Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tamas

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Kérdések, Segítség / Filmes oldal
« Dátum: 2013. április 19. - 18:17:44 »
Pont hogy nem szedném át,mert én feltöltöm a filmeket,nem azt osztanám meg.

17
Kérdések, Segítség / Filmes oldal
« Dátum: 2013. április 19. - 16:25:35 »
Hát majdnem olyan csak azok a linkek oldalai emelyikre felvan töltve a film ,csak a film linket teszik ki az oldalra én meg a beágyazási linket tenném ki helyette,és a mozicsillag is fizet utána?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 19. - 16:28:59 )

Idézetet írta: Stuntzor date=1366381379\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36317\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mivel nem ahhoz veszed meg a jogdíjat hogy levetísd, csak közvetítsed, teszem azt x ember feltölti putlockerre te pedig a putlockeres linket a saját webedre berakod, ezért nem kell fizeni.
 
Ja pontosan igy gondoltam köszi

18
Kérdések, Segítség / Filmes oldal
« Dátum: 2013. április 19. - 16:07:19 »
Sziasztok szeretnék kérdezni egy olyan dolgot hogy én pl csinálnék egy  filmes oldalt ahol online lehetne nézni,és ebbõl nemlenne baj?,mármint ugy értem hogy a filmeket megkell venni nem?és azon az oldalt pedig meglehetne nézni.
A filmek az nem a szerveren lenne hanem egy másik oldalra töltöm fel és csak beágyazom a weboldalba,és nem link megosztó hanem beágyazom.

19
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2013. április 09. - 19:32:15 »
Köszi a segitséget megyen mostmár. :)

20
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2013. április 09. - 16:47:32 »
Azt a phpmyadmin-ba kell allitani?,tudnal segiteni hogy hogyan alithatnam be azt?mert az smf magatol beileszti.

21
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2013. április 09. - 15:55:25 »
UTF-8 al is ugyanigy csinál,de nem értem mert egy másik host-nál ment jól.

22
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2013. április 09. - 13:47:28 »
Helló az lenne a kérdésem hogy az 1freehostingra telepitettem az smf-et és ezt látom nemtudom milehet a gond.
http://kepfeltoltes.hu/130409/d_www.kepfeltoltes.hu_.png

23
Beszélgetés / Milyen hangfalad van?
« Dátum: 2013. január 22. - 20:21:02 »
\"g_07472800_001.jpg\"

24
Szkript kérések / Anim Lista
« Dátum: 2013. január 20. - 16:20:11 »
Szerintem te a warningokra gondoltál azok csak soreltolódások.

25
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szint
« Dátum: 2013. január 12. - 19:23:08 »
Most komolyan miért kell meg1 témát nyitni?
http://sampforum.hu/index.php?topic=36798

26
Segítségkérés / Szint Baj :(
« Dátum: 2013. január 12. - 17:04:12 »
Szia megcsináltam szerintem mûködni fog.
 

#include <a_samp>
 
///////////////Szint//////////
#define egy \"Szint:1\"
#define ketto \"Szint:2\"
#define harom \"Szint:3\"
#define negy \"Szint:4\"
#define ot \"Szint:5\"
#define hat \"Szint:6\"
///////////////////////////
 
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw2[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Szamitas\", 1000, true);
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,1.000000, 423.000000, \"_\");
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw0[playerid], 255);
    PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw0[playerid], 2);
    PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw0[playerid], 0.700000, 2.799999);
    PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw0[playerid], 0xffffffff);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw0[playerid], 0);
    PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
 
    /////////////////////LEVEL////////////////////////////////////
    Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,483.000000, 422.000000, \"_\");
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw2[playerid], 255);
    PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw2[playerid], 2);
    PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw2[playerid], 0.600000, 3.100000);
    PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw2[playerid], 0xffffffff);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw2[playerid], 0);
    PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw2[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw2[playerid], 1);
   
   
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    PlayerTextDrawShow(playerid, Textdraw0[playerid]);
    PlayerTextDrawShow(playerid, Textdraw2[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    PlayerTextDrawHide(playerid,Textdraw0[playerid]);
    PlayerTextDrawHide(playerid,Textdraw2[playerid]);
return 1;
}
forward Szamitas(playerid);
public Szamitas(playerid)
{
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"Pont: %d\",pont);
    PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw0[playerid], string);
/////////////////////Szint/////////////////////////////////////////////
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50))
    {
    PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw2[playerid],egy);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100))
    {
     PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw2[playerid],ketto);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140))
    {
     PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw2[playerid],harom);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180))
    {
     PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw2[playerid],negy);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201))
    {
     PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw2[playerid],ot);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300))
    {
    PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw2[playerid],hat);
    }
    return 1;
    }

 

Idézetet írta: ninjo98 date=1357991170\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32296\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hy!
Van egy ilyen rendszerem amit letöltöttem és átlakítottam.
Szóval mikor megölök egy játékost kapok pontot, de ezt a pontot a másik játékos akit megöltem az is megkapja ez miért van? :)
 
Azert kapja  meg mert mikor beteszel a szerverbe egy rendes textdrawot akkor mindenki ugyanazt lássa igaz? Na énnél is pont úgyvolt mert mindegyik játékoshoz hozzákell tenni hogy\"playerid\" hogy csak annak a jatekosnak.

27
Segítségkérés / Szint Baj :(
« Dátum: 2013. január 12. - 13:38:47 »
Igen sztem ezel a kodal az baj hogy mikor van az hogy TextDrawSetString(Textdraw2,ot); eznemjo mert a textdraw-ot mindenki lasa de mikor van ez  TextDrawSetString itten akkor mindenkinek ugyvan hogy lassa azt a textdrawot kene olyan hogy \"playerid\"
Szerintem valhogy ezzel kene megoldani \"PlayerTextDrawSetString(playerid, PlayerText:text, string[])\"

http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetString

28
Segítségkérés / OnPlayerConnect sok uzenet!!
« Dátum: 2013. január 11. - 11:46:27 »
De a rendes kodnal is ugyvolt amit te javitotal ki hogy elkuldi az ipjet,es amugy nemirja ki az ipj-et mert %s az szoveg ha jol tudom es a %d kell.

29
Segítségkérés / OnPlayerConnect sok uzenet!!
« Dátum: 2013. január 11. - 11:39:35 »
Enis megprobaltam megcsinalni csak egy kicsit atalakiotttam nembiztos hogy jo.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new name[MAX_PLAYER_NAME];
        new string[256];
        new ip[20];
        players++;
       
        GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // Játékos neve
        GetPlayerIp(playerid, ip, 20); // Játékos IPje
        if (IsPlayerConnected(playerid)) // Ha a játékos csatlakozva van
        {
           
                    if(IsPlayerAdmin(playerid)) // Ha a játékos admin
                    {
                        format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz. [iP: %s]\", name, ip);
                        SendClientMessageToAll( 0xDDDDDD96, string);
                    }
                    else // Ha a játékos nem admin
                    {
                        format(string, 256, \"*** %s csatlakozott a játékhoz.\", name);
                        SendClientMessageToAll( 0xDDDDDD96, string);
                    }
                // Üzenet megjelenítése
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-\");
                SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Üdvözöllek a szerveren!\");
                SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Ha bármi kérdésed van írj egy adminnak!\");
        }
        return 1;
 
}

 
De amugy ez minek kell oda?
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i)
Szerintem egyszerubb a SendClientMessageToAll

30
Segítségkérés / OnPlayerConnect sok uzenet!!
« Dátum: 2013. január 11. - 10:31:56 »
Esetleg ha bemásolnád az onplayerconect-et többet tudnánk segiteni.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal