Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RoolykA064

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Idézetet írta: Bazsi date=1333286505\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19431\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bõvebben? xD tulajdonképpen a pawno írás is egyfajta programozás... Milyen nyelven írnád (C++, java, PHP, mysql, HTML, sql?), milyen programban?
Amúgy ajánlom kezdésnek a Scratch nevû programot xDD http://scratch.inf.elte.hu/
Mellesleg ez a szcriptelés részben van, nem ide kellene, ha nem pawnoban írod
De ha nagyon szeretnél, akkor kezd szerintem a Python nevû programmal
 
Nem akarok kötekedni, de az SQL az nem konkrét programnyelv, tehát nem tudsz csak SQLbõl programot írni.

17
Segítségkérés / 0.3D Objectek / Editor
« Dátum: 2011. november 02. - 13:32:24 »
MTA ról nem tudok, hogy lenne még RemoveBuilding támogatás, de van egy editor, amiben van:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1399384
Kicsit erõsebb gép kell hozzá, de nem nehéz kezelni.

18
Segítségkérés / 0.3d Object Streamer
« Dátum: 2011. november 02. - 13:30:14 »
Azt használom, a modot újraforgattam, talán a .NET-emmel van a gond? (vagy akkor be sem tölti a plugint?)

19
Segítségkérés / 0.3d Object Streamer
« Dátum: 2011. november 02. - 13:12:25 »
Sziasztok. Nos elkezdtem foglalkozni a 0.3d-vel, és olyan akadályba ütköztem, hogy a streamer legújabb verziója egyáltalán nem jeleníti meg az objektumokat a szerveren. Nem tudjátok esetleg, hogy mi lehet a probléma?
Elõre is köszönöm a válaszokat!
(Incognito Streamerjérõl van szó)

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SeeRPG -RELOADED- Olvasd El!!!
« Dátum: 2011. szeptember 11. - 11:01:13 »
Üdvözlök minden SAMP kedvelõt! Bizonyára tudjátok, hogy Tamási Gábor(A SeeRPG Tulajdonosa) Megunta a szerveren való nagyképûsködést, a rengeteg non-t, és a hatalmat átvevõ Scripter-t(Clintet). Igy hát megnyitottuk a szerverünk, A SeeRPG-t, egy új, RP-sebb, segítõkész admincsapattal. A módon is hajtottunk végre változtatásokat, RP-ssebbé tettük, amit természetesen a Régi SeeRPG is észrevett, rögtön el is kezdte lopni az ötleteink. Minden kedves játékost várunk a megújult SeeRPG-re, nagy szeretettel várunk mindenkit!

Weboldal:
www.seerp.tk - !Ideiglenes domain, amig a rendelt domain meg nem érkezik!

TeamSpeak: Eltávolítva


Szerver IP: Eltávolítva

 
Üdvözlettel, SeeRPG AdminTeam!

21
Segítségkérés / Nem tudom mi a hiba xD
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 08:10:40 »
Idézetet írta: Zsox date=1313357780\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10432\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szerintem a forwardba nem kell a public de javítsatok ki ha tévedek.
 
Így van:
[pawn]forward public SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
helyett, ez kell:
[pawn]forward SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
Egyébként ha jól veszem ki a funkció nevét, akkor ez mindenkinek elküldi... De ha mindenkinek elküldi, minek a playerid argumentum? O_o

22
Szkript kérések / Területek (Mysql)
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 21:26:38 »
INSERT INTO Területektábla_Neve (MinX,MinY,MaxX,MaxY) VALUES (\'2718.181\', \'-1654.228\', \'2847.478\', \'-1496.318\')

 
És egy kérdés:
 
GangZoneCreate(2718,181, -1654,228, 2847,478, -1496,318);[/quote]
Floatba mióta rakunk vesszõt? ×D


Epsilon én úgy tudom hogy ez helytelen(Tudtommal):
 
\"INSERT INTO tablename SET field = value\"[/quote]
Ebben a formában a helyes:
 
UPDATE tábla SET sor = érték

23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kész van a Renörõs szerom
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:55:55 »
Neked ez mióta kérdés? O_o

24
Segítségkérés / Hogy tudnám minden 5 mp be futatni??
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:52:43 »
[pawn]#include <a_samp>
#define MentesIdo 5
new TobbszorKell = true; //Ha minden 5 mp-ben kell, true, ha nem, false
forward JatekosMentes(jatekosid); public JatekosMentes(jatekosid)
{
if(IsPlayerConnected(jatekosid)&&!IsPlayerNPC(jatekosid))
{
   new playername3[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(jatekosid, playername3, sizeof(playername3));
       new pIp[128];
        GetPlayerIp(jatekosid, pIp, sizeof(pIp));
         new query2[500];
          format(query2, 500, \"UPDATE `userek` SET IP=\'1\' WHERE jatekosnev=\'%s\'\",pIp,playername3);
        mysql_query(query2);
        return true;
}
    return false;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetTimerEx(\"JatekosMentes\",MentesIdo*1000,TobbszorKell,\"d\",playerid);
}[/pawn]

25
Szkript kérések / Kilometer
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 21:57:40 »
Hát, ha szeretnéd hogy mentse a kilómétert, tehát szerver restart után is megmaradjon, akkor nehezebb, de egyébként pedig valahogy így:(Próbáltam reálisra...)
[pawn]
#include <a_samp>
#define SzamlalasSebessege 5000
forward KmhTimer();
new Float:MegtettKilometer[MAX_VEHICLES];
/* Kiíratni a MegtettKilometer[szám] - al tudod!*/
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"KmhTimer\",SzamlalasSebessege,true);
}
stock GetVehicleSpeed(jarmu)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(jarmu, x, y, z);
return floatround(floatsqroot(x*x+y*y+z*z) *100.0*1.6);
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    MegtettKilometer[vehicleid] = 0.0;
}
public KmhTimer()
{
for(new kocsi=0; kocsi < MAX_VEHICLES; kocsi++)
{
    if(GetVehicleSpeed(kocsi) > 0)
    {
        new sebesseg = GetVehicleSpeed(kocsi);
        MegtettKilometer[kocsi] += (sebesseg/10);
    }
}
}[/pawn]
Nem teszteltem, ha rossz, akkor bocsi.

26
Szkript kérések / FS Kérés
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 21:31:31 »
Nem teszteltem, de szerintem jó:
[pawn]forward Fagyasztas(playerid,ido);
forward UnFreeze(playerid);
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
//Üzenet, vagy Textdraw.
Fagyasztas(playerid,5);//Itt 5mp-re fagyasztjuk le
}
public Fagyasztas(playerid,ido)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return false;// Ha nincs csatlakozva, nem fut le.
TogglePlayerControllable(playerid,0);//Befagyasztjuk a játékost
SetTimerEx(\"UnFreeze\",ido*1000,0,\"d\",playerid);//Indítunk egy idõzítõt
return true;
}
public UnFreeze(playerid)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return false;// Ha nincs csatlakozva, nem fut le.
TogglePlayerControllable(playerid,1);// Kifagyasztjuk a játékost
return true;
}[/pawn]

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Desert Towns RPG
« Dátum: 2011. március 08. - 15:57:01 »
[TÖRÖLVE]

28
RP/RPG kérések / RPG HELP
« Dátum: 2011. március 08. - 15:48:56 »
Idefigyelj te retek! Nem publikáltam a kibaszott mododat de most megfogom tenni! 1000x jobb mondom van mint az a hányadék Desert town, ami egy littletown koppintás, másodszor SEMMILYEN jogod kiadni a személyes információimat, mint például a nevem, e-mail címem, djralfról még annyit hogy különösen nem ismerem sõt nem is hallottam róla, és tudja kinek a stílusa a cigányos :D:D

29
Megfogadjuk :)

30
alá van irva valami,.... olvasd el, ne egybõl kötekedj. köszi

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal