Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZSOLTI99
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 117
16
« Dátum: 2017. március 15. - 18:32:54 »
18
« Dátum: 2016. október 04. - 20:08:04 »
linuxon plugins sscanf.so audio.so streamer.so win pedig .dll
19
« Dátum: 2016. október 03. - 20:43:34 »
21
« Dátum: 2016. október 02. - 01:52:32 »
Sziasztok. pl most beírom jelszót dialogban minden oké de lespawnol elkezdek menni valami járművel vagy akár gyalog sétálva akkor csak egyet gondol és elkezdi elindítani a 2. animációt de mivel ez már belépéskor végig ment akkor nem kéne hog elindljon . Esetleg aki vágja az ilyen kamera állás dolgot az tudna valamit tippet adni teljesen tanács talan vagyok. Előre is köszönöm OnPlayerConnect public OnPlayerConnect(playerid) { //kamera indul TogglePlayerSpectating(playerid, 1); StepSpawnPlayer[playerid] = 0; Camera[playerid] = SetTimerEx(\"mozgokamera\", 1000, false, \"i\", playerid); public OnPlayerSpawn(playerid) { KillTimer(Camera[playerid]); SetCameraBehindPlayer(playerid); public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); if(StepSpawnPlayer[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, true); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 5000-600, 0, \"id\", playerid, 1); //SetCameraBehindPlayer(playerid); KillTimer(Camera[playerid]); return 0; } forward mozgokamera(playerid, type); public mozgokamera(playerid, type) { //TogglePlayerSpectating(playerid, 1); //SetCameraBehindPlayer(playerid); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); switch(type) { case 0: { InterpolateCameraPos(playerid, 175.415924, -1875.955444, 25.157064, 973.770751, -1919.722534, 34.704750, 36000,CAMERA_MOVE); //36000 InterpolateCameraLookAt(playerid, 175.785186, -1871.220458, 23.593875, 973.699645, -1915.027587, 32.986591, 36000, CAMERA_MOVE); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 36000, 0, \"id\", playerid, 1); // } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 973.770629, -1919.722534, 34.704750, 973.770629, -1919.722534, 34.704750, 4000,CAMERA_MOVE); InterpolateCameraLookAt(playerid, 973.750671, -1914.973266, 33.141559, 970.190795, -1922.789672, 33.038051, 4000, CAMERA_MOVE); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 4000, 0, \"id\", playerid,2); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); /*} case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 132.222778, -1990.696899, 130.671890, 344.082275, -2125.614746, 11.826739, 8000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 134.914337, -1990.562011, 126.460327, 347.755004, -2122.481445, 10.525499, 8000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 8000-600, 0, \"id\", playerid, 3); } case 3: { InterpolateCameraPos(playerid, 344.082275, -2125.614746, 11.826739, 1011.901000, -2376.593994, 26.804319, 5000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 347.891998, -2122.574707, 10.711217, 1016.406860, -2375.272949, 25.086170, 5000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 5000-600, 0, \"id\", playerid, 4); } case 4: { InterpolateCameraPos(playerid, 1011.901000, -2376.593994, 26.804319, 1012.322204, -2376.100585, 26.804319, 5000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 1016.406860, -2375.272949, 25.086170, 1008.886962, -2372.750976, 25.397790, 5000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 5000-600, 0, \"id\", playerid, 5); //return 0; */ //case 2:InterpolateCameraLookAt(playerid, x, y, z, ide X, ide Y, ide Z, 2900, CAMERA_MOVE),pos[playerid] = 0; } } return 1; }
22
« Dátum: 2016. október 01. - 12:30:08 »
Ha streamert használsz akkor streamer inc be vagy még object után írod a hogy azt kell de ha neten neten keress rá s kidobja wikin a társain CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = STREAMER_OBJECT_SD, Float:drawdistance = STREAMER_OBJECT_DD, STREAMER_TAG_AREA areaid = STREAMER_TAG_AREA -1, priority = 0); CreateDynamicObject(7243,2204.1333000,1833.2039800,18.5348000,360.0000000,0.0000000,0.0200000,-1, -1, -1, 300.0, 256.0); // itt utolsó szám a drawdistanc Vagy streamerbe meg keresed inc elején van STREAMER_OBJECT_SD ott is módosíthatod
23
« Dátum: 2016. szeptember 29. - 22:12:45 »
24
« Dátum: 2016. szeptember 29. - 15:23:11 »
25
« Dátum: 2016. szeptember 26. - 20:35:57 »
Mtaba írd be VegasNb és ott lesz lapos fekete beton féleség én azt használom mindig!
26
« Dátum: 2016. szeptember 20. - 20:40:46 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865Legújabb verzió elérhető hív fórumon. Letöltöd bemásolod plugins mappába streamer.dll és a .so fájt . Úgy szint pawno\\include bemásolod a streamer.inc ha kész akkor fogod a módot és újrakonvertálod / futtatod F5 vagy fent van egy kis kék nyilacska. Ha ez kész akkor felmásolod a módot FTP re. Gépeden cfgbe streamer.dll kell legyen mivel windowst futtatol . SUnwelnél meg linux fut így ott .so kell legyen
27
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 22:14:11 »
28
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 09:07:03 »
Jó lett
29
« Dátum: 2016. augusztus 22. - 17:50:46 »
OnPlayerRequestClass alatt van a timet csak tegmap elfelejtettem bemásolni de ugyan az KillTimer(Camera[playerid]);
30
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 22:35:28 »
Sziasztok Elkezdtem egy ilyen mozgó kamerát minden jól megy szépen végig megy login panelt is bedobja de mikor beírom jelszót akkor nem dob a karakter választóba inkább megint újrakezdi jelenleg így néz ki new StepSpawnPlayer[MAX_PLAYERS]; new Camera[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { StepSpawnPlayer[playerid] = 0; Camera[playerid] = SetTimerEx(\"mozgokamera\", 2000, false, \"i\", playerid); return 1; } forward mozgokamera(playerid, type); public mozgokamera(playerid, type) { //TogglePlayerSpectating(playerid, 1); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); switch(type) { case 0: { InterpolateCameraPos(playerid, 98.014442, -1898.219848, 43.789333, 202.701431, -1801.561645, 21.958585, 5000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 101.137878, -1894.713867, 42.071178, 207.330978, -1800.037597, 20.843055, 5000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 5000-600, 0, \"id\", playerid, 1); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 202.701431, -1801.561645, 21.958585, 132.222778, -1990.696899, 130.671890, 4000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 207.330978, -1800.037597, 20.843055, 134.914337, -1990.562011, 126.460327, 4000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 4000-600, 0, \"id\", playerid, 2); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 132.222778, -1990.696899, 130.671890, 344.082275, -2125.614746, 11.826739, 8000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 134.914337, -1990.562011, 126.460327, 347.755004, -2122.481445, 10.525499, 8000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 8000-600, 0, \"id\", playerid, 3); } case 3: { InterpolateCameraPos(playerid, 344.082275, -2125.614746, 11.826739, 1011.901000, -2376.593994, 26.804319, 5000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 347.891998, -2122.574707, 10.711217, 1016.406860, -2375.272949, 25.086170, 5000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 5000-600, 0, \"id\", playerid, 4); } case 4: { InterpolateCameraPos(playerid, 1011.901000, -2376.593994, 26.804319, 1012.322204, -2376.100585, 26.804319, 5000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 1016.406860, -2375.272949, 25.086170, 1008.886962, -2372.750976, 25.397790, 5000); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 5000-600, 0, \"id\", playerid, 5); //case 2:InterpolateCameraLookAt(playerid, x, y, z, ide X, ide Y, ide Z, 2900, CAMERA_MOVE),pos[playerid] = 0; } } return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(StepSpawnPlayer[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, false); SetTimerEx(\"mozgokamera\", 5000-600, 0, \"id\", playerid, 0); SetCameraBehindPlayer(playerid); } return 1; }
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 117
|