Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Suspect
16
« Dátum: 2013. augusztus 16. - 03:29:47 »
Na jó itt volt elég.!
A hócipõm tele van,hogy nem fogjátok fel,hogy KEZDÕ VAGYOK,IGEN MINDEN TELÉHEZ KÜLÖN FS!!!Máshogy nem tudom megoldani! Az ELSÕ GM-em!Mit vártatok?Így is örülök hogy ezt összetudtam hozni.!!!! TÉMÁT ZÁROM!
17
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 10:44:24 »
Nem valami sok igaz de tetszik attól függetlenül Lassan írhatsz 1et nulláról
Köszii Hát nem tudom sikerülne-e
18
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 22:11:12 »
19
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 19:48:03 »
SZIASZTOK!A Mai nap végeztem,az ELSÕ saját GameMode-ommal. Elkészítési idõ:3nap.Nagyon sokat sz****kodtam vele,nagyon nehéz volt,éjjelekig csináltam. Hogy miért BaReLoad?Mikör letöltöd az alap Samp szervert,ott van köztük egy \"Bare\"nevû GameMode. Nekem az elsõ szerveremen,az volt az elsõ GameMode. És én most elhoztam a továbbfejlesztett változatát! Maga a Mód alap,de van benne pár map,Parancsok,Scriptek,Kocsik,amiket most lefogok írni. SCRIPTEK Teleportok: Las Venturas,San Fierro,San Fierro Airport,Parkour,Area51 Jármûvek:Összesen 17db jármû található a játékmódban Más Scriptek:Register Script Teleport parancsok: /lv /sf /sfair /a51 /parkour Kocsik: Nem sorom fel név szerint MÁS SCRIPTEK: Dialogos Register ScriptEGYÉBB PARANCSOK: /rules - kiírja a szabályokatHát naggyából ennyi.Egészen az elkészítés végéig úgy volt,hogy felhasználom,de túl alap,szerintem ez kezdõknek jó,vagy esetleg tesztszervernek. Bármikor szerkesztheted, DE A NEVEMET MINDENKÉPP TÜNTESD FEL,HA TESZTSZERVER,HA HASZNÁLOD,HA SZERKESZTED!!!!!Remélem valakinek majd jól jön Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 14. - 19:55:28 )OPP A LETÖLTÉSI LINKET MEG KIHAGYTAM -.- Letöltéshez KLIKK!!! http://www.solidfiles.com/d/5a1edbc145/!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
20
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 15:55:48 »
minden jó lenne ha nem a vízre \"építetted\" volna, kicsit buggos, ami nekem, személy szerint nem tetszik. De ezektõl a dolgoktól eltekintve szép ki map, amit hiányolok még, kicsit csupasz a széle, olyanra gondolok h lehetne az oldalaira tenni valamiféle ülõ helyeket ahol a pl ahol a nézõk vannak. Üdv : Hankok
Köszönöm,igazad van,megfontolom,és lehet hogy csinálok egy Update-t,amit nem a vízre,hanem a levegõbe csinálok.
21
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 11:39:50 »
Jó lett,adok egy +-t.
22
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 23:06:51 »
ÜDV MINDENKINEK!A mai napon szeretném publikálni a \"DeathRace\" Mappomat. De mivel ez a Map \"külõngleges\" módon jött létre,ezért leírnám a történetét TÖRTÉNETUnatkoztam...Nem tudtam mit kezdeni magammal.És akkor gondolkoztam. És \'rágyüttem\',illetve eszembe jutott a HalálFutam.És beléptem az MTA-ba. És elkezdtem.A Map nem valami nagy,viszont a végét nagyon nehéz átvinni. Santa Maria Beach-ben van.Mielõtt leírnám a cucckombókat,elõtte mondanám az AJÁNLATOS DOLGOKAT. Ajánlott Scriptek: Egyszerû Nitró Script,Autómata Repair Script. A végén van egy kis jutalom.. KicsiKicsiKicsiEgy csomó pénzes táska,és a földön szétszorva egy csomó pénz...:DD NA AKKOR! KÉPEK JUTALOMPÉNZ KÉPEK(Csak egy van )TELEPORT command(deathrace, playerid, params[]) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerPos(playerid,280,636.7618,-1930.9814,1); SetPlayerFacingAngle(playerid,126.5343); SetPlayerInterior(playerid,0); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUED,\"Elteleportáltál a DeathRace-ra!\"); } else { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),(280,636.7618,-1930.9814,1); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),126.5343); SetPlayerInterior(playerid,0); LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid),0); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUED,\"Elteleportáltál a DeathRace-ra!\"); } return 1; } MAPSorok:146 CreateObject(2683, -820.90002, 2618.1001, 139.89999, 0, 0, 0); CreateObject(2768, -820.70001, 2618.1001, 139.8, 0, 0, 0); CreateObject(2837, -820.41406, 2617.78027, 138.99532, 0, 0, 0); CreateObject(2840, -820.70001, 2618.80005, 139.8, 0, 0, 0); CreateObject(2858, -820.5, 2618.3999, 139.8, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 638.29999, -2075.8999, 0, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 637.79999, -2195.1001, 0, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 637.69922, -2267.19922, 0, 0, 0, 0.25); CreateObject(8171, 638, -2393.19995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 638.5, -1963, 0, 0, 0, 0); CreateObject(18275, 642.5, -2005.5, 2.2, 0, 0, 0); CreateObject(18275, 634.59998, -2005.40002, 2.2, 0, 0, 0); CreateObject(987, 619.20001, -2005.09998, 0, 0, 0, 0); CreateObject(987, 646.5, -2005, 0.3, 0, 0, 0); CreateObject(3524, 638.5, -2005, 2.9, 0, 0, 180); CreateObject(354, 639.59998, -2005, 1.8, 0, 0, 0); CreateObject(354, 637.59998, -2004.90002, 1.8, 0, 0, 0); CreateObject(1631, 646.09998, -2354.69995, 0, 0, 0, 179.495); CreateObject(2934, 629.5, -2367.8999, 1.5, 0, 0, 0); CreateObject(2934, 626.40002, -2367.8999, 1.5, 0, 0, 0); CreateObject(2934, 626.40002, -2367.8999, 4.4, 0, 0, 0); CreateObject(2934, 629.70001, -2367.8999, 4.4, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 638, -2468.80005, 0, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 655.29999, -2558.69995, 0, 0, 16, 22.25); CreateObject(8171, 640.29999, -2564.8999, 4, 0, 15.996, 22.247); CreateObject(1237, 649.09998, -2484.19995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 649.90002, -2485.69995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 651, -2487.6001, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 652.29999, -2489.69995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 653.20001, -2492.30005, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 654, -2495.19995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 654.40002, -2497.69995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 654.70001, -2501.5, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 653.90002, -2504.5, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 653.20001, -2507.8999, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 651.90002, -2511.19995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 650.09998, -2513.69995, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 648.90002, -2516.5, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 647.29999, -2518.80005, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 627.70001, -2567.19995, 7.6, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 643.59998, -2523.6001, 0, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 678.09998, -2617.5, 0, 0, 345.996, 22.247); CreateObject(1237, 645.2998, -2520.69922, 0, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 626.19922, -2565.5, 7.8, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 629, -2568.80005, 7.4, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 630.70001, -2570.5, 7.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 632.29999, -2571.80005, 6.9, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 634.09998, -2573.1001, 6.5, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 636.09998, -2574.5, 6.2, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 638.09998, -2575.6001, 5.7, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 640.20001, -2576.69995, 5.3, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 704.29999, -2638.5, 4.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 643.79999, -2577.69995, 5.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 646.59998, -2578.5, 4.5, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 648.79999, -2579.1001, 3.9, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 651.09998, -2579.69995, 3.4, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 653, -2580, 2.9, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 654.70001, -2580.3999, 2.5, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 656.29999, -2580.69995, 2.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 657.90002, -2580.8999, 1.7, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 659.70001, -2581.1001, 1.3, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 660.79999, -2581.1001, 1, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 718.09998, -2715.69995, 0, 0, 359.992, 21.747); CreateObject(1237, 662.2998, -2581.19922, 0.6, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 704.59998, -2640.6001, 3.9, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 704.70001, -2642.3999, 3.8, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 704.70001, -2644.69995, 3.6, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 704.5, -2646.6001, 3.3, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 704.20001, -2648.30005, 3.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 703.5, -2649.8999, 2.8, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 703.20001, -2651.6001, 2.6, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 702.59998, -2653.19995, 2.3, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 702.20001, -2654.8999, 2, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 701.79999, -2656.19995, 1.8, 0, 0, 0); CreateObject(8171, 678.09961, -2617.5, 0, 0, 345.992, 22.247); CreateObject(1237, 701.20001, -2657.3999, 1.6, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 700.79999, -2658.69995, 1.3, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 700.29999, -2659.80005, 1.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 699.59998, -2660.8999, 0.9, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 698.90002, -2662.19995, 0.6, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 698.20001, -2663.30005, 0.3, 0, 0, 0); CreateObject(9958, 731.20001, -2727.80005, 10.3, 0, 0, 22); CreateObject(13607, 751.20001, -2823.5, 13.6, 0, 0, 3.999); CreateObject(355, 723.16699, -2808.20312, 10.16674, 0, 0, 0); CreateObject(987, 756.79999, -2809.8999, 10.1, 0, 0, 272); CreateObject(987, 757.20001, -2821.69995, 10.1, 0, 0, 182); CreateObject(987, 745.09998, -2810.30005, 10.1, 0, 0, 272); CreateObject(1237, 753.09998, -2813.1001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 753.40002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 753.09998, -2817.30005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 752, -2818.1001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 750.70001, -2818.3999, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 749.29999, -2818.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 748.09998, -2818.1001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 747.70001, -2816.69995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 747.70001, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1237, 747.90002, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1550, 752.20001, -2813.69995, 10.5, 0, 0, 0); CreateObject(1550, 752.29999, -2814.69995, 10.5, 0, 0, 0); CreateObject(1550, 752.40002, -2815.5, 10.5, 0, 0, 0); CreateObject(1550, 751.29999, -2814.8999, 10.5, 0, 86, 0); CreateObject(1550, 751.59998, -2813.80005, 10.5, 0, 34, 6); CreateObject(1550, 751, -2815.8999, 10.5, 0, 85.995, 0); CreateObject(1550, 748.59998, -2813.80005, 10.5, 0, 337.995, 354); CreateObject(1550, 749.09998, -2813.6001, 10.5, 0, 325.994, 7.996); CreateObject(1550, 750.59998, -2814.19995, 10.5, 0, 266, 7.993); CreateObject(1212, 752.79999, -2813.8999, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 752.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 752, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751.79999, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751.40002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 752, -2815.30005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751.90002, -2815.1001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751.5, -2815.19995, 10.7, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751.70001, -2815.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.70001, -2815.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.90002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751, -2815.5, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.59998, -2813.69995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.79999, -2813.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.5, -2815, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.40002, -2815.5, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 749.90002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.09998, -2814.8999, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.29999, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 749.79999, -2814.3999, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.20001, -2814.3999, 10.7, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 749.79999, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750.20001, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 750, -2814, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 749.5, -2814.1001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 749.40002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 749.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 752.90002, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 753.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 753.40002, -2814.69995, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 752.90002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 751.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0); CreateObject(981, 638, -2325.69995, 0, 0, 0, 270.5); CreateObject(981, 638.09998, -2355, 0, 0, 0, 270.5); CreateObject(1631, 628.89941, -2354.69922, 0, 0, 0, 179.495); CreateObject(13641, 729.09998, -2762.6001, 0, 0, 338, 292); Remélem valaki hasznát veszi.
23
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 20:34:51 »
24
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 14:59:40 »
Nem kicsit hiányos.
A Scriptfiles-t letöltöttem,és egyedül a \"Bowling\" mappába volt 2 fájl.
Az most oké,hogy már vége meg minden,de ezt így értelmetlen folt felrakni,már ne is haragudj.
A játékmód,és az Include-k,azok,Amiket fel lehet használni. :/ NEM KELL SÉRTÉSNEK VENNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 14:21:09 »
Nekem nagyon tetszik megér 1 \"+\" csak igy tovább
Köszi szépen!
26
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 15:05:00 »
Sziasztok!Elhoztam nektek az elsõ sikeres mapomat,ami Stunt.Elneveztem [T]Stunt-nak. De térjünk a lényegre A Sivatagi reptéren van,nem hosszú,van aki 30mp alatt ki tudja vinni.DE CSAK AKI NAGYON JÓL STUNTOL!! A pálya maga nem nagy,viszont vannak részek,ahol nagyon nagyokat kell ugrasztani. Ajánlott hozzá: Automata jármû javitó Script,És valami egyszerûbb Nitró Script-et is rakjatok be.Bár én csak a végén használtam nitrót :DDD:::::FONTOSABB INFÓK:::::Elkészítési idõ: 3 óra.(Most pár hete kezdtem el Mappolni,úgy hogy mielött írnál egy kommentet,nézd végig az infókat.) Objectek:-NEM TUDOM- :::::KÉPEK:::::Ja!!???El is felejtettem mondani,hogy ha SIKERÜL Végigvinni a pályát,akkor a végén van egy jutalom ház :::::JUTALOMHÁZRÓL A KÉPEK:::::Hát ennyi lenne..TELEPORT CMD:aa(playerid, params[]) { new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"{0000FF}%s {FFFF00}Elteleportált a Sivatagi reptérre{FF0000}(/aa)\",name); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),405.6033,2451.7056,16.5461); } else { SetPlayerPos(playerid,384.5420,2436.4290,16.5263); } return 1; } Map CreateObject(3080, 301.10001, 2500.80005, 16.8, 0, 2, 90); CreateObject(18483, 232.5, 2501.19995, 32.9, 0, 16, 0); CreateObject(8171, 130.2, 2499.6001, 42.4, 0, 0, 272); CreateObject(7980, 75.8, 2498.3999, 44.4, 0, 0, 2); CreateObject(8171, -16.9, 2496.1001, 42.4, 0, 2, 270); CreateObject(3633, 40.7, 2493.1001, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 38.2, 2493.19995, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 38.3, 2494.80005, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 40.6, 2494.80005, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 40.3, 2497, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 38.1, 2497, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 36, 2493.30005, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 36.1, 2495, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 36.2, 2497.19995, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 33.7, 2497.30005, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 33.6, 2495.30005, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 33.5, 2493.6001, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 33.5, 2493.59961, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 40.3, 2498.80005, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 38.1, 2498.8999, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 35.6, 2499, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, 33.4, 2499.1001, 42.8, 0, 0, 0); CreateObject(987, 73.5, 2487.8999, 46.4, 0, 0, 2); CreateObject(987, 73.8, 2486.8999, 46.4, 0, 0, 2); CreateObject(987, 74.1, 2485.69995, 46.4, 0, 0, 2); CreateObject(987, 70, 2504.5, 46.4, 0, 0, 2); CreateObject(987, 69.7, 2505.5, 46.4, 0, 0, 2); CreateObject(987, 69.8, 2506.80005, 46.4, 0, 0, 2); CreateObject(18387, -211.7, 2513.6001, 70.8, 0, 0, 348); CreateObject(3633, -165.8, 2493.3999, 65.9, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -165.89999, 2494.8999, 65.9, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -180.5, 2488.19995, 68.3, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -180.5, 2490, 68.3, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -189.89999, 2493.69995, 70.2, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -190.2, 2495.3999, 70.2, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -200.7, 2490, 71.9, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -200.8, 2491.80005, 72, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -219.7, 2497.1001, 75.2, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -221.8, 2498, 75.5, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -224.3, 2499.19995, 75.9, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -226.7, 2500, 76.2, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -229.2, 2500.80005, 76.5, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -232.2, 2502.5, 76.9, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -236, 2504.69995, 77.4, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -239.10001, 2506.5, 77.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -242.39999, 2508.3999, 78.1, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -245.39999, 2510.30005, 78.4, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -249.10001, 2512.6001, 78.7, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -218.5, 2502, 75.2, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -221, 2503, 75.6, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -223.3, 2504, 76, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -225.2, 2504.5, 76.3, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -227.10001, 2505.5, 76.5, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -229.2, 2506.6001, 76.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -232.8, 2508.6001, 77.3, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -230.89999, 2507.5, 77.1, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -234.2, 2503.69995, 77.2, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -235.39999, 2510.5, 77.7, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -238.7, 2512.80005, 78, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -241.60001, 2514.3999, 78.3, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -244, 2515.8999, 78.6, 0, 0, 0); CreateObject(13641, -273.70001, 2542, 77.8, 0, 346, 128); CreateObject(4644, -341.79999, 2577.5, 97.2, 0, 356, 130); CreateObject(987, -342.5, 2640.3999, 94.9, 0, 0, 308); CreateObject(987, -351.60001, 2633, 94.9, 0, 0, 39.996); CreateObject(18480, -449.70001, 2536.6001, 105.1, 0, 0, 40); CreateObject(1632, -490.29999, 2501.8999, 106.3, 0, 0, 130); CreateObject(18480, -699.29999, 2526.19995, 124.6, 0, 0, 310); CreateObject(3633, -716, 2546, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -714.40002, 2547.19995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -712.79999, 2548.80005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -711.29999, 2550.30005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -710, 2548.80005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -711.5, 2547.3999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -713.29999, 2545.80005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -714.90002, 2544.5, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -713.59998, 2542.8999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -711.79999, 2544.30005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -710, 2545.80005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -708.40002, 2547.30005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -712, 2541, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -710.5, 2542.6001, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -708.70001, 2544.30005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -706.90002, 2545.80005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -705.5, 2544.1001, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -707.20001, 2542.69995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -708.79999, 2540.8999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -710.5, 2539.3999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -709, 2537.6001, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -707.29999, 2539, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -705.5, 2540.69995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -703.90002, 2542.19995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -702.20001, 2540.3999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -704, 2539.1001, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -706, 2537.3999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -707.70001, 2535.8999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -706.40002, 2534.19995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -704.59998, 2535.69995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -702.70001, 2537.30005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -701, 2538.69995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -699.79999, 2537.1001, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -701.5, 2535.5, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -703.29999, 2534, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -705.09998, 2532.5, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -717.59998, 2544.3999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -716.5, 2543, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -715.20001, 2541.5, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -713.59998, 2539.69995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -712.09998, 2537.80005, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -710.70001, 2536.3999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -709.20001, 2534.69995, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -707.90002, 2532.8999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(3633, -706.59998, 2531.3999, 124.8, 0, 0, 0); CreateObject(13645, -700.59998, 2527.3999, 125.3, 0, 0, 38); CreateObject(13645, -721.29999, 2554.6001, 125.3, 0, 0, 219.996); CreateObject(13645, -698.79999, 2528.69995, 125.3, 0, 0, 37.996); CreateObject(13645, -722.90002, 2553.30005, 125.3, 0, 0, 217.991); CreateObject(8171, -97.6, 2457.1001, 41.9, 0, 0, 312); CreateObject(7073, -132.39999, 2407, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -139, 2416.19995, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -147.8, 2423.69995, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -147.8, 2432.19995, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -140.5, 2428, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -134.8, 2432.5, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -129.3, 2427.5, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -132.3, 2418, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -124.5, 2414.5, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -123.5, 2422.5, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -125.5, 2433.69995, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -131.5, 2438.19995, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -116, 2426.69995, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -117.3, 2435.8999, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -121.8, 2442.3999, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -124.1, 2451.6001, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -117.6, 2448.8999, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -114.6, 2443.3999, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -113.1, 2433.3999, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(7073, -113.09961, 2433.39941, 59.4, 0, 0, 0); CreateObject(8171, -103.7, 2477.5, 41.9, 0, 2, 359.995); CreateObject(18393, -104.8, 2494.19995, 61.7, 0, 11.999, 2); CreateObject(13641, -46.6, 2496.3999, 42.5, 0, 342, 178); CreateObject(18480, -554.70001, 2448.3999, 112.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(18480, -610.5, 2421.30005, 112.7, 0, 4, 309.996); CreateObject(7073, -579.5, 2374.69995, 123.4, 0, 358, 284); CreateObject(7073, -573.39941, 2370.19922, 122.5, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -569.90002, 2373.69995, 122.3, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -564.70001, 2375.8999, 122.2, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -567.70001, 2380.5, 122.9, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -574.5, 2381.69922, 123.5, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -580.40002, 2382.80005, 124.2, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -585.70001, 2382.80005, 124.8, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -587.5, 2388.69995, 125.5, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -581.5, 2388.80005, 124.9, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -573.79999, 2387.80005, 124.3, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -581.79999, 2398.30005, 126.1, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -588.70001, 2394.80005, 126.2, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -595, 2395.69995, 126.9, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(7073, -588.29999, 2400.8999, 126.8, 0, 357.995, 283.997); CreateObject(987, -590.20001, 2407.1001, 112.8, 0, 0, 46); CreateObject(987, -599.5, 2397.80005, 112.8, 0, 0, 46); CreateObject(987, -606.40002, 2402, 112.8, 0, 0, 318); CreateObject(987, -616.09998, 2411.6001, 112.8, 0, 0, 317.999); CreateObject(13641, -637.20001, 2454.5, 117.1, 0, 336, 132); CreateObject(13592, -760.20001, 2600.30005, 136.10001, 0, 2, 134); CreateObject(18480, -762.29999, 2602.69995, 124.6, 0, 0, 309.996); CreateObject(987, -812.5, 2649.19995, 124.7, 0, 0, 40); CreateObject(987, -806.5, 2654.19995, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -804.59998, 2652.6001, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -811, 2647.6001, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -809.90002, 2646.6001, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -804.40002, 2652.5, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -803.59998, 2651.80005, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -809, 2645.19995, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -803.5, 2650.69995, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -802.70001, 2650, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -808.20001, 2645.19995, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -803, 2650.30005, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(987, -803, 2650.2998, 124.7, 0, 0, 39.996); CreateObject(3599, -825.70001, 2619.1001, 138.2, 0, 0, 92); CreateObject(1708, -820.40002, 2616.30005, 139.3, 0, 0, 92); CreateObject(2346, -820.70001, 2619.1001, 139.3, 0, 0, 274); CreateObject(1708, -820.59998, 2619.69995, 139.3, 0, 0, 92); CreateObject(2683, -820.90002, 2618.1001, 139.89999, 0, 0, 0); CreateObject(2768, -820.70001, 2618.1001, 139.8, 0, 0, 0); CreateObject(2837, -820.41406, 2617.78027, 138.99532, 0, 0, 0); CreateObject(2840, -820.70001, 2618.80005, 139.8, 0, 0, 0); CreateObject(2858, -820.5, 2618.3999, 139.8, 0, 0, 0); CreateObject(3524, -817, 2623.3999, 146.89999, 0, 0, 90); CreateObject(3524, -821.70001, 2622.6001, 147, 0, 0, 90); CreateObject(3524, -821.90002, 2619.1001, 146.2, 0, 0, 92); CreateObject(3524, -821.20001, 2606.1001, 143.3, 0, 0, 92); CreateObject(3524, -821.59998, 2615.3999, 145.39999, 0, 0, 92); CreateObject(3524, -817.29999, 2632.3999, 143.3, 0, 0, 92); CreateObject(7388, -828.70001, 2622.5, 144.10001, 0, 0, 0); CreateObject(987, -814.59998, 2631.8999, 130, 0, 0, 274); CreateObject(987, -815.29999, 2637.8999, 130, 0, 0, 273.999); CreateObject(987, -827.29999, 2638.19995, 130, 0, 0, 1.999); CreateObject(987, -837.29999, 2637.80005, 130, 0, 0, 1.994); CreateObject(987, -836, 2625.80005, 130, 0, 0, 95.994); CreateObject(987, -834.79999, 2613.80005, 130, 0, 0, 95.993); CreateObject(987, -834, 2604.8999, 130, 0, 0, 95.993); CreateObject(987, -821.79999, 2605.69995, 130, 0, 0, 183.993); CreateObject(987, -815.79999, 2606.30005, 130, 0, 0, 183.988); CreateObject(987, -814.09998, 2617.80005, 130, 0, 0, 271.988); CreateObject(987, -814, 2606.5, 130, 0, 0, 183.983); Remélem hasznát veszi valaki:) Egyéb:Szerkesztheted,viszont a nevemet tüntesd fel. A képeken a jobb oldalon nem tudom mi az a fekete sz**r,sry érte!. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 12. - 15:10:04 ) Objectek:-NEMTUDOM- =Nem tudom összesen hány Object-et raktam le,nem néztem!
27
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 20:38:26 »
Üdvözlök mindenkit Elkészült az elsõ sikeres Samp szerverem.
A szerver története:
Már 4 éve Samp-ozok,és minden szervertípust ismerek.Sok szerveren jártam már.
De a legtöbbet a Fun,és az RPG szerverekre.
És mivel én már nagyon szerettem volna saját szervert,hát el is készítettem a saját FUN szerveremet.
Egy ideig jó volt,2-3 player.
Aztán még annyi se volt.Ezért fogtam magam és kitöröltem a szervert.
Majd sok gondolkodás után elkezdtem készíteni egy RPG szervert.Hát nem az a hûde jó szerver volt,
viszont ott már akadt 5-6 player is.
De hiányzott belõle a Fun.A szórakozás.
Kitöröltem ezt a szervert is.
És akkor elkezdtem gondolkozni.Miért ne lehetne a kettõt egyszerre?
El kezdtem a szerver készítését.Mikor kész lett,már csak a nevén törtem a fejem.Abban biztos voltam,
hogy DominoLife.És utána beugrott:Hoppá!Legyen FunRPG!
A szerveren [R.C.B] mód fut,vagy is Rendõrök,civilek,és bünözõk.
A módot nem tudom ki készítette,de aki készítette,az tegyen meg annyit,hogy hozzászólásban leírja a nevét,hogy õ csinálta.
Ladmin4v2 Adminrendszer található benne.
És akkor most a fontosabb infók: Munkák: Rendõr Taxis Pilóta Mentõs Tûzoltó Katona Szerelõ Autótolvaj Fegyverkereskedõ Úttisztító Bérgyilkos Parancsok:
/radio
- Class FM
- Rádió 1
- HARDBASE.FM
- Kékduna
/robhelp
- /rob - Játékost ki rabolhatjuk.
- /bankrob - Bankot rabolhatunk.
- /fegyverboltrob - Fegyverboltot rabolhatunk.
- /atmrob - ATM-et rabolhatunk.
- /hotdogrob - HotDog árust rabolhatunk.
- /hallrob - A városházát rabolhatunk.
/rules - Játékbeli szabályok.
/commands
/report /anims /hotdog /cola /buyweapons /afk /back /afklist /rob /bankrob /fegyverboltrob /atmrob /hallrob /hotdogrob /betesz /kivesz /egyenleg /givecash /bounty /buyszoba /sellszoba
Munka beli parancsok:
Taxis: /taxit /tc
Mentõs: /heal /medic1 /mc
Rendõr: /k /rcommmands /rcommands2
Pilóta: /pc
Tûzoltó: /t
Szerelõ: /atc /vontat /elhagy
Autótolvaj: /autoc /szállít
Fegyverkereskedõ: /weapons /fc /shellgun
Úttísztító: /tisztít /abbahagy
Bérgyilkos: /bountys
/felmondás - Felmondasz a munkádból
/pontszerzes - Meg tudod hogyan, is kel szerezned pontot, a szerveren.
/tune - Jármû tuningolása. (FIGYELEM!! Csak Wang Cars-nál lehet.)
/bounty - Vérdíj
/tnt - Bankba lévõ, széfajtó felrobbantásahoz kel.
Szerver IP-
Players: x/32
Ping: x
Mode:[HUN]v2.25 - RCB
Map: San Fierro
A szerver weboldala:-
-
Hát ennyi lenne az én szerverem,SZIASZTOK!
28
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:31:10 »
Sziasztooook!Beszeretném mutatni a elsõ sikeresen megnyitott szerveremet. Nos ahogy láthatjátok a neve DominoLife \"[Fun&RPG]\". Nehogy azthigyjétek,hogy nem tudom mi az a Fun,és mi az az RPG Én nagyon szeretek ilyen típúsú szerverekre járni. És már régóta készültem,hogy elkészítek egy Rp szervert.El is készült,de nem tetszett annyira. Majd létrehoztam utána egy Fun szervert is,hátha oda többen is járnak,és még nekem is jó lesz. De az se volt az igazi. Majd elkezdtem törni a fejem,és rájöttem,hogy mi lenne,ha vegyesen raknám össze a szervert!? És akkor jött az ötlet,hogy Rp-zni is lehet majd,mellette pedig rendezek Eventeket,mindenféle találós kérdés,mint egy Fun szerveren. És hát létrejött. 2013.07.11 A nyitás napja,azaz ma. Ami van benne mód,szerintem azt sokan ismerik: R.C.B [Rendõrök,Civilek,Bûnözõk].Munkák:RendõrTüzoltóKatonaTaxisofõrFegyverkereskedõAutótolvaj És ez maga egy Rp mód lenne,VISZONT fel lehet jönni bármilyen névvel[Nem kell ilyen Rp-s név,hogy Eros_Pista meg ilyenek]. És mivel most nyílt,ezért természetesen Admin TGF az aktív. Ezért várom minden ember jelentkezését!Szerver IP: - Weboldal: -
29
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:13:55 »
Gratula
30
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:13:35 »
Nem is rossz
|