Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kassenoid

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Megintcsak egy pawno compiler crash
« Dátum: 2012. november 30. - 16:23:58 »
Öm az lenne a kérdésem, hogy direkt írtál ennyi %s-t, vagy csak 1db kell? Egyébként köszönöm a választ.
Szerk.: Megnéztem, és valamiért csak az 1. 2 sort írja ki :S már próbáltam mindenhogy, most 8db %s van fent (8 sor van összesen).
Szerk.: Még annyit szeretnék mondani, hogy a 3. sor 1. karakterét kiírja, tehát egy { jelet, a színkód van ugye a legelején, annak a kezdését írja.
Szerk.: Heuréka, átírtam a string-et vissza 500-ra (mert 128-ra állítottam legelõször), és így már az 1. 6 sort mutatta, úgyhogy most átírtam 1000-re, és így kiírja mind a 8 sort (még úgy is fogok bele írni, úgyhogy azért állítottam 1000-re).
Szóval köszönök mindent, és itt van még 1 érv amellett, hogy a ZCMD JOBB.

17
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2012. november 29. - 21:42:03 »
Flember, neked csak azt tudom tanácsolni, hogyha xp-d van, akkor szedd le a service pack 3-at : http://www.microsoft.com/hu-hu/download/details.aspx?id=24

18
Segítségkérés / Megintcsak egy pawno compiler crash
« Dátum: 2012. november 29. - 21:30:10 »
Hello mindenki!
1-2 napja már csináltam egy ilyen topicot, amit sikeresen meg is sikerült oldani, de most lenne még egy gond. Ugye divkn verzióját felhasználba az elõzõben megoldottuk, hogy ne crasheljen a compiler egy ilyen msgbox dialogos szövegnél:
 
new text[] = \" \\
        {FF0000}[sZABÁLYZAT] \\n \\
        {00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos! (pl.: Hack, Cleo)\\n \\
        {00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\n \\
        {00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\n \\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva.\";\";
new text2[ sizeof( text ) ];
format( text2, sizeof text2, \"%s\", text );
ShowPlayerDialog( playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", text2, \"OK\", \"\" );

 
Most viszont beleírtam még egy sort a [sZABÁLYZAT] sor, tehát az 1. sor alá, és megint crashel :S emellett, ha beleírok egy 5. szabályt, akkor is crashel, tehát ha így néz ki:
 
new text[] = \" \\
        {FF0000}[sZABÁLYZAT] \\n \\
        {FFFF00}Az alábbiak mindegyike tiltott, amint valakit rajtakapunk bármelyikek végrehajtani/segédkezni benne, kick/bann/pénz levonás/mute/freeze/jail lehet a büntetése!\\n \\
        {00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos! (pl.: Hack, Cleo)\\n \\
        {00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\n \\
        {00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\n \\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva.\";

 
Vagy így:
 
new text[] = \" \\
        {FF0000}[sZABÁLYZAT] \\n \\
        {00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos! (pl.: Hack, Cleo)\\n \\
        {00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\n \\
        {00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\n \\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva.\\n \\
{00FFFF}5.) {FF0000}Stunt területen szándékos gyilkolás/sebzés/jármû ellopása.\";

 
Esetleg, ha valaki tudja rá a megoldást, vagy van ötlete, kérem segítsen. Addig is elõre is köszönöm

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu
« Dátum: 2012. november 29. - 17:42:50 »
Én is csak ajánlani tudom, szerintem elég olcsó és am persze minõségi (igaz, nekem se SAMP szerverem van tõlük).

20
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 21:30:27 »
Köszönöm mindenkinek, divkn verziója mûködött, úgyhogy különösen neki, de természetesen mindenkinek NAGYON-NAGYON köszönöm!

21
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 20:35:09 »
Köszönöm a próbálkozást, de így is crashel :S

22
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 20:26:02 »
Megpróbáltam egyberakni, de ha már 2 szabály is egyben van, vagy csak egy része, már akkor crashel. A return jó helyen van, és a színnel se lehet gond, hiszen, amíg csak 3 szabály volt tökéletesen mûködött 1 sorban (csak mindenhol \\n volt, és sehol se volt új sor). Nem értek túlságosan a dialogokhoz, úgyhogy itt van az egész, lehet hogy valami zavarás van a szövegben, vagy nem tudom...
 
    ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"{FF0000}[sZABÁLYZAT]\\
{00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos!   (pl.: Hack, Cleo)\\
{00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\
{00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva\", \"OK\", \"\");

23
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 19:36:27 »
Parancsolj:
 
    ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"{FF0000}[sZABÁLYZAT]\\
{00FFFF}1.) {FF0000}szabály 1\\
{00FFFF}2.) {FF0000}szabály 2\\
{00FFFF}3.) {FF0000}szabály 3\\
{00FFFF}4.) {FF0000}szabály 4\", \"OK\", \"\");

24
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 19:27:11 »
Hogyha így csinálom, akkor van a pawno crash

25
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 19:23:09 »
Köszönöm a gyors választ, sikerült elválasztanom végre annyiszor, hogy ne crasheljen (4x), de így meg ezt az errorsort írja ki:
 
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(823) : error 075: input line too long (after substitutions)
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : error 017: undefined symbol \"FF0000\"
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : warning 217: loose indentation
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : fatal error 107: too many error messages on one line

26
Segítségkérés / Pawn compiler library mûködése leállt
« Dátum: 2012. november 27. - 19:11:26 »
Üdv mindenki!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy miért írja ki a fent említett hibaüzenetet? (Pawn compiler library mûködése leállt) Egy másik fórumon csak annyit találtam, hogy általában attól szokott lenni, hogyha egy msg dialogba túl hosszú szöveget írok. Ez szerintem így is van, mert amíg rövidebb volt 1 kicsit a dialogom (a szabályzat van benne), addig tökéletesen ment is, csak ha 2 pont közé (ahol amúgy is sortörés lenne) entert ütök, akkor még mindíg ezt írja ki, és nem compileozza le   :(
Hogyha esetleg valaki tudna segíteni, megköszönném. Addig is köszönöm elõre is.

27
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LVPD HQ (KÜLSÕ)
« Dátum: 2012. november 02. - 14:34:36 »
Nekem a 2., és a 3. képen lévõ objectek tetszenek a legjobban. Grat!

28
Szkript kérések / Rablás
« Dátum: 2012. július 18. - 09:29:13 »
Engem is nagyon érdekelne egy ilyen script :)

29
Szkript kérések / Carjump és Speedboost parancsok átírása
« Dátum: 2012. július 16. - 12:16:12 »
Hát köszi a segítséget, de én úgy gondoltam, hogy ha elõször kapcsolja be, tehát ha ki van neki kapcsolva és bekapcsolja, akkor küld mindenkinek üzit, de ha be van kapcsolva már és megint beírja, hogy /speedon, akkor nem küld mindenkinek üzit, akkor küld csak a playernek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 18. - 08:52:08 )

Esetleg valaki más?
Szerk.:
Ha valakinek ez segít, eddig jutottam, de így mindenkinek kiírja, hogy bekapcsoltam (amikor már be volt), de nekem már azt írja, amit írtam, hogy már be van kapcsolva (nekem úgy kéne, hogy csak nekem írja ki, amikor már be volt kapcsolva és újra bekapcsoltam, a többi playernek meg ne írjon semmit).
 
   if (strcmp(\"/speedon\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        if(Speed[playerid]==1.00)
        SendClientMessage(playerid,0x00CC00AA,\"Jármû gyorsítás bekapcsolva. A num 8 billentyûvel tudsz gyorsítani, ha jármûben vagy.\");
new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s bekapcsolta a jármû gyorsítást!\", name);
SendClientMessageToAll(0x00CC00AA, string);
Speed[playerid] = 1.25;
        if(Speed[playerid]==1.25) SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"A jármû gyorsítás már be van kapcsolva.\");
        return 1;
    }

30
Szkript kérések / Carjump és Speedboost parancsok átírása
« Dátum: 2012. július 15. - 20:56:24 »
Hello mindenki!
Ahogy már a cím is írja, azt kérném tõletek, ha van 1 kis fölös idõtök, légyszi írjatok át nekem két parancsot (úgyanúgy, tehát olyan, mintha csak 1-et kellene). Van egy scriptem, amiben van carjump és speedboost:
 
#include <a_samp>
new Float:Speed[MAX_PLAYERS];
new Float:Jump[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
    {
        Speed = 1.25;
    }
}
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
    {
        Jump = 0.2;
    }
}
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/speedon\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0x00CC00AA,\"Jármû gyorsítás bekapcsolva. A num 8 billentyûvel tudsz gyorsítani, ha jármûben vagy.\");
new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s bekapcsolta a jármû gyorsítást!\", name);
SendClientMessageToAll(0x00CC00AA, string);
        Speed[playerid] = 1.25;
        return 1;
    }
if (strcmp(\"/speedoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Jármû gyorsítás kikapcsolva.\");
        new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s kikapcsolta a jármû gyorsítást!\", name);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);
        Speed[playerid] = 1.00;
        return 1;
    }
      if (strcmp(\"/jumpon\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0x00CC00AA,\"Jármû ugrás bekapcsolva. A H billentyûvel tudsz ugrani, ha jármûben vagy.\");
new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s bekapcsolta a jármû ugrást!\", name);
SendClientMessageToAll(0x00CC00AA, string);
        Jump[playerid] = 0.2;
        return 1;
    }
if (strcmp(\"/jumpoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Jármû ugrás kikapcsolva.\");
        new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s kikapcsolta a jármû ugrást!\", name);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);
        Jump[playerid] = 0.0;
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
//=========================================================================================
//Carjump:
    if(newkeys & KEY_CROUCH)
    {
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
    SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z + Jump[playerid]);
    }
//=========================================================================================
//SpeedBoost:
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
                if (newkeys & KEY_ANALOG_UP
)
                {
                    new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
                    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
                    if (floatabs(vx) < 3 && floatabs(vy) < 3 && floatabs(vz) < 3)
                    {
                        SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * Speed[playerid], vy * Speed[playerid], vz * Speed[playerid]);
                    }
                    return 1;
                }

 
Úgy kellene átírni a parancsokat, hogyha már valaki bekapcsolta a speedet vagy a jumpot, akkor ne küldjön mindenkinek üzit, csak annak, aki bekapcsolta.
Elõre is kösz mindenkinek.

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal