Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - red98

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Segítségkérés / Dm Error >.<
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 11:32:09 »
Idézetet írta: Benceee date=1344502529\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25821\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new: bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    return 1; // Visszatérés
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Így?
 
Ugyanazok az errorok :S

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dm Error >.<
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:49:34 »
Idézetet írta: Poisonasd date=1344501983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25825\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt most publikálod ? O.o Vagy wtf?
 
-.-\"\"
Az errorokat kihagytam de ha tudnál olvasni.....

18
Segítségkérés / Infobox problem
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:47:13 »
Beraktam és nekem teljesen jól mûködik, nem tûnik el mikor kiszállok. :p
[mod]Ne kiabálj![/mod]

19
Segítségkérés / Dm Error >.<
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:15:35 »
Hy
Meguntam az elõbbi bugos dm-zónámat egy tuorial alapján készítettem egyet : http://sampforum.hu/index.php?topic=3758.0
Itt van erroros : :S
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new: bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new: bool:DM[MAX_PLAYERS];
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    return 1; // Visszatérés
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 

D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(56) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \":\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 017: undefined symbol \"DM\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : warning 215: expression has no effect
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

20
Segítségkérés / Kordináta Másolás
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 13:03:48 »
Idézetet írta: Benceee date=1344423511\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak tudnám, hogy akkor miért más koordinátát írtál a fõ posztban.
 
Ezekbõl másoltam ki csak szerintem rosszul :hihi:
Akkor ezekel megcsinálnád?:D

21
Segítségkérés / Kordináta Másolás
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 12:56:29 »
Ide kell õket kirakni:
 
AddPlayerClass(0,3148.2014,-1626.7156,2.4285,264.9532,0,0,0,0,0,0); // 
AddPlayerClass(0,3256.9756,-1626.2915,2.5285,182.6983,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClass(0,3253.9177,-1700.7355,2.5285,93.4798,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClass(0,3148.4897,-1701.6490,2.4285,273.4549,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClass(0,3246.9558,-1670.6379,12.0285,82.7845,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClass(0,3173.2754,-1703.3600,12.3285,94.4341,0,0,0,0,0,0); //

22
Segítségkérés / Kordináta Másolás
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 12:47:25 »
Sajnos nem jó, mi a baj kirak a p*csába

23
Segítségkérés / Kordináta Másolás
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 09:10:44 »
Hy
Nos van egy minigame ahol 6különbözõ helyekre rak le kocsikkal itt vannnak a korináták és be kellene ezt helyetesíteni:
 
case 1: SetPlayerPos(playerid,2962.7034,-2054.4771,4.5000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,2962.7034,-2054.4771,4.5000,269.5526,1,1,-1);
            case 2: SetPlayerPos(playerid,3012.4294,-2108.4832,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.4294,-2108.4832,4.4000,4.3030,1,1,-1);
            case 3: SetPlayerPos(playerid,3012.7112,-1961.9540,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.7112,-1961.9540,4.4000,181.8159,1,1,-1);
            case 4: SetPlayerPos(playerid,3059.6064,-1949.9526,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3059.6064,-1949.9526,4.4000,182.6933,1,1,-1);
            case 5: SetPlayerPos(playerid,3108.1431,-2022.1266,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3108.1431,-2022.1266,4.4000,94.3741,1,1,-1);
            case 6: SetPlayerPos(playerid,3058.0200,-2126.6311,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3058.0200,-2126.6311,4.4000,0.2062,1,1,-1);

 
Erre:
 
2014,-1626.7156,2.4285
9756,-1626.2915,2.5285
9177,-1700.7355,2.5285
4897,-1701.6490,2.4285
9558,-1670.6379,12.0285
2754,-1703.3600,12.3285

24
Segítségkérés / Ismét Dm Hiba XD
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 14:17:42 »
akkor mi a gond?:D

25
Segítségkérés / Ismét Dm Hiba XD
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 14:01:34 »
a módba meg  mindenhol strcmd vannak írva a parancsok. Ezt a scriptet át tudjátok írni strcmd-re?:D

26
Segítségkérés / Ismét Dm Hiba XD
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 12:40:02 »
Az miért van, hogy ez a script buggolja a többi parancsot? Ennek a scriptnek a parancsai mûködnek de mikor beírom másikét vagy a Gamemode parancsait akkor nem ír semmit még azt sem hogy nem létezik a parancs :S ez miért van?
 
    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    switch(dmid[playerid])
    {
    case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
    {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
    GivePlayerMoney(playerid,100);
    GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
    }
    }
    return 1;
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
    if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
       {
          SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
          SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
          ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
          GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
          GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
        if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
           {
                if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
              dmid[playerid] = -1;
              SpawnPlayer(playerid);
              return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
           }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
                return 1;
        }

27
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 13:22:44 »
Idézetet írta: ZyZu date=1343981346\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25224\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
zcmd -ben ha megírom jó? :D  :question:
 
aha jó lesz:D

28
Szkript kérések / Death Drive Minigame
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 12:47:53 »
Sziasztok fent voltam egy serveren és nagyon megtetszett egy minigame. Nos itt egy kép róla a map már megvan. Ez a minigame minden 10. percben kezdõdjön ha valaki leesett akkor essen ki és írja ki XY kiesett a minigamebõl.5játkékos lehessen rajta és mind a 5-öt különbözõ helyekre tegye le. aki nyer pedig írja ki XY megnyerte a minigamet.
http://kepfeltoltes.hu/120803/dini._www.kepfeltoltes.hu_.png

29
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 10:49:51 »
Idézetet írta: ZyZu date=1343981346\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25224\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
zcmd -ben ha megírom jó? :D  :question:
 
tökéletes:D :yes:

30
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 08:55:23 »
Mûködik!:P
De az mitõl van hogy buggolja a többi parancsot? Beakrok írni egy parancsot és még azt sem írja ki hogy hibás parancs.

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal