Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - dukma
16
« Dátum: 2013. március 15. - 14:11:56 »
Sziasztok! Van 1 szerver itthon teljesen jól megy (win7) de felrakom a most bérelt VPS re (win server 2003) és nem tölt be a Whirlpool [14:06:50] Loading plugin: Whirlpool.dll [14:06:50] Failed. [14:06:50] Loaded 5 plugins.
és a log legvége: [14:06:45] Script[gamemodes/asd.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [14:06:45] Number of vehicle models: 0 aki tud pls help fontos lenne.
17
« Dátum: 2013. február 26. - 15:40:57 »
Sziasztok! Van 1 admin duty scriptem és azt szereném megcsinálni hogy az admin csak dutyban tudjon parancsokat használni. 1 admin command: COMMAND:repair(playerid, params[]) { // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/repair\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player\'s admin-level is at least 1 if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1) { // Check if the player is inside a vehicle if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You are not in a vehicle!\"); // Let the player know he\'s not inside a vehicle and let the server know that this was a valid command // Fully repair the vehicle (damage value and bodywork) RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); // Send the player a message to inform him that his vehicle has been repaired SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Your vehicle has been successfully repaired!\"); } else return 0; } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; } és az admin duty script: //---------------------- #include <a_samp> #include <IsPlayerLAdmin> //---------------------- #define COLOR_RED 0xFF0000FF #define COLOR_GREEN 0x008000FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF //---------------------- new Text3D: ASZ; new bool: Adminszolgalat[MAX_PLAYERS]; //---------------------- #include < dini > #include < zcmd > public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if (strcmp(\"/aduty\", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerLAdmin(playerid)) { if(Adminszolgalat[playerid] == false) { ASZ = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", COLOR_RED, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(ASZ, playerid, 0.0, 0.0, 0.4); ShowNameTags( 0 ); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); format(string, sizeof(string), \"Admin %s szolgálatba lépett most fogad üzeneteket!\", sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); Adminszolgalat[playerid] = true; SetPlayerSkin(playerid, 0); } else if(Adminszolgalat[playerid] == true) { Delete3DTextLabel(ASZ); ShowNameTags( 1 ); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); format(string, sizeof(string), \"Admin %s kilépett a szolgálatból most már csak játékos a szerveren!\", sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\"); Adminszolgalat[playerid] = false; SetPlayerSkin(playerid, 46); } } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\"); } return 1; } return 0; } if(Adminszolgalat[playerid] == true ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Csak adminiszolgálatban használható!\"); new file[128]; // Létrehozzuk a file nevû tárolót (ebbe tároljuk a fájlok elérési útját) new jatekosnev[24]; // Ebbe tároljuk a nevünket new szint[MAX_PLAYERS]; // Ebbe tároljuk a fájlból kiolvasott szintet public OnPlayerConnect(playerid) // Amikor csatlakozol { GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket, és elmentjük a jatekosnev tárolóba format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini if(fexist(file)) // Ha létezik a Szintek mappába a \"te neved.ini\" { szint[playerid] = dini_Int(file, \"Szint\"); // kiolvassuk a fájlból a \"Szint\" értékét és elmentjük a \"szint\" tárolóba SetPlayerScore(playerid, szint[playerid]); // Annyi pontot kapsz amennyi a \"szint\" tárolóba van SendClientMessage(playerid, -1, \"Szinted betöltve!\"); // szöveg } else { // ha nem létezik a fájl dini_Create(file); // létrehozzuk dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // Írunk bele \"Szint\" szöveget, és az értéke annyi lesz amennyi pontod van(szinted) } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) // Amikor lelépsz { GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket és tároljuk a jatekosnev tárolóba format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // a szint értéket átírjuk a fájlunkba annyira ahány pontunk van return 1; } ha megoldható pls segítsen valaki! elõre is köszi.
18
« Dátum: 2013. február 11. - 18:01:43 »
Dialog_HouseMenu(playerid, response, listitem) { // Just close the dialog if the player clicked \"Cancel\" if(!response) return 1; // Setup local variables new UpgradeList[2000], HouseID, DialogTitle[200], Counter, UpgradePrice, Msg[128], CarSlot, VehicleClassList[1000], VehicleList[500]; // Get the HouseID of the house where the player is HouseID = APlayerData[playerid][CurrentHouse]; // Select an option based on the selection in the list switch(listitem) { case 0: // Change house name { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { format(DialogTitle, 200, TXT_DialogOldHouseName, AHouseData[HouseID][HouseName]); ShowPlayerDialog(playerid, DialogHouseNameChange, DIALOG_STYLE_INPUT, DialogTitle, TXT_DialogEnterNewHouseName, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 1: // Upgrade the house { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { // Check if it\'s possible to upgrade further if (AHouseData[HouseID][HouseLevel] < AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel]) { // Add only the upgrades above the current house-level to the upgradelist for (new i = AHouseData[HouseID][HouseLevel] + 1; i <= AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel]; i++) { Counter++; // Add 1 to the counter each time an upgrade is added to the upgradelist UpgradePrice = ((AHouseData[HouseID][HousePrice] * Counter) / 100) * HouseUpgradePercent; // Add the upgrade-info in green if the player can afford it, and in red if he cannot afford it if (APlayerData[playerid][PlayerMoney] >= UpgradePrice) format(UpgradeList, 2000, \"%s{00FF00}%s (level %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice); else format(UpgradeList, 2000, \"%s{FF0000}%s (level %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice); } // Show another dialog to let the player select which upgrade he wants for his house ShowPlayerDialog(playerid, DialogUpgradeHouse, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_DialogSelectHouseUpgrade, UpgradeList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_HouseReachedMaxLevel); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 2: // Buy house-car { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { // Find a free carslot CarSlot = House_GetFreeCarSlot(HouseID); // Check if the carslot is valid if (CarSlot != -1) { // Let the player choose a vehicle-class format(VehicleClassList, 1000, \"%s{00FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Motrok\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{40FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Hajok\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{80FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Cabriok\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{B0FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Helicopterek\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{FFFF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"MunkaJármuek\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{B0FF40}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Low-Riderek\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{80FF80}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Telep Aútók\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{40FFB0}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Repülok\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{00FFFF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Szolgálati Jármuvek\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{00B0FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"RC Jarmuvek\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{0080FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Saloon Autók\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{0040FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Sport Autók\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{0000FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Kombik\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{4000FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Trailerek\"); format(VehicleClassList, 1000, \"%s{8000FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Egyedi jármuvek\"); // Ask which vehicle class the player wants to see to buy a vehicle ShowPlayerDialog(playerid, DialogBuyCarClass, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_DialogBuyCarSelectClass, VehicleClassList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_HouseHasMaxVehicles); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 3: // Buy house-car insurance { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { new MsgInsurance[128]; // Check if this house doesn\'t have insurance yet if (AHouseData[HouseID][insurance] == 0) { // Check if the player can afford the insurance if (APlayerData[playerid][PlayerMoney] >= (AHouseData[HouseID][HousePrice] / 10)) { // Construct the message for the dialog, this includes the price for the insurance format(MsgInsurance, 128, TXT_DialogBuyInsurance, AHouseData[HouseID][HousePrice] / 10); // Ask the player if the wants to buy an insurance for this house\'s vehicles ShowPlayerDialog(playerid, DialogBuyInsurance, DIALOG_STYLE_MSGBOX, TXT_DialogTitleBuyInsurance, MsgInsurance, TXT_DialogButtonYes, TXT_DialogButtonNo); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_CannotAffordInsurance); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_HouseAlreadyHasInsurance); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 4: // Sell house-car { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { new BuyableCarIndex, bool:HouseHasCars = false; // Check if the house has any cars assigned to it for (CarSlot = 0; CarSlot < 5; CarSlot++) if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0) HouseHasCars = true; // Check if the house has any cars assigned to it if (HouseHasCars == true) { // Add all vehicles to the list for (CarSlot = 0; CarSlot < 10; CarSlot++) { if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0) { // Get the index where the first vehicle is found in the ABuyableVehicles array BuyableCarIndex = VehicleBuyable_GetIndex(GetVehicleModel(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot])); // Add the name of the vehicle to the list format(VehicleList, 500, \"%s{00FF00}%s: $%i{FFFFFF}\\n\", VehicleList, ABuyableVehicles[buyableCarIndex][CarName], ABuyableVehicles[buyableCarIndex][Price] / 2); } else format(VehicleList, 500, TXT_EmptyCarSlot, VehicleList); } // Ask which vehicle class the player wants to see to buy a vehicle ShowPlayerDialog(playerid, DialogSellCar, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_SelectVehicleToSell, VehicleList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_NoHouseVehicles); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 5: // Sell house { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { // Setup local variables new bool:HouseHasCars = false; // Check if the house has any cars assigned to it for (CarSlot = 0; CarSlot < 10; CarSlot++) if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0) HouseHasCars = true; // Check if all house-cars have been sold (all slots are empty) if (HouseHasCars == false) { format(Msg, 128, TXT_SureSellHouse, House_CalcSellPrice(HouseID)); ShowPlayerDialog(playerid, DialogSellHouse, DIALOG_STYLE_MSGBOX, TXT_AreYouSure, Msg, TXT_DialogButtonYes, TXT_DialogButtonNo); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_CannotSellHouseWithCars); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 6: // Open the house to the public (everyone can enter it) { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { // Open the house to the public AHouseData[HouseID][HouseOpened] = true; // Let the player know he opened the house to the public SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Kinyitottad a hazad publikussa, barki be tud jonni\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 7: // Close the house to the public (only the owner can enter it) { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { // Close the house to the public AHouseData[HouseID][HouseOpened] = false; // Let the player know he closed the house to the public SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Bezartad a hazad, csak te tudsz bejonni\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\"); } case 8: // Exit the house { House_Exit(playerid, HouseID); } } return 1; }
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 12. - 18:31:33 )
megoldható?
19
« Dátum: 2013. február 11. - 17:40:32 »
a ház eladás dialogba van ebben: OMMAND:housemenu(playerid, params[]) { // Setup local variables new OptionsList[200], DialogTitle[200]; // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/housemenu\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player is inside a house if (APlayerData[playerid][CurrentHouse] != 0) { format(DialogTitle, sizeof(DialogTitle), \"Select option for %s\", AHouseData[APlayerData[playerid][CurrentHouse]][HouseName]); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Név Változtatás\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház fejlesztése\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s AutóVásárlás\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Aútó Biztositás\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Aútó eladás\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Eladás\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Kinyit Nyivanoság Elot\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Bezár Nyivanoság Elot\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Kilép a házból\\n\", OptionsList); // Show the housemenu ShowPlayerDialog(playerid, DialogHouseMenu, DIALOG_STYLE_LIST, DialogTitle, OptionsList, \"Választ\", \"Bezár\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You\'re not inside a house\"); } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; }
20
« Dátum: 2013. február 11. - 17:19:39 »
Sziasztok! Valahol régen láttam 1 ilyan INC t a PPc_Housinghoz hogy admin el tudja admin más házát csak most nem találom. Létezik még ilyen? Akinek megvan kérem szépen 1 linket adjon hozzá.
21
« Dátum: 2013. február 10. - 15:27:10 »
köszi
22
« Dátum: 2013. február 10. - 12:50:11 »
kész script nincs mert németes vagyok
23
« Dátum: 2013. február 10. - 12:00:33 »
Sziasztok! Nem találtam Log scriptet és az a kérdésem hogy van 1 olyan h a scriptfiles mappába legyen 1 log mappa és ott a txt be legyen chat log command log ilyen van?
|