Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Suspect

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]BaReLoadSzerver[0.3x]
« Dátum: 2013. augusztus 16. - 03:29:47 »
Na jó itt volt elég.!

A hócipõm tele van,hogy nem fogjátok fel,hogy KEZDÕ VAGYOK,IGEN MINDEN TELÉHEZ KÜLÖN FS!!!Máshogy nem tudom megoldani!

Az ELSÕ GM-em!Mit vártatok?Így is örülök hogy ezt összetudtam hozni.!!!!
TÉMÁT ZÁROM!

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]BaReLoadSzerver[0.3x]
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 10:44:24 »
Idézetet írta: kundlam date=1376555850\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41344\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem valami sok igaz de tetszik attól függetlenül :D Lassan írhatsz 1et nulláról
 
Köszii    Hát nem tudom sikerülne-e :D

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]BaReLoadSzerver[0.3x]
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 22:11:12 »
Idézetet írta: Campe3r date=1376504869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41344\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kezdõknek biztos jó, kapsz egy +-t.
 
Köszi szépen! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 14. - 22:12:15 )


ne haragudj de ez szinte csak 1 alap gamemode, 1-2 tele + 1-2 parancs
 
[/quote]
Nem hárágszok,de te mindenemet kritizálod :/ Azért köszi :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 14. - 22:12:49 )


Tényleg elég üres, de mivel kezdõ vagy és sokat dolgoztál vele biztatásként kapsz egy \"pluszt\" ;)
 
[/quote]
Köszi :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 14. - 22:13:08 )

Acer11 link=topic=45860.msg453969#msg453969 date=1376509984]
Jó kis mód!! Repül  + :D
 
[/quote]
Köszii :D

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]BaReLoadSzerver[0.3x]
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 19:48:03 »
SZIASZTOK!
A Mai nap végeztem,az ELSÕ saját GameMode-ommal.

Elkészítési idõ:3nap.Nagyon sokat sz****kodtam vele,nagyon nehéz volt,éjjelekig csináltam.


Hogy miért BaReLoad?Mikör letöltöd az alap Samp szervert,ott van köztük egy \"Bare\"nevû GameMode.


Nekem az elsõ szerveremen,az volt az elsõ GameMode.


És én most elhoztam a továbbfejlesztett változatát!


Maga a Mód alap,de van benne pár map,Parancsok,Scriptek,Kocsik,amiket most lefogok írni.



SCRIPTEK
 
Teleportok: Las Venturas,San Fierro,San Fierro Airport,Parkour,Area51
Jármûvek:Összesen 17db jármû található a játékmódban
Más Scriptek:Register Script
Teleport parancsok:
 

/lv


/sf


/sfair


/a51


/parkour



 
Kocsik:
Nem sorom fel név szerint :D
MÁS SCRIPTEK:

Dialogos Register Script

EGYÉBB PARANCSOK:
/rules - kiírja a szabályokat
Hát naggyából ennyi.Egészen az elkészítés végéig úgy volt,hogy felhasználom,de túl alap,szerintem ez kezdõknek jó,vagy esetleg tesztszervernek.
Bármikor szerkesztheted,DE A NEVEMET MINDENKÉPP TÜNTESD FEL,HA TESZTSZERVER,HA HASZNÁLOD,HA SZERKESZTED!!!!!
Remélem valakinek majd jól jön :)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 14. - 19:55:28 )
OPP A LETÖLTÉSI LINKET MEG KIHAGYTAM -.-

Letöltéshez KLIKK!!! http://www.solidfiles.com/d/5a1edbc145/!!!!!!
  :laugh:  :laugh:  :laugh:

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathRace By:SuspecT
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 15:55:48 »
Idézetet írta: Hankok date=1376488120\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
minden jó lenne ha nem a vízre \"építetted\" volna, kicsit buggos, ami nekem, személy szerint nem tetszik. De ezektõl a dolgoktól eltekintve szép ki map, amit hiányolok még, kicsit csupasz a széle, olyanra gondolok h lehetne az oldalaira tenni valamiféle ülõ helyeket ahol a pl ahol a nézõk vannak.
Üdv : Hankok
 
Köszönöm,igazad van,megfontolom,és lehet hogy csinálok egy Update-t,amit nem a vízre,hanem a levegõbe csinálok.

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kill rangok
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 11:39:50 »
Jó lett,adok egy +-t. :)

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathRace By:SuspecT
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 23:06:51 »
ÜDV MINDENKINEK!
A mai napon szeretném publikálni a \"DeathRace\" Mappomat.
De mivel ez a Map \"külõngleges\" módon jött létre,ezért leírnám a történetét :D
TÖRTÉNET
Unatkoztam...Nem tudtam mit kezdeni magammal.És akkor gondolkoztam.

És \'rágyüttem\',illetve eszembe jutott a HalálFutam.És beléptem az MTA-ba.


És elkezdtem.A Map nem valami nagy,viszont a végét nagyon nehéz átvinni.


Santa Maria Beach-ben van.Mielõtt leírnám a cucckombókat,elõtte mondanám az AJÁNLATOS DOLGOKAT.


Ajánlott Scriptek: Egyszerû Nitró Script,Autómata Repair Script.


A végén van egy kis jutalom..



Kicsi
Kicsi
Kicsi
Egy csomó pénzes táska,és a földön szétszorva egy csomó pénz...:DD


NA AKKOR! :D
KÉPEK
 
\"QE5BWEtvAwMCVQ9EFAVQ\"
\"QE5BWEtvAwMCVQ9EFwVQ\"
JUTALOMPÉNZ KÉPEK(Csak egy van :D)
\"QE5BWEtvAwMCVQ9EFgVQ\"
TELEPORT
 
command(deathrace, playerid, params[])
{
      if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
         SetPlayerPos(playerid,280,636.7618,-1930.9814,1);
         SetPlayerFacingAngle(playerid,126.5343);
         SetPlayerInterior(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUED,\"Elteleportáltál a DeathRace-ra!\");
      }
else
      {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),(280,636.7618,-1930.9814,1);
         SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),126.5343);
         SetPlayerInterior(playerid,0);
         LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid),0);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUED,\"Elteleportáltál a DeathRace-ra!\");
     }
return 1;
}

 
MAP
Sorok:146
 
CreateObject(2683, -820.90002, 2618.1001, 139.89999, 0, 0, 0);
CreateObject(2768, -820.70001, 2618.1001, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(2837, -820.41406, 2617.78027, 138.99532, 0, 0, 0);
CreateObject(2840, -820.70001, 2618.80005, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(2858, -820.5, 2618.3999, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 638.29999, -2075.8999, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 637.79999, -2195.1001, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 637.69922, -2267.19922, 0, 0, 0, 0.25);
CreateObject(8171, 638, -2393.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 638.5, -1963, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(18275, 642.5, -2005.5, 2.2, 0, 0, 0);
CreateObject(18275, 634.59998, -2005.40002, 2.2, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 619.20001, -2005.09998, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 646.5, -2005, 0.3, 0, 0, 0);
CreateObject(3524, 638.5, -2005, 2.9, 0, 0, 180);
CreateObject(354, 639.59998, -2005, 1.8, 0, 0, 0);
CreateObject(354, 637.59998, -2004.90002, 1.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1631, 646.09998, -2354.69995, 0, 0, 0, 179.495);
CreateObject(2934, 629.5, -2367.8999, 1.5, 0, 0, 0);
CreateObject(2934, 626.40002, -2367.8999, 1.5, 0, 0, 0);
CreateObject(2934, 626.40002, -2367.8999, 4.4, 0, 0, 0);
CreateObject(2934, 629.70001, -2367.8999, 4.4, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 638, -2468.80005, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 655.29999, -2558.69995, 0, 0, 16, 22.25);
CreateObject(8171, 640.29999, -2564.8999, 4, 0, 15.996, 22.247);
CreateObject(1237, 649.09998, -2484.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 649.90002, -2485.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 651, -2487.6001, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 652.29999, -2489.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653.20001, -2492.30005, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654, -2495.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654.40002, -2497.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654.70001, -2501.5, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653.90002, -2504.5, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653.20001, -2507.8999, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 651.90002, -2511.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 650.09998, -2513.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 648.90002, -2516.5, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 647.29999, -2518.80005, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 627.70001, -2567.19995, 7.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 643.59998, -2523.6001, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 678.09998, -2617.5, 0, 0, 345.996, 22.247);
CreateObject(1237, 645.2998, -2520.69922, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 626.19922, -2565.5, 7.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 629, -2568.80005, 7.4, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 630.70001, -2570.5, 7.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 632.29999, -2571.80005, 6.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 634.09998, -2573.1001, 6.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 636.09998, -2574.5, 6.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 638.09998, -2575.6001, 5.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 640.20001, -2576.69995, 5.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.29999, -2638.5, 4.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 643.79999, -2577.69995, 5.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 646.59998, -2578.5, 4.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 648.79999, -2579.1001, 3.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 651.09998, -2579.69995, 3.4, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653, -2580, 2.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654.70001, -2580.3999, 2.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 656.29999, -2580.69995, 2.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 657.90002, -2580.8999, 1.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 659.70001, -2581.1001, 1.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 660.79999, -2581.1001, 1, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 718.09998, -2715.69995, 0, 0, 359.992, 21.747);
CreateObject(1237, 662.2998, -2581.19922, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.59998, -2640.6001, 3.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.70001, -2642.3999, 3.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.70001, -2644.69995, 3.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.5, -2646.6001, 3.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.20001, -2648.30005, 3.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 703.5, -2649.8999, 2.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 703.20001, -2651.6001, 2.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 702.59998, -2653.19995, 2.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 702.20001, -2654.8999, 2, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 701.79999, -2656.19995, 1.8, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 678.09961, -2617.5, 0, 0, 345.992, 22.247);
CreateObject(1237, 701.20001, -2657.3999, 1.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 700.79999, -2658.69995, 1.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 700.29999, -2659.80005, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 699.59998, -2660.8999, 0.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 698.90002, -2662.19995, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 698.20001, -2663.30005, 0.3, 0, 0, 0);
CreateObject(9958, 731.20001, -2727.80005, 10.3, 0, 0, 22);
CreateObject(13607, 751.20001, -2823.5, 13.6, 0, 0, 3.999);
CreateObject(355, 723.16699, -2808.20312, 10.16674, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 756.79999, -2809.8999, 10.1, 0, 0, 272);
CreateObject(987, 757.20001, -2821.69995, 10.1, 0, 0, 182);
CreateObject(987, 745.09998, -2810.30005, 10.1, 0, 0, 272);
CreateObject(1237, 753.09998, -2813.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 753.40002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 753.09998, -2817.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 752, -2818.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 750.70001, -2818.3999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 749.29999, -2818.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 748.09998, -2818.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 747.70001, -2816.69995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 747.70001, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 747.90002, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 752.20001, -2813.69995, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 752.29999, -2814.69995, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 752.40002, -2815.5, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 751.29999, -2814.8999, 10.5, 0, 86, 0);
CreateObject(1550, 751.59998, -2813.80005, 10.5, 0, 34, 6);
CreateObject(1550, 751, -2815.8999, 10.5, 0, 85.995, 0);
CreateObject(1550, 748.59998, -2813.80005, 10.5, 0, 337.995, 354);
CreateObject(1550, 749.09998, -2813.6001, 10.5, 0, 325.994, 7.996);
CreateObject(1550, 750.59998, -2814.19995, 10.5, 0, 266, 7.993);
CreateObject(1212, 752.79999, -2813.8999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.79999, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.40002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752, -2815.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.90002, -2815.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.5, -2815.19995, 10.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.70001, -2815.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.70001, -2815.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.90002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751, -2815.5, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.59998, -2813.69995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.79999, -2813.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.5, -2815, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.40002, -2815.5, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.90002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.09998, -2814.8999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.29999, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.79999, -2814.3999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.20001, -2814.3999, 10.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.79999, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.20001, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750, -2814, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.5, -2814.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.40002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752.90002, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 753.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 753.40002, -2814.69995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752.90002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(981, 638, -2325.69995, 0, 0, 0, 270.5);
CreateObject(981, 638.09998, -2355, 0, 0, 0, 270.5);
CreateObject(1631, 628.89941, -2354.69922, 0, 0, 0, 179.495);
CreateObject(13641, 729.09998, -2762.6001, 0, 0, 338, 292);

 
Remélem valaki hasznát veszi. :)

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / [T]Stunt
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 20:34:51 »
Idézetet írta: Loren date=1376400483\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41263\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egész jó lett, ment a + ;)
 
Köszi szépen!:)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 13. - 20:36:04 )


Bár hamar végigvhitetõ, de jól néz ki :)
 
[/quote]
Hát igen aki jól STUNTOL annak könnyû :) Am köszi :DD

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 14. - 11:27:09 )

ZÁROM!!!!

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Palomino RPG
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 14:59:40 »
Nem kicsit hiányos.

A Scriptfiles-t letöltöttem,és egyedül a \"Bowling\" mappába volt 2 fájl.


Az most oké,hogy már vége meg minden,de ezt így értelmetlen folt felrakni,már ne is haragudj.


A játékmód,és az Include-k,azok,Amiket fel lehet használni. :/

NEM KELL SÉRTÉSNEK VENNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / [T]Stunt
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 14:21:09 »
Idézetet írta: robdan00 date=1376318259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41263\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem nagyon tetszik megér 1 \"+\" csak igy tovább
 
Köszi szépen! :)

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / [T]Stunt
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 15:05:00 »
Sziasztok!
Elhoztam nektek az elsõ sikeres mapomat,ami Stunt.Elneveztem [T]Stunt-nak.

De térjünk a lényegre :D


A Sivatagi reptéren van,nem hosszú,van aki 30mp alatt ki tudja vinni.DE CSAK AKI NAGYON JÓL STUNTOL!!


A pálya maga nem nagy,viszont vannak részek,ahol nagyon nagyokat kell ugrasztani.


Ajánlott hozzá: Automata jármû javitó Script,És valami egyszerûbb Nitró Script-et is rakjatok be.Bár én csak a végén használtam nitrót :DDD

:::::FONTOSABB INFÓK:::::
Elkészítési idõ: 3 óra.(Most pár hete kezdtem el Mappolni,úgy hogy mielött írnál egy kommentet,nézd végig az infókat.)

Objectek:-NEM TUDOM-



:::::KÉPEK:::::
\"QE5ADktvAwMCVQlOQAVR\"
\"QE5ADktvAwMCVQlOQwVR\"
\"QE5ADktvAwMCVQlOQgVR\"
\"QE5ADktvAwMCVQlORQVR\"
\"QE5ADktvAwMCVQlORAVR\"
Ja!!???El is felejtettem mondani,hogy ha SIKERÜL Végigvinni a pályát,akkor a végén van egy jutalom ház :)


:::::JUTALOMHÁZRÓL A KÉPEK:::::
\"QE5ADktvAwMCVQlORwVR\"
\"QE5ADktvAwMCVQlJEQVR\"
Hát ennyi lenne..:D
TELEPORT
 
CMD:aa(playerid, params[])
{
        new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{0000FF}%s {FFFF00}Elteleportált a Sivatagi reptérre{FF0000}(/aa)\",name);
    SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),405.6033,2451.7056,16.5461);
    } else {
        SetPlayerPos(playerid,384.5420,2436.4290,16.5263);
    }
    return 1;
}

 
Map
 
CreateObject(3080, 301.10001, 2500.80005, 16.8, 0, 2, 90);
CreateObject(18483, 232.5, 2501.19995, 32.9, 0, 16, 0);
CreateObject(8171, 130.2, 2499.6001, 42.4, 0, 0, 272);
CreateObject(7980, 75.8, 2498.3999, 44.4, 0, 0, 2);
CreateObject(8171, -16.9, 2496.1001, 42.4, 0, 2, 270);
CreateObject(3633, 40.7, 2493.1001, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 38.2, 2493.19995, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 38.3, 2494.80005, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 40.6, 2494.80005, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 40.3, 2497, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 38.1, 2497, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 36, 2493.30005, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 36.1, 2495, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 36.2, 2497.19995, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 33.7, 2497.30005, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 33.6, 2495.30005, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 33.5, 2493.6001, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 33.5, 2493.59961, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 40.3, 2498.80005, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 38.1, 2498.8999, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 35.6, 2499, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, 33.4, 2499.1001, 42.8, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 73.5, 2487.8999, 46.4, 0, 0, 2);
CreateObject(987, 73.8, 2486.8999, 46.4, 0, 0, 2);
CreateObject(987, 74.1, 2485.69995, 46.4, 0, 0, 2);
CreateObject(987, 70, 2504.5, 46.4, 0, 0, 2);
CreateObject(987, 69.7, 2505.5, 46.4, 0, 0, 2);
CreateObject(987, 69.8, 2506.80005, 46.4, 0, 0, 2);
CreateObject(18387, -211.7, 2513.6001, 70.8, 0, 0, 348);
CreateObject(3633, -165.8, 2493.3999, 65.9, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -165.89999, 2494.8999, 65.9, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -180.5, 2488.19995, 68.3, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -180.5, 2490, 68.3, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -189.89999, 2493.69995, 70.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -190.2, 2495.3999, 70.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -200.7, 2490, 71.9, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -200.8, 2491.80005, 72, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -219.7, 2497.1001, 75.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -221.8, 2498, 75.5, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -224.3, 2499.19995, 75.9, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -226.7, 2500, 76.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -229.2, 2500.80005, 76.5, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -232.2, 2502.5, 76.9, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -236, 2504.69995, 77.4, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -239.10001, 2506.5, 77.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -242.39999, 2508.3999, 78.1, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -245.39999, 2510.30005, 78.4, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -249.10001, 2512.6001, 78.7, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -218.5, 2502, 75.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -221, 2503, 75.6, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -223.3, 2504, 76, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -225.2, 2504.5, 76.3, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -227.10001, 2505.5, 76.5, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -229.2, 2506.6001, 76.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -232.8, 2508.6001, 77.3, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -230.89999, 2507.5, 77.1, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -234.2, 2503.69995, 77.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -235.39999, 2510.5, 77.7, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -238.7, 2512.80005, 78, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -241.60001, 2514.3999, 78.3, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -244, 2515.8999, 78.6, 0, 0, 0);
CreateObject(13641, -273.70001, 2542, 77.8, 0, 346, 128);
CreateObject(4644, -341.79999, 2577.5, 97.2, 0, 356, 130);
CreateObject(987, -342.5, 2640.3999, 94.9, 0, 0, 308);
CreateObject(987, -351.60001, 2633, 94.9, 0, 0, 39.996);
CreateObject(18480, -449.70001, 2536.6001, 105.1, 0, 0, 40);
CreateObject(1632, -490.29999, 2501.8999, 106.3, 0, 0, 130);
CreateObject(18480, -699.29999, 2526.19995, 124.6, 0, 0, 310);
CreateObject(3633, -716, 2546, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -714.40002, 2547.19995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -712.79999, 2548.80005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -711.29999, 2550.30005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -710, 2548.80005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -711.5, 2547.3999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -713.29999, 2545.80005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -714.90002, 2544.5, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -713.59998, 2542.8999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -711.79999, 2544.30005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -710, 2545.80005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -708.40002, 2547.30005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -712, 2541, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -710.5, 2542.6001, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -708.70001, 2544.30005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -706.90002, 2545.80005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -705.5, 2544.1001, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -707.20001, 2542.69995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -708.79999, 2540.8999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -710.5, 2539.3999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -709, 2537.6001, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -707.29999, 2539, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -705.5, 2540.69995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -703.90002, 2542.19995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -702.20001, 2540.3999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -704, 2539.1001, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -706, 2537.3999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -707.70001, 2535.8999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -706.40002, 2534.19995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -704.59998, 2535.69995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -702.70001, 2537.30005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -701, 2538.69995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -699.79999, 2537.1001, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -701.5, 2535.5, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -703.29999, 2534, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -705.09998, 2532.5, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -717.59998, 2544.3999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -716.5, 2543, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -715.20001, 2541.5, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -713.59998, 2539.69995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -712.09998, 2537.80005, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -710.70001, 2536.3999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -709.20001, 2534.69995, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -707.90002, 2532.8999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3633, -706.59998, 2531.3999, 124.8, 0, 0, 0);
CreateObject(13645, -700.59998, 2527.3999, 125.3, 0, 0, 38);
CreateObject(13645, -721.29999, 2554.6001, 125.3, 0, 0, 219.996);
CreateObject(13645, -698.79999, 2528.69995, 125.3, 0, 0, 37.996);
CreateObject(13645, -722.90002, 2553.30005, 125.3, 0, 0, 217.991);
CreateObject(8171, -97.6, 2457.1001, 41.9, 0, 0, 312);
CreateObject(7073, -132.39999, 2407, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -139, 2416.19995, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -147.8, 2423.69995, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -147.8, 2432.19995, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -140.5, 2428, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -134.8, 2432.5, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -129.3, 2427.5, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -132.3, 2418, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -124.5, 2414.5, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -123.5, 2422.5, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -125.5, 2433.69995, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -131.5, 2438.19995, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -116, 2426.69995, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -117.3, 2435.8999, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -121.8, 2442.3999, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -124.1, 2451.6001, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -117.6, 2448.8999, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -114.6, 2443.3999, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -113.1, 2433.3999, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(7073, -113.09961, 2433.39941, 59.4, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, -103.7, 2477.5, 41.9, 0, 2, 359.995);
CreateObject(18393, -104.8, 2494.19995, 61.7, 0, 11.999, 2);
CreateObject(13641, -46.6, 2496.3999, 42.5, 0, 342, 178);
CreateObject(18480, -554.70001, 2448.3999, 112.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(18480, -610.5, 2421.30005, 112.7, 0, 4, 309.996);
CreateObject(7073, -579.5, 2374.69995, 123.4, 0, 358, 284);
CreateObject(7073, -573.39941, 2370.19922, 122.5, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -569.90002, 2373.69995, 122.3, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -564.70001, 2375.8999, 122.2, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -567.70001, 2380.5, 122.9, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -574.5, 2381.69922, 123.5, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -580.40002, 2382.80005, 124.2, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -585.70001, 2382.80005, 124.8, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -587.5, 2388.69995, 125.5, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -581.5, 2388.80005, 124.9, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -573.79999, 2387.80005, 124.3, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -581.79999, 2398.30005, 126.1, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -588.70001, 2394.80005, 126.2, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -595, 2395.69995, 126.9, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(7073, -588.29999, 2400.8999, 126.8, 0, 357.995, 283.997);
CreateObject(987, -590.20001, 2407.1001, 112.8, 0, 0, 46);
CreateObject(987, -599.5, 2397.80005, 112.8, 0, 0, 46);
CreateObject(987, -606.40002, 2402, 112.8, 0, 0, 318);
CreateObject(987, -616.09998, 2411.6001, 112.8, 0, 0, 317.999);
CreateObject(13641, -637.20001, 2454.5, 117.1, 0, 336, 132);
CreateObject(13592, -760.20001, 2600.30005, 136.10001, 0, 2, 134);
CreateObject(18480, -762.29999, 2602.69995, 124.6, 0, 0, 309.996);
CreateObject(987, -812.5, 2649.19995, 124.7, 0, 0, 40);
CreateObject(987, -806.5, 2654.19995, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -804.59998, 2652.6001, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -811, 2647.6001, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -809.90002, 2646.6001, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -804.40002, 2652.5, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -803.59998, 2651.80005, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -809, 2645.19995, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -803.5, 2650.69995, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -802.70001, 2650, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -808.20001, 2645.19995, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -803, 2650.30005, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(987, -803, 2650.2998, 124.7, 0, 0, 39.996);
CreateObject(3599, -825.70001, 2619.1001, 138.2, 0, 0, 92);
CreateObject(1708, -820.40002, 2616.30005, 139.3, 0, 0, 92);
CreateObject(2346, -820.70001, 2619.1001, 139.3, 0, 0, 274);
CreateObject(1708, -820.59998, 2619.69995, 139.3, 0, 0, 92);
CreateObject(2683, -820.90002, 2618.1001, 139.89999, 0, 0, 0);
CreateObject(2768, -820.70001, 2618.1001, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(2837, -820.41406, 2617.78027, 138.99532, 0, 0, 0);
CreateObject(2840, -820.70001, 2618.80005, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(2858, -820.5, 2618.3999, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(3524, -817, 2623.3999, 146.89999, 0, 0, 90);
CreateObject(3524, -821.70001, 2622.6001, 147, 0, 0, 90);
CreateObject(3524, -821.90002, 2619.1001, 146.2, 0, 0, 92);
CreateObject(3524, -821.20001, 2606.1001, 143.3, 0, 0, 92);
CreateObject(3524, -821.59998, 2615.3999, 145.39999, 0, 0, 92);
CreateObject(3524, -817.29999, 2632.3999, 143.3, 0, 0, 92);
CreateObject(7388, -828.70001, 2622.5, 144.10001, 0, 0, 0);
CreateObject(987, -814.59998, 2631.8999, 130, 0, 0, 274);
CreateObject(987, -815.29999, 2637.8999, 130, 0, 0, 273.999);
CreateObject(987, -827.29999, 2638.19995, 130, 0, 0, 1.999);
CreateObject(987, -837.29999, 2637.80005, 130, 0, 0, 1.994);
CreateObject(987, -836, 2625.80005, 130, 0, 0, 95.994);
CreateObject(987, -834.79999, 2613.80005, 130, 0, 0, 95.993);
CreateObject(987, -834, 2604.8999, 130, 0, 0, 95.993);
CreateObject(987, -821.79999, 2605.69995, 130, 0, 0, 183.993);
CreateObject(987, -815.79999, 2606.30005, 130, 0, 0, 183.988);
CreateObject(987, -814.09998, 2617.80005, 130, 0, 0, 271.988);
CreateObject(987, -814, 2606.5, 130, 0, 0, 183.983);

 


Remélem hasznát veszi valaki:)


Egyéb:Szerkesztheted,viszont a nevemet tüntesd fel.


A képeken a jobb oldalon nem tudom mi az a fekete sz**r,sry érte!.


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 12. - 15:10:04 )

Objectek:-NEMTUDOM- =Nem tudom összesen hány Object-et raktam le,nem néztem!

27
Archívum / DominoLife[Fun&RPG]
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 20:38:26 »
Üdvözlök mindenkit
Elkészült az elsõ sikeres Samp szerverem.

A szerver története:


Már 4 éve Samp-ozok,és minden szervertípust ismerek.Sok szerveren jártam már.


De a legtöbbet a Fun,és az RPG szerverekre.


És mivel én már nagyon szerettem volna saját szervert,hát el is készítettem a saját FUN szerveremet.


Egy ideig jó volt,2-3 player.


Aztán még annyi se volt.Ezért fogtam magam és kitöröltem a szervert.


Majd sok gondolkodás után elkezdtem készíteni egy RPG szervert.Hát nem az a hûde jó szerver volt,


viszont ott már akadt 5-6 player is.


De hiányzott belõle a Fun.A szórakozás.


Kitöröltem ezt a szervert is.


És akkor elkezdtem gondolkozni.Miért ne lehetne a kettõt egyszerre?


El kezdtem a szerver készítését.Mikor kész lett,már csak a nevén törtem a fejem.Abban biztos voltam,


hogy DominoLife.És utána beugrott:Hoppá!Legyen FunRPG!



A szerveren [R.C.B] mód fut,vagy is Rendõrök,civilek,és bünözõk.

A módot nem tudom ki készítette,de aki készítette,az tegyen meg annyit,hogy hozzászólásban leírja a nevét,hogy õ csinálta.


Ladmin4v2 Adminrendszer található benne.


És akkor most a fontosabb infók:

Munkák:
Rendõr
Taxis
Pilóta
Mentõs
Tûzoltó
Katona
Szerelõ
Autótolvaj
Fegyverkereskedõ
Úttisztító
Bérgyilkos
Parancsok:
 

/radio

        - Class FM


        - Rádió 1


        - HARDBASE.FM


        - Kékduna


/robhelp


        - /rob - Játékost ki rabolhatjuk.


        - /bankrob - Bankot rabolhatunk.


        - /fegyverboltrob - Fegyverboltot rabolhatunk.


        - /atmrob - ATM-et rabolhatunk.


        - /hotdogrob - HotDog árust rabolhatunk.


        - /hallrob - A városházát rabolhatunk.




/rules - Játékbeli szabályok.


/commands


/report /anims /hotdog /cola /buyweapons /afk /back /afklist /rob /bankrob /fegyverboltrob /atmrob /hallrob /hotdogrob /betesz /kivesz /egyenleg /givecash /bounty /buyszoba /sellszoba


Munka beli parancsok:


Taxis: /taxit /tc


Mentõs: /heal /medic1 /mc


Rendõr: /k /rcommmands /rcommands2


Pilóta: /pc


Tûzoltó: /t


Szerelõ: /atc /vontat /elhagy


Autótolvaj: /autoc /szállít


Fegyverkereskedõ: /weapons /fc /shellgun


Úttísztító: /tisztít /abbahagy


Bérgyilkos: /bountys


/felmondás - Felmondasz a munkádból


/pontszerzes - Meg tudod hogyan, is kel szerezned pontot, a szerveren.


/tune - Jármû tuningolása. (FIGYELEM!! Csak Wang Cars-nál lehet.)


/bounty - Vérdíj


/tnt - Bankba lévõ, széfajtó felrobbantásahoz kel.


Szerver IP-

Players: x/32


Ping: x


Mode:[HUN]v2.25 - RCB


Map: San Fierro


A szerver weboldala:-



-


Hát ennyi lenne az én szerverem,SZIASZTOK!

28
Archívum / DominoLife[Fun&RPG]
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:31:10 »
Sziasztooook!
Beszeretném mutatni a elsõ sikeresen megnyitott szerveremet.

Nos ahogy láthatjátok a neve DominoLife \"[Fun&RPG]\".


Nehogy azthigyjétek,hogy nem tudom mi az a Fun,és mi az az RPG :D


Én nagyon szeretek ilyen típúsú szerverekre járni.


És már régóta készültem,hogy elkészítek egy Rp szervert.El is készült,de nem tetszett annyira.


Majd létrehoztam utána egy Fun szervert is,hátha oda többen is járnak,és még nekem is jó lesz.


De az se volt az igazi.


Majd elkezdtem törni a fejem,és rájöttem,hogy mi lenne,ha vegyesen raknám össze a szervert!?


És akkor jött az ötlet,hogy Rp-zni is lehet majd,mellette pedig rendezek Eventeket,mindenféle találós kérdés,mint egy Fun szerveren.


És hát létrejött. 2013.07.11 A nyitás napja,azaz ma. :D


Ami van benne mód,szerintem azt sokan ismerik: R.C.B  [Rendõrök,Civilek,Bûnözõk].

Munkák:
Rendõr
Tüzoltó
Katona
Taxisofõr
Fegyverkereskedõ
Autótolvaj


És ez maga egy Rp mód lenne,VISZONT fel lehet jönni bármilyen névvel[Nem kell ilyen Rp-s név,hogy Eros_Pista meg ilyenek].

És mivel most nyílt,ezért természetesen Admin TGF az aktív.


Ezért várom minden ember jelentkezését!

Szerver IP: -

Weboldal: -

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Havasi Lakópark
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:13:55 »
Gratula :D

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / DM GameMode
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:13:35 »
Nem is rossz :)

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal