Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [RKS]Ricsii

Oldalak: 1 [2] 3
17
Pluginok és Programok / Teleport készíto - By ZeRo - v1.0
« Dátum: 2010. január 27. - 18:57:27 »
Grat jó lett. ;D
Ötletek:
- Teleportáláskor elküldendo üzenet formázása (pl h be lehet állítani h a nevét kiírja-e az üzenetben)
- Bemeno adatok (beltér, x, y, z, üzenet) bevitele egy fájlból. Ez foképp azért jó mert nem kell külön másolgatni a koordinátákat, hanem csak egyszer egyszerre (bár aki rég óta játszink már megszokta és nem okoz gondot, azokra gondolok akiknek ez zavaró).
- Elfordulási szög.

18
Szkript kérések / Területfüggo tele
« Dátum: 2010. január 16. - 23:22:56 »
#include <a_samp>
#define ZONE 5
new Float: Zones [ ZONE ] [ 4 ] = {
{ 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 }, // Zóna 1 koordinátái
{ 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 }, // stb
{ 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 },
{ 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 },
{ 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 }
};
new Float: Tele [ ZONE ] [ 3 ] = {
{ 0.0, 0.0, 0.0 }, // Ha a játékos Zóna1 ben van és parancsot használ ide teleportálja
{ 0.0, 0.0, 0.0 }, // stb
{ 0.0, 0.0, 0.0 },
{ 0.0, 0.0, 0.0 },
{ 0.0, 0.0, 0.0 }
};
// Nem jó koordináták
new Int [ ZONE ] = { 0, 0, 0, 0, 0 }; // A hely interiorja ahova a játékos teleportáljon
// Az 1. szám a 1. zónáé, a 2. szám a 2.-é így tovább
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
if ( strcmp ( \"/area\", cmdtext, true, 5 ) == 0 ) TeleportSystem ( playerid );
if ( strcmp ( \"/ch\", cmdtext, true, 3 ) == 0 ) TeleportSystem ( playerid );
if ( strcmp ( \"/dm\", cmdtext, true, 3 ) == 0 ) TeleportSystem ( playerid );
return 0;
}
forward TeleportSystem ( playerid );
public TeleportSystem ( playerid )
{
    new zone;
GetPlayerZone ( playerid, zone );
for ( new i = 0; i < ZONE; i++ )
{
if ( zone == i )
{
   SetPlayerPos ( playerid, Tele [ i ] [ 0 ], Tele [ i ] [ 1 ], Tele [ i ] [ 2 ] );
   SetPlayerInterior ( playerid, Int [ i ] );
   break;
}
}
return 1;
}
forward GetPlayerZone ( playerid, &zoneid );
public GetPlayerZone ( playerid, &zoneid )
{
for ( new i = 0; i < ZONE; i++ )
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos ( playerid, X, Y, Z );
    if ( X >= Zones [ i ] [ 0 ] && X <= Zones [ i ] [ 2 ] && Y >= Zones [ i ] [ 1 ] && Y <= Zones [ i ] [ 3 ] )
    {
   zoneid = i;
   break;
    }
}
return 1;
}
 
/*
Ha a játékos x zónában van x zónába teleportálja egy megadott parancs használata során
*/

 
Nem teszteltem.
A zónák koordinátájának számolásához ajánlom a területszámítás programomat, ami bár törölve lett a fórumról.
http://www.rks-samp.tarhelyem.net/index.php?topic=38.0

19
Fay RPG Nem ismerem
Nextgen stunting Jó szerver, csak a csíterek.. Bár nem találkoztam sokkal, de nem is vok rajta olyan sokat.
See RPG Nem ismerem
Canabis Cool Party Szerver Nem ismerem
Dream Sunt szerver/EMG szerver Nem ismerem
West Role Play szerver Nem ismerem, de tervezem h felmek megnézni.
Joker fun & Stunt szerver Nem ismerem
LittleTown RPG Nem ismerem
Dark_Shade szerver Nem ismerem

20
Segítségkérés / MS-DOS ékezetes karakterek
« Dátum: 2010. január 03. - 17:14:45 »
Idézetet írta: bitshoot date=1262522373\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"480\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezekre gondoltál?
~ = á
3 = é
c = í
¦ = ó
¨ = ö
§ = o
a = ú
¬ = ü
« = u
 
Leteszteltem, nem kompatibilis MS-DOS alkalmazásban. GameText-ben vagy TextDraw-ban lehet hogy muködne.

21
Segítségkérés / MS-DOS ékezetes karakterek
« Dátum: 2010. január 03. - 13:18:56 »
MS-DOS ékezetes karakterek
Kellenénk nekem az MS-DOS ékezetes karakterek. Pl az \"á\"-t ha beírom akkor \"á\"-ként jelenik meg. Régen emlékszek hogy fent volt valahol itt, de ahogy elnézem törölve lett.
Ha vki tudja pl leírná?

22
Beszélgetés / Ingyen Game Host?
« Dátum: 2010. január 02. - 01:58:02 »
Idézetet írta: Csabesz date=1262379250\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"158\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Ricsii link=topic=2761.msg37765#msg37765 date=1262376307]
Am tok ajánlani egy jó host-t, nem drága, nincs lagg.
 
Megosztod velünk?
Csabesz
 
[/quote]
eSport-hosting
Egy link: Ha törlik akk sajnálom, ha meg nem akkor tess: http://esport-hosting.hu/
Már lassan egy éve hogy a szerveremet tolük bérlem, samp: 1 hónap 500ft / 50 slot. Nem drága, nekem a szerver sose laggolt. A szerver kezelofelület jó (Toal Commander-es elérés, GameCP stb). Én meg vagyok ezzel elégedve.

23
Beszélgetés / Ingyen Game Host?
« Dátum: 2010. január 01. - 21:05:07 »
Idézetet írta: Razor1911 date=1258587658\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"158\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én karácsonytól bárkinek tudok szolgátatni samp szervert DE azt nem tudom igérni hogy laggmentes lesz (azé nem is 2ezeres pingek lesznek de nem is 300)
Kis árlista amit lehet nézni: 
100 Ft / slot minden szerver!
Counter Strike 1.6:
12 slot 1200 Ft
18 slot 1800 Ft
32 slot 3200 Ft
Counter Strike Source:
12 slot 1200 Ft
18 slot 1800 Ft
32 slot 3200 Ft
64 slot 6400 Ft
TeamSpeak:
100 slot 1000 Ft
200 slot 2000 Ft
Ventrilo:
100 slot 1500 Ft
200 slot 2500 Ft
Túlzásba nemfogok menni, nem lesz 65535 kiadó szerver!
Árváltozás jogát nem tartom fent hiszen még nincs meg az uj szervergép :D
Amik a szerverekhez járnak:
50 fos TS/Ventri szoba
SA:MPhoz 200 mega tárhely
CS-hez, Cod-hoz 2 giga tárhely
Call of Duty 2:
12 slot 1400 Ft
18 slot 2000 Ft
32 slot 3400 Ft
Call of Duty 4:
12 slot 1400 Ft
18 slot 2000 Ft
32 slot 3400 Ft
Call of Duty sorozatot megbeszélés alapján lehet bérelni, az nem fix h lesz!
Akit érdekel a gép specifikáció az irjon! xD
 
Én nem tudom hogy van ez, de szerintem minden játékra van valami leírás, hogy tilos belole hasznot húzni v nem tom.
Am tok ajánlani egy jó host-t, nem drága, nincs lagg.

24
Szkript kérések / Menüs teleport(szokatlanul)
« Dátum: 2009. december 31. - 01:10:24 »
Idézetet írta: Popec16 date=1262217601\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"453\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia!
Dialog menü nem hiszem hogy lehetséges ! :)
Mert az egy 0.3 Újítása!
 
Nem dialógus, hanem menü ;)
 

Maximum más féle sima menüs teleport... :)
 
[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddMenuItem

25
Beszélgetés / pm script közösen
« Dátum: 2009. december 30. - 20:19:50 »
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) {

26
Pluginok és Programok / Pawn szkriptelés tesztelofájl
« Dátum: 2009. december 27. - 17:18:11 »
Idézetet írta: .::* Shepard *::. date=1261930414\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
10., Akkor szerintem ez csak a Pawn -ban van mert C++ -ban nem találkoztam soha ilyesmivel :O
 
C++ -ban még én se találkoztam vele.

27
Pluginok és Programok / Pawn szkriptelés tesztelofájl
« Dátum: 2009. december 27. - 16:49:33 »
Idézetet írta: Epsilon date=1261918939\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az egyes kérdésnél kapásból bennhagytad azt a finomságot, hogy ha a ciklusban return van az már hiba.
 
De épp ez az egész feladat lényege hogy a felhasználó kiszurje a kódból a hibákat.
 

2., Hát ez is érdekes kicsit mert pawn nyelvben Float: C++ -ban float. Itt egy kicsit megkavarodtam.
 
[/quote]
Itt is ez a lényeg hogy a felhasználó tudja-e hogy a float valójában a Pawn-ban nincs.
 

5., Posztfix? Az a postfix lenne? postfix: Hátravetett alak, azaz az operátor az operandus mögött van. Ez itt helytelen szerintem. Mert gondolom te egy ilyenre gondoltál: i++. De ezt így is lehet írni: ++i. És akkor ez már prefix. Meg mind három lehetoség rossz. a for ciklus így néz ki: for(ciklusváltozó; feltétel; léptetés)
 
[/quote]
Ezt javítani fogom.
 

10., WTF??? Errol életemben nem hallottam. Kimeno és bemeno paraméter. Höh.
 
[/quote]
Pedig ilyen része is van a nyelvnek.
És a programban vannak oylan dolgok amik hatalmas baromságok, de ez a lényeg, hogy a felhasznál ki tudja-e szurni oket.

28
Pluginok és Programok / Pawn szkriptelés tesztelofájl
« Dátum: 2009. december 26. - 23:30:05 »
Idézetet írta: .::* Shepard *::. date=1261851412\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem jó lett, nekem tetszik.
 
Köszönöm.
 

nem helesen megfogalmazott kérdések miatt. Ebben Epsilonnak igaza van. Kicsit átfogalmazhatnád a kérdéseket és úgy egész jó kis program lehetne ;)
 
[/quote]
Az 1.2-es verzióban átfogalmaztam a félreértheto kérdéseket, vagy amelyek rosszul lettek megírva. Szerintem így már jobbak lettek a kérdések, de még lehetséges hogy van ami nem 100%-os.
 

Mivel írtad, ha szabad kérdeznem?
 
[/quote]
Free Pascal.
Letöltés 1.2:
Zip/Rar-be tömörítve: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.2.rar
Alkalmazás .exe fájl: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.2.exe

29
Pluginok és Programok / Pawn szkriptelés tesztelofájl
« Dátum: 2009. december 23. - 11:26:19 »
Idézetet írta: .:: ZeX ::. date=1261504543\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Epsilonnak igaza van, te örökké
az igazadat fújod, ahelyett, hogy egyszer tanulnál a hibáidból.
 
Erre is válaszoltam.
 
Ricsii link=topic=3071.msg36748#msg36748 date=1261502127]
Engem már rég nem érdekel hogy a fórumozók kiknek hisznek, kinek adnak igazat.
 
[/quote]
 

Jó lett grat, nekem igen teccik.
 
[/quote]
thx.

30
Pluginok és Programok / Pawn szkriptelés tesztelofájl
« Dátum: 2009. december 22. - 18:15:27 »
Idézetet írta: Epsilon date=1261498155\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Ricsii link=topic=3071.msg36728#msg36728 date=1261492823]

1. Kérdésnél például, miért lenne hibás a ciklus? Azt nem tudjuk hogy a kedves készítonk milyen célt akart azzal a ciklussal elérni, de ha követem is a gondolatmenetedet, a 3 közül egyik sem helyes válasz. Ugyanis a ciklus 0ás számmal lefog futni, szóval nem állíthatod azt, hogy nem.
 
Valóban lefut 0-val, de a visszatérési érték miatt szerintem meg fog akadni.
 
[/quote]
És honnan tudod, hogy a kedves szoftverkészíto kollegának nem ez a célja?
 
[/quote]
Hm igazad van.
 

 
Ricsii link=topic=3071.msg36730#msg36730 date=1261493375]
Vélemény? A vélemény az lenne ha elmondanátok hogy tetszik-e vagy sem, vagy hibákat mondanátok, nem pedig itt a földig szidnátok hogy milyen sz*r..
 
[/quote]
Egy szóval sem mondtam, hogy sz*r lenne
 
[/quote]
Ne vedd magadra egyáltalán nem neked szólt. A \"sz*r\"-t átvitt értelemben értem, hogy vki szidja h rossz, hülyeség, stb.
 

amint látom más se.
 
[/quote]
Már nem tom ki írta azt, ahogy látom törölte a HSZ-ét.
 

Lehet, hogy másoknak az a véleménye, hogy hülyeség
 
[/quote]
Egyáltalán kik vagyunk mi hogy akárkinek a munkájáról eldöntsük hogy hülyeség-e?
 

Nem szeretnék a megfigyeléseimre értkezett magyarázkodásaidra válaszolni, hisz mindegyik, csak egy próbálkozás hogy elhitesd a többi emberrel neked van igazad, ahelyett hogy a szoftvert csiszolnád.
 
[/quote]
Engem már rég nem érdekel hogy a fórumozók kiknek hisznek, kinek adnak igazat.

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal