Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Soveny94

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Szkript kérések / Pénz elvevõ kapút szeretnék
« Dátum: 2013. február 23. - 00:46:45 »
Amikor odaérek a kapuhoz és kikellene, hogy nyiljon helyete a szerver Restartingol és az a fekete kis ablak amin a szerver elindul ki X-eli magát!!!!!
Milehet a hiba akkor????

17
RP/RPG kérések / Idõre nyilo kapu
« Dátum: 2013. február 23. - 00:15:10 »
Idézetet írta: BackUP date=1361371197\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33935\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyáltalán rosszul csinaltad.
Leírnád nekem az object ID-jét?
Akkor megcsinálom.
UI.: pawn code - részbe rakd a kódot
 
Az Object ID
 
991

18
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:P@raszt RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 22. - 21:17:11 »
Idézetet írta: Hugo.Cy date=1361487251\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34012\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát... most egy két frakciót átraktatok más városba.. meg házakat is oda... nagy cucc.. valami komolyabbat is csinálhatnátok
Én is Edit módba kezdtem.. de azon vagyok hogy a lehetõ leg többet kihozzam belõle.. Nem elég átírni a nevet.. meg pár kocsit berakni...  Több munka.. lehetõségek... RP-s szituációk megteremtése..  de... áá mi a f***nak mondogatom el ugyan azt.. senki nem figyel..
 
Fejlesztgetem csak lasan mert tudod egyedül csinálok mindent rajta!!

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:P@raszt RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 22. - 15:53:23 »
Idézetet írta: Beckham date=1361467831\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34012\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát az oxford mód alapból EQ LP LB FC BS
 
A Falusi os Oxford mod volt, de ott nem volt FC meg LBés Confederaci is Oxford mod, de ott se nincs FC,LB

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:P@raszt RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 21. - 22:54:36 »
Idézetet írta: Beckham date=1361467831\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34012\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát az oxford mód alapból EQ LP LB FC BS
 
Nemigazán Confederaci meg Falusi nem volt LB meg FC

21
Archívum / Villager RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 21. - 18:02:19 »
Idézetet írta: Beckham date=1361465321\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33979\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És valami újítások a móddal?mert ez kõtiszta oxford ebben csupán csak a név van módosítva.
 
Igen oxford mod de nem LS SF hanem EQ LP LB BS FC. Hasonló mint Falusi ha hallotatok már rolla!? Csak modernabb :)

22
Archívum / Villager RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 21. - 17:41:23 »
Idézetet írta: Vincenzo date=1361402210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33979\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Szóval Oxford mód.Ha kitudsz belõle hozni egy RP-s színvonalú szervert akkor még talán jó is lehet belõle,de kevés a valószínûsége. :( Sok az RP szerver.
 
+ mi ez a név? uristen,látszik hogy le sem sza*tátok hogy mi legyen a neve csak pff ilyen ratyit tudtatok kitalálni -,-\" ha még rendes nevet nem tudtok kitalálni akkor még a szerverrõl ne is beszéljünk :D
kész röhej
 
[/quote]
Az már a te bajod, hogy mit gondolsz a szerver nevérõl! o_O

23
Archívum / Villager RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 20. - 23:03:55 »
Modositva!: Munkákall

24
Archívum / Villager RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 20. - 21:33:39 »
                                                                Üdvözletem!
Elhoztam nektek a pénteken nyíló Villager RPG nevû szervert!
Bizonyára sokan hallottatok már a régi Villager RPG-rõl amit ha jól emlékszem Csóti & Matt csinált... Nos, Matt azóta egy új módot írt Robival ami szintén a Villager RPG-re kereszteltek...
A szerver egyszer már nyitott, de mivel kevés volt a player, a Hostingal gondok voltak, és a mód is folyamatosan fejlesztve volt (most is van, csak nem olyan gyakran) nem fizettem ki tovább a hostot...
Most, újranyitunk, újdonságokkal!
A Leaderekre a fórumon (Alul) lehet jelentkezni...
Na, most a módról....
Új munkák:
- Fagylaltos
- Kukás
- Buszos
A többi, a már megszokott, de azt hiszem készülõben van egy teljesen új!
Városok:
Nos... A már megszokott 2 város [El Quebrados és Las Payasadas] helyett
5 (!!!) Városunk van !
Azaz
Bayside
El Quebrados
Las Payasadas
Las Barracas
Fort Carson
Legális frakciók:
-Rendõrség
-Taxi ZRT
-Rádiós Munka
-F.B.I
-Mentõ Szolgálat
-Egyház
-Autó Szerelõ Vállalat
Illegális frakciók:
-Salwador
-Grove Maffia
-Cosa Nostra
Admin TGF NINCS!
Cuccvisszaadás: Nos van, de nem a végtelenségig... Sõt, inkább nevezném kis kezdõ csomagnak!
Leaderekért a fórumon jelentkezz!!
Admin Team:
Matt El Rodrigo[ugye õ a fent említett scripter]
Soveny Robert[segéd scripter és mapper én :) ]
                                             Munkák!!
AlapMunkák:
Kéményseprõ:
A kéményseprõ feladata hogy a lakosok házának a kéményét kitisztittja.
Munkaheje: EL Quebrados-ban van.
A munkáját az EQ bank melleti épületnéll tudja felvenni.
Nem áll jármü segitségére.
Parancsa : /kéményseprés
Úttisztító:
Az õ dolga hogy EL Quebrados város utcái tiszták legyenek.
Ami a segitségére lessz egy tisztitó kocsi .
Ami EL Quebrados-ban található .
A munkáját a Úttisztító-nál tudja felvenni.
Kukás:
Az õ feladata az épületek olõtt álló szemetesek kiüritése.
Segítségére négy jármû áll.
Munkaheje: Fort Carson-ban van.
A munkáját a Kukásoknáll-nál tudja felvenni.
Postás:
Az õ feladata hogy házakrol házakra vigye az emberek postáit.
A munkaheje: Las Payasdas-ban van.
Segitségére egy postás autó áll.
A munkáját a Postán tudja felvenni.
Szabó:
A szabó feladata hogy a lakosok tetszés szerinti ruháját megvarja.
Munkaheje: EL Quebrados-ban van.
A munkáját a Szabó-nál tudja felvenni.
Nem áll jármü segitségére.
Parancsa : /varr
Pizzás:
A pizzás feladata az éhezõ polgároknak finom meleg ételt adni
Munkaheje: Las Payasdas-ban van.
Segítségére egy motorbicikli áll.
A munkáját a Pizzázó-ban tudja felvenni.
Halász:
Az õ feladata hogy az embereknek halat adjon.
Segítségére egy hajó áll .
Munkaheje: Valle Ocultado kikötõjében van.
A munkáját a Halászmunkánál tudja felvenni.
CementSzálitó:
Az õ feladata hogy az embereknek kiszálitsa a cementet.
Segítségére egy cementszálitó autó .
Munkaheje: Las Payasdas-ban van .
A munkáját a Cementszálitómunkánál tudja felvenni.
LeaderesMunkák:
Rendõrleader:
Az õ feladata hogy a polgárok biztonságba éljenek .
Munkaheje: EL Quebrados és Fort Carson-ban van.
Segítségére ( fegyverek,jármû) áll.
A munkát a RendõrLeader-töl kell kérni .
MentõsLeader:
Az õ feladata meggyógyítani a lakosságot .
Segítségére ( jármûvek) állnak.
Munkaheje: EL Quebrados és Fort Carson-ban van.
A munkát a MentõsLeadertöl kell kérni
SzerelõLeader:
Az õ feladata a bajbajutott jármûveket megjavítani vagy kimenteni
Munkaheje: Verdant Meadow Aircraft Graveyard-reptéren van.
Segítségére egy vintató autó áll.
A munkát a SzerelõLeader-töl kell kérni
TaxisLeader:
Az õ feladata a jármû nélküli polgárokat elszállítani dij fejében
Segítségére egy taxi áll.
Munkaheje: Las Payasdas-ban van
A munkát a TaxisLeader-töl kell kérni
RádiósLeader:
Az õ feladata hogy eljuttassa a híreket a polgároknak.
Munkaheje: Fort Carson-ban van
Segítségére egy rádióskocsi áll.
A munkát a RádiósLeader-töl lehet kérni.
PolgármesterLeader:
Polgármester testõre: 
Polgármester sofõre:   
A polgármester feladata hogy irányitsa a város gazdaságát . Emellet kap segítõket ( Sofõr, testõr).
Akik követik mindenfelé hogy segítsenek neki
Munkahejük: a Las Payasdas Városházán van.
Polgármestert fél évente választ a város.
A segítõit a polgármester választja ki.
Segítségükre egy limuzin áll (és persze a polgárõrség is)
Illegális Munkák:
Cosa Nostra: Munkahejük (bandahejük) Aldea Malvada-Hegyen van.
Grove Street Families: Munkahejük (bandahejük) Arco Del Oeste-Hegyen van.
Salvador: Munkahejük (bandahejük) EL Quebrados-ban van.
Az uzsorás banda célja hogy minél több pénzt csikarjanak ki a nép zsebéböl különféle kölcsönöket adnak embereknek és a dupláját kérik vissza .
Segítségükre több autó áll.
IP: 178.248.200.68:7782
Honlap: www.parasztrpg.ucoz.hu A Weboldalon méd dolgozunk!!
Mindenkit szeretettel várunk!

25
RP/RPG kérések / Idõre nyilo kapu
« Dátum: 2013. február 19. - 22:34:01 »
Megtudod nekem csinálni? Nem bánod meg

26
RP/RPG kérések / Idõre nyilo kapu
« Dátum: 2013. február 18. - 21:53:11 »
Megoldható valahogy az, hogy egy object idõre nyison és csukjon????
kordináta: zárt álapotban
 
-506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121

 
kordináta: nyitott álapotban
 
-506.20001220703, 2592.6999511719, 51

27
Segítségkérés / Csak leader tugya használni!
« Dátum: 2013. február 17. - 13:52:40 »
ha megmondod hogy milyen mentési módot használsz az ilyen adatok tárolására és ha pl.: dini-s akkor mi a mappa neve és a változók neve amiben ezeket az értékeket tárolja, akkor könnyebben segíthetünk
Amit bejelöltem azt nem igazán értem mert kezdö vok még!!!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 17. - 13:54:20 )

Másold ki és ha megcsinálod akkor kapsz 10 +-t

28
Segítségkérés / Csak leader tugya használni!
« Dátum: 2013. február 17. - 11:03:23 »
De ez simán a Filterscript mappában van és ott is kell hogy legyen!!

29
RP/RPG kérések / 2 jármû a playernek!
« Dátum: 2013. február 17. - 07:04:46 »
Hello!! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudnám azt megcsinálni a Gamemod-ban???
Hasonlo  mod mind Afterlife

30
Segítségkérés / Csak leader tugya használni!
« Dátum: 2013. február 17. - 02:02:36 »
Nos ezt a scriptett kilehet ugy javitani hogy csak leader birja használni???
 
#include a_samp
#include zcmd
#define MAX_DROT 200
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
 
enum szInfo
{
        Van,
        Object,
        Float: PosX,
        Float: PosY,
        Float: PosZ,
        Float: Fordulas
};
 
new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo];
new foutobject[50];
CMD:lerak(playerid)
{
        new string[128];
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
        for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
            if(DrotInfo[drot][Van] == 0)
            {
            GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]);
            DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]);
            DrotInfo[drot][Van] = 1;
            format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
            SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
            SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
            break;
            }
        }
        return 1;
}
 
CMD:felszed(playerid)
{
        new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
    for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
            if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
            {
                        GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
                        {
                        DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
                        format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
                        DrotInfo[drot][Van] = 0;
                        DrotInfo[drot][PosX] = 0;
                        DrotInfo[drot][PosY] = 0;
                        DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
                        DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
            SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
                        SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
                        SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
                        break;
                        }
            }
        }
        return 1;
}
 
CMD:felszedall(playerid)
{
        for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
                DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
                DrotInfo[drot][Van] = 0;
                DrotInfo[drot][PosX] = 0;
                DrotInfo[drot][PosY] = 0;
                DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
                DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
        }
        SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\");
        return 1;
}
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        new panels, doors, lights, tires;
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
 
        for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
            if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
            {
                        GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                        {
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
                        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
                        break;
                        }
            }
        }
 
        GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
        }
        return 1;
}

 
Leaderek:
 
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)

 

if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal