az ID kell
akk ugyanugy kimásolod, leteszed oldalra
ráteszed a nyilat és kiirja majd az adatait.
Ennyi lenne tehát.
CS ALL
 
*clap*
http://sampforum.hu/index.php?topic=11607.0

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal