Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lana

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / onplayerupdate incbe
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 15:47:29 »
Üdvözletem,
A gamemodom mellett van pár filterscriptem is, ezeket a filterscripteket semmiféleképpen nem akarom beleírni a gamemodebe, de mégis van egy dolog ami ott kellene hogy legyen a gamemodeba és az összes filterscriptbe is, mivel értékeket visznek át egyikbõl a másikba, semmiféleképpen nem birom ugyanazt csak átcopyzni az összesbe, tehát úgy döntöttem hogy írok egy includet ami nekem kell és csak hozzáadom a scriptjeim második sorába. Igazából itt kezdõdik a gond, hogy az .inc fájlomba valahogy kellene használnom az OnPlayerUpdate-t viszont az egyik módomba már definiálva van az így amikor compilézem errort ir ki. Ugye egyértelmû hogy:
 
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerUpdate\"

 
errõl van szó.
Szerintem nem kell bemásolnom ide egyik kódomat se mert nem abba van a hiba szimplán ez lenne a kérdésem egy mondatba, hogy inc fájlba hogy lehet azt leprogramozni, hogy ha már létezik ez az OnPlayerUpdate akkor valahogy hozzáadja ezt a pár sort ami nekem kell.

17
Segítségkérés / jármû respawn ismét.
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 23:16:11 »
Úúúr isten.... Ezzel szenvedtem 1 napja ez a megoldás nem jutott eszembe és a wikit is átolvastam már hányszor és nem akadt meg a szemem rajta, nagyonszépenköszönöm :)

18
Szerintem After Effectet töltsd le mindenféleképpen azzal szinte akármit megcsinálhatsz, youtuben rengeteg tutorial van a használatáról másik programok meg se közelítik  :D

19
Segítségkérés / jármû respawn ismét.
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 18:46:08 »
ugyanaz a hiba mint amit leirtam ígyis folyamatossan respawnol az összes.

20
Segítségkérés / jármû respawn ismét.
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 16:29:02 »
Üdvözletem,
egybõl egy kóddal kezdeném:
 
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
SetTimerEx(\"ReSpawnTheVehicle\",5000,false,\"%i\",vehicleid);
}
public ReSpawnTheVehicle(vehicleid)
{
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
}

 
A lényege az kéne hogy legyen hogy ugye az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárás akkor hívódik meg amikor egy JÁTÉKOS hatására változik meg egy jármû poziciója akinek NINCS utasa. Tehát ennek az egésznek az kellene, hogy legyen a lényege, hogyha egy marha nekihajt a jármûveknek akkor visszahelyezze az eredeti poziciójába 5 másodperc múlva. Ez mind szép és jó de, ahogy felmegyek a szerverre (elsõként, tehát 100% hogy még senki nemért hozzá a jármûvekhez) az összes jármû mintha \"ugrálna\" folyamatossan respawnolgatja õket. Most akkor ez hogy is van? Hol a hiba? Az OnUnoccupiedVehicleUpdate meghívódna attól hogy a földre pattannak az autók spawnolódáskor? Vagy csak én vagyok a hülye és nemtudom használni a timert rendessen?

21
Segítségkérés / Jármû respawn
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 21:05:45 »
Hmmmm tökéletes, nemtudtam hogy ilyen is létezik, köszönöm szépen :D

22
Segítségkérés / Jármû respawn
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 20:39:43 »
Üdvözletem,
AddStaticVehicleEx-et használtam. Ugye köztudott hogy ennek a timerje akkor lép mûködésbe amikor valaki bent ül a jármûbe és miután kiszáll. Az én problémám az lenne, hogy ha valaki örült nekihajt a jármûveknek azok ugye elmozdulnak a helyükrõl és ekkor ugyebár nem respawnolnak vissza soha. Az ilyen módon elszabadult jármûveket milyen úton respawnolhatnám vissza a leghatékonyabb leglagmentesebb legrövidebb leggyorsabb megoldással?
Olyan megoldást nem szeretnék ami egy bizonyos idõközönként respawnoltatja a használaton kívüli jármûveket!

23
Segítségkérés / színezés
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:51:29 »
Hát rendben, köszönöm a segítséget, akkor megpróbálok kitalálni valami mást. ;)

24
Segítségkérés / színezés
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 22:33:26 »
Üdvözletem,
A szerveremen két csapat van, feltételezzük A és B. Ha A csapatból valaki elkövet valamit például beírja hogy /kill akkor az összes játékosnak aki a B csapatba van ez a játékos neve átszínezõdjön mondjuk pirosra, de aki az A csapatba van azoknak ez a játékos marad, változatlan színû. Ilyenre van e lehetõség valahogy? Bocsi hogy ennyire  bonyolultan írtam le, de másképp nem tudom elmagyarázni, hogy mit szeretnék.  :-[

25
Segítségkérés / Audio stream
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 18:40:11 »
Üdv,
Azt szeretném kérdezni, hogy amikor használom a PlayAudioStreamForPlayer függvényt akkor ugye chatre kiírja, hogy melyik streamhez csatlakozik, ezt valahogy el lehet e  törölni? Nem szeretném ha ezt kiírná.

26
Segítségkérés / GameTextForPlayer de csak egyszer!
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 14:10:01 »
Üdvözletem,
Ha egy játékos felvesz egy bizonyos pickupot akkor szeretném hogy egy üzenetet adjon ki neki GameTextForPlayerel megoldva, na most azt szeretném hogy ezt az üzenetet csak egyszer irja ki neki, ne pedig folyamatosan ameddig a pickupon áll. Igy oldottam meg:
if(pickupid == vasarol1 || pickupid == vasarol2 || pickupid == vasarol3 || pickupid == vasarol4)
{
    new string[48];
    format(string, sizeof(string), \"~r~Vásárolj fegyvereket! ~y~/vasarol\");
    GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 0);
}

27
Segítségkérés / Egy jármûben vannak e?
« Dátum: 2012. július 31. - 22:51:36 »
Köszönöm mindhármótoknak  :)

28
Segítségkérés / Egy jármûben vannak e?
« Dátum: 2012. július 31. - 22:32:59 »
Üdv, egy olyan parancsot szeretnék írni, amit csak akkor bír használni az illetõ egy adott személyen ha egy jármûbe vannak, hogyan kérhetném le hogy egy jármûbe vannak e vagy sem?

29
Segítségkérés / Dini help
« Dátum: 2012. július 29. - 22:01:12 »
Üdv mivel a módomban több csapat is van leszeretném korlátozni hogy egy bizonyos parancsot egy bizonyos csapat tudjon csak használni. Dinit használtam dini szépen lementi OnPlayerSpawn rész alatt a csapatot.
Na most itt jön a bukkanó ugyanis:
 

#define PlayerFile \"%s.ini\"
new CurrentTeam[MAX_PLAYERS];

 
.
.
.
 

    new file[100];
    new Name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,Name,sizeof(Name));
    format(file,sizeof(file),PlayerFile,Name);
    CurrentTeam[playerid] = dini_Get(file,\"Team\");

 
A következõ hibát kapom:
error 006: must be assigned to an array
erre a sorra:
 
CurrentTeam[playerid] = dini_Get(file,\"Team\");

 
valami ötlet?
EDIT: A csapatoknak integer érték van lementésnél.

30
Segítségkérés / Zóna, amibõl nemlehet kijönni
« Dátum: 2012. július 24. - 13:52:16 »
Üdv, szeretnék egy olyan gamemodet csinálni ami csak 2 kisebb városban játszódik. Viszont ezt úgy szeretném megoldani hogy ebbõl a zónából ne lehessen kimenni, semmiféleképpen se. Régen amikor foglalkoztam komolyabban a scripteléssel akkor emlékszem rá hogy valami valami parancs erre, ahova ha jól emlékszem pár kordinátát kellet csak megadni, és a játékban még valami hibaüzenetet is irt ki amikor ki akartál menni, mint egy láthatatlan fal olyan volt. Valaki tud e segíteni?  :tantrum:

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal