Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dipsnark

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
16
Segítségkérés / MySQL Segitség!
« Dátum: 2013. november 02. - 22:50:40 »
BlueG mysql pluginja legújabb verziójához:
 
#include 
#include
#define SCM SendClientMessage
new sql_handle = mysql_connect(...);
CMD:setlevel(playerid, params)
{
new jatekos, szint, ujnev[24], reginev[24];
if(sscanf(params, \"uis[24]\", jatekos, szint, ujnev)) return SCM(playerid, -1, \"Használat: /setlevel [iD/NévRészlet] [szint] [Új Név]\");
if(jatekos == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, \"Érvénytelen ID\");
GetPlayerName(jatekos, reginev, sizeof(reginev));
new query[1024];
format(query, sizeof(query), \"UPDATE jatekosok SET Szint = %i, Name = \'%s\' WHERE Name = \'%s\'\", szint, ujnev, reginev);
mysql_tquery(sql_handle, sql_query, \"\", \"\");
return 1;
}

 
Esetleg

17
Társalgó / Játék Diktátor - Korlátlan Slot Hosting
« Dátum: 2013. október 30. - 17:22:02 »
Hmm... A core i7 4770 úgy tudom nem szerver processzor.

18
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 30. - 17:16:46 »
Nekem is volt ilyen, nem foglalkoztam vele, használtam a sima Create3DText-et. Amikor új modot kezdtem írni, már mûködött... Lehet frissíteni kellene a streamer pluginodat vagy ellenõrizni, hogy pluginoknál bent van-e a server.cfg-ben/header file a modoban. Tehát
 #include 

19
Segítségkérés / Pawno mûködése leállt
« Dátum: 2013. október 30. - 17:12:53 »
Keress egy hiányzó \'{\' vagy \'}\' jelet.

20
Kérdések, Segítség / Gép összeállítása
« Dátum: 2013. október 30. - 13:57:13 »
Az elõzõ hozzászólónak teljesen igaza van. Annak idején FX-8120-at akartam a gépembe, hogy \"úúúú 8 mag\" erre a 4 magos Intel i5 röhögve jobban teljesít. Olcsóbb esetekben pedig i3 a legjobb választás, nem egy videó van YouTube-on ahol szaggatás nélkül viszi a BF3-at.

21
Segítségkérés / MySQL Hibaüzenet
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 22:27:13 »
#define SQL_Host \"localhost\"
#define SQL_User \"dayrpg\"
#define SQL_Jelszo \"jelszo1234\"
#define SQL_Adatbazis \"dayrpg\"

 
Esetleg így? Jelszóval is próbáld meg. Ja és az SQL_Host-nál kihagytál egy szóközt.

22
Segítségkérés / MySQL Hibaüzenet
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 20:33:53 »
???
 
#define sql_host \"localhost\"
new sql_handle = mysql_connect(sql_host, .....);

23
Általános / Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 20:32:26 »
Idézetet írta: Kosy date=1380100264\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42899\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Figyeljetek,aki nagyon RP-s az már tuti hogy egy éve játszik mondjuk a SAMP-al,mivel ugye kell a tapasztalat,1 év alatt meg már bele un az ember,egyszerûen nem a SAMP sz*r hanem maga a játék unalmas sajnos,megszokott sablonos szervereket is már mindenki unja,de tök mindegy milyen móddal jöttök egyszerûen unja már mindenki a SA-t a SAMP-ot meg minden ehhez tartozó hülyeségeket aztán nem csoda hogy befuccsol.Jönnek ki jobbnál jobb játékot.
 
Szerintem hanyagold ezt a témát. Egyre idegesítõbb, hogy minden hozzászólásod arról szól, mennyire jobb játékok vannak. Menj azokkal játszani, szia.

24
Általános / Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Dátum: 2013. szeptember 24. - 23:57:52 »
Idézetet írta: Kosy date=1380044905\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42899\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már tök 8,valahol olvastam hogy a GTA 5 megjelenésével nem is tudom hány százalékot csökkent az érkelõdés,szóval tök 8 mert úgy is meg fog szünni nemsokára,meg jön a GTA Online akkor meg mindenki ott nyomja.SAMP kihal nemsokára.
 
Nem mindenkinek van konzolja. Nem mindenkinek van erõs gépe. Konzolon meg sok sikert az RP-hez(mert gondolom annak az erdeklõdésének csökkenésére gondoltál, ha már ide írtál). Amúgy van RP. Csak ki kell szorítani még idõben a hülyéket. Vagy megtanítani õket.

25
Segítségkérés / atachobject megállpítása
« Dátum: 2013. szeptember 24. - 23:44:04 »
Amikor letesz egy rádiót a pozícióját elmented.
pl
 
new Float:PlayerRadioPos[3];

 
Aztán megnézed, hogy a közelében van-e:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, PlayerRadioPos[0], PlayerRadioPos[1], PlayerRadioPos[2]))

 
Ha olyan kliensre gondolsz mint régen volt a seenek...
Felejtsd el. Semmi értelme, csak kevesebb játékos lenne a szerveren. Plusz, mindenki használja a saját modjait, ne erõszakold másra a te modjaidat. Anticheat szempontjából se vagy elõrébb vele.

26
Segítségkérés / MySQL Hibaüzenet
« Dátum: 2013. szeptember 24. - 23:33:34 »
bent van egy space a localhost elõtt  :)

27
Segítségkérés / MySQL Hibaüzenet
« Dátum: 2013. szeptember 24. - 20:39:08 »
mysql_log(4);

 
ezt írd be a csatlakozás elé és létre lesz hozva a szerver mappájában egy mysql_log fájl onnan ki lehet olvasni sok mindent.

28
Segítségkérés / OnVehicleDeath
« Dátum: 2013. szeptember 22. - 15:58:05 »
Akkor lehetséges én hibáztam...
CreateVehicle függvénnyel létrehoztam egy jármûvet(a visszaadott ID-t eltároltam egy változóban, de szerintem ez nem lényeg).
Annak az életét IG átállítottam 0-ra, felrobbant. Ezután beleírtam a SetVehicleToRespawn függvényt, de úgy se hozta vissza a jármûvet.
Ez gyanús lett nekem, szóval az eljárás legelejére beírtam egy szöveget, amit a konzolba ki kellett volna írnia. Ezután rengetegszer felrobbantottam a jármûvet, de egyszer se írta ki a szöveget. Lehetséges, hogy csak akkor hívódik meg, ha ülnek a jármûben?

29
Segítségkérés / OnVehicleDeath
« Dátum: 2013. szeptember 22. - 00:40:59 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ez az eljárás mikor hívódik meg? CreateVehicle függvénnyel létrehozott jármûvekkel(IG hoztam õket létre) tesztelgettem, de akkor nem akart meghívódni.
Köszönöm a segítségeteket!

30
Segítségkérés / Array must be indexed
« Dátum: 2013. szeptember 21. - 16:21:22 »
Sziasztok!
Egy ilyen hibába ütköztem:
Array must be indexed
Tömböm:
 
new ButorNev[1][2][16] =
{
{1433, \"Fun Table\"}
};

 

if(HouseInfo[hid][hButorModel] != 0 && ButorNev[h][0] == HouseInfo[hid][hButorModel])
      format(butor, sizeof(butor), \"%s\", ButorNev[h][1]);

 
Itt az ÉS utáni részre(ButorNev[h][0] == HouseInfo[hid][hButorModel]) hibázik.

Köszönöm a segítséget!

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal