Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ryuuzaki

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Elfelejtett jelszó... gond...
« Dátum: 2012. december 28. - 15:05:37 »
new name[24];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name);
if(fexist(file))
{
format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(file, \"PASSWORD\"));
if(!strcmp(inputtext, PW, false))
{
Logined[playerid] = 1;
ResetPlayerMoney(playerid);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"SCORE\"));
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"MONEY\"));
MSStatics[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"DEATHS\");
MSStatics[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"KILLS\");
MSStatics[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"ADMIN\");
MSStatics[playerid][ALevel] = dini_Int(file,\"ADMINLEVEL\");
MSStatics[playerid][VIP] = dini_Int(file,\"VIP\");
MSStatics[playerid][VLevel] = dini_Int(file,\"VIPLEVEL\");
SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> AccServ: {FF4646} Sikeresen bejelentkeztél.\");
MSStatics[playerid][LoggedIn] = 1;
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
}
else
{
        format(string, sizeof string, \"\\n{FF0000}Kickelve lettél a szerverrõl!\\n\\n{DDDDDD}Próbált jelszó: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy elfelejtetted a jelszavad akkor keress fel egy {fcc922}admint {DDDDDD}vagy menj fel ide {fcc922}www.modernstunting.tk/triedpass/\", inputtext);
ShowPlayerDialog(playerid, INCPASS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\");
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
printf(\"[incorrect password] %s forgot the password, tried password (%s)\", name, inputtext);
Kick(playerid);
}
}

17
Segítségkérés / Kattintos textdraw gond
« Dátum: 2012. december 28. - 14:11:20 »
Üdv all.
Elkezdtem kisérletezni a kattintós textdrawokkal, nem sok sikerrel...
Elõszöris egy kód:
 
public OnGameModeInit()
{
for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++)
{
Kivalaszt[playerid] = TextDrawCreate(272.000000, 373.000000, \"Kiválaszt\");
TextDrawBackgroundColor(Kivalaszt[playerid], 255);
TextDrawLetterSize(Kivalaszt[playerid], 0.529999, 2.000000);
TextDrawFont(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawColor(Kivalaszt[playerid], -16776961);
TextDrawSetOutline(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Kivalaszt[playerid], -6736982);
TextDrawTextSize(Kivalaszt[playerid], 353.000000, 0.000000);
TextDrawSetSelectable(Kivalaszt[playerid], 1);
    }
}
CMD:teszt(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Kivalaszt[playerid]);
SelectTextDraw(playerid, 0xFF0606FF);
return 1;
}
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(clickedid == Kivalaszt[playerid])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"rákattintottál.\");
}
return 1;
}

 
A textdrawot Zamaroth\'s textdraw editorral csináltam, azzal tuti jó lenne, de mégsem...
Semmi hibát nem ír a pawn, de amikor rákattintok a textdrawra nem történik semmi.
Valakinek ötlet, mi lehet a hiba?

18
Archívum / Budapest Real Life
« Dátum: 2012. december 25. - 19:47:33 »
Jó ha 1, 1.5 éve játszok itt. Én annyit tudtam róla hogy Bart írta, elõször övé volt aztán valahogy Zsoboé. :D
De akkor kiírom a fõposztba. :)

19
Szkript kérések / Teleport
« Dátum: 2012. december 11. - 19:49:57 »
CMD:gotopoz(playerid, params[])
{
new Float:p[3];
if(sscanf(params, \"fff\", p[0], p[1], p[2])) return SendClientMessage(playerid, 0x96C983FF, \"Használat: /gotopoz
  • [y] [z]\");

    SetPlayerPos(playerid, p[0], p[1], p[2]);
return 1;
}

20
Archívum / Budapest Real Life
« Dátum: 2012. december 05. - 21:28:07 »
Már én is gondolkoztam névváltáson. Hát mivel nem akarok sok dolgot változtatni a neven, milyen lenne talán a Budapest Free Life, vagy talán Budapest Fun Life? :D

21
Archívum / Budapest Real Life
« Dátum: 2012. december 04. - 21:17:41 »

Budapest Real Life
[samp=37.221.209.166:7818]\"signature_big.php?bg=000000&text=FFFFFF&border=a0a0a0&ip=37.221.209.166&port=7818&bg_image=\"[/samp]
 

Üdv all.
Elõszöris kezdeném a szerver történetével.
Biztos ismerték páran a régi Budapest Real Life-ot.
Ez a szerver eleinte Barté és tekué volt, késõbb megszünt, utána megint elindult de akkor már Bart és Metaxa vezetésével, aztán zsobo-hoz került, utána hozzám.
Sokat játszottunk rajta, de a playerszám egyre csak csökkent, mikor végül megszünt. Nehezen bírtuk ezt ki, tehát elkezdtük újra éleszteni a szervert. A mód megvolt, tehát nem volt nehéz dolgunk. Megnyílt, jöttek a playerek, jöttek a fejlesztések. A szerver sokat fejlõdött azóta. Bejött mindenféle rendszer, és kicsit elkanyarodtunk a Real Life-tól, mivel az RL szerverek már nem sokakat érdekelnek, tehát kicsit belementünk a FUN/DM-be.
Bele is kezdenék.
Kezdjük a parancsokkal:
/cmds - Egyértelmû úgyérzem, parancsok listája.
/help - Mindenféle rendszerhez tartozó parancsok, amikben vannak az információk.
/claninfo - Klán információk.
/lottoinfo - Lottó információk
/houseinfo - Ház információk
/autoinfo - Autó információk
/raceinfo - Verseny információk
/fishinfo - Horgászás információk
/rules - Szabályzat, de a fórumon részletesebben le van írva minden.
/zene - Zenéket/rádiókat tudsz hallgatni, beküldeni, link alapján hallgatni.
/ad - Hirdetést tudsz feladni. Mindenki látja a normális chat-et is, de mégis jobban észreveszik ezt.
/jedi - Ha eléggé úgy érzed hogy veled van az erõ, csakis akkor használd.
/admins - Online adminok listája
Menjünk sorba.
Klánok:
A szerveren már klánt is alapíthatsz, amikben 10 rang van.
Klánt létrehozni a /createclan paranccsal tudsz, de meg kell lenni 20 játszott órának és 1.500.000$-nak.
Miután létrehoztad a klánt, a /clanpanel paranccsal férhetsz hozzá a klánmenühöz.


\"clanpanel.png\"
 
Tagok:
Megnézheted a klánban lévõ tagokat, ha rákattintassz egyre, megváltoztathatod a rangját vagy kirúghatod.
Rangok szerkesztése:
A rangneveket írhatod át és a hozzátartozó skineket.
Jogok:
A rangokhoz tudsz jogokat hozzáadni, pl invite jog, kickjog, rangadás, klánautó parkolása.
Klán elhagyása:
Egyértelmû, de persze a klánvezér ezt nem tudja.
Klán feloszlatása:
Megintcsak egyértelmû, csak a klánvezér tudja.
Klán kihívása:
Lehetõsége van a klánvezérnek és a helyettesnek(késõbb be lehet majd állítani hogy hanyas rangtól lehessen) kihívni klánokat.
Elõszöris csak az eredeti klánvezér tudja elfogadni a kihívást, pontosabban az alapító.
Mikor kihívsz egy klánt, azt kiírha mindenkinek a chat-be, és a /clanfogad-dal lehet elfogadni, a /clanutasit-tal lehet elutasítani a kihívást. Ha elfogadtad, a klánokban lévõ tagok a háborúba a /clanhaboru paranccsal tudnak belépni, a /clanhaborukilep paranccsal meg kilépni.



\"sa-mp-218.png\"
\"sa-mp-219.png\"
 
Ha egy klán nyer, + 1 pont a nyert csatákhoz, míg a másik kánnak a vesztetthez.(/clans)
Klánkassza:
A klánba minden tag tud berakni pénzt, kivenni csak a vezér tud és elkölteni is. Egyenlõre csak autót lehet venni hozzá, de lehetséges hogy nem is lesz más.
Klánautók slotja: (Nincs a képen)
Kilistázza a klánhoz tartozó autókat.
Lottózás:
A /lotto paranccsal lehet lottózni. 20 percenként jönnek ki a nyerõszámok, ha legalább 1 számot eltalálsz, az sem kevés összeg, de a fõnyeremény mégjobb.
Házrendszer:
A szerveren csak 1 házad lehet. A /spawn paranccsal lehet beállítani hogy a házadba spawnolj.
Nincsenek alapból mindenütt házak mert elég hülyeség lenne. Fõadmintól kell kérni hogy tegyen le házat. Ha venni akarsz egy házat, odamész az ajtóhoz(persze ahol le is van rakva) és beírod a /buyhouse parancsot, ha el akarod adni akkor meg a /sellhouse parancsot és a fele árát megkapod. Házat átadni más játékosnak a /hazad paranccsal tudsz, a /tarstulaj paranccsal meg társtulajjá jelölheted, elvenni meg a /tarstulajelvesz paranccsal tudod. Még van a /housemenu parancs, amiben átnevezheted a házadat, bezárhatod, kinyithatod és berendezheted.
Házberendezés:
A szerveren lehetõséged van még berendezni a házadat kedved szerint. Tárgyakat folyamatosan teszek be amit találok, hogy minnél nagyobb legyen a választék. Egy tárgy nem is olcsó, de nem is drága, a legdrágább 500.000$. Kiválasztod az új tárgy vásárlása opciót és kiválasztod a listából milyen tárgyat szeretnél venni. Rákattintasz, megveszed, de még nem fizeted ki. Mikor elrendezted, megkérdezi mégegyszer hogy megveszed- e, aztán fizeted ki. A lerakott tárgyakat mozgathatod vagy eladhatod a fele áráért.
 A ház mellé még kérhetsz garázst is. Van egy kisméretü és egy nagyméretü garázs.
A kisméretü ingyen van, a nagyméretü 5.000.000$.(Ezt is a fõadmintól kell kérni.)
A házba az \'Y\' gomb segítségével tudsz bemenni, kimenni, akárcsak a garázsba is.
Még lehet lakni megvásárolt lakókocsiban is, oda is a /spawn paranccsal állíthatod be a spawnhelyet.
Akkor áttérek az autórendszerre.
Autórendszer:
A szerveren bármennyi autód lehet, bár nem hiszem hogy olyan sok kéne bárkinek is.(Nekem pl. 2 van)
Autót a Ryuuzaki\'s(ego LvL. up) cars-ban tudsz venni, ami az Otto\'s autós 3. emeletén található.
Van egy keresõ ahova be kell írni a megvenni kívánt nevét vagy ID-jét, kiadja róla az adatokat(Név, ID, Ár). Ha egy autó nem található a rendszerben, a fõadminnak szólsz és beárazza. Miután megvetted az autót, a bolt elõtt megtalálod, de javaslom parkold el, mert ha túl sokáig hagyod ott, (max 1 hét határidõ) törlésre kerül. Parkolni a /parkol [autód slotja] paranccsal tudsz.
Mikor megvetted kiírja az autó slot-ját, de a /mycars paranccsal is megnézheted.
Ha tuningolni/szerkeszteni szeretnéd az autódat a /autoszerkeszt paranccsal megteheted, de a tuningok nagy részét csak egy Ryuuzaki\'s carsos dolgozó tudja feltenni. (lökhárítók, oldaldísz stb.)
Az autódat átadni a /autoad paranccsal tudod, \"társtulajt\" hozzá(pontosabban slusz kulcs) a /kulcsad paranccsal tudsz, elenni a /kulcselvesz paranccsal.
Az autód csomagtartójába tudsz rakni fegyvert. Beülsz, /cstki, odamész a csomagtartóhoz(akár van, akár nincs :P) és /fegyverberak [fegyver/armour], ha kivenni akarod, megintcsak kinyit stb, /fegyverkivesz [armour/fegyver] (ha fegyver)[fegyverslot]
/cstki - Kinyitod vele a csomagtartót.
/cstbe - Bezárod vele a csomagtartót.
/mhki - Kinyitod vele a motorháztetõt.
/mhbe - Bezárod vele a motorháztetõt.
Akkor rátérek a lakóautóra.
Vehetsz 10.000.000$-ért egy lakókocsit, talán jobban megéri mint házat venni, mivel bárhova leparkolhatod és akkor ott fogsz spawnolni. A lakókocsiba bemenni a /bemegy paranccsal tudsz az ajtónál, kimenni a /kimegy paranccsal tudsz.


\"sa-mp-220.png\"
 
Versenyek:
A szerveren még megtalálható a versenyrendszer. Ha bevan kapcsolva az autómata verseny(az admin tudja bekapcsolni/kikapcsoln) akkor a beállított idõközönként(megintcsak admin tudja beállítani) indulnak versenyek, de admin is indíthat.
Csatlakozni a /join-al tudsz, kilépni a /leave-val.
Bizniszrendszer:
A szerveren megtalálható a bizniszrendszer. Csak 1 bizniszed lehet, van 15, 20 és 25 milliós biznisz, mindegyik máshogy termel, de egész jól összelehet vele gyüjteni a pénzt. Megvenni egy biznsizt a /buybiz paranccsal tudod, eladni a /sellbiz paranccsal tudod, de nem adja vissza sem a biznisz árának a felét, se semmit!
Ezeken kívül még megtalálható a reakcióteszt is, szinte alig van aki nem ismeri. Kiad randomba egy \"szöveget\"(inkább... hát inkább betüket, számokat egymás mellett), aki a leghamarabb beírja az megkapja a nyereményt.
Paintball:
Van még egy kis paintball map benne nézõtérrel együtt.


\"sa-mp-196.png\"
 
A mapon TDM folyik, 2 csapat van, ki kell ejteni a másikat. A képen látható oldalt a statisztika. Ha bemész/kimésza pályára/pályáról az automata nullázódik. Ha valaki kiesett, 5mp-t nézi a többieket aztán lespawnol.
A paintball mellett még van egy kissebb gokart gokart map is.


\"sa-mp-221.png\"
 
Nem kell sokat mondanom róla, csak egy map. Nincs rajta verseny sem egyéb.
Még van egy kis változás, a fegyverbolt.


\"sa-mp-222.png\"
 
Odakell menni ahhoz a fegyveres asztalhoz amit venni akarsz, megnyomni az \'Y\' gombot és meg is vetted a fegyvert.
Ja és majdnem a legfontosabb dolgot hagytam ki, a pénzszerzést.
A szerveren sok féleképpen szerezhetsz pénzt, Pl
- Dm
- Horgászat:
A szerveren még lehetõség van horgászni. Elmész a tengerpartra, vagy kihajózol a nyilt tengerre és beírod a /fish parancsot, aztán várod a kapást.
- Munkák:
A szerveren a /jobs paranccsal nézheted meg a munkákat.
Jelenlegi munkák/bandák:
MÁV vonatvezetõ: A vonatot kell vezetnie és kapja a pénzt
Taxis: El kell vinnie a játékost A pontból B pontba.(de nincs sok szükség rá, inkább csak ül a taxiban és kapja a pénzt.)
Mentõs: Meg kell gyógyítania a játékosokat a /heal paranccsal.
Kamionos: Fel kell venni a rakományt és el kell szállítani az adott helyre.
Bankos: A bankba kell szállítania a pénzt.
Bankrabló: Ki kell rabolnia a bankot.
Politikus: Semmit se csinál és kapja a pénzt.
Hotdogos: El kell adnia a hotdogot az adott helyeken, vagy playereknek a /hotdog paranccsal.
Farmer: Van választás: Vagy vetsz, vagy aratsz. Ajánlott minimum ketten végezni a munkát.
Leaderes munkák:
Rendõr: Le kell csuknia a körözötteket.
Katona: Le kell lõnie a körözötteket.
Drogdíler: El kell adnia a drogot/piát/cigit a vevõknek.
Ryuuzaki\'s cars: A vevõknek kell tuningolni, meg minden egyéb amit egyszer már leírtam.
Hacker: Megtudja hackelni a bankot, rendõrséget, megnézheti a játékosok adatait.
Stuntmunka: Hát lehet tippelni.
Bandák:
Triad: a térképen a \"piros kígyó\" jel jelöli
Rifa: a Kamionos munka mellet
Maffia:Az étteremnél (\"villa és kés\" jel)
Vietnami: A kikötõben(Pier 69)
Grove: LS-ben a Groove streetnél
Leaderes bandák:
Rodneyteam
Biztos vagyok benne hogy kihagytam valamit, egye fene, majd ha eszembe jut beleírom.
Aztán végül a szerverinfó:
HostName: [HUN]Budapest Real Life [FreeRoam In Real Life]| F
Address:  37.221.209.166:7818 (A szerver mostanság néha leáll és újra kell indítani, ha nem menne akkor ez történt.)
Players:  15 / 100
Ping:     26
Mode:     [HUN] BRL
Map:      Budapest, San Fierro
+ A végére egy kis videó egy érdekes klánháboruról :D :
 

Egy játékos által készített bemutatóvideó:
 

22
Törölt RP Szerverek / [Egyéb]HapciGF
« Dátum: 2012. július 10. - 12:08:40 »
Ip jöhet nekem is.
Erre mindenképp fel kell néznem. :D

23
Segítségkérés / Karakterválasztó kamera beállitás
« Dátum: 2012. július 01. - 22:02:30 »
Idézetet írta: ZyZu date=1341164762\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23599\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
SetPlayerPos(playerid,404.9418,2534.9927,20.5365 ); // 1x ahonnan látja!
SetPlayerCameraPos(playerid, 401.9240,2530.0566,21.3835); //ahol a skin áll!
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 404.9418,2534.9927,20.5365); // még 1x ahonnan látja!
Tessék!
 
Helyesbítek.
SetPlayerPos(playerid,404.9418,2534.9927,20.5365 ); // Ahol a karakter áll
SetPlayerCameraPos(playerid, 401.9240,2530.0566,21.3835); //Ahol a kamera áll
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 404.9418,2534.9927,20.5365); //ahova néz a kamera(általába ahol a karakter áll, ide is azt kell)

24
Segítségkérés / egy játékos elõtti játékosok
« Dátum: 2012. június 21. - 19:12:30 »
Õ gondolom úgy gondolja, hogy:
                         °  <- játékos akire hasson a /tele
                         |
                         |
                         |
                         |
                         °  <- játékos aki beírja a /tele parancsot
     vagy másik változat:
                         °  <- játékos aki beírja a /tele parancsot
                       /   \\
                     /       \\
                   /           \\
                 /               \\
                      °°°°        <- játékosok akikre hat a /tele parancs
Ha igen, én nem tudok segíteni, csak mondtam.  :noexpression:

25
Segítségkérés / PPC Housing
« Dátum: 2012. június 21. - 10:08:07 »
Próbáld frissíteni az sscanf-ot. Volt már nekem is ilyen hibám, letöltöttem ezt: http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf(2).rar

26
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. június 20. - 12:51:47 »
Idézetet írta: SnooP date=1340187486\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hali.
Van valami ilyesmi objekt?
\"viz.JPG\"
Ezt egy szökõkútból vágtam ki, de van olyan objekt, ami csak olyan víz és nincs alatta semmi?
 
Szia, víz object nagyon nincs.Adok egy tippet, ha ehez hasonlót szeretnél.Kérd le a 3515-ös objectet, majd a fenti XYZ kordinátáknál a Z-nél csökkentsd az értéket így az alapja lemegy, és a víz pedig fentmarad.
 
[/quote]
Igen, már azt használom, csak úgy használom hogy játékoshoz csatolom, és ha az a játékos meghal, vagy magasabbra megy, akkor látszik sajnos..

27
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. június 17. - 19:41:29 »
Hali.
Van valami ilyesmi objekt?
\"viz.JPG\"
Ezt egy szökõkútból vágtam ki, de van olyan objekt, ami csak olyan víz és nincs alatta semmi?

28
Szkript kérések / Banda rendszer
« Dátum: 2012. június 13. - 20:13:21 »
#define MAX_PLAYER_NAME                     (24)

 
a_samp include.
Magyarul édesmindegy, hogy melyiket írod. Kinek van kedve mindig leírni azt, hogy MAX_PLAYER_NAME?

29
Szkript kérések / Banda rendszer
« Dátum: 2012. június 13. - 19:12:44 »
MAX_PLAYER_NAME = 24.

30
Szkript kérések / Banda rendszer
« Dátum: 2012. június 13. - 19:01:22 »
Hali.
Megcsináltam egy részét, de lehet vannak benne hibák. Ha találsz, szólsz, nem teszteltem, csak megírtam.
A széfes cuccot nem volt most kedvem megcsinálni, talán majd késõbb, de nem biztos. A mentést nem csinálom meg, remélem azt már te is megtudod. Ha a széfes dolgon kívül még kell valami help, akkor segítek.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GREEN         0x33AA33AA
#define COLOR_BLUE          0x0000FFAA
#define COLOR_RED           0xFF0606FF
#define COLOR_YELLOW        0xFFFF00AA
#define COLOR_GREY          0xAFAFAFAA
#define COLOR_WHITE         0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN         0x993300AA
#define COLOR_ORANGE        0xFF9933AA
#define COLOR_BLACK         0x000000AA
#define COLOR_LIGHTBLUE     0x00BFFFAA
#define COLOR_PINK          0xFF66FFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN    0x90EE90FF
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Banda by Ryuuzaki\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
CMD:leaderad(playerid, params[])
{
new frakciok[32], id, name1[24], name2[24], string[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"is[32]\", id, frakciok)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /leaderad [iD] [Corleone/Groove/Alcapone/FBI]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs csatlakozva!\");
else if(GetPVarInt(id, \"Corleone\") == 5 || GetPVarInt(id, \"Groove\") == 5 || GetPVarInt(id, \"Alcapone\") == 5 || GetPVarInt(id, \"FBI\") == 5) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos már Leader!\");
else
{
    GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
if(strcmp(frakciok, \"Corleone\") == 0)
{
    SetPVarInt(id, \"Corleone\", 5);
    format(string, sizeof(string), \"%s Adminisztrátor felvett Leadernek a Corleone-ba.\", name1);
    SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
    format(string, sizeof(string), \"Leadert adtál %s-nek a Corleone-ba.\", name2);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
else if(strcmp(frakciok, \"Groove\") == 0)
{
    SetPVarInt(id, \"Groove\", 5);
    format(string, sizeof(string), \"%s Adminisztrátor felvett Leadernek a Groove-ba.\", name1);
    SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
    format(string, sizeof(string), \"Leadert adtál %s-nek a Groove-ba.\", name2);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
else if(strcmp(frakciok, \"Alcapone\") == 0)
{
    SetPVarInt(id, \"Alcapone\", 5);
    format(string, sizeof(string), \"%s Adminisztrátor felvett Leadernek az Alcapone-ba.\", name1);
    SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
    format(string, sizeof(string), \"Leadert adtál %s-nek az Alcapone-ba.\", name2);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
else if(strcmp(frakciok, \"FBI\") == 0)
{
    SetPVarInt(id, \"FBI\", 5);
    format(string, sizeof(string), \"%s Adminisztrátor felvett Leadernek az FBI-ba.\", name1);
    SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
    format(string, sizeof(string), \"Leadert adtál %s-nek az FBI-hoz.\", name2);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
}
return 1;
}
CMD:leaderel(playerid, params[])
{
new id, name1[24], name2[24], string[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"i\", id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /leaderel [iD]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs csatlakozva!\");
else if(GetPVarInt(id, \"Corleone\") != 5 && GetPVarInt(id, \"Groove\") != 5 && GetPVarInt(id, \"Alcapone\") != 5 && GetPVarInt(id, \"FBI\") != 5) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem Leader!\");
else
{
GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
SetPVarInt(id, \"Leader\", 0);
format(string, sizeof(string), \"%s Adminisztrátor elvette a Leaderedet.\", name1);
SendClientMessage(id, COLOR_GREY, string);
format(string, sizeof(string), \"Elvetted %s-tól/tõl a Leadert.\", name2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
return 1;
}
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
new id, string[128], name1[24], name2[24];
if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"Groove\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"FBI\") != 5) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem vagy Leader!\");
else if(sscanf(params, \"i\", id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /felvesz [iD]\");
else if(id == playerid) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadat nem veheted fel!\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs csatlakozva!\");
else if(GetPVarInt(id, \"Corleone\") >= 1 || GetPVarInt(id, \"Groove\") >= 1 || GetPVarInt(id, \"Alcapone\") >= 1 || GetPVarInt(id, \"FBI\") >= 1) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos már egy frakció tagja!\");
else
{
    GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
    if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") == 5)
    {
        SetPVarInt(id, \"Corleone\", 1);
        format(string, sizeof(string), \"%s Corleone Leader felvett téged a Corleone frakcióba.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s-t a Corleone frakcióba.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Groove\") == 5)
    {
        SetPVarInt(id, \"Groove\", 1);
        format(string, sizeof(string), \"%s Groove Leader felvett téged a Groove frakcióba.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s-t a Groove frakcióba.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") == 5)
    {
        SetPVarInt(id, \"Alcapone\", 1);
        format(string, sizeof(string), \"%s Alcapone Leader felvett téged a Alcapone frakcióba.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s-t a Alcapone frakcióba.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"FBI\") == 5)
    {
        SetPVarInt(id, \"FBI\", 1);
        format(string, sizeof(string), \"%s FBI Leader felvett téged a FBI frakcióba.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s-t a FBI frakcióba.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
}
}
return 1;
}
 
CMD:kirug(playerid, params[])
{
new id, string[128], name1[24], name2[24];
if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"Groove\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"FBI\") != 5) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem vagy Leader!\");
else if(sscanf(params, \"i\", id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kirug [iD]\");
else if(id == playerid) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadat nem rúghatod ki!\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs csatlakozva!\");
else
{
    GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
    if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"Corleone\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"Corleone\", 0);
        format(string, sizeof(string), \"%s Corleone Leader kirúgott téged a Corleone frakcióból.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Kirúgtad %s-t a Corleone frakcióból.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Groove\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"Groove\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"Groove\", 0);
        format(string, sizeof(string), \"%s Groove Leader kirúgott téged a Groove frakcióból.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Kirúgtad %s-t a Groove frakcióból.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"Alcapone\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"Alcapone\", 0);
        format(string, sizeof(string), \"%s Alcapone Leader kirúgott téged a Alcapone frakcióból.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Kirúgtad %s-t a Alcapone frakcióból.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
if(GetPVarInt(playerid, \"FBI\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"FBI\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"FBI\", 0);
        format(string, sizeof(string), \"%s FBI Leader kirúgott téged a FBI frakcióból.\", name1);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Kirúgtad %s-t a FBI frakcióból.\", name2);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
}
return 1;
}
CMD:giverank(playerid, params[])
{
new id, rang, string[128], name1[24], name2[24];
if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"Groove\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") != 5 || GetPVarInt(playerid, \"FBI\") != 5) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem vagy Leader!\");
else if(sscanf(params, \"ii\", id, rang)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /giverank [iD] [rang(1-4)]\");
else if(id == playerid) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadnak nem adhatsz rangot!\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs csatlakozva!\");
else if(1 > rang || rang > 4) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A rangnak 1 és 4 közt kell lennie!\");
else
{
    GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
    if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"Corleone\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"Corleone\", rang);
        format(string, sizeof(string), \"%s Corleone Leader megváltoztatta a rangod erre: %d\", name1, rang);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Megváltoztattad %s rangját erre: %d\", name2, rang);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Groove\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"Groove\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"Groove\", rang);
        format(string, sizeof(string), \"%s Groove Leader megváltoztatta a rangod erre: %d\", name1, rang);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Megváltoztattad %s rangját erre: %d\", name2, rang);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"Alcapone\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"Alcapone\", rang);
        format(string, sizeof(string), \"%s Alcapone Leader megváltoztatta a rangod erre: %d\", name1, rang);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Megváltoztattad %s rangját erre: %d\", name2, rang);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
if(GetPVarInt(playerid, \"FBI\") == 5)
    {
        if(GetPVarInt(id, \"FBI\") >= 1)
        {
        SetPVarInt(id, \"FBI\", rang);
        format(string, sizeof(string), \"%s FBI Leader megváltoztatta a rangod erre: %d\", name1, rang);
        SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string);
        format(string, sizeof(string), \"Megváltoztattad %s rangját erre: %d\", name2, rang);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nem a te frakciód tagja!\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") != 0)
{
    SetPlayerColor(playerid, COLOR_YELLOW);//szín
    //ide még amik kellenek a frakcióhoz
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"Groove\") != 0)
{
    SetPlayerColor(playerid, COLOR_GREEN);//szín
    //ide még amik kellenek a frakcióhoz
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") != 0)
{
    SetPlayerColor(playerid, COLOR_ORANGE);//szín
    //ide még amik kellenek a frakcióhoz
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"FBI\") != 0)
{
    SetPlayerColor(playerid, COLOR_BLUE);//szín
    //ide még amik kellenek a frakcióhoz
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(text[0] == \'!\')
{
new string[200];
new name1[24];
GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
format(string, sizeof(string),\"[TeamChat]%s: %s\", name1, text[1]);
if(GetPVarInt(playerid, \"Corleone\") >= 1)
{
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(GetPVarInt(i, \"Corleone\") >= 1) SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, string);
   }
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Groove\") >= 1)
{
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(GetPVarInt(i, \"Groove\") >= 1) SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, string);
   }
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Alcapone\") >= 1)
{
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(GetPVarInt(i, \"Alcapone\") >= 1) SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, string);
   }
}
if(GetPVarInt(playerid, \"FBI\") >= 1)
{
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(GetPVarInt(i, \"FBI\") >= 1) SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, string);
   }
}
}
return 1;
}

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal