Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
18
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása« Dátum: 2009. június 17. - 16:47:34 »
lenne itt egy kis próbléma.
Ezt csináltam: #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT new kapu; public OnFilterScriptInit() { kapu = CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 ); return 1; } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/close\", true) == 0) { MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 ); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/open\", true) == 0) { MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.175781, 2055.247803, 19.599146, 0.0000, 0.0000, 270.0000 ); return 1; } return 0; } Ezeket írta ki: C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(20) : error 001: expected token: \",\", but found \";\" C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(26) : error 001: expected token: \",\", but found \";\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. PLS help
Oldalak: 1 [2]
|