Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bloodest44

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / /say - Levágja a szöveg végét
« Dátum: 2013. április 10. - 11:41:42 »
Halihó, olyan gond lenne az alábbi scripttel, hogy ha kicsivel hosszabb szöveget írok pl.
\"mindenki vegyen magához fegyvert és szálljon be egy gépjármûbe\"
akkor a fegyvert résznél levágja a szöveget, s nem jeleníti meg a többit.
 
CMD:say(playerid, params[])
{
    new beszelo[MAX_PLAYER_NAME], string[512];
    GetPlayerName(playerid, beszelo, sizeof(beszelo));
    if(sscanf(params, \"s\", params[0])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /say [szöveg]\");
    format(string, sizeof(string), \"{ABCDEF}%s {375FFF}katonatiszt mondja: {FF9900}%s\", beszelo, params[0]);
    return SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
}

 
Mi lehet a probléma?  :hmmm: Esetleg tud valaki hasonló, példa scriptet adni?
Köszönöm elõre is!

17
Segítségkérés / Filterscript-->Ladmin
« Dátum: 2013. március 12. - 23:02:24 »
A ladmin DCMD-s, szóval írd át arra, és a többit meg végülis csak be kell rakni a megfelelõ helyre.  :hmmm:

18
Segítségkérés / [LADMIN] /weaps átalakítása dialogra
« Dátum: 2013. március 12. - 20:43:25 »
Üdv, átszeretném alakítani a fent említett parancsot, de valahogy nem sikerül.  :wag:
Eredeti LAdmin rész:
 

    for (slot = 0; slot < 14; slot++) {   GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo); if( ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
    if(Count < 1) return SendClientMessage(playerid,blue,\"Nincsenek fegyverei\");
    if(Count >= 1)
    {
        for (slot = 0; slot < 14; slot++)
        {
            GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo);
            if( ammo != 0 && weap != 0)
            {
                GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName) );
                if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"%s%s (1)\",string, WeapName );
                else format(string,sizeof(string),\"%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo );
                x++;
                if(x >= 5)
                {
                    SendClientMessage(playerid, blue, string);
                    x = 0;
                    format(string, sizeof(string), \"\");
                }
                else format(string, sizeof(string), \"%s,  \", string);
            }
        }
        if(x <= 4 && x > 0) {
            string[strlen(string)-3] = \'.\';
            SendClientMessage(playerid, blue, string);
        }
    }
    return 1;

 
Általam módosított:
 

    new vizsgaltID, string[256], WeapName[24], slot, weap, ammo, Count, x;
    for (slot = 0; slot < 14; slot++) {   GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo); if(ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
    if(Count >= 1)
    {
        for (slot = 0; slot < 14; slot++)
        {
            GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo);
            if(ammo != 0 && weap != 0)
            {
                GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName));
                if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (1)\",string, WeapName);
                else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo);
                x++;
                if(x >= 5)
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
                    x = 0;
                    format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}_\");
                }
                else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s, \",string);
            }
        }
        if(x <= 4 && x > 0) {
            string[strlen(string)-3] = \'.\';
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
        }
    }
    if(Count < 1)
    {
        format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}Nincs\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
    }
    return 1;

 
Edit: error-t meg warn-t nem ír, csak szerón bugos a dialog szöveg. Egymásba lóg meg össze-vissza van minden... Nem azt mutatja amit kell.

19
Szkript kérések / Fegyver információ [DIALOG_MSGBOX]
« Dátum: 2013. március 10. - 17:43:05 »
Az a baj, hogy ez egyszerre kiírja mind a 13-at feleslegesen, még ha csak 1 fegyver is van nálam.  :confused:
 :shurg:

20
Szkript kérések / Fegyver információ [DIALOG_MSGBOX]
« Dátum: 2013. március 10. - 13:43:20 »
Akkor bemásolom hogy csináltam mert nem nagyon értem, hogyan írna ki ezzel több fegyvert.  :doubt:
 

    new string[256], atvizsgaltID, WeapName[24], slot, weap, ammo, Count, x;
    for(slot = 0; slot < 14; slot++) { GetPlayerWeaponData(atvizsgaltID, slot, weap, ammo); if(ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
    if(Count >= 1) //ha van nála fegyver
    {
        for (slot = 0; slot < 14; slot++)
        {
            GetPlayerWeaponData(atvizsgaltID, slot, weap, ammo);
            GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName));
            if(weap != 0)
            {
                format(string,sizeof(string),\"Fegyver: {AFAFAF}%s\",WeapName);
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FEGYVER, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Fegyver információ\",string,\"Rendben\",\"\");
            }
        }
        x++;
    } else { //ha nincs nála fegyver
                format(string,sizeof(string),\"Fegyver: {AFAFAF}Nincs\");
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FEGYVER, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Fegyver információ\",string,\"Rendben\",\"\");
    }
    return 1;

 
Igazából a Ladmin4v2  /weaps parancsát próbáltam dialog-ba átvinni, azért lehet ismerõs 1-2 dolog.
Úgy érzem kicsit össze van kutyulódva a script, ráadásul csak 1 fegyót ír ki...
Ezért is kérném a segítséget. Köszönöm!

21
Szkript kérések / Fegyver információ [DIALOG_MSGBOX]
« Dátum: 2013. március 10. - 00:38:03 »
Üdv, olyan scriptre lenne szükségem, ami kiírja az adott játékosnál lévõ fegyvereket.
Nem tudom hogyan kellene egymás mellé kiírni dialogba ha pl több van nála.
Ha az ammo-t is kiírná az még jobb volna bár ez mellékes...
Egy példa script, vagy leírás is elég lenne ha tud valaki. (én nem találtam fórumon)
Köszöntem!

22
Segítségkérés / (Dini) Nem hozza létre a fájlt
« Dátum: 2013. január 21. - 19:09:30 »
Na, kiszedtem az összes filterscriptet és csak a bankosat hagytam bent, így létrehozza. Tehát valamelyik FS kavarja be.
Köszi, hogy megnézted.  :yes:  :rolleyes:

23
Segítségkérés / (Dini) Nem hozza létre a fájlt
« Dátum: 2013. január 21. - 16:47:03 »
Halihó, egy bankrendszeren dolgozok és ahhoz kellene csatlakozáskor létrehozni egy fájlt a scriptfiles/Bank mappába de nem csinálja.  :no:
Mi lehet a probléma?
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
     new file[100]; GetPlayerName(playerid, fnev, sizeof(fnev));
     format(file, sizeof(file), \"Bank/%s_fiok.ini\", fnev);
     if(fexist(file))
{
    pInfo[playerid][Deposit] = dini_Int(file,\"Egyenleg\");
     }
else if(!fexist(file))
     {
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"Egyenleg\", pInfo[playerid][Deposit]);
}
return 1;
}

 
(az egész scriptet nem másolom be mert hosszú lenne, hátha itt van a baj.)
Edit: a \'Bank\' mappa létre van hozva, még mielõtt megkérdezné valaki.

24
Segítségkérés / 3 NPC utolsó ID-re
« Dátum: 2013. január 12. - 14:25:14 »
Üdv, lenne egy 30 slotos szeró, és utolsó 3 ID-re szeretném tenni az npc-ket.
Ezt próbáltam, de nem sikerült.:
http://sampforum.hu/index.php?topic=2928.0
Esetleg valakinek valami más megoldása / ötlete?  :shurg:
Köszöntem!
Szebb Jövõt minden Nemzettestvéremnek.

25
Szkript kérések / SIMA házrendszer [ne legyen túlbonyolítva]
« Dátum: 2013. január 07. - 20:06:33 »
Köszi ez tényleg jó, szép munka kevés sorral!  :shifty:

26
Szkript kérések / SIMA házrendszer [ne legyen túlbonyolítva]
« Dátum: 2013. január 07. - 18:53:26 »
\"ajánlani.\"  -  azaz más álltal készített házrendszer belinkelése, ajánlása. Ezért kapni akarsz? :D

27
Szkript kérések / SIMA házrendszer [ne legyen túlbonyolítva]
« Dátum: 2013. január 07. - 18:48:01 »
Üdv, tudna nekem ajánlani valami egyszerû, szimpla házrendszert?
Nézegettem már többfélét, de mindegyik agyon van bonyolítva saját kocsival meg tudjam is én mivel.  [pl. Gar House] :yucky:
Gyakorlatilag csak vétel-eladást tartalmazzon, mapikonnal, 3D Text kiírással. (és ezeket mentse ha kilép a player)
Ha lehet bugmenteset és ZCMD-vel írtat.
Köszönöm!

28
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. január 04. - 15:04:16 »
Háj, szerver gyorsaság, lagg szempontjából [hostingos] hogyan érdemes a scripteket tárolni?
1. - GameMode-ban az összes script [kb 6-8 ezer] vagy
2. - 15-16 filterscriptben elosztva + GM-ben egy kevés. (jelenleg így van nekem)
Vagy 3. - teljesen mindegy, ez nem befojásol semmit.
Illetve mire kell odafigyelni, hogy laggmentes legyen egy hostingolt szeró? (zcmd -t használok 90%-ban)
Köszönöm!

29
Segítségkérés / textdraw megjelenítés összes kocsinál KIVÉVE 1...
« Dátum: 2013. január 04. - 00:28:10 »
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && oldstate)
{
        if(IsPlayerInVehicle(playerid, 548))
        {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, info[playerid]),
        } else {
               TextDrawShowForPlayer(playerid, info[playerid]),
        }
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, info[playerid]),
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 04. - 01:36:51 )

Áh, már megvan csak definiálni kellett az összes jármûvet + létrehozni egy stock-ot amiben 1 db-ra kivételt teszünk.
 

#define VEHICLE_HELI 4
new jarmu_kivetel [] = {
    VEHICLE_HELI
};
stock textdrawkompatibilis(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
new kompatibilis=1;
switch(model)
{
    case 548:
    {
        kompatibilis=0;
    }
}
return (jarmu_kivetel[model-400]==VEHICLE_HELI)?1:0;
}

30
Segítségkérés / textdraw megjelenítés összes kocsinál KIVÉVE 1...
« Dátum: 2013. január 04. - 00:10:41 »
hali, hogyan lehetne azt megcsinálni, hogy ha egy adott kocsiba beszállok, ne jelenjen meg textdraw.
Tehát 1 kivételével bármely jármûbe ha beszállok kiírjon textdraw-ot.
Próbáltam már ilyeneket de mindig kiírja ugyan úgy ennek is:
 
if(IsPlayerInVehicle(playerid, 548))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, info[playerid]);
} else {
TextDrawShowForPlayer(playerid, info[playerid]);

 
Vagy így:
 
if(!IsPlayerInVehicle(playerid, 548))
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, info[playerid]);
} else {
TextDrawHideForPlayer(playerid, info[playerid]);

 
De mindig ugyan úgy megjeleníti.  :confused:

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal