Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Petrik

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 22
16
Segítségkérés / Parancsok kimutatása adminnak
« Dátum: 2013. október 26. - 19:37:39 »
A parancs alá.

17
Szerintem egy gyors mysql.

18
Segítségkérés / Mysql bejelentkezés problem
« Dátum: 2013. október 23. - 09:34:11 »

Nem tudom minek bonyolítod túl darabolgatással...
 
format(string, sizeof(string), \"SELECT `password` FROM `users` WHERE `username`=\'%s\'\", pName(playerid)); // Megadod a lekérdezést
mysql_query(string); // Lekérdezed az adatot
mysql_store_result(); // Eltárolod az adatot
mysql_fetch_row(string); // Beolvasod a sort
new string2[256]; // Létrehozol egy új változót
format(string2, sizeof(string2), \"%s\", string); // Eltárolod a kapott adatot az új változóba
mysql_free_result(); // Felszabadítod az erõforrást
SendClientMessage(playerid, SZIN, string2); // A lekérdezett adatot késõbb is tudod használni, ugyanakkor fel van szabadítva az erõforrásod más lekérdezésekhez

 

[/quote]
Nagyon köszönöm, ezt meg is értem, és mûködik is! Ment az óriási +!

19
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 23. - 09:00:18 »
Az lenne a kérdésem, hogy a Pawnoban mindenképp-e az elrendezés szerint történik a funkciók végrehajtása? A lagg nem tudja-e felbontani azt? Azért kérdezem, mert erre épülne fel az anti-cheatom.

20
Segítségkérés / Mysql bejelentkezés problem
« Dátum: 2013. október 22. - 19:34:12 »

A mysql_fetch_int az integerekhez való, nem stringhez. Itt a helyes kód:
 

if(!response) Kick(playerid);
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"SELECT `password` FROM `users` WHERE `username`=\'%s\'\",pName(playerid));
mysql_query(string);
new jelszo[128], line[256];
if(mysql_fetch_row_format(line, \"|\"))
{
sscanf(line, \"p<|>s[128]\", jelszo);
}
if(!strcmp(jelszo, inputtext, true))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
PlayerInfo[playerid][belepve] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
PlayerInfo[playerid][belepve] = 0;
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Üdv!\\nKérlek írd be a jelszavad.\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
[...]
}

 

[/quote]
Köszönöm a választ, de már mindig azt írja, hogy \"sikeresen bejelentkeztél\".

21
Segítségkérés / Mysql bejelentkezés problem
« Dátum: 2013. október 22. - 16:38:00 »
Sziasztok!
Újabb mysql problémám lenne: elkezdtem egy regisztrációs rendszert, minden megy, kivéve a bejelentkezés. A jó jelszóra is azt írja, hogy rossz. Lehet, nagy hülyeség az egész, de ebben a témában még kezdõ vagyok.
 

[...]
if(!response) Kick(playerid);
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"SELECT `password` FROM `users` WHERE `username`=\'%s\'\",pName(playerid));
mysql_query(string);
if(mysql_fetch_int() == strval(inputtext))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
PlayerInfo[playerid][belepve] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
PlayerInfo[playerid][belepve] = 0;
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Üdv!\\nKérlek írd be a jelszavad.\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
[...]
}

22
Szkript kérések / Alap mysql beolvasás/mentés
« Dátum: 2013. október 20. - 22:34:59 »

ÖHm.. egy egyszerû alap:
 

mysql_query(\"SELECT `penz` FROM `players` WHERE `name`=\'Petrik\'\");
mysql_store_result();
new penz = mysql_fetch_int();
mysql_free_result();
printf(\"Petrik pénze: %d\", penz);

 
A query magyarra fordítva: kiválasztom a pénz mezõt a játékosok táblából ahol a név = Petrik.
Ezután eltárolom az eredményt (store), majd létrehozok egy új integert, amibe beleillesztem az eredményt.
Ezután frissítem a mysql tárolóját, majd kiíratom az eredményt.
Holnap többet segítek.
 
[/quote]
Köszi, már minden megy, amit tudni akartam! :)

23
Szkript kérések / Alap mysql beolvasás/mentés
« Dátum: 2013. október 20. - 22:00:08 »

Nekem semmi gond. MySQL verzió megfelelõ (R5)?
 
[/quote]
Na, az alapot sikerült megcsinálnom, lementi a jelszót. Már csak az lenne a kérdésem, hogy hogyan olvassa be? Valahogyan nem tudom megérteni.

24
Szkript kérések / Alap mysql beolvasás/mentés
« Dátum: 2013. október 20. - 20:59:49 »

Itt az én regisztrációs rendszerem:
http://sampforum.hu/index.php?topic=27219
Van mySQL verzió, nézd át. Ha nem érted, szólj.
 
[/quote]
Betettem a modomba az egyik dialogot tesztképpen (regisztrációt), illetve a beimportálandó sort is megcsináltam phpmyadminban, de nem szúr be semmit tartalomnak, pedig lefut a parancs, úgy hogy nem tudom...

25
Szkript kérések / Alap mysql beolvasás/mentés
« Dátum: 2013. október 20. - 19:43:23 »
Sziasztok. Most kezdett el érdekelni a Mysql, de úgy õszintén nem nagyon értem a mentés/beolvasás részét.
ChuckNorris leírása alapján (http://sampforum.hu/index.php?topic=9285.0) kezdtem el próbálgatni, de nekem nagyon bonyolult az egész.
Nos, akkor szeretnék kérni tõletek egy mysql mentést/beolvasást, ha lehet a következõkbõl álljon:
Egy inputtext jelszót mentsen users táblában Password oszlophoz, mellé a játékos nevét Name oszlophoz. Mikor a játékos belép a szerverre (és már 1x írt be jelszót regisztrációképpen) , akkor tegye be egy stringbe a mysqlben tárolt jelszavát az adott játékosnak.
Remélem érthetõen leírtam. Nézzétek el nekem, ebben a témában eléggé kezdõ vagyok. A magyar regisztrációs rendszerek már nem elérhetõek (nem letölthetõek), a külföldiek pedig teli pakolják minden felesleges dologgal (az angol tutorialokat meg nemigen értem). Természetesen plusszal jutalmazom azokat, akik segítenek megérteni.
U.i: Ha lehet \'//\' jelek mellett majd magyarázzátok el lépésekben a dolgokat. Köszönöm!

26
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 12. - 14:38:26 »
A mod jó. Vannak kisebb hibák és hiányosságok, de alapjáraton minden okés. Szerintem is inkább GF, de legalább a játékosok tudnak RP-zni.

27
Archívum / Angel Pine RPG!Gyere és valósísd meg rp állmod @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 12. - 13:06:28 »
Felmentem a szerverre, és marha sok helyesírási hibát találtam az alap modban. Ez eléggé irritáló, remélem minél hamarabb tesztek ellene valamit. A mapolás szép, hangulatos környezetet ad. Játékosok hiányában az RP színvonalról nem tudok mit mondani, majd kialakul (talán). A modról sem tudok sokat mondani sajnos, nem ismerem az eredeti modot, így nem tudok mihez viszonyítani. A lényeg, hogy az is egész jó.  Itt TALÁN van esély elérni az aktív átlag 10-20 játékost.

28
Segítségkérés / Dini beolvasás problem
« Dátum: 2013. október 09. - 17:50:10 »
Idézetet írta: ScreaM date=1381333304\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43503\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A rendszám nem egy állandó érték, hanem egy karakterlánc! Mérete: 32 karakter
 

...
rendszam[32],
...

 
Valamint dininél nem SetInt, meg Int kell, hanem Set és Get.
 
Köszönöm szépen :)

29
Segítségkérés / Dini beolvasás problem
« Dátum: 2013. október 09. - 17:35:39 »
Sziasztok.
Elkezdtem egy dinis jármûrendszert, mindent beolvas amit kell; modellt, színeket, kivéve a rendszámot. Ugyan úgy csináltam, mint a többit, elvben mûködnie kéne, de gyakorlatban nem. Már a változót sem tölti be normálisan, megfigyeltem, nem csak nem teszi rá a rendszámot.
A változó(k):
 
enum vInfo
{
[...]
rendszam,
[...]
}

 
A betöltés:
 
stock Vehicles(hid)
{
format(File, sizeof(File), \"/Jarmuvek/%d.ini\",hid);
VehicleInfo[hid][rendszam] = dini_Int(File, \"Rsz\"); //Nem tölti be
VehicleInfo[hid][model] = dini_Int(File, \"Model\"); //Betölti
VehicleInfo[hid][szin1] = dini_Int(File, \"Szin1\"); //Betölti
VehicleInfo[hid][szin2] = dini_Int(File, \"Szin2\"); //Betölti
VehicleInfo[hid][nyitva] = dini_Int(File, \"Nyitva\"); //Betölti
[...]
}

 
Próbáltam már más változóval is, semmi nem jó. Valakinek valami ötlete esetleg? Akkor sem jó, ha csak szám a rendszám, akkor sem jó, ha csak betû...
Van egy olyan parancsom, hogy \"/rendszam\", de csak ezt írja: A jármû rendszáma: { (igen, annak a jármûnek a rendszámát írja ki, amiben épp ülök, és a parancs jó.)
Szerk: Ha én írom át a pawnoban a változót akármire, akkor is csak egy \"}\"-t ír rendszámként.

30
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 06. - 19:36:17 »
A kérdésem az lenne, hogy miért nem érdemes dinivel szervert nyitni (rpg)?

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 22
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal