Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Archívum / Item-rendszer« Dátum: 2015. március 05. - 20:28:15 »
Sziasztok! Lenne egy kis problémám az item rendszerrel. A probléma a következő, a debugscript ezt a hibát írja:
A script pedig itt lenne:
Pluszba ha valaki elmagyarázná nekem a for ciklust akkor nagyon megköszönném. 17
Archívum / kèpernyő helyzet« Dátum: 2015. február 23. - 14:43:53 »
A dxDrawText-nek paramétereket kell megadni, szóval.
dxDrawText(\"maga a szöveg\", 0(akkor a képernyő bal szélén fog megjelenni, szóval hány pixelre legyen a képernyő balboldalától), 0(ekkor a képernyő tetején jelenik meg, szintén ugyan az csak függőlegesen) ) 18
Archívum / Trigger probléma« Dátum: 2015. február 20. - 21:26:15 »
Megpróbáltam, hogy szerver oldalba átírom a getPlayerName-t, de a debugscriptben boolean value-t írt ki.
19
Archívum / Trigger probléma« Dátum: 2015. február 20. - 20:12:03 »
Sziasztok éppen írok egy guis határ rendszert, de elakadtama triggerelésnél. Az alapja zéró mod. A gond az az, hogy a playernek a nevét cliens oldalról áttriggerelem serverre, de valamiért nem kap értéket és \"false\"-t ír ki.
Azt, hogy lehetne megoldani, hogy egy frakciónak küldjön egy szöveget cliens oldalon? Szerver oldal:
Cliens
20
Archívum / Accident system« Dátum: 2015. február 20. - 13:36:20 »
Realism-system/c_vehicle_crash.lua és s_vehicle_crash.lua
21
Archívum / [Help]Mysql Segitseg« Dátum: 2015. február 18. - 14:15:00 »
Próbáld meg ezzel.
22
23
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!« Dátum: 2015. február 12. - 22:03:06 »
Már bocs Carlos, de ennek az infónak van valóság alapja, mivel Thommas egyik legjobb barátja a haverom. Úgyhogy, nem kell hülyének nézni.
És amúgy Thommas sem véletlenül osztozik a Tulajdonosi címén egy Amerikai sráccal. 24
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!« Dátum: 2015. február 11. - 21:35:22 »
A SeeMTA az nem vette meg a devGaming modját, hanem amiket alapból letölt a gépre resourceokat(, mert ekkor még nem luac-ték le), azokat Copy alapon úgymond lelopták és hozzá írták a szerver oldalt. Ezt a devGaming pár hónapja észrevette, ezért 2 választása volt Thommasnak, vagy kifizeti és kártérítést fizet vagy csinál nekik egy szervert, lásd SAS-Network. Ez szerver nem csak úgy kipattant valamelyikük fejéből.
25
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!« Dátum: 2015. február 02. - 22:38:02 »
Név: Vio Extended.
Letöltő link: https://mega.co.nz/#!mRg23BjA!EDBu1nJ7W5p86MBn03dibz0q7-dZ4Fa0PkXQbAjYbTM Megjegyzés: Elvileg angol rp mód (?) Ennek a megjegyzését szerintem írd át, mert ez egy német mód. 26
Archívum / nem mukodik a bejelenkezes« Dátum: 2015. február 02. - 17:50:33 »
Nincs megfelelően összekötve az SQL-el a szerver, de ezt ajánlom: https://mtaforum.net/index.php?action=search
27
Archívum / Zero MTA Ped-ek« Dátum: 2015. február 01. - 06:05:27 »
local jessie = createPed( 56, x, y, z )
setPedRotation( jessie, <elfordulás/rotation>) setElementDimension( jessie, <dimenzió> ) setElementInterior( jessie , <interior>) Ezeket a kordinátákat a /getpos parancsal letudod kérni. 28
Archívum / Zero MTA Ped-ek« Dátum: 2015. január 31. - 22:06:23 »
Azt neked kell lehelyezned script alapján a job-system->c_job_system.lua fájl-ban.
29
Archívum / Zero MTA "szokásos"regisztrálási bug« Dátum: 2015. január 29. - 16:03:03 »
A Clans.hu az buggos, mint az állat. A Clans-nál és sem tudtam megoldani a logint, de amint átmentem egy másik hostinghoz működött. Érdekes.
30
Archívum / Zero MTA "szokásos"regisztrálási bug« Dátum: 2015. január 28. - 20:31:07 »
Nézd meg, hogy beleraktad-e a module-okat és, hogy jól van-e összekötve a szerver az SQL-el.
|