Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - red98
16
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 11:32:09 »
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT new: bool:DM[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 ) { if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja ) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson. return 1; // Visszatérés } if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0) { if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\"); DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit. return 1; // Visszatérés } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } Így?
Ugyanazok az errorok :S
17
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:49:34 »
Ezt most publikálod ? O.o Vagy wtf?
-.-\"\" Az errorokat kihagytam de ha tudnál olvasni.....
18
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:47:13 »
Beraktam és nekem teljesen jól mûködik, nem tûnik el mikor kiszállok. :p [mod]Ne kiabálj![/mod]
19
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 10:15:35 »
Hy Meguntam az elõbbi bugos dm-zónámat egy tuorial alapján készítettem egyet : http://sampforum.hu/index.php?topic=3758.0Itt van erroros : :S // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT new: bool:DM[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new: bool:DM[MAX_PLAYERS]; DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 ) { if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja ) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson. return 1; // Visszatérés } if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0) { if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\"); DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit. return 1; // Visszatérés } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(56) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \":\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 017: undefined symbol \"DM\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : warning 215: expression has no effect D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(57) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 5 Errors.
20
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 13:03:48 »
Csak tudnám, hogy akkor miért más koordinátát írtál a fõ posztban.
Ezekbõl másoltam ki csak szerintem rosszul :hihi: Akkor ezekel megcsinálnád?
21
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 12:56:29 »
Ide kell õket kirakni: AddPlayerClass(0,3148.2014,-1626.7156,2.4285,264.9532,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(0,3256.9756,-1626.2915,2.5285,182.6983,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(0,3253.9177,-1700.7355,2.5285,93.4798,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(0,3148.4897,-1701.6490,2.4285,273.4549,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(0,3246.9558,-1670.6379,12.0285,82.7845,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(0,3173.2754,-1703.3600,12.3285,94.4341,0,0,0,0,0,0); //
22
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 12:47:25 »
Sajnos nem jó, mi a baj kirak a p*csába
23
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 09:10:44 »
Hy Nos van egy minigame ahol 6különbözõ helyekre rak le kocsikkal itt vannnak a korináták és be kellene ezt helyetesíteni: case 1: SetPlayerPos(playerid,2962.7034,-2054.4771,4.5000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,2962.7034,-2054.4771,4.5000,269.5526,1,1,-1); case 2: SetPlayerPos(playerid,3012.4294,-2108.4832,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.4294,-2108.4832,4.4000,4.3030,1,1,-1); case 3: SetPlayerPos(playerid,3012.7112,-1961.9540,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.7112,-1961.9540,4.4000,181.8159,1,1,-1); case 4: SetPlayerPos(playerid,3059.6064,-1949.9526,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3059.6064,-1949.9526,4.4000,182.6933,1,1,-1); case 5: SetPlayerPos(playerid,3108.1431,-2022.1266,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3108.1431,-2022.1266,4.4000,94.3741,1,1,-1); case 6: SetPlayerPos(playerid,3058.0200,-2126.6311,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3058.0200,-2126.6311,4.4000,0.2062,1,1,-1); Erre: 2014,-1626.7156,2.4285 9756,-1626.2915,2.5285 9177,-1700.7355,2.5285 4897,-1701.6490,2.4285 9558,-1670.6379,12.0285 2754,-1703.3600,12.3285
24
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 14:17:42 »
akkor mi a gond?
25
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 14:01:34 »
a módba meg mindenhol strcmd vannak írva a parancsok. Ezt a scriptet át tudjátok írni strcmd-re?
26
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 12:40:02 »
Az miért van, hogy ez a script buggolja a többi parancsot? Ennek a scriptnek a parancsai mûködnek de mikor beírom másikét vagy a Gamemode parancsait akkor nem ír semmit még azt sem hogy nem létezik a parancs :S ez miért van? #include <a_samp> #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA new dmid[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; }
27
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 13:22:44 »
zcmd -ben ha megírom jó? :question:
aha jó lesz:D
28
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 12:47:53 »
Sziasztok fent voltam egy serveren és nagyon megtetszett egy minigame. Nos itt egy kép róla a map már megvan. Ez a minigame minden 10. percben kezdõdjön ha valaki leesett akkor essen ki és írja ki XY kiesett a minigamebõl.5játkékos lehessen rajta és mind a 5-öt különbözõ helyekre tegye le. aki nyer pedig írja ki XY megnyerte a minigamet. http://kepfeltoltes.hu/120803/dini._www.kepfeltoltes.hu_.png
29
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 10:49:51 »
zcmd -ben ha megírom jó? :question:
tökéletes:D :yes:
30
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 08:55:23 »
Mûködik!:P De az mitõl van hogy buggolja a többi parancsot? Beakrok írni egy parancsot és még azt sem írja ki hogy hibás parancs.
|