Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Chad12341
16
« Dátum: 2016. november 21. - 08:28:42 »
Sziasztok, a gate systemmel lenne egy kis probléma hogyha elindítom a scriptet akkor ugye lekéne kérje a kapukat sql-ből, de ez nem sikerül neki mert bedob ilyen errort: attempt to index field \'defaultState\' (a nil value) jelen esetben 20.sor function loadAllGate() gates = {} local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\") local result, numAffectedRows, errorMsg = dbPoll(queryHandler, -1) if numAffectedRows > 0 then for key, row in ipairs(result) do local gateId = tonumber(row[\"id\"]) gates[key] = {} gates[key][\"sqlId\"] = gateId gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"]) gates[key][\"lockState\"] = true gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"]) gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"]) gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"]) gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6]) setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3]) end end outputDebugString(gates .. \" gate(s) loaded\") end addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate) hogyha pedig /gate parancsot beírom akkor ilyen errort dob: attempt to compare nil with number jelen esetben a 11.sorban function getClosestGate(p1) local x, y, z = getElementPosition(p1) local dis = 99999 local dis2 = 0 local gate = false for key, value in ipairs(gates) do local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"]) dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2) if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then dis = dis2 gate = key end end return gate end
17
« Dátum: 2016. november 20. - 17:01:55 »
MTA wikin erre van valami segítség?
18
« Dátum: 2016. november 20. - 16:40:16 »
Üdv mindenkinek, avval a kérdéssel fordulok felétek hogy hogyan lehetne megvalósítani azt hogy a játékban téli időszámítás legyen? Ez mit takar? Azt hogy ugye már du. 4 órakor kezd sötét lenni, hogyha valaki tud ebben segíteni akkor nagyon megköszönném!
19
« Dátum: 2016. november 03. - 11:47:56 »
Hogy lehetne beleírni a nametagbe?
20
« Dátum: 2016. november 02. - 22:26:39 »
Az item systememhez hozzá lett írva egy /jelveny parancs amivel lelehet adni egy bizonyos azonosítóval rendelkező jelvényt, de ugye bár az alap jelvényt kikellene cserélni: [Frakciónév # Frakciórang: 1] erre pl hogy leadunk egy jelvényt 123456-os azonosítóval, és hogy a feje felett azt írja ki hogy Frakciónév # 123456
21
« Dátum: 2016. november 01. - 16:34:18 »
-----------------------------------[FREEZE]---------------------------------- function freezePlayer(thePlayer, commandName, target) if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then if not (target) then outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [NévRészlet]\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, target) if targetPlayer then local veh = getPedOccupiedVehicle( targetPlayer ) local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer) local username = getPlayerName(thePlayer) if (veh) then setElementFrozen(veh, true) toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false) outputChatBox(\" Fagyasztva lettél egy Admin által. Kövesd az általa adott instrukciókat!\", targetPlayer) outputChatBox(\" Lefagyasztottad \" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer) else toggleAllControls(targetPlayer, false, true, false) setPedWeaponSlot(targetPlayer, 0) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"freeze\", 1) outputChatBox(\"#32b3ef\" .. username .. \"#ffffffLefagyasztott.\", targetPlayer, 255, 0, 0,true) outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffLefagyasztottad #32b3ef\" ..targetPlayerName.. \"-t.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) end local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer) local username = getPlayerName(thePlayer) exports.global:sendMessageToAdmins(\"#ffffff[#32b3efAdmin Napló#ffffff]: #7cc576\" .. username .. \"#ffffff lefagyasztotta #7cc576\" .. targetPlayerName .. \"-t.\",124,197,118) end end end end addCommandHandler(\"freeze\", freezePlayer, false, false) function setPlayerSkinCmd(thePlayer, commandName, targetPlayer, skinID) if getElementData( thePlayer, \"adminlevel\" ) >= 2 then if not (skinID) or not (targetPlayer) then outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576WLS #ffffff- #FFA700Használat#ffffff]: /\" .. commandName .. \" [iD / NévRészlet] [skin ID]\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else local targetPlayer, targetPlayerName = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayer) if targetPlayer then local logged = getElementData(targetPlayer, \"loggedin\") if (logged==0) then outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffA játékos nincs bejelentkezve.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) elseif (tostring(type(tonumber(skinID))) == \"number\") then local fat = getPedStat(targetPlayer, 21) local muscle = getPedStat(targetPlayer, 23) setPedStat(targetPlayer, 21, 0) setPedStat(targetPlayer, 23, 0) local skin = setElementModel(targetPlayer, tonumber(skinID)) setPedStat(targetPlayer, 21, fat) setPedStat(targetPlayer, 23, muscle) if not (skin) then outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) else outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffff#7CC576\" .. targetPlayerName .. \" #ffffffkinézete megváltoztatva erre: #FFA700\" .. skinID .. \"#ffffff.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) mysql:query_free(\"UPDATE characters SET skin = \" .. mysql:escape_string(skinID) .. \" WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) ) exports.logs:logMessage(\"[/sETSKIN] \" .. getElementData(thePlayer, \"gameaccountusername\") .. \"/\".. getPlayerName(thePlayer) ..\" set \".. targetPlayerName .. \" his skin to \"..skinID , 4) end else outputChatBox(\"#7cc576[bestMTA]#ffffffHelytelen skin ID.\", thePlayer, 255, 0, 0,true) end end end end end addCommandHandler(\"setskin\", setPlayerSkinCmd, false, false)
22
« Dátum: 2016. november 01. - 10:22:38 »
Bele van írva acl-be minden, de nem működik így sem
23
« Dátum: 2016. november 01. - 09:15:25 »
Üdv mindenkinek, lenne egy olyan problémám, amit használok modot abban nem lehet használni a /refresh,/login parancsot valaki hogyha esetleg tudna ebben segíteni nagyon megköszönném!
24
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 14:39:37 »
Az a baj hogy a debug semmi visszajelzést nem ad, se error, se warning minden oké csak nem menti el a játékban az itemeket
25
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 10:38:24 »
Üdv mindenkinek. Lenne egy olyan problémám, hogy a WLS V2 modot használjuk, de viszont FineMTA féle item-system van benne alapból. Az itemet leadja, MYSQL-be el is menti de hogyha reconnectelek az itemmel akkor az eltűnik az inventoryból, és a MYSQL-ben benne marad. A segítséget előre is köszönöm!
|