Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Robi222

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 14
16
Segítségkérés / Jármű beolvasás MySQL, nem működik
« Dátum: 2015. Július 02. - 12:50:02 »
Idézetet írta: # Matt. date=1435833860\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54945\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sql táblát tudnád csatolni mert lehet ott van elcsúszva valami
 
Természetesen,remélem így is megfelel.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150702/719567967N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150702/N_vtele2n_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

17
Segítségkérés / Jármű beolvasás MySQL, nem működik
« Dátum: 2015. Július 02. - 12:18:36 »
Hali!
Jármű beolvasást próbálom megcsinálni MySQL -ből, mivel ott tárolnám a járműveket, már régóta próbálgatom, de nem nagyon akar működni. Addig megy,hogy beolvassa a pozíciót,létrehozza,stb, viszont a \"Tulaj,Rendszám,Üzemanyag,Jármű HP\" ezeket nem jól olvassa be.
Ez az ENUM:
 

enum carInfo
{
vID,
vTulaj[32],
vRendszam[32],
vModel,
Float:vPosX,
Float:vPosY,
Float:vPosZ,
Float:vRot,
vCol1,
vCol2,
KmSzamlalo,
Float:VehHP,
VehFuel
};
new cInfo[50][carInfo];

 
GameModeInitnél ez meghívódik:
 

loadVehicles()
{
new query[128];
format(query,sizeof(query),\"SELECT * FROM sveh\");
mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"OnQueryFinish\",\"i\",THREAD_LOAD_VEHICLES);
return 1;
}

 
OnQueryFinish -be pedig betölti és létrehozza:
 

public OnQueryFinish(resultid, extraid, ConnectionHandle)
{
new num_rows, num_fields;
if(resultid != THREAD_NO_RESULT)
{
cache_get_data(num_rows, num_fields);
}
switch(resultid)
{
    case THREAD_LOAD_VEHICLES:
    {
        if(num_rows)
        {
      new v;
      for(new i = 0; i < num_rows ; i++)
      {
         cInfo[vModel] = cache_get_field_content_int(i,\"cID\",dbhandle);
         cInfo[vTulaj] = cache_get_field_content(i, \"Tulaj\", KocsiTulaj);
         cInfo[vRendszam] = cache_get_field_content(i, \"Rendszam\", KocsiRendszam);
         cInfo[vPosX] = cache_get_field_content_float(i,\"VehX\",dbhandle);
         cInfo[vPosY] = cache_get_field_content_float(i,\"VehY\",dbhandle);
         cInfo[vPosZ] = cache_get_field_content_float(i,\"VehZ\",dbhandle);
         cInfo[vRot]  = cache_get_field_content_float(i,\"VehRot\",dbhandle);
         cInfo[vCol1] = cache_get_field_content_int(i,\"VehCol1\",dbhandle);
         cInfo[vCol2] = cache_get_field_content_int(i,\"VehCol2\",dbhandle);
         cInfo[KmSzamlalo] = cache_get_field_content_int(i,\"KmSzamlalo\",dbhandle);
         cInfo[VehHP] = cache_get_field_content_float(i,\"VehHP\",dbhandle);
         cInfo[VehFuel] = cache_get_field_content_int(i,\"Uzemanyag\",dbhandle);
         CreateVehicle(cInfo[vModel],cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ],cInfo[vRot],cInfo[vCol1],cInfo[vCol2],-1);
         SetVehicleHealth(i,Float:cInfo[VehHP]);
         SetVehicleNumberPlate(i,KocsiRendszam);
         v++;
         printf(\"Jarmuvek betoltve: %d\", v);
 
      }
   }
   printf(\"Jarmuvek betoltve: 0\");
}
}
return 1;
}

 
A MySQL-be van 3 sor,első sorba 420as Jármű ID (taxi),a második 401 azaz manana,illetve a harmadik sorba pedig 400-as ID van ami Landstalker.
Na most, 420-as járműnek azt a rendszámot tölti be ami a második sorba van. Ami második sorba van jármű model ID, annak pedig a harmadik sor rendszámát tölti be. Ilyen gondom van, nagyon szépen megköszönném ha valaki tudna segíteni, előre is köszönöm szépen! :)

18
Segítségkérés / String ellenőrzés,hogyan ?
« Dátum: 2015. Július 01. - 12:51:10 »
Idézetet írta: Rolux date=1435746954\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54931\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://sampforum.hu/index.php?topic=23578.0
 
Köszi megpróbálom! :)
EDIT: Működik,nagyon szépen köszönöm! :)

19
Segítségkérés / String ellenőrzés,hogyan ?
« Dátum: 2015. Július 01. - 12:19:57 »
Hali!
Van nekem egy \"pItem1\" nevű stringem a mód elején létrehozva, ezt én leszeretném ellenőrizni valahol,például ha a pItem1 string értéke \"Üres\" akkor történjen XY.. Ezt szeretném megoldani,csak nem tudom hogyan. Előre is köszönöm! :)
Így próbáltam,de valamiért nem úgy megy ahogy kell:
 

if(strcat(pItem2, \"asd\"))

20
RP/RPG kérések / Ház betöltés gond
« Dátum: 2014. Október 19. - 11:55:11 »
Hali!
Próbálkozok a ház rendszerrel,viszont valamiért nem tölti be az adatokat,MySQL R39.2 -õt használok,MySQL -re sikeresen csatlakozik.
MySQL Logban ennyit ír:
 

[11:51:01] [WARNING] cache_get_data - no active cache

 
Itt pedig a betöltés,a LoadHouses() meghívódik OnGameModeInit -nél.
 

public LoadHouses()
{
new num_fields,num_rows;
for(new i=1; i<=MAX_HOUSES; i++)
{
format(gQuery,256, \"SELECT * FROM shouses WHERE ID = \'%i\'\", i);
mysql_function_query(dbhandle,gQuery,false,\"\",\"\");
cache_get_data(num_rows,num_fields,dbhandle);
    if(num_rows == 0) break;
else if(num_rows != 0)
    {
        new lString[256];
   switch(hInfo[Owned])
   {
       case 0:
       {
           format(lString, sizeof(lString), \"House Owned: No\\nHouse Owner: None\\nHouse Price: $%i\", hInfo[Price]);
               hInfo[Label] = CreateDynamic3DTextLabel(lString, COLOR_BLUE, hInfo[OX], hInfo[OY], hInfo[OZ]+0.5, 20.0);
         hInfo[icon] = CreateDynamicMapIcon(hInfo[OX], hInfo[OY], hInfo[OZ], 31, -1);
         hInfo[EnterPickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, hInfo[OX], hInfo[OY], hInfo[OZ], -1, -1, -1, 20.0);
         hInfo[ExitPickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, hInfo[iX], hInfo[iY], hInfo[iZ], -1, -1, -1, 20.0);
      }
      case 1:
      {
          format(lString, sizeof(lString),\"House Owned: Yes\\nHouse Owner: %s\\nHouse Price: $%i\\nHouse Locked: %s\", hInfo[Owner], hInfo[Price], (hInfo[Locked] == 1) ? (\"Yes\") : (\"No\"));
               hInfo[Label] = CreateDynamic3DTextLabel(lString, COLOR_RED, hInfo[OX], hInfo[OY], hInfo[OZ]+0.5, 20.0);
          hInfo[icon] = CreateDynamicMapIcon(hInfo[OX], hInfo[OY], hInfo[OZ], 32, -1);
         hInfo[EnterPickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, hInfo[OX],hInfo[OY], hInfo[OZ], -1, -1, -1, 20.0);
         hInfo[ExitPickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, hInfo[iX], hInfo[iY], hInfo[iZ], -1, -1, -1, 20.0);
      }
   }
   CreatedHouses++;
}
}
printf(\"[House System] %i hazak betoltve.\", CreatedHouses);
return 1;
}

 
Mi lehet a hiba ? Elõre is köszi!

21
RP/RPG kérések / Jármû lementés gondok
« Dátum: 2014. Október 19. - 11:53:33 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1411975404\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50740\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez biztos nem lenne jó...1 jármû ID-ra frissíti az összeset...
próbáld ki ezt:
 
CMD:vehicles(playerid, params[])
{
    new str[22];
    format(str,sizeof(str),\"Jármûvek mentve: %d\",VehicleSaveAll());
    return 1;
}
stock VehicleSaveAll()
{
    // Leghosszabb query: UPDATE sveh SET VehX=\'-1234.12\',VehY=\'-1234.12\',VehZ=\'-1234.12\',VehRot=\'-1234.12\' WHERE ID=\'1234\'
    new query[98],v;
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++)
    {
        if(!GetVehicleModel(i)) { continue; } // ha nincs ilyen jármû akkor ugrik a következõre
        // adatok lekérése
        GetVehiclePos(i,cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ]);
        GetVehicleZAngle(i, cInfo[vRot]);
// mentés
format(query,sizeof(query),\"UPDATE sveh SET VehX=\'%.2f\',VehY=\'%.2f\',VehZ=\'%.2f\',VehRot=\'%.2f\' WHERE ID=\'%d\'\",cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ],cInfo[vRot],i);
        mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"\",\"\");
//
v++;
    }
    printf(\"Jarmuvek mentve: %d\", v);
    return v; // visszatérési érték a mentett jármûvek száma
}

 
ja és ha szeretnéd használni ezt a funkciót GM módosítás nélkül akkor ajánlom, hogy public-al hozd létre...így megtudod hívni scriptekbõl is...mentés funkciót azért jó ha letudod futtatni scriptbõl esetleges hiba esetén...de ezt te döntöd el :)
 
Köszi szépen,sikerült megoldani! :)

22
Archívum / Project - Life in Los Angeles
« Dátum: 2014. Október 19. - 11:52:44 »
Át fogjuk csinálni az egészet,tényleg hasonlít rá az igaz,ezt a témát meg lehet törölni. Majd ha közelebb leszünk nyitáshoz inkább nyitok akkor.

23
Archívum / Project - Life in Los Angeles
« Dátum: 2014. Október 10. - 22:17:19 »
Idézetet írta: Lucio date=1412968900\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


saját admin rendszerrõl még nem raktam fel képet. :)
 
Ha van saját adminrendszer akkor minek lAdmin? És azért egy jármûlehozó parancsot nem olyan nehéz megírni.. Körülbelül fél perc. Meg az a /stats-os kiírás kicsit FayRPG-snek tûnik nekem. Annyi, hogy telefonszám van a regisztráció helyén.
Meg az utolsó képen elég FAIL, hogy \"Elõléptettek lefokoztak téged!\" :D
 
[/quote]

Kék banda? Kínai MAFIA (Ami még mindig Triád :))? Látom k*rv* sokat konyítasz a szervezett bûnözéshez... Legalább akkor hagytad volna bent az eredeti neveiket, mert gondolom loptad valahonnan ezeket (is). :facepalm:
Amúgy k*rv*jó szerver, csak gratulálni tudok.
 
[/quote]
Kösz.
Banda nevek,maffia nevek,minden ki lesz találva mire elindul a szerver,nem kell aggódni. :)

 

Los Angeles Országos Rendõrfõkapitánysága
 
[/quote]
Ide se nézek föl soha.
 
[/quote]
Át lesz írva.
 

 

saját admin rendszerrõl még nem raktam fel képet. :)
 
[/quote]
Ha van saját adminrendszer akkor minek lAdmin? És azért egy jármûlehozó parancsot nem olyan nehéz megírni.. Körülbelül fél perc. Meg az a /stats-os kiírás kicsit FayRPG-snek tûnik nekem. Annyi, hogy telefonszám van a regisztráció helyén.
Meg az utolsó képen elég FAIL, hogy \"Elõléptettek lefokoztak téged!\" :D
 
[/quote]
Nem a jármûlétrehozó parancs kell csak megtudom én írni,de amíg fejlesztés alatt van,például Los Santosba el kell mennem egy helyre pickupot/3D Text et lerakni,és kell a koórdináta akkor ott a /lmenu parancs amivel elteleportálok ahova akarok,lementem a pozíciót és sokkal gyorsabban megy a munka.
A Szerver folyamatosan fejlesztve van,hamarosan lesznek új képek.

24
Archívum / Project - Life in Los Angeles
« Dátum: 2014. Október 08. - 15:46:21 »
Idézetet írta: Nukerdog date=1412715772\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem tudom...
Az admin rendszernek elég lAdmin beütése van így elsõre..
Sok sikert...
 
Elõször is köszönjük,másodszor, ne tévesszen meg az hogy bent az lAdmin,csak is tesztelés végett van bent,ha le kell rakni egy bizonyos ID -jû kocsit vagy bármi,amint beindul a szerver ki lesz szedve,a saját admin rendszerrõl még nem raktam fel képet. :)
ZyZu,na igen én is így voltam vele,augusztus végén kezdtünk bele a szerver fejlesztésbe,igazából nem is néztem itt akkor, hogy van e ilyen szerver már mikor kész volt a logo meg minden,akkor láttam. A Szerver nyitása még kicsit messzebb van,szóval próbálunk kitalálni új nevet addig,de mindenképp valami Los Angeles -es név kell,szóval igen,bocsi,majd amint lesz új név frissítem a témát. :)

25
Archívum / Project - Life in Los Angeles
« Dátum: 2014. Október 07. - 14:57:04 »
nterR\" post=\"516716\" timestamp=\"1412657090\"]
Elfogadva.
 
[/quote]
Köszönjük! :)

26
Archívum / Project - Life in Los Angeles
« Dátum: 2014. Október 06. - 22:24:32 »
\"serverlogo.png\"
 
Általános Információk
Kliens verzió: 0.3z

Játékzóna:
Los Angeles (Los Santos)

Szerver IP Cím:
Hamarosan...

Weboldal:
Hamarosan...

Facebook:
https://www.facebook.com/lla.samp

TS3 IP:
Hamarosan...
Admin Tagokról
Raptor (én) - Tulajdonos,Scripter,Grafikus (képek,videók a szerverhez)

David144 - Tulajdonos,Mapper,Ötletgazda


Gripen - Segédscripter,Webfejlesztõ


Zsoller - TeamSpeak3 Admin,Configer

Mind a 4-en ismerjük egymást személyesen,mink adminok,ugyan abban a faluban lakunk,szóval nagyon jóban vagyunk,így minél jobban próbáljuk megcsinálni a szervert,hogy a lehetõ legtöbbet nyújtsuk a játékosoknak,lehetõ legjobb legyen a játékélmény és megpróbálunk létrehozni egy nagyon jó közösséget.
Szerver Történet
A Szervert 2014 Augusztus utolsó hetében kezdtük el fejleszteni,egyik barátommal \'David144\' -el illetve \'Gripen\' -nel. Sokszor próbálkoztam már mondom elkezdek egy saját,egyedi RP Módot,viszont sosem jött össze vagy 1 hét után abbahagytam. Most valahogy máshogy álltam hozzá a dolgokhoz,és folyamatosan csak fejlõdik és fejlõdik a szerver. Célunk az, hogy egy jó RP Szervert hozzunk össze,jó társasággal és jó közösséggel,mert szerintem már mindenkinek elege van a sok See Editbõl,ezért megpróbáljuk a lehetõ legtöbbet kihozni a szerverbõl.
Rendszerek,leírások
Hoszting,Játék szerver bérlés
Sokat gondolkoztunk, hogy honnan béreljünk majd szervert. Végül a VPS mellett döntöttünk, hogy miért ? Teljes rendszergazdai hozzáférést kapunk,mi rakjuk fel a szervert,a pluginokat,olyan operációs rendszerrel kérjük amilyennel csak akarjuk. Szóval nem lesznek gondok az FTP -vel,a pluginokkal,mindent úgy állítunk be, ahogy mi akarunk,még akár a szerver max. létszámot is és mindez,aligha drágább egy sima játékszerver hosztingtól.
Adatmentés
Mikor elkezdtük írni a szervert,Dini regisztráció/bejelentkezést raktam be,kezdésként. Mikor már több minden került be,gondoltam, hogy ez így nem lesz jó,mindent fájlba menteni/fájlból olvasni. Ezért át lett alakítva az egész mód MySQL -esre,amit sikerült is. Így a szerver a legújabb MySQL Regisztrációs Rendszert/Bejelentkezést használja,hogy a lehetõ leggyorsabban tudja menteni/betölteni az adatokat.
Karakter kezelés,UCP
Gripen -nek köszönhetõen sikerült megoldani azt is,hogy weboldalon létrehozol egy karaktert,majd ha adminok elfogadják betudsz lépni,illetve a karakter adataidat is megtudod tekinteni a weboldalon. Karakter létrehozás elõtt pedig ki kell töltened egy RP Tesztet. Amikor tudjuk biztosra, hogy a szerver mikor nyit meg,ekkor megrendeljük a hosztingtól a szervert,pontosabban VPS -t,a szerverhez kapunk 1 darab .hu domain címet is,így a szervernek lesz rendes weboldala is,amit Gripen fog elkészíteni,pontosabban már el is kezdte.
Kezdés
Elõször egy Shamal repülõben kezdel,itt 1 percet kell várnod míg megérkezel Los Angelesbe,mikor eltûnik a képernyõ közepérõl a textdraw,akkor kiszállhatsz a repülõbõl. Itt bemész a reptérre ahol átveszed a csomagjaid ( /csomagatvesz ) ekkor megkapod a kezdõ \'500$\' -t illetve az irataidat,ekkor kimehetsz a reptérrõl és elkezdheted a játékot. Illetve,ha nincs hálózsákod randomba spawnolsz padoknál,ha pedig van hálózsákod akkor ott kezdesz ahol kiléptél.
Táska Rendszer
Ezt még nem kezdtük el,majd megtervezzük ezt is,hogy hogy legyen és elkészítjük,ezzel még nem foglalkoztunk nagyon,de valószínûleg lesz egy \'/taska\' amivel megtudod nézni a táskád tartalmát,használni/eldobni tárgyakat.
Frakciós Munkák
Minél jobb és minél részletesebben szeretnénk kidolgozni a frakció rendszert,azaz frakciók dolgait,erre fektetjük a legnagyobb hangsúlyt.
Legális Frakciók Bemutatása
Los Angeles Police Department (LAPD) - Los Angeles Rendõrfõkapitánysága,õk tartják rendben,biztonságban a várost,igazoltatnak,járõröznek szerte Los Angelesben.

Los Angeles Special Weapons And Tactics (LA SWAT) - Õk Los Angeles kommandósai,az LAPD -nek az alosztálya,szóval ez nem egy külön frakció,ha bankrablás van akkor õk ki mennek.


Los Angeles Medical Service (LAMS) - Los Angeles Mentõszolgálata,ha valaki megbetegszik,akkor õket hívják ki,ha autóbaleset van,szintén õket hívják ki,õk tartják egészségben a város lakosait.


Los Angeles Service Co. - Ha valakinek a kocsijában felforrik a víz,elromlik valami,motor cserére van szükség,akkor hozzájuk mennek szereltetni,autó vontatási szolgáltatással is rendelkeznek,ha valahol az úton lerobban az autó.

Los Angeles Taxi Co. - Ha nincs kocsid,vagy nem szeretneå sokat gyalogolni,akkor hívd õket! Bárhova elvisznek,egész Los Angelesbe,ahova kéred.
Illegális Frakciók Bemutatása
A Szerveren 2 maffia lesz és 2 banda,úgy gondoltuk elõször,mert felesleges lenne olyan sok szerintünk,illegálnak a feladata,fegyvereket szerezni,összerakni,eladni,füvet termeszteni,terjeszteni,eladni,szóval itt csak az illegál frakciók nevét sorolom fel.
Russian Maffia - Orosz Maffia

Luen - Kínai Maffia


Rollin\' Heightz PurpZ - Amerikai,néger banda (lilák)


Kék banda

Mellékállások Bemutatása
Nálunk úgy lesznek a mellékállások,hogy lesz egyenlõre 2 cég ahova a városházán lehet jelentkezni egyik a \'Karbantartó\' cég másik pedig a \'Szállítmányozási\',ezeken belül lehet elvállalni munkát tehát így fog kinézni:

Karbantartó Cég,elvállalható munkák ezen belül:


Úttisztító

Kukás


Villanyszerelõ


Szállítmányozási Cégen belül:




Árufuvarozó


Üzemanyag szállító


Cement Szállító


Még pár mellékállás befog kerülni,de nincs még konkrét ötletünk,szóval amint eszünkbe jut egy új és jó mellékállás megcsináljuk szerverre.

Admin Rendszer
Az admin rendszerünk is kész van már majdnem,már csak pár parancs hiányzik és tényleg kész lesz. Jelenleg 5 admin szint van a szerveren.
Moderátor

Adminsegéd


Adminisztrátor


Webfejlesztõ


Játékfejlesztõ

Autó Rendszer
Ebbe is elég sok munkát fektetünk,fõleg a dizájnba,pontosabban a mûszerfal,kocsi vásárlás,meg egyebek. Lent lesznek róla képek,amiket fog jelezni: Sebesség,Motorfordulatszám,megtett km,kézifék behúzva/kiengedve van,olajcsere szükséges/vagy nem,lámpák lekapcsolva vagy felkapcsolva,üzemanyagszint jelzõ és üzemanyag jelzõlámpa ha már kevés,illetve még egy érdekesség,motor vízhõfok mérõ is lesz,ezt nem részletezném, hogy mire ha több minden kész lesz,lesz egy videó is amiben elég sok minden be lesz mutatva,majd abban meglátjátok. Természetesen az Autó Rendszer is MySQL -el lesz megoldva. Jogosítványt a vizsgaközpontban tudod lerakni,ahol megcsinálod a KRESZ vizsgát,majd bármikor megcsinálhatod AM (Robogó),A (Motorkerékpár - korlátlan),illetve B (személygépkocsi) kategóriára,egyenlõre ez a 3 jogosítvány kategória lesz,idõvel lesz berakva még Kisteherautóra,teherautóra,traktorra is.
Ház/Albérlet Rendszer
Lesz jó pár ház,amit meg lehet venni,ha kevés pénzed van és nem szeretnél házat venni akkor bérelhetsz is akár,szerte Los Angelesben. A Városházán lehet majd befizetni a rezsit,számlákat,amit 1 héten 1x azaz Vasárnap kell befizetned.
Képek
\"sa-mp-000.png\"
\"sa-mp-004fe475.png\"
\"sa-mp-0002.png\"
\"sa-mp-001.png\"
\"sa-mp-00283034.png\"
Intro videó a szerverrõl
 

Nagyjából ennyi lenne,sok minden van amit még itt nem említettem,például Pénztárca,Telefon Rendszer,Drog/Fegyver Rendszer,csak ezeket még nem részleteztem,a leírást folyamatosan bõvítem,van itt pár kép is az eddigi fejlesztésekrõl,illetve egy Intro videó amit saját magam készítettem.

Köszönöm hogy elolvastad! :)

27
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. Október 04. - 10:41:56 »
Idézetet írta: Flash date=1412332868\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1. Ezt hol használod?
2. a változód így van létrehozva: new PlayerText:Kmh; ??
 
Közben megpróbáltam így hogy,létrehoztam egy változót,mégpedig ilyet:
new PlayerText:asd[MAX_PLAYERS]; 

 
Majd OnPlayerConnect rész alatt:
 

asd[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 0,0, asd[playerid]);

 
Ugyanúgy undefined symbolt ír erre:
CreatePlayerTextDraw[/coode]
Mi lehet a gond ? Elõre is köszi!

 
EDIT:
Végül jó lett,hivatalos SAMP Fórumról letöltöttem a szerver csomagot és a pawno/include -kat frissítettem és jó lett,pedig én úgy tudtam hogy a legfrissebbet használom. :D

28
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. Október 03. - 12:37:22 »
Hali!
kzyn: neked köszönöm válaszod,megpróbálom. :)
Olyan kisebb gondom lenne még hogy undefined symbolt ír erre:
PlayerTextDrawSetString(playerid, Kmh, vehspeed);

 
OnPlayerUpdate alatt használom. Mi lehet a gond ?
Ezt írja a pawno:
 

error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetString\"

29
Segítségkérés / undefined symbol - PlayerTextDrawSetString
« Dátum: 2014. Október 03. - 10:13:10 »
Hali!
A Játékosnak szeretném átállítani a TextDraw -ot,de értelmetlenül ezt az errort írja:
 

asd.pwn(1363) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetString\"

 
Erre a sorra:
 

PlayerTextDrawSetString(playerid, Kmh, vehspeed);

 
public OnPlayerUpdate alatt használtam a függvényt,így néz ki a kód részlet:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehspeed[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
format ( vehspeed , sizeof(vehspeed) , \"Speed: %d Km/h\" , GetvSpeed ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) ) ) ;
//TextDrawSetString (Kmh ,vehspeed ) ; // ez van most,ez mûködik,csak egész szervernek frissíti a szöveget,én csak azt akarom hogy csak játékosnak
PlayerTextDrawSetString(playerid, Kmh, vehspeed); //erre pedig írja az undefined symbolt
        }
      return 1;
}

 
Azt nem értem,hogy miért undefined symbol mikor ez egy alap,SAMP -os függvény ?
0.3z SAMP Verziót használok,mi lehet a hiba ? Elõre is köszi!

30
Szkript kérések / Jármû lementés MySQL
« Dátum: 2014. Szeptember 28. - 19:06:34 »
Idézetet írta: kzyn date=1411921894\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50744\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ne viccelj. A mysql plugin betöltésekor létrehoz egyet.
 
Nem viccelek,komolyan mondom,elindítom a szervert,még olyan parancsot is használtam amivel mysql táblában frissítek adatokat,szerverrõl lejöttem,módot leállítottam és akkor sincs semmilyen mysql_log, R39.2-es plugint használok.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal