Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Hangszerek és előadók / It\'s Showtime! #1 - Electronic Dance Music Mix 2014 mixed by Garrett Flame« Dátum: 2014. augusztus 21. - 14:17:17 »
Nagyon menõ!
Csak így tovább! 17
DayZ / Ev0luTi0n DayZ Server« Dátum: 2014. augusztus 17. - 13:33:27 »Idézetet írta: Napstar date=1408227831\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50138\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kapcsold, ki Steamen, hogy csak akkor frissítsen ha elindítod. Törlöd a játék fõkönyvtárából az \'...expansion\\beta\' mappát és telepíted az általunk használt Beta patchet, majd az indítónkon keresztül csatlakozol. Amíg nem indítod majd el Steamen, addig nem lesz gáz. 18
DayZ / Ev0luTi0n DayZ Server« Dátum: 2014. augusztus 16. - 20:08:45 »
Sziasztok!
Be szeretném mutatni az egyik nemrég indult szerverünket, amely nem más mint a jó öreg Arma 2 DayZ -ben játszódik. A szervert 2014.08.16. -án nyitottuk meg, DayZ Epoch móddal. A szerverre eredeti és tört játékosok is feljöhetnek. Rengeteg egyedi script található meg, köztük kiemelendõ az Anti-Hack, az Admintools és az AI küldetések. A játék letöltése, telepítése és csatlakozás a szerverre Ugye, nem SA:MP vagy MTA, hogy minden szerverre csak egy kattintással feljöhetsz ezért összeírtunk egy részletes leírást a játék letöltésérõl, telepítésérõl és, hogy hogyan csatlakozzunk a szerverre. A leírást itt találhatjátok meg: http://dayz.ev-se.eu/index.php?topic=2.0\'>http://dayz.ev-se.eu/index.php?topic=2.0 Információk IP: 176.223.60.183:2602 TeamSpeak3 IP: s2.ev-se.eu:2602 Weboldal: http://dayz.ev-se.eu Facebook: http://facebook.com/evorpg Kapcsolat: [email protected] Szükséges Beta Patch verzió: 103718 Szükséges DayZ Epoch verzió: 1.0.4.2 Nyelvek: HUN/ENG Játszható: EREDETI/TÖRT Amint lesz idõm, késõbb bõvíteni fogom a leírást. Megértéseteket köszönöm! 19
Járművek / [VEH]Új Magyar Sárga Mentõauto.« Dátum: 2014. augusztus 13. - 14:57:34 »
\'GREEN LIFE\' rendszám befigyel.
20
Archívum / SkyMTA:RP Reborn [NYITÁS: MA, 17:00]« Dátum: 2014. július 30. - 19:21:30 »Nyitás: 2014 augusztus 3. Vasárnap, délután 17:00
21
Archívum / SkyMTA:RP Reborn [NYITÁS: MA, 17:00]« Dátum: 2014. július 22. - 19:28:11 »Sziasztok! Spoiler for Írta: Cshaba: 22
Archívum / [Zombi][LightRPG]Project Z-Where your worst nightmares become true (HUNZ)« Dátum: 2014. június 19. - 22:26:38 »
Szerintem cenzúrázd alulról a második sorban lévõ szót. ::|
23
Játékok / Battlefield - Hardline« Dátum: 2014. május 28. - 21:00:42 »Idézetet írta: Ryan_Sanchez. date=1401303233\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szerintem a jatek ettol jo, hogy katonak lehetunk egy jatekba. Van mar eleg rendorok s bunozok jatek.Ha innen nézzük a dolgokat, akkor katonás játék is van egy rakat. 24
Játékok / Battlefield - Hardline« Dátum: 2014. május 28. - 17:34:22 »Tegnap még csak pletyka volt, ma viszont hivatalos. A Battlefield Hardline létezik és már nem is kell olyan sokat várnunk rá. Tegnap kiszivárgott egy kis információ a Battlefield Hardline-ról, amit akkor természetesen még csak pletykaként kezeltünk. Most viszont az Electronic Arts is megerõsítette az új Battlefield részt. A Visceral Games stúdiójában készülõ Battlefield Hardline lesz a legendás sorozat következõ része, ami egy teljesen új vonalat nyit meg a franchise-ban. A fõleg katonákat felsorakoztató brutális háború helyett a rendõrök és a bûnözök közötti harc lesz a középpontban. http://gs.i.web4.hu/apix_collect/1405/battlefield-hardline/battlefield-hardline_screenshot_20140527181527_4_nfh.jpg[/img] A Battlefield Hardline megjelenés sem várat túl sokat magára, ugyanis az EA bejelentette, hogy a játék már idén õsszel megjelenik. A Visceral elmondta, hogy a többjátékos módon kívül - ami ugye a sorozat legfontosabb részévé vált az utóbbi években - nagy hangsúlyt szeretnének fektetni az kampányra is. Ez mondjuk a Dead Space stúdiójától talán el is várható. A Battlefield Hardline megjelenés pontos dátumát és a támogatott platformokat egyelõre nem hozták nyilvánosságra, azt viszont tudjuk, hogy az E3 2014-es EA konferencián rengeteg információval szolgál majd a cég. 25
Archívum / MTA Handling editor kérdés!« Dátum: 2014. május 17. - 15:50:06 »Idézetet írta: Aqe34 date=1400328726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic a parancs más ok miatt nem volt jó.azt kijavítottam.ha megadnám az ftp t meg a kódot nem tudnád megcsinálni nekem?Áhh, ilyeneket nem vállalok. 26
Archívum / MTA Handling editor kérdés!« Dátum: 2014. május 17. - 14:02:26 »Idézetet írta: Aqe34 date=1400322011\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic az a gond hogy ha a modloader be van töltve akkor nem mükszik a /makecivveh parancs:sA Vallhalla már csak ilyen. 27
Archívum / MTA Handling editor kérdés!« Dátum: 2014. május 17. - 10:53:40 »
A megoldást ezzel a scripttel a legegyszerûbb:
http://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=3016 Kiexportálod a handlinget, majd a letöltött és berakott scriptnek a \'vehicles\' mappájában létrehozol egy új fájlt \'/kocsineve/.hnd\' néven. Ezt a fájlt megnyitod egy szövegszerkesztõvel, és beilleszted a fájlba a kiexportált \"handlingsort\". Ezután ha újraindítod a scriptet, (modloader) akkor csak az újonnan letett jármûveket fogja handligelni. Az utóbbit úgy tudod orvosolni, hogy amikor indítod a scriptet, hamarabb indítod el a \'modloader\' resourcet, mint azt a resourcet ami leteszi a kocsikat (természetesen, mtaserver.conf-ban). Remélem érthetõen írtam le, csak siettem. 28
Kérdések, Segítség / Counter-Strike 1.6 vagy SAMP« Dátum: 2014. május 16. - 16:53:39 »Idézetet írta: Terrance date=1400248209\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48245\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Most mindenki jön ezzel a SAMP \"full egyedi moddal\".. Hülyeség. Akármilyen mód, nem fog felmenni senki. Senki nem fog feljárni. SAMP. Mennek RP-re, szí,klassz, stb. Aki meg nem rpzik, az meg megy a 50+ játékosos szerverekre... Sampon már nem éri meg csinálni szervert, mindenki abbahagyja, mert nem megy rá senki. Inkább 1.6.Én konkrétan nem RP-re gondoltam. Butaság. Az már egy kimerített dolog. 29
Kérdések, Segítség / Counter-Strike 1.6 vagy SAMP« Dátum: 2014. május 16. - 15:43:29 »
Én úgy érzem, hogy mindkettõ egy veterán játék. Mintha kezdene kimenni a \"divatból\".
Ettõl függetlenül, a kérdésedre válaszolva: SA-MP, sohasem látott, egyedi móddal. Miért? Mert Counter Strike 1.6 szerverbõl van kismillió ugyan olyan. 30
Hangszerek és előadók / "Radioactive" Imagine Dragons (ft. The Macy Kate Band & Kurt Schneider)« Dátum: 2014. május 10. - 11:44:14 »Nem rossz feldolgozás. Talán jobban tetszik mint az eredeti. Ti hogy vagytok vele? Spoiler for Eredeti (Imagine Dragons - Radioactive): |